---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ق.ظ

۶


توجه : به اطلاع کاربران عزیز میرساند  بنابر درخواست قبول شدگان صفحه استخدام شده های  آزمون استخدامی استانداری ها ویژه کسانی که شروع بکار کرده اند ایجاد شده است عزیزان قبول شده میتوانند جهت تبادل نظر و انتقال تجربیات و رفع مشکلات همدیگر درین صفحه نظرات خود را ابراز نمایند.

سلام کاربران گرامی کانال تلگرامی سایت به آدرس "استخدامیها" estekhhdamiha@ افتتاح شده لطفا با پیگیری کانال اخبار و خدمات ما از طریق کانال دنبال کنید و سوالاتتون را با ایدی rahisan@ را در میان بگذارید و آیدی کانال را میتوانید از طریق بخش جستجوی کانال جستجو کنید وبما ملحق شوید.

 با تشکر از طرف مدیریت سایت.

نظرات  (۶)

۲۹ اسفند ۹۶ ، ۱۶:۵۶ استخدام متخصص
به عنوان مدیر و مسئول یک شرکت چه زمانی باید دست از استخدام نیروی فنی و عمومی بکشید و به استخدام مهندس و کارشناس متخصص روی بیاورید؟ کسب و کارهای نوپا و استارت‌آپ در شروع کار خود، اغلب تمایل به استخدام افرادی با توانمندی‌های متفاوت دارند به عبارت دیگر آنها میخواهند افرادی را استخدام کنند که بتواند کلاه‌های بیشتری را برای شرکت بر سر بگذارد. استخدام نیروی فنی و به قول معروف آچار فرانسه نیز از همین نقطه نشأت می‌گیرد.
باسلام و احترام، با هزاران سختی بالاخره قبول شدیم، و بدرفتاریهای همه رو تحمل کردیم در محیط کار، آخه چرا یکدفعه تفاوت تطبیق رو برداشتن، الان هم حق عائله مندی چرا با مدرک ارشد خالص دریافتی با کسوران (حق بیمه، بیمه تکمیلی) باید  1280 باشد. آخه چرا.
سلام بر دوستان و مدیر
میگن گذشته ها خاطره میشه ولی اون دوسال واقعا کابوس وحشتناک بود خداروشکر همه مشغول شدن ولی قطعا نه من نه همه کسایی که اینجا میاومدیم هیچوقت کسایی که مسبب این دوسال عذاب بودن رو نمیبخشیم ایشاله که همه بچه ها به آرزوها و چیزایی که واقعا حقشونه برسن... وکسایی که بیکارن یه شغل خوب بدست بیارن
سلام ببخشید سوالی داشتم این که من الان 9 ماهه در روند استخدامم البته با معرفی بنیاد شهید رفتم یعنی به عنوان نفر جایگزین که قبلا تو گزینش رد شده بود و اداه از بنیاد شهید خواسته بود کسی رو معرفی کنه تا اینکه بالاخره با پیگیری خودمم تاییدیه گزینشم اومد به اداره کل حالا مسئول امور ادری گفته تا 70 ساعت کلاس بدوی توجیهی رو نگذرونی کارگزینی حکمتو نمیزنه ولی الان که من رفتم کلاس همه شاغلن و تازه دارن میان کلاس حالا من میخوام بدونم چرا پس منو نفرستادن سرکار بعدا بیام این کلاس و اینکه از کجا میتونم بفهمم کد مستخدمی بهم دادن یا نه؟؟؟
پاسخ:
سلام اگه با هزینه خودتون میرین برا بدو خدمت احتمالا اداره برا اینکه بخرج نیفته شما رو قبل شروع بکار فرستاده تا هزینه نکنه اگه هم با هزینه اونا میرین که قطعا مستخدمی براتون اومده و یا اونا تقریبا مطمعن شدن که شما کارمندشون میشین
سلام مدیر عزیز
خداروشکر همه رفته اند سرکار و مشغول هستند
متاسفانه کار من هنوز انجام نشده و در گیر و دار اخذ کد کارمندی است
اطلاعات به تهران ارسال شده جهت اخذ کر کارمندی
آدرس یا شماره تماس جهت پیگیری موضوع میخواهم اگر امکانش باشد.
متشکرم
پاسخ:
سلام والا من شماره هاشونو ندارم با این شماره تماس بگیرید اینارو بهم خود بچه ها گذاشتن چقد درسته الله اعلم
باسلام
جناب مدیر یادش بخیر یک مدت خیلی شلوغ میکردیم اینجارو الان دیگه کم میایم. مثل اینکه دوستان دیگه هم  به سلامتی رفتن سرکار و سخت مشغول کارند. جناب مدیر بارها تشکر کردم از شماوهمکارانتون بخاطر سایت خوبتون بازهم تشکر میکنم. واقعا خیلی به ما کمک کردید. سپاسگذارم
پاسخ:
سلام ... خواهش میکنم بزرگوارین شما... لطف دارین ممنون که سرمیزنین ... بله دیگه همه شکر خدا مشغول شدن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی