شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا
با تفکر چابک در حوزه خدمات پرداخت الکترونیکی، نرمافزارهای پولی و مالی،
خدمات فینتک و سوپرمارکتهای مالی فعالیت میکند. این شرکت در سه عنوان
شغلی «کارشناس توسعه پروژه باشگاه مشتریان»، «گرافیست و نویسنده محتوا» و
«کارشناس پشتیبانی و فینوتک» دعوت به همکاری میکند. شرایط و وظایف هر یک
از حوزههای شغلی به شرح زیر است:
عنوان شغلی |
وظایف اصلی
|
شرایط احراز
|
موارد مزیتی |
کارشناس توسعه پروژه باشگاه مشتریان |
- طراحی و توسعه برنامه وفاداری مشتریان در باشگاه مشتریان بر اساس روند رفتاری مشتریان و استراتژیهای جاری بانک
- کنترل و پیگیری عملیات اجرایی طرحهای باشگاه مشتریان
- تهیه گانت چارت و برنامهریزی زمانی برنامههای اجرایی و گزارشهای دورهای از برنامههای پیادهسازی شده در باشگاه مشتریان
- کنترل و بازبینی فرآیندهای جاری، ثبت فرآیندهای جدید
|
- کارشناس یا کارشناسی ارشد مهندسی صنایع
- توانایی حل مشکل و مدیریت در شرایط پیچیده
- قابلیت اولویتبندی پروژهها و اجرای وظایف متعدد برای دستیابی به اهداف بهرهوری و کسبوکار
- توانا در نامهنگاریهای اداری توانمند در بازاریابی مبتنی بر محتوا
- آشنا به انجام بنچمارک و مطالعات بازار
- توانمند در بررسی تحلیل داده و نتیجهگیری توانایی کار با برنامههای Word, Excel, Powerpoint
- آشنایی با مفاهیم پایهای در فرآیندنویسی
|
- مشتاق در حوزه توسعه فردی و آموزش
- توانمند در خلاقیت و نوآوری
- دارای روحیه رهبری بهمنظور بهکارگیری افراد تیم
- داشتن روابط مؤثر برای برقراری ارتباط با افراد مختلف در بخشهای پروژه
- توانایی کار در محیطی رقابتی
|
گرافیست و نویسنده محتوا |
- طراحی گرافیکی
- تولید محتوای متناسب با نیاز واحد (نوشتن محتوا)
- تهیه بروشور و راهنمای استفاده از سرویسهای ارائهشده فینوتک
- با افزایش حجم کار در آینده نردیک، نقش هماهنگکننده نیز به وظایف فرد اضافه میشود
|
- آشنا به مفاهیم زیباییشناسی، رنگ و طراحی
- مسلط به نرمافزارهای طراحی گرافیکی
- توان نگارش بالا
- سابقه کاری مرتبط و مفید
- آشنا به مفاهیم و استانداردهای UX
- خلاق، متعهد به زمانبندیهای تعیینشده، توان یادگیری بالا و دارای روحیه کار تیمی
- ارسال نمونه کار بعد از هماهنگی اولیه الزامی است
|
–
|
کارشناس پشتیبانی و فینوتک |
- پیگیری درخواستهای مشتریان فعلی که اغلب کسبوکارها هستند و شناسایی نیازهای آنها
- انجام پیگیریهای لازم برای پیشبرد امور مشتریان جدید
- توانایی درک صحیح و هوشیاری و قدرت تحلیل بالا از نیازهای مشتریان
بهمنظور تعریف و استخراج پروژههای جدید و ارائه سرویسهای نوآورانه
- انتقال درست مشکلات مشتریان به مجموعه در راستای ارتقای محصولات فعلی
- طراحی و پیادهسازی مستندات و راهنماهای مورد نیاز کسبوکارها برای سهولت در استفاده از سرویسهای فینوتک
- رصدکردن تراکنشها، صورتحسابها و حصول اطمینان از کارایی و اثربخشی سرویسهای ارائهشده به کسبوکارها
|
- دانش فنی در حوزه IT
- حداقل ۳ سال سابقه کاری در حوزههای مشابه و مرتبط
- کنجکاو، چالشپذیر و دارای روحیه حل مسئله در پروژههای جدید
- نتیجهگرا و مستقل در پیادهسازی ایدههای جدید
- پیگیر و صبور در تعامل با مشتریان
|
–
|
واجدین شرایط میتوانند جهت ارسال رزومه خود به بات تلگرام شرکت ارتباط فردا به آدرس join_efarda_bot@ مراجعه کنند.
مطالب مرتبط