---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۴۴ ب.ظ

۰

اگر قصد دارید آزمون استخدامی بدهید، این مطلب را بخوانید
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از حذف مدرک تحصیلی از پروسه استخدام خبر داد.

رضا شیران خراسانی روز پنجشنبه با اشاره به بررسی اخیر سن استخدام در کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری، گفت: در لایحه دولت سن استخدام بر اساس مدرک تحصیلی بین 20 تا 40 سال در نظر گرفته شده است.
وی افزود: اما بر اساس تصمیم کمیسیون مشترک مدرک تحصیلی حذف و معیار سن برای تمام افراد درنظرگرفته شده است تا بتوانند بین 20 تا 40 سال مستخدم دولت شوند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس حذف شرط مدرک تحصیلی از پروسه استخدام را عاملی موثر در استفاده جوانان از فرصت های شغلی کشور دانست و گفت: با این مصوبه کمیسیون مشترک، به گونه ای تبعیض برداشته شده است؛ ممکن است دستگاهی به نیرویی نیاز داشته باشد که مدرک تحصیلی فوق دیپلم اما سن وی 38 سال باشد که در این رابطه با توجه به قانون سابق امکان استخدام تعداد زیادی از داوطلبان استخدام به دلیل شرایط سنی امکان پذیر نبود اما با مصوبه کمیسیون مشترک این تبعیض برداشته خواهد شد.
شیران خراسانی با بیان اینکه حذف شرط مدرک تحصیلی از پروسه استخدام به نفع صندوق های بازنشستگی است، ادامه داد: فردی که در 20 سالگی استخدام در سن 50 سالگی بازنشسته می شود و صندوق ها باید 25 سال مستمری پرداخت کنند اما اگر نیرویی در 35 سالگی استخدام شود در 65 سالگی بازنشسته می شود که در این رابطه صندوق ها به عمر مفید توجه داشته و 10 سال نسبت به متوسط عمر مفید مستمری پرداخت می کنند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با حذف شرط مدرک تحصیلی از پروسه استخدام، اشتغال کشور تا حدودی بهبود می یابد، افزود: انتظار می رود این مصوبه مورد موافقت نمایندگان در صحن علنی قرار گیرد.

۹۷/۱۱/۰۵
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی