---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۱۰ ق.ظ

۰


سرهنگ پاشایی گفت: یکی از شرایط استخدام در نیروی انتظامی، در خصوص داوطلبین همیار پلیس است؛ همیارانی که دو سال همیاری کامل با پلیس داشته باشند در اولویت جذب و استخدام قرار می گیرند.

برنامه "هشتگ گفتگو" پیرامون نقش "همیاران پلیس فتا" در ارتقاء امنیت سایبری و با حضور سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا و ارتباط تلفنی با حجت الاسلام و المسلمین حسن فیروزنیا ریاست عقیدتی و سیاسی پلیس فتا ناجا از شبکه رادیویی گفت و گو روانه آنتن شد.

هشتگ گفتگو: ایده همیاران پلیس فتا از کجا آغاز شد؟

پاشایی: مدتی است که مرزهای فضای مجازی تمام ابعاد زندگی بشریت و جامعه ایرانی را در نوردیده و پلیس فتا هم بر حسب مأموریت خود این فضا را کنترل، رصد و پایش و با مجرمان این حوزه برخورد می کند. اما به قدری این فضا بزرگ است که باید از تخصص و تعامل با جامعه خود استفاده کرد. چراکه امنیت صرفاً موضوع اجتماعی نیست که فقط به پلیس مربوط شود، بلکه زمان آن فرارسیده که ما مقداری از بار امنیت را بر دوش مردم قرار دهیم.

هشتگ گفتگو: چرا با اینکه افراد از دانش رسانه ای خوبی برخوردار نیستند اما بی پروا وارد این فضا می شوند؟

پاشایی: ما فرهنگ ضعیفی در این فضا داریم، هر روز برنامه های جدید تولید می شوند و ما بدون آگاهی از آسیب ها از آن ها استفاده می کنیم و در نهایت دچار زیان می شویم. پلیس فتا به مشارکت و همکاری مردم کشور نیاز دارد و هم اکنون تعداد زیادی از متخصصان فضای مجازی تحت عنوان "همیاران"، با پلیس فتا همکاری می کنند.

هشتگ گفتگو: در رابطه با ضرورت طرح "همیاران پلیس فتا" بفرمایید.

حجت الاسلام فیروزنیا: اصلی ترین نیاز بشر، امنیت و آرامش است و اگر امنیت نباشد پیشرفت، آسایش و در یک کلمه، زندگی مان شیرین و با نشاط نخواهد بود. پیامبر اکرم (ص) در روایتی می فرمایند: " چند چیز است که اگر آنها را داشته باشید دنیای شما کامل است" و یکی از مواردی که حضرت به آن اشاره می کنند "امنیت" است. همیاری، یک عامل موثر در مسیر پیشرفت و توسعه انسان است و به همین جهت است که قرآن کریم همه انسان ها را به همیاری و همکاری فراخوانده است.

هشتگ گفتگو: در رابطه با فرآیند عضویت، همکاری و توجیه آموزشی در طرح "همیاران پلیس فتا" توضیح بفرمایید.

پاشایی: افرادی که مایل به همکاری با ما هستند باید از سواد و دانش رسانه ای مناسبی درخصوص فضای مجازی برخوردار باشند. ما در "همیاران پلیس" شرایط و ضوابطی داریم. پل ارتباطی ما سایت رسمی به آدرس hamyar sayber police.ir است که متقاضیان می توانند شرایط و ضوابط عضویت در این طرح را مطالعه و برگه های مرتبط با آن را تکمیل نمایند.
اصلی ترین شرایط و ضوابط آن عبارت اند از: تابعیت جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به مبانی جمهوری اسلامی ایران، ولایت فقیه و قانون اساسی، باور داوطلبانه به ارائه همکاری، دارا بودن سلامت روان و عدم اعتیاد به مواد مخدر، عدم سابقه عضویت در احزاب و طرفداری از گروه ها و جریانات سیاسی، عدم سوء پیشینه کیفری، اشتهار به حُسن خلق و رعایت احکام شرعی، حداقل سن ۱۵ و حداکثر ۶۵ سال، آشنایی با فضای مجازی و مدرک مناسب در این رابطه و داشتن روحیه امر به معروف و نهی از منکر. البته برای افراد زیر ۱۵ سال هم برنامه هایی داریم.

هشتگ گفتگو: نقش بصیرت و اخلاق در مصون ماندن از خطرات فضای مجازی چیست؟

حجت الاسلام فیروزنیا: خانواده ها می توانند نقش بسیار مهمی را در این رابطه ایفا کنند. اگر والدین در رابطه با فضای مجازی به فرزندان خود آگاهی سازی و بصیرت افزایی کنند آسیب پذیری فرزندان هم به مراتب کمتر خواهد بود.

هشتگ گفتگو: زمینه های همکاری همیاران پلیس فتا کدامند؟

پاشایی: پس از پذیرش شرایط و ضوابط عضویت افراد در همیاران پلیس فتا، داوطلبان در سایت همیاران پلیس فتا ثبت نام کرده و ما در شبکه اجتماعی بومی، بستر همکاری را بر اساس نوع زمینه همکاری تعریف می کنیم. شش محور برای همکاری همیاران تعریف شده و آموزش های خاصی را بر روی سایت برای همیاران قرار می دهیم تا از محور همکاری خود اطلاع یابند.

هشتگ گفتگو: وظایف و مسئولیت های همیاران پلیس فتا چیست؟

پاشایی: همیاران پلیس فتا هرگونه فعالیت مجرمانه و یا مشکوک به مجرمانه را بر اساس مدارک و ادله مورد نیاز جرم احصاء می کنند و از طریق پل ارتباطی به ما گزارش می دهند. ما هم بلافاصله موضوع را به مراکز مربوطه ارجاع خواهیم داد.


هشتگ گفتگو: برای جلوگیری از نفوذ افراد معاند به همیاران، چه نوع فیلترهایی در نظر گرفته شده است؟

پاشایی: افرادی که در این قالب با ما همکاری می کنند به بستر اطلاعاتی فتا دسترسی ندارند و فقط به ما اطلاعات می دهند. ضمن اینکه اطلاعات این افراد به مراجع دیگر رفته و پایش می شود.

هشتگ گفتگو: چه امتیازاتی برای همیاران پلیس فتا در نظر گرفته شده است؟

پاشایی: ما به همیاران فعالی که ارتباط مستمر با ما داشته باشند علاوه بر پرداخت پاداش نقدی، هدایای غیرنقدی نیز در همایش های مختلف به آنها تقدیم خواهیم کرد. یکی از شرایط استخدام در نیروی انتظامی، در خصوص داوطلبین همیار پلیس است؛ همیارانی که دو سال همکاری و همیاری کامل با پلیس داشته باشند در اولویت جذب و استخدام قرار می گیرند. یکی دیگر از امتیازات ویژه پلیس فتا، برگزاری اردوهای خاص ویژه همیاران درجه یک پلیس فتا و همچنین صدور گواهی نامه همکاری برای آنهاست.

۹۷/۰۹/۲۷
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی