---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۵۱ ق.ظ

۰

گروه پارسیان در نظر دارد با نظارت بانک مرکزی ج.ا.ا ، از طریق برگزاری آزمون جهت کارکنان تعاونی اعتبار  ثامن الحجج ( دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و بالاتر که براساس اطلاعیه های قبلی مشخصات خود را در سامانه مربوطه ثبت کرده‌اند) و متعاقبا انجام مصاحبه حضوری، روانشناختی، معاینات پزشکی و ... نسبت به بکارگیری توفیق‌یافته‌گان نهایی مطابق با نیازهای مطروحه اقدام نماید. (بازنشستگان سایر بانک ها و سازمان ها که در تعاونی مزبور مشغول به کار بوده اند، مشمول این اطلاعیه نبوده و حتی در صورت ثبت اطلاعات و شرکت در آزمون به مراحل بعدی راه نخواهند یافت.)

 

به این منظور کارکنان دارای مدارک تحصیلی اشاره شده می‌توانند از تاریخ 1395/08/04تا تاریخ 1395/08/11از اینجا اقدامات ذیل را انجام دهند.

1- بارگذاری عکس

2-تعیین اولویت 5 شهر از بین شهرهای اعلام شده به شرح جدول ذیل :

 

 

سوالات این آزمون شامل دو بخش است:

الف- سوالات عمومی: زبان انگلیسی، ادبیات فارسی، دانش عمومی رایانه(ICDL)، هوش و استعدادتحصیلی ، معارف و احکام اسلامی (برای کلیه مقاطع دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و بالاتر)

ب- سوالات تخصصی: اصول حسابداری، بانکداری ریالی، بانکداری اعتباری (برای کلیه مقاطع لیسانس و بالاتر)

توضیح اینکه متقاضیان بایستی از طریق همین سایت و از تاریخ 1395/08/18نسبت به پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون اقدام نموده و آنرا در روز آزمون همراه داشته باشند.

آزمون در تاریخ 27 آبان ماه 1395 و در تهران برگزار می‌شود. نشانی دقیق و ساعت برگزاری آزمون در کارت شرکت در جلسه درج خواهد شد.

 

منبع: بانک پارسیان

۹۵/۰۸/۱۵
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی