اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام اسامی چند برابر ظرفیت سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور در سال 1395 به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام
دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۰۴ ق.ظ
بدین وسیله به اطلاع آن دسته
از داوطلبانی که در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشوردر
تاریخ 95/8/21 شرکت نمودهاند میرساند که کارنامه نتایج اولیه داوطلبان
در سایت سازمانسنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است. لذا داوطلبان هریک از دستگاههای اجرایی
(شامل دانشگاههای علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی وابسته به وزارت
بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت دادگستری، سازمان
دامپزشکی، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان تعزیرات
حکومتی، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان زندانها
و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، سازمان قضائی نیروهای مسلح، مرکز ملی
رقابت، موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت برنامهریزی و وزارت امور اقتصادی و
دارایی) میبایست با توجه به نتیجه مندرج درکارنامه و توضیحات ذیل این اطلاعیه اقدام نمایند.
لازم
به ذکر است که برای کلیه داوطلبان حاضر در جلسه حسب مورد براساس اولین
انتخاب کارنامه آزمون صادر شده است و داوطلبان هریک از دستگاههای اجرایی
موظفند براساس موارد ذیل عمل نمایند:
توجه :
- عدم مراجعه داوطلب در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام میباشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.
- مسئولیت
ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه
مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب خواهد بود و در هر
مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد
اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل
بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر
میشود.
1-
شرکت کنندگان در رشتههای شغلی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات درمانی
وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (به جز 7 خوشه شغلی اعلام شده
قبلی):
پیرو اطلاعیههای مورخ 95/9/20 و 95/9/30 (مندرج
در پایگاه اطلاعرسانی سازمان سنجش آموزش کشور) به اطلاع آن دسته از
داوطلبانی که در یکی از رشتههای شغلی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات
بهداشتی درمانی وابسته به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (بجز 7 خوشه شغلی که نتایج آنها طی اطلاعیههای ذکر شده اعلام گردیده)،
متقاضی استخدام بوده و در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی
کشور در تاریخ 95/8/21 شرکت نموده و حد نصاب لازم را کسب نمودهاند،
میرساند با توجه به اصلاحات صورت گرفته در سامانه ثبتنام درخصوص شرایط
بومی بودن و اضافه شدن «بومی محل مورد تقاضا» (طبق مفاد آگهی و دفترچه ثبت
نامی) علیرغم اطلاع رسانیهای مکرری که از طریق
همین سایت جهت ویرایش و اصلاح سهمیه بومی در فرم ثبتنام (و در زمان دریافت
کارت ورود به جلسه) انجام شد، با توجه به عدم انتخاب دقیق وضعیت بومی توسط
عده کثیری از داوطلبان دارای حد نصاب که موجب شده سهمیه مذکور برای ایشان
لحاظ نگردد توجه داوطلبان دارای حد نصاب را به موارد ذیل جلب می نماید.
تذکر بسیار مهم: ظرفیت
هر کد شغل محل مورد تقاضا صرفاً به داوطلبان بومی «شغل محل مورد تقاضا»
اختصاص می یابد و در صورت عدم تکمیل ظرفیت، معرفی چند برابر به ترتیب از
داوطلبان «بومی شهرستان» و در صورت عدم تکمیل از بین بومی شهرستان این
ظرفیت به داوطلبان «بومی استان» اختصاص خواهد یافت. به عبارت دیگر داوطلبان
دارای حد نصاب با حالت بومی «شغل محل مورد تقاضا» ممکن است با نمره کل
کمتر نسبت به سایر داوطلبان با حالت بومی شهرستان یا بعد از آن بومی استان،
که دارای نمره کل بالاتر هستند برای مراحل بعدی معرفی شوند. بنابراین دقت
لازم در خصوص تعیین حالت بومی در سایت سازمان صورت پذیرد.
مثال: آزمون استخدامی برای بیمارستان
شهر کارون از توابع شهرستان اهواز در استان خوزستان میباشد. داوطلب رشته
محل مذکور در صورتی که مشمول یکی از بندهای پنجگانه گزینه ‹الف› برای شهر
کارون باشد، «بومی محل مورد تقاضا» تلقی خواهد شد. لیکن چنانچه داوطلبی
دارای یکی از ویژگیهای پنجگانه گزینه ‹ب› باشد
مثلا محل تولد ایشان، اهواز باشد، برای رشته محل مذکور، «بومی شهرستان»
محسوب می شود. در صورتی که فردی در اندیمشک (یکی از شهرستانهای استان
خوزستان) حداقل چهار (4) سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد، برای رشته
محل فوقالذکر، «بومی استان» محسوب می شود. لذا در
صورتی که این ظرفیت از بین داوطلبان دارای حدنصاب «بومی محل مورد تقاضا»
تکمیل نشود به بومی شهرستان و پس از آن به بومی استان و در نهایت به
غیربومی اختصاص می یابد.
به عبارتی ممکن است داوطلب
دارای حد نصاب با حالت بومی شغل محل مورد تقاضا با نمره کل 15/15 برای سایر
مراحل معرفی شود لیکن داوطلبی با حالت بومی شهرستان یا استان با نمره کل
مثلاً 52/40 معرفی نشود.
لذا موکداً اعلام میدارد داوطلبان مذکور لازم است بعد از مطالعه دقیق تعاریف و نکات ذیل، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در هر یک از بندهای حالت بومی، نوع بومی مشاهده نموده اند، جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 95/10/7 با ورود به سیستم، نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.بدیهی
است نتایج معرفی شدگان صرفاً بر اساس حالت بومی اعلام شده در این مرحله
صورت خواهد گرفت. ضمناً داوطلبان فاقد حد نصاب با توجه به آنکه حد نصاب
فارغ از نوع بومی است کارنامه خود را مشاهده خواهند نمود و نیازی به مشاهده
ویرایش نوع بومی ندارند.
شرایط بومی بودن خود را مطابق با شرح ذیل با دقت مطالعه و در صورت لزوم اصلاح نمایید:
الف) «بومی محل مورد تقاضا» به فردی اطلاق میشود که یکی از شرایط ذیل را داشته باشد:
الف-1) محل تولد داوطلب یا همسر وی با محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
الف-2) همسر و فرزندان
کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا
بازنشسته) که محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با محل مورد تقاضا برای
استخدام آنان یکی باشد.
الف-3) طی شدن حداقل چهار (4)
سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و یا دبیرستان) داوطلب به صورت
متوالی یا متناوب در محل مورد تقاضا برای استخدام.
الف-4) داشتن حداقل چهار (4) سال سابقه پرداخت حق بیمه برای داوطلب در محل مورد تقاضا برای استخدام.
الف-5) پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (4) سال سابقه پرداخت حق بیمه در محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.
ب) «بومی شهرستان» به فردی اطلاق میشود که یکی از شرایط ذیل را داشته باشد و بومی محل مورد تقاضا نباشد:
ب- 1) شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
ب-2) همسر و فرزندان کارمندان
رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که
شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان محل مورد تقاضا برای
استخدام آنان یکی باشد.
ب- 3) داوطلب حداقل چهار (4)
سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان) را به صورت متوالی یا
متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
ب- 4) داوطلب حداقل چهار (4) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.
ب- 5) پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (4) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.
پ) «بومی استان» به فردی اطلاق میشود که یکی از شرایط ذیل را داشته باشد و بومی «محل مورد تقاضا» و «بومی شهرستان» نباشد.
پ- 1) استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
پ-2) همسر و فرزندان کارمندان
رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که
استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با استان محل مورد تقاضا برای
استخدام آنان یکی باشد.
پ- 3) داوطلب حداقل چهار (4)
سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان) را به صورت متوالی یا
متناوب در استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
پ- 4) داوطلب حداقل چهار (4) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.
پ- 5) پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (4) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.
لازم
به توضیح است بعد از ویرایش اطلاعات داوطلبین در موعد مقرر، سازمان سنجش
آمورش کشور اصلاحات را بررسی و داوطلبان را در قالب چند برابر ظرفیت به
ترتیب نمره کل نهایی و بر اساس سهمیه های قانونی (ایثارگران، معلولین) جهت
بررسی مدارک و مستندات به دانشگاه مربوطه معرفی مینماید.
قطعا درج نتیجه معرفی شدگان
در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به منزله پذیرفته شده نهایی نبوده و در
صورت نقص در مدارک و مستندات ارائه شده و عدم تأیید اطلاعات ثبتنامی و یا
تکمیل ظرفیت رشته محل مورد نظر توسط داوطلبان دارای نمره بالاتر با شرایط
اعلام شده فوق، داوطلب معرفی نشده هیچ گونه حق اعتراض نخواهند داشت.
2-معرفی شدگان رشتههای شغلی وزارت آموزش و پرورش
1- کلیه معرفیشدگان رشتههای شغلی وزارت آموزش و پرورش
میبایست با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان مربوط (مندرج در
این اطلاعیه) از زمان و مکان حضور خود جهت بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی
اطلاعات لازم را کسب نمایند.
2- در هنگام مراجعه (برابر برنامه اعلام شده) اصل و تصویر
مدارک و مستندات لازم (شناسنامه مدارک تحصیلی لازم، کارت ملی، کارت پایان
خدمت یا معافیت دائم «ویژه آقایان»، مدارک تحصیلی لازم، عکس، مدارک مربوط
به استفاده از سهمیهها، مدارک مربوط به بومی بودن، تائیدیههای معتبر
و...) به همراه داشته باشند.
3- معرفی داوطلب برای انجام مصاحبه استخدامی به منزله قبولی
فرد تلقی نمیگردد بلکه درگزینش نهایی با توجه به کد شغل محل انتخابی،
براساس مجموع نمره فضلی داوطلبان معرفی شده با وزن هفتاد درصد (70%) آزمون
کتبی و سی درصد (30%) مصاحبه استخدامی، به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (به
ترتیب نمره فضلی) صورت خواهد گرفت.
4- گذراندن دوره یکساله مهارت آموزی و موفقیت در آزمون جامع
دوره مزبور مطابق ضوابط و مقررات اعلام شده از سوی دانشگاه مجری، برای
پذیرفته شدگان نهایی دارای سهمیه (ایثارگران، معلولین) و سایر داوطلبان
الزامی است. محل برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی بعد از قبولی نهایی، توسط
دانشگاه مجری دوره اعلام خواهد شد. تغییر محل آموزش و جابجایی مهارت
آموزان مجاز نمیباشد.
5- مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه آزمون استخدامی،
بخشی از هزینه های مصاحبه استخدامی، معاینات پزشکی و برگزاری دوره یکساله
مهارت آموزی (خدمات آموزشی و رفاهی)، برعهده داوطلب خواهد بود.
6- داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند "فرم اطلاعات فردی "را از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی: http://www.gozinesh.medu.ir دریافت
و نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه دو
قطعه عکس پرسنلی، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی، همزمان با تحویل
سایر مدارک درزمان مصاحبه استخدامی، تحویل نماینده هسته گزینش نمایند.
7- مسئولیتهای ناشی از خلل در استخدام افرادی که توانایی
شرکت در تمام یا بخشی از دوره مهارت آموزی را ندارند برعهده خود شخص بوده و
دانشگاه مسئولیتی در قبال پذیرفته شدگان دارای شرایط خاص مثل باردار بودن،
فرزند شیرخوار یا کوچک، بیمار نیاز به مراقبت و ... ندارد.
8- چنانچه پذیرفته شدگان در طول برگزاری دوره یکساله مهارت
آموزی از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند؛ وزارت آموزش و پرورش به تشخیص
خود نسبت به محاسبه و اخذ هزینه آزمون، مصاحبه استخدامی و برگزاری دوره
اقدام خواهد نمود.
9- دانشگاه مجری دوره یکساله مهارت آموزی مسئولیتی در قبال
اسکان و تغذیه مهارت آموزان ندارد. در صورت تقاضای مهارت آموز و وجود
امکانات، امکان ارائه خدمات با اخذ هزینه مربوط خواهد بود .
10- رعایت کلیه شرایط و ضوابط دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سومین آزمون متمرکز دستگاههای اجرایی (مورخ 1395/7/18) مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و اطلاعیه بعدی آن از سوی داوطلبان الزامی میباشد.
11- عدم مراجعه در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام میباشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.
آدرس سایت ادارات کل آموزش و پرورش استانها
ردیف
|
استانها
|
آدرس سایت
|
|
آذربایجانشرقی
|
ea.medu.ir
|
|
آذربایجانغربی
|
wa.medu.ir
|
|
اردبیل
|
ARTa.medu.ir
|
|
اصفهان
|
Asf.medu.ir
|
|
البرز
|
ALBOrz.medu.ir
|
|
ایلام
|
ilam.medu.ir
|
|
بوشهر
|
bushehr.medu.ir
|
|
چهارمحالوبختیاری
|
chb.medu.ir
|
|
خراسانرضوی
|
razavi.medu.ir
|
|
خراسانشمالی
|
khn.medu.ir
|
|
خراسانجنوبی
|
skh.medu.ir
|
|
خوزستان
|
khouz.medu.ir
|
|
زنجان
|
zanjan.medu.ir
|
|
سمنان
|
semnan.medu.ir
|
|
سیستانوبلوچستان
|
sb.medu.ir
|
|
شهرتهران
|
Tehran.medu.ir
|
|
شهرستانهای استانتهران
|
Teo.medu.ir
|
|
فارس
|
fars.medu.ir
|
|
قزوین
|
caspian.medu.ir
|
|
قم
|
qom.medu.ir
|
|
کردستان
|
kurd.medu.ir
|
|
کرمان
|
kerman.medu.ir
|
|
کرمانشاه
|
kermanshah.medu.ir
|
|
کهگیلویهوبویراحمد
|
kb.medu.ir
|
|
گلستان
|
golestan.medu.ir
|
|
گیلان
|
guilan.medu.ir
|
|
لرستان
|
lorestan.medu.ir
|
|
مازندران
|
mazand.medu.ir
|
|
مرکزی
|
markazi.medu.ir
|
|
هرمزگان
|
hormozgan.medu.ir
|
|
همدان
|
hamedan.medu.ir
|
|
یزد
|
yazd.medu.ir
|
3-معرفی شدگان رشتههای شغلی وزارت دادگستری
معرفیشدگان رشتههای شغلی وزارت دادگستری میبایست سه روز بعد از اعلام نتیجه آزمون به سایت وزارت دادگستری به نشانی www.justic.ir/ مراجعه و از زمان، مکان و چگونگی ارائه مدارک مورد نیاز مطلع شوند.
4-معرفی شدگان رشتههای شغلی سازمان دامپزشکی کشور
معرفیشدگان رشتههای شغلی سازمان دامپزشکی کشور میبایست؛ کلیه مدارک ذیل ( اصل و کپی) را از تاریخ 1395/10/11 لغایت 1395/10/15 به کارگزینی اداره کل دامپزشکی استان مورد تقاضا تحویل نمایند.
کارنامه منشر شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور
شناسنامه داوطلب و همسر، کلیه صفحاتوکارت ملی
کارت پایان خدمت
مدرک تحصیلی
قرارداد کار معین ( مشخص ) دارای کد شناسه – قرارداد کارگری دارای کد شناسه – تاییدیه سابقه کار از دستگاه اجرایی محل خدمت
مدارک مربوط به بومی بودن( شهرستان، استان ) طبق موارد مندرج در آگهی استخدام
مدارک مربوط به سهمیه استخدامی 5 درصد ایثارگری
مدارک مربوط به معلولیت ( بهزیستی )
5-معرفی شدگان رشتههای شغلی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان
معرفیشدگان سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان لازم است از تاریخ 1395/10/11 لغایت 1395/10/15
با در دست داشتن مدارک ذیل جهت تشکیل پرونده به سازمان حمایت مصرفکنندگان
و تولیدکنندگان اداره کل تحول اداری و توسعه منابع انسانی به آدرس:
(تهران- خیابان ولیعصر (عج) مقابل پارک ملت، خیابان ارمغان غربی، خیابان
مهرشاد شمالی، پلاک 66 و یا خیابان نلسون ماندلا، خیابان شهید انصاری، نبش
مهرشاد، پلاک 66 تلفن: 7- 22059371) مراجعه فرمایند.
اصل شناسنامه و تصویر تمامی صفحات (2 سری)
اصل و تصویر کارت ملی (2 سری)
اصل و تصویر آخرین دانشنامه
پایان تحصیلات و یا اصل و تصویر گواهی موقت پایان تحصیلات مورد تأیید وزارت
علوم، تحقیقات و فناوری (2 سری)
اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم (برای برادران) (2 سری)
عکس 4×3 (6 قطعه)
گواهی عدم سوء پیشینه از مراجع قانونی (در مرحله تشکیل پرونده توسط محل خدمت به مراجع ذیربط معرفی خواهند شد)
گواهی سلامت جسمانی (در مرحله تشکیل پرونده توسط محل خدمت به مراجع ذیربط معرفی خواهند شد)
*تذکر1: به همراه داشتن اصل مدارک مربوط به هر یک از بندهای قید شده برای کلیه پذیرفتهشدگان الزامی میباشد.
*تذکر 2: عدم مراجعه در مهلت مقرر (11/10/1395 لغایت 15/10/1395) به منزله انصراف بوده و پذیرش فرد لغو میگردد.
6-معرفی شدگان رشتههای شغلی سازمان تعزیرات حکومتی
کلیه معرفیشدگان رشتههای شغلی سازمان تعزیرات حکومتی میبایست با در دست داشتن مدارک ذیلالذکر بر حسب شغل محل انتخابی اصلی از روز شنبه مورخ 1395/10/11 لغایت پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 1395/10/15 به مراکز ادارات کل تعزیرات حکومتی استان مربوطه مراجعه نمایند تا نسبت به تشکیل پرونده جهت ادامه روند استخدامی اقدام شود.
اصل و کپی مدارک تحصیلی
اصل و کپی کارت ملی
اصل و کپی (ازتمامی صفحات) شناسنامه
مدارک دال بر ایثارگری و رزمنده بودن بر اساس توضیحات دفترچه آزمون
مدارک دال بر معلولین عادی
مدارک دال بر بومی بودن بر اساس توضیحات دفترچه آزمون
مدارک شاغلین قراردادی و ارائه شماره شناسه قراردادی
ارائه اصل و کپی مدارک مهارتهای هفتگانه (ICDL) در صورت وجود
دوقطعه عکس 4×3 که در سالجاری گرفته شده باشد
پرینت کارنامه دریافتی از سایت سازمان سنجش آموزش کشور
7-معرفی شدگان رشتههای شغلی سازمان امور مالیاتی کشور
معرفیشدگان رشتههای شغلی
سازمان امور مالیاتی کشور برای کسب اطلاعات در خصوص نحوه پیگیری سایر مراحل
جذب حداکثر 3 روز بعد از اعلام نتایج به سایت سازمان امور مالیاتی کشور
به نشانی: www.intamedia.ir/ مراجعه نمایند.
براساس اعلام سازمان امور مالیاتی و تایید سازمان اداری و استخدامی کشور با توجه به اینکه ظرفیت استخدامی مربوط به سهمیه 25 درصد ایثارگران برای رشتههای شغلی آن سازمان قبلاً از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران تکمیل گردیده لذا داوطلبان متقاضی سهمیه 25 درصد ایثارگران برای رشتههای شغلی انتخابی سازمان مذکور با سهمیه آزاد گزینش شدهاند.
8-معرفی شدگان رشتههای شغلی سازمان تبلیغات اسلامی
معرفیشدگان رشتههای مربوط
به سازمان تبلیغات اسلامی جهت ادامه فرآیند استخدامی خود حداکثر ظرف مدت 10
روز از تاریخ انتشار این اطلاعیه نسبت به ارائه مدارک ذیلالذکر به ادارات
کل تبلیغات اسلامی استان مورد تقاضا (معرفی شده) اقدام نمایند:
اصل و تصویر صفحات اول و دوم شناسنامه خود و افراد تحت تکفل (در صورت داشتن توضیحات تصویر صفحه آخر). (2 سری).
اصل و تصویر کارت ملی پشت و رو. (2 سری).
اصل و تصویر آخرین مدرک
تحصیلی حوزوی (مرجع تشخیص و تعیین سطوح علمی تحصیلات حوزوی (به استثنای
استان خراسان رضوی) مدیریت حوزه علمیه قم میباشد (2 سری).
تبصره: مرجع تشخیص سطوح علمی روحانیون حوزههای علمیه استان خراسان رضوی، دانشگاه علوم اسلامی رضوی است.
4 قطعه عکس پرسنلی 4´3 با لباس روحانیت.
اصل و تصویر کارت پایان خدمت سربازی و یا معافیت دایم (2 سری).
اصل و تصویر مدارک دال بر ایثارگری در صورت داشتن شرایط، بر حسب مورد از بنیاد شهید، ارتش و یا سپاه استان (2 سری).
اصل و تصویر مدارک دال بر معلولیت عادی در صورت داشتن شرایط، تأیید شده از سوی سازمان بهزیستی استان (2 سری).
شایان ذکر است در صورت عدم
تطابق مدارک و مستندات ارائه شده با اطلاعات مندرج در سامانه ثبتنام آزمون
استخدامی، فرد قبول شده از ادامه روند استخدامی خارج خواهد شد.
9-معرفی شدگان رشتههای شغلی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور
کلیه معرفیشدگان سازمان
زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور برای تکمیل پرونده استخدامی و سایر
مراحل بعدی، حداقل سه روز بعد از اعلام نتیجه به آدرس prisons.ir (سایت این سازمان) مراجعه نمایند.
10-معرفی شدگان رشتههای شغلی سازمان قضائی نیروهای مسلح
کلیه معرفیشدگان سازمان
قضایی نیروهای مسلح ابلاغ نمایند سه روز بعد از اعلام نتایج، جهت آگاهی از
برنامه زمان بندی مصاحبههای علمی و تخصصی و گزینش به سایت سازمان به آدرس www.imj.ir مراجعه نمایند.
11-معرفی شدگان رشتههای شغلی مرکز ملی رقابت
کلیه معرفیشدگان موظف
میباشند مدارک ذکر شده در ذیل را شخصاً براساس برنامه زمانی تعیین شده به
واحد کارگزینی مرکز ملی رقابت به آدرس شهرک قدس- فاز 4- خیابان ایوانک-
خیابان زرافشان شمالی- ساختمان شماره 75 ارائه دهند.
مدارک مورد نیاز عبارتند از:
۱)اصل و کپی از تمام صفحات شناسنامه
۲) اصل کارت ملی و کپی از دو طرف آن
۳) اصل و کپی مدرک تحصیل و یا گواهیموقت تعیین شده در آگهی استخدام اولیه.
۴)اصل و کپی کارت پایانخدمت و یا گواهی معافیت قانونی دائم برای آقایان
۵) 4 قطعه عکس ۴×۳ جدید و پشت نویسیشده
۶) گواهی معتبر مبنی بر ایثارگری برای داوطلبانی که بر اساس سهمیه ایثارگران پذیرفته شده اند.
7) گواهی معتبر دال بر معلولین عادی از سازمان بهزیستی
۱)اصل و کپی از تمام صفحات شناسنامه
۲) اصل کارت ملی و کپی از دو طرف آن
۳) اصل و کپی مدرک تحصیل و یا گواهیموقت تعیین شده در آگهی استخدام اولیه.
۴)اصل و کپی کارت پایانخدمت و یا گواهی معافیت قانونی دائم برای آقایان
۵) 4 قطعه عکس ۴×۳ جدید و پشت نویسیشده
۶) گواهی معتبر مبنی بر ایثارگری برای داوطلبانی که بر اساس سهمیه ایثارگران پذیرفته شده اند.
7) گواهی معتبر دال بر معلولین عادی از سازمان بهزیستی
8)گواهی معتبر سابقه کار برای
داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تماموقت در دستگاههای دولتی از تاریخ
22/11/1357به خدمت اشتغال داشتهاند، که میزان مدت خدمت غیر رسمی به حداکثر
سن داوطلب افزوده خواهد شد.
9)مدارک معتبر مربوط به تأیید بومی بودن (مطابق آگهی استخدام اولیه).
10) نامه گواهی اشتغال از دستگاه محل خدمت با ذکر شماره شناسه قراردادی (ویژه شاغلین قرارداد انجام کار معین) برای محاسبه امتیاز شاغلین قراردادی.
9)مدارک معتبر مربوط به تأیید بومی بودن (مطابق آگهی استخدام اولیه).
10) نامه گواهی اشتغال از دستگاه محل خدمت با ذکر شماره شناسه قراردادی (ویژه شاغلین قرارداد انجام کار معین) برای محاسبه امتیاز شاغلین قراردادی.
برنامه زمانی جهت ارائه مدارک:
* خوشه شغلی کارشناس حقوقی و کارشناس آمار موضوعی، روز یکشنبه 1395/10/12 از ساعت 9:00 الی 15:00 (سه بعداز ظهر)
* خوشه شغلی کارشناس مطالعات اقتصادی، روز دوشنبه 1395/10/13 9:00 الی 15:00 (سه بعداز ظهر)
12-معرفی شدگان رشتههای شغلی موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت برنامهریزی
کلیه معرفی شدگان موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت برنامهریزی برای کسب اطلاعات در خصوص نحوه پیگیری سایر مراحل جذب حداکثر 5 روز بعد از اعلام نتایج به سایت این سازمان به نشانی www.imps.ac.ir/ مراجعه نمایند.
13-معرفی شدگان رشتههای شغلی وزارت امور اقتصادی و دارایی
معرفی شدگان رشتههای شغلی
وزارت امور اقتصادی و دارایی (استان های هرمزگان و کردستان) میتوانند با
در دست داشتن مدارک مشروحه ذیل طبق جدول زمانبندی اعلام شده به آدرس
تهران، میدان امام خمینی، خیابان صوراسرافیل، ساختمان مرکزی وزارت یاد شده،
اداره کل امور اداری و پشتیبانی، طبقه دوم، اتاق 2213 از ساعت 9:00 الی
15:00 (سه بعداز ظهر) مراجعه نمایند.
ضمناً پذیرفتهشدگان پس از تأیید مدارک توسط اداره کل مذکور میتوانند با مراجعه به سایت www.mefa.gov.ir از نحوه برگزاری مصاحبه اطلاع حاصل نمایند.
مدارک مورد نیاز:
اصل شناسنامه به انضمام تصویر تمام صفحات.
اصل کارت ملی به انضمام تصویر پشت و رو.
اصل مدرک تحصیلی به انضمام تصویر مربوطه.
اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم قانونی به انضمام تصویر. (ویژه آقایان)
مدارک دال بر بومی بودن.
نامه اشتغال به کار از دستگاه
برای کارکنان قرارداد انجام کار معین به انضمام کلیه احکام مربوطه. (در
صورت علامت زدن در زمان ثبتنام)
معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران. (در صورت استفاده از سهمیه 5% ایثارگران)
معرفی نامه از سازمان بهزیستی برای معلولین. (در صورت استفاده از سهمیه 3% معلولین)
کارنامه قبولی در آزمون.
دو قطعه عکس 4×3 پشت نویسی شده.
جدول زمانبندی مراجعه داوطلبان برای مصاحبه و سایر مراحل پذیرش رشتههای شغلی وزارت امور اقتصادی و دارایی
ردیف
|
تاریخ
|
نام خانوادگی بر حسب حروف الفبا
|
1
|
1395/10/11
|
الف- ب- پ- ه- ص- ض - ت- ث –ج- چ- م- ط- ظ - ح-خ- ژ- ی
|
2
|
1395/10/12
|
ن- ل - د- ذ- ر- ز-ک- گ-و - س-ش - ع- غ- ف- ق
|
تذکر: لازم
به توضیح است اعلام نتیجه در کارنامه به عنوان معرفی شده به منزله پذیرفته
شده نهایی نخواهد بود و صرفاً در صورت بررسی و صحت مدارک و مستندات و
تأیید اطلاعات ثبتنامی و همچنین سهمیههای استخدامی (ایثارگران و معلولین
و...) و حسب مورد کسب امتیاز لازم در مصاحبه، از بین داوطلبان واجد شرایط
در این مرحله، به ترتیب نمرات فضلی و با توجه به ظرفیت مورد نیاز
پذیرفتهشدگان اولیه مشخص و جهت معرفی به گزینش معرفی خواهند شد. بدیهی است
در صورت نقص در مدارک و مستندات ارائه شده و عدم تأیید اطلاعات ثبتنامی،
داوطلب معرفی شده هیچ گونه حق اعتراضی نخواهد داشت.
در خاتمه اضافه مینماید که
واحد پاسخگویی غیرحضوری سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور
سال 1395 منحصراً در رابطه با کارنامه آزمون برای کلیه داوطلبان آماده
پاسخگویی به سؤالات میباشد. لذا داوطلبان در صورت نیاز میتوانند سؤالات
خود را در خصوص مندرجات کارنامه حداکثر تا تاریخ 95/10/11 با بخش پاسخگویی
اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفنهای 42163 با پیش شماره021 در
میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان اکیداً خودداری نمایند.
بدیهی است پاسخگویی به مکاتباتی که بعد از تاریخ 95/10/11 ارسال گردد،
مقدور نخواهد بود.
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور
۹۵/۱۰/۰۶