---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۰۷ ب.ظ

استخدام استانداری همدان وپیگیری آن

جمعه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۰۷ ب.ظ

پذیرفته شدگان این اسخدام میتوانند ازین صفحه برای تبادل نظر وهماهنگی استفاده کنندو هر گونه پیشنهاد یا انتقاد خود را از طریق نظرات با ما درمیان بگذراند.


صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .

۹۴/۰۲/۲۵
مدیرسایت

نظرات  (۲۵۵)

سلام به همگی بچه ها من امروز به تهران زنگیدم خانم پناهی وآقای فرشکاران.اصلا تلفن جواب نمیدن .به برنامه بودجه همدان زنگ زدم اپراتور گفت گفتن وصل نکنید .به سازمان زندان هم زنگیدم خانم طراوتی گفت خبری نیست .آقاسیاوش من از اواخر خرداد به پناهی زنگیدم میگفت تا دوهفته دیگه درست میشه چی شد حالا که دوهفته شد باز هم میگه دوهفته دیگر.خیر نبیند که ما رو هی پاس میدن .اگر کسی میتونه از دفتر نوبخت شماره ای گیر بیارد.
سلام مجدد
دوستان لازمه به اطلاع برسونم در دوتا استان قزوین و زنجان هم سازمان مدیریت بتاریخ نهم احیا شد و دارای رییس شد و فقط استانهای همدان سمنان و سیستان موندن که انشالله اونه هم همین چند روز رییسشون مشخص میشه و مشکل نامه ارسالی هم حل میشه
موفق باشید
با سلام به دوستان و قبولی طاعات
من امروز بازم رفتم دفتر آقای افروخته متاسفانه هیچ خبر مثبتی نبود و فقط همه منتظرن کی رییس سازمان همدان و چندتا استان باقیمونده انتخاب بشن تا نامه تخصیص بدستشون برسه
سیاوش جان بازم ممنون از پیگیرت و تماست با خانم پناهی
امیدوارم تکلیف همین جور که گفتی به زودی حل بشه
سلام دوستان  من با خانومپناهی بازم صحبت کردم گفتم خانوم محترم مشکل بودجه ونامه ما کی ارسال میشه ؟ گفتش که دو هفته دیگه انشاله سر کارید منم بهشگفتم ما الان سه ساله سر کاریم به خدا خسته شدیم گفتن که خیالتون راحت ایندفه دیگه حل شدس صددرصد مطمن باشید تا اخر ماه رمضان کارتون درس میشه و مشغول میشید. و 4030جان خانوم پناهی گفت نامه ابلاغ یه دفعه به همه استانها ارسال میشه. با این که با اطمینان حرف میزدن اما من بازم نگرانم ناخدا و خودم و بقیه دوستان شما خبر جدید دارید؟
آقای مدیر با عرض پوزش اگه میشه یه صفحه جدید ایجاد کنید برای ما این صفحه خیلی طولانی شده.
پاسخ:
فغلا صب کنید 
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۳:۳۱ ناخدا به ر

سلام جناب ر

جهت اطلاع. بعضی از دوستان شماره مستخدم گرفتن .

به نقل از یک دوست:ون استانهایی که کد استخدامی نگرفتند و تو  اون استانها سازمان مدیریت شکل گرفته، مجددا پسورد(سطح دسترسی) داده میشه تا از طریق سازمان مدیریت استان(دفتر تحول اداری استانداری سابق) به سازمان مدیریت ارسال بشه و شماره مستخدم صادر بشه.
در واقع اگه  سازمان مدیریت استان یک نامه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی بزنه و یک نفر رو هم بفرسته، بهشون سطح دسترسی جدید داده میشه تا مجددا ارسال مدارک داشته باشند.علت این آی دی پسورد جدید هم اینه که چون دفتری به نام دفتر تحول اداری در اون استانها وجود نداره بنابراین مشکل قانونی پیس نیاد. چیز خاصی نیست. فقط نامه از رییس سازمان مدیریت استان به سازمان مدیریت کشور بزنند و سطح دسترسی جدید(آیدی پسورد جدید) درخواست کنند. انشالا که اگر نامه نزدند بزنند و جواب رو که پسورد
محرمانه است،  توسط نماینده ارسالی شون بگیرند.

سلام بچه ها چه خبر؟خودم سیاوش چلسی ناخدا و....
سلام بچه ها چه خبر؟خودم سیاوش چلسی ناخدا و....
دوستان سلام .شماره اقای فرشکاران 021 33271
خاکبرسر شهر ما که تو هم چی عقب مونه اس
با سلام
سیاوش جان و بقیه دوستان این درسته که میفرمایید چرا استانهای قزوین و سیستان بعضی از ادارات رفتن در استان همدان هم اداراتی همچون منابع طبیعی راه و شهرسازی دامپزشکی و.... رفتن سر کار و بعضی از ادارات موندن که این مشکلم انشالله حل میشه
سلام به همگی .شب خوش بچه ها اگرکسی میتونه شماره ای ازدفترنوبخت گیربیاوردتااین هفته کلا بزنگیم تااخرهفته نامه ارسال بشود.
سلام به همه دوستان طاعات قبول . 4030جان تشکر از پیگیریها و خبرت اما حروف الفبا باشه ما برا سال اینده مشغول میشیم . خودم جان اگه اینطوره که شما میگی پس چرا قزوین همه اداراتشون شروع به کار کردن برو تو لینک قزوین خبراشون بخون حتی سیستان هم چندتا اداره شروع کردن همدان ما باید در همه چی اخر باشه 
سلام دوستان ببخشید من چند روز امکان ارسال پیام رو نداشتم
در مورد جلسه روز چهارشنبه استانداری با سازمان مدیریت میتونید در سایت استانداری و قسمتی که صحبتهای آقای قیاسی معاون استاندار در مورد عدم استخدام جدید در ادارات استان هست ببینید
در مورد نامه تخصیص اعتبارم باید خدمتتون عرض کنم استانهای همدان قزوین سمنان زنجان سیستان بوشهر تنها استانهایی هستند که هنوز سازمان مدیریت در اونها احیا نشده و تهران اعلام کرده تا آخر همین هفته تکلیف این چندتا استانم معلوم میشه
تا وقتی تمام استانها سازمان مدیریت نداشته باشن نامه تخصیص اعتبار صادر نمیشه که انشالله تا آخر همین هفته وضعیت معلوم میشه
من قصد داشتم اگر خبری نبود این هفته برم تهران ولی با این وضعیت تا آخر هفته هم صبر کنیم تا تکلیف روشن بشه
بازم اگر کسی با پناهی صحبت کرد فقط بپرسه که سازمان همدان کی احیا میشه
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۷:۴۴ بلاتکلیف همدان
ممنون سیاوش عزیز شما لطف داری
راستی شماره های گوشیم پریده کاری داشتی خودت خبرم کن من شمارتونو ندارم
موفق باشی

سلام آقا سیاوش من اهل شعار دادن نیستم .دیشب با اون آقا صحبت کردم گفت قرار است امروز بااستانداری صحبت کند.صبح با خانم پناهی تماس گرفتم گفت نامه شما را آماده کردم از دست من خارج فقط باید آقای نوبخت امضاء کندوبا سازمان برنامه وبودجه همدان تماس گرفتم سرکار خانم موسوی گفتن اگر براساس حروف الفبا باشد طول میکشد امضاء شود وبه همدان برسد کار زیاد دارد
سلام سیاوش من زنگ زدم پناهی گفت تو این هفته نامه ارسال میشه.خودم جان کجایی؟از جلسه پنجشنبه خبر نداری؟
 نقطه  سلام خبر جدید نداری 4030 هم که همش شعار میده .
با عرض سلام به همه دوستان و مخصوص بلاتکلیف . چقد خوشحال شدم کامنتتو دیدم انشاله همیشه به خوشی ها سرت گرم باشه من برا همه دوستان و شما دعا میکنم انشااله درس میشه بلاتکلیف جان ما هم همچنان سر کاریمو خبری نیس دیگه شورشو دراوردن به قول شما فقط ابروی یه مشت جوان بااستعدادو بردن . من پیگیر کار شما هم هستم انشااله حل میشه .
سلام به همگی .گفتم یکی از بستگان قراره بپرسد بهم خبر بده تاالان خبری نشده
چلسی چی شد رفتی
سلام به هانیه خانم .منظورت ازاین کامنت چیه.
، رئیس جمهوری  به منظور کوچک کردن دستگاه اداری کشور، دستور داده است که هیچ پست جدیدی برای هیچ دستگاهی ایجاد نشود.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، رضا رمضانی میر، معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: رئیس جمهور همچنین دستور صریح داده است که استان‌ها درخواست پست جدیدی به هیأت وزیران ارائه نکنند.

او با تأکید بر این که دولت بسیار بزرگ شده است گفت ۷۰درصد درآمد جاری کشور را بودجهٔ جاری مصرف می کند و کمتر از ۳۰درصد به بودجه عمرانی اختصاص می یابد.
سلام بچه ها من زنگ زدم پناهی گفت نامه امضا شده هفته بعد ارسال میشه.خودم جان چخبر چلسی رفتی استانداری؟
سلام به همگی.بچه هایکی ازبستگان من بانیروی انسانی استانداری ارتباط نزدیک داردمخصوصا اقای الهی تبار. هماهنگ کرده قرارست فردا دقیق برام بپرسد انشا.ا...جوابی قانع کننده باشد براتون جواب را میزارم وفردا باخانم پناهی تماس وسعی میکنم شماره نامه فرستاده شده رابگیرم برا پیگیری.
۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۷:۳۸ بلاتکلیف همدان
سلام به همگی دوستان و خصوصا سیاوش
طائات همگی قبول
از همگی معذرت میخام که کلا دیگه کامن نمیذارم و پیگیر نیستم/ واقعیتش دیدم هیچ نتیجه ای نمی ده و وقتمون تلف می شه از طرف دیگه هم خیل درگیر بودم این ماهو و اصلا یک روزم وقت نکردم تا تو وقت اداری برا یگیری برم/ ایشالا شماها هرچه زودتر برین سر کار و منم اولین نفری باشم که بهتون تبریک بگم
تقاص ای زجرها و دلواپسی ها و بلا تکلیفی و ابروریزی های این کارمونم سپردم به خدا که خودش هر جور صلاح دونست از باعث و بانیاش بگیره یا نه
اوقات خوش
سلام
دوستان هر کی با خانم پناهی تماس گرفت بپرسه این نامه ای که ایشون فرستادن شمارش چیه کجا فرستاده اصلا همدان هنوز سازمان مدیریت نداره هنوز احیا نشده
شماره نامه رو هر کی گیر آورد بزاره من در اولین فرصت پرینتشو میزارم روی سایت
در مورد جلسه امروزم من پیگیری میکنم فردا خبر میدم
سلام به همگی من باخانم پناهی صحبت کردم گفت مشکل بودجه حل شده.گفت نامه تان را فرستادیم.به برنامه بودجه زنگیدم گفت دست ما چیزی نرسیده شاید دست خانم دینی زاده است.بچه های همدان بیاید. برویم پیش نماینده همدان اقای کارخانه .مکانش روبه روی برج اریان
ما اداره راه هستیم. امید هست تا اخر مرداد یه پولی بدن
سلام.دوستان امروز ساعت پنج عصر جلسه ای با حضور مسولین سازمان مدیریت کشور ومعاونت منابع انسانی استانداری در همدان جهت برسی وضعیت نیروی انسانی ادارات برگزار میشود.اگه کسی میتونه اطلاعی از این جلسه بگیره لطف کنه بگه.من همدان نیستم.
با سلام خدمت همه دوستان
زمانی که کد استخدامی برای فردی صادر می گردد یعنی بودجه آن نیز تامین شده است چون فرد مذکور کارمند دستگاه مورد نظر محسوب شده و حقوق دریافت خواهد کرد اینکه استانداری می گوید کد امده ولی بودجه نیست جمله منطقی به نظر نمی رسد...
سلام دوستان چه خبر خودم جان شما پیگیری نداشتی دوستان میدونم که پیگیرید تشکر دیروز من زنگیدم دفتر افروخته همکارش جواب داد بهم گفت هیج خبری نیس فک نکنم حالا حالا هم خبری بشه چون دولت پول نداره و ازین  حرفا خودم جان من برام امکانش نیس که برم تهران چون واقعا دستم بسته اس اما همدان چندین بار رفتم و بازم میرم برای پیگیری . حالا پیشنهاد شما چیه من میدونم که بعداز ماه رمضانم برا ما هیچ کاری نمیکنن . 4030 نقطه شما خبر جدیذ ندارین؟؟
با سلام به دوستان
من هرچی زنگ میزنم به این شماره و خانم پناهی متاسفانه جواب نمیده
ولی با دفتر آقای افروخته تماس گرفتم ایشون گفتن تا نامه تخصیص نیاد هیچ کاری نمیتونیم بکنیم
 لطفا هر کی با خانم پناهی و یا هر کس دیگه ای در سازمان مدیریت کشور صحبت کرد بهش تاکید کنه تا نامه کتبی مبنی بر تخصیص اعتبار نیاد استان ما کارو پیش نمیبره چون آقای افروخته میگه الان ما حقوق افرادی که از چند ماه پیش رفتن رو نداریم بدیم مگر ردیف مشخصش بیاد تا ما بتونیم برداشت کنیم
در هر صورت الان فقط کار دست سازمان مدیریت کشوره و پول نیست .

سلام به خسته

شما برای چه سازمانی هستی؟

ما اول اردیبهشت رفتیم سرکار همدان،آخر اردیبهشت حکم زدن،ولی حقوق ندادن کلا
سلام
اقا جان بگن دیگه خبری نیست که خیال ما راحت بشه و چشممون دنبال این استخدامی نباشه !! همه می پرسن چی شد پس؟؟ 
سلام به همگی من با خانم پناهی تهران تماس گرفتم گفت مشکل بودجه حل شده وفقط دوهفته زمان برای ابلاغ میبره .گفتم اینها به ما قول تیر دادن گفت بایدحکم شما را میزدن وتیر شما را سرکار میبردن این سهل انگاری دستگاه می رسانندونهایتا تاجواب ابلاغ حقوق ماه اول شما را با ماه دوم می دادند بچه های اداره زندان به نعمتی بزنگید 
سلام به همگی .من امروزبا تهران تماس گرفتم و باخانم پناهی صحبت کردم گفت مشکل بودجه حل شده وگفتم به ما قول تیر داده بودن اما الان هیچ خبری نیست گفت شما باید الان سرکار بروید نهایتا دوماه او ل رابهتون یکجا حقوق میدادن این سهل انگاری دستگاه شما را می رساند.که شما سرکار نیستید. بچه ها به نعمتی بزنگید
سلام اقاسیاوش من خودم فردابه تهران میزنگم .اماچراشمانپرسیدوقتی نامه زدن پس اپن دوهفته ای که طول میکشد چیه
سلام دوستان و خودم جان منیه شماره گیر اوردم 02133271زنگ زدم گفتم با اقای نوری کار دارم منو وصل کرد یه جا که گفتم از همدان زنگ میزنم میخام با اقای نوری حرف بزنم گفتن اقای نوری خیلی وقته جاش عوض شده شمارشو نداشت گفتم درمورد ابلاغ بودجمون برا استخدام سوال دارم گفت با خانوم پناهی صحبت کن و یه شماره بهم داد02133276222زنگیدم با خانوم حرف زدم گفتش ما نامتونو زدیم و فرستادیم یکی دو هفته دیگه زمان میبره . خودم جان شما زنگیدی بگو ما مال ازمون 91هستیم اسم سازمان خودت و ما رو هم کامل بگو من صحبتام باهش نیمه تمام شد
سلام دوستان
امروز من رفتم دفتر آقای افروخته هیچ خبر تازه ای نیست اگر تا هفته بعد خبری نشد با چند تا دوستان میریم تهران
فقط دوستان بدونید که مشکل نامه ما از دفتر آقای نوری در سازمان مدیریت کشور حل میشه اگه کسی از دوستان میتونه تلفنی از آقای نوری پیدا کنه حتما بزاره
آقای نوری تا چند سال پیش معاون برنامه ریزی استانداری همدان بودن که الان تشریف بردن تهران
۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۲ ورزش و جوانان
الان از اداره کل ورزش و جوانان زنگ زدن گفتن مدارک بیار برای سوپیشینه و...
گفتن بعد ماه رمضان میرید سر کار 
سلام خودم جان بابت تمام پیگیری هایت یک دنیاممنون .خداخیرت بده .راستی شما مال کدام اداره هستید؟
سلام دوستان
من امروز مجدد رفتم دفتر آقای افروخته تشریف نداشتند فردا مجددا میرم یه رابط هم تهران پیدا کردم که با مسئولیت سازمان مدیریت کشور رایزنی کنم اگر تا چند روز اینده خبری نشد حتما یه سفر میرم تهران تا پیگیر نامه بشم
شماهم دست رو دست نزارید و دنبال پیگیری تهران باشید امروز برای استان سیستان و بلوچستان حکم زدن و نیروهاشون فردا میرن سر کار
امیدوارم فردا خبرهای خوب بیاد مجبور نشیم با دهن روزه بریم تهران
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۴ ورزش و جوانان
سلام آقای صداقت
آره آمده 
سلام به همگی وبه خصوص ورزش وجوانان عزیز.انشا اله کارها زودتر درست بشه .جواب گزینشت اومد؟

سلام به همگی

اونقد از طرف این بی همه چیزها قول تارخهای سرکار رفتنمون رو به فامیلها و اطرافیان دادیم دیگه هیچ کس تره هم برامون خرد نمکنه و همه میگن طرف دیونست

خودم جان تشکر بابت پیگیری های شما منم دارم تلاش میکنم شماره ای گیر بیارم خدا خیرت بده برادر امیدوارم خدا کمکمون کنه و همه دوستان موفق بشن . صداقت ما همه کارا رو انجام دادیم از جمله ازمایش و سو پیشینه ...خودم جان اموزشماچقدر هست کسی خبر داره تشکر
دوستان سلام به همگی و طاعات همگیمورد قبول من پیگیری کردم فعلا خبری نیس باید منتظر بمونیم امیدوارم به زودی خبرای خوب برسه
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۴:۳۶ ورزش و جوانان
آقای صداقت، خودم، کارشناس، سیاوش و همه دوستان خوبم که زحمت میکشن وقت میذارن درباره استخدامی اطلاع رسانی میکنن نهایت تشکر رو دارم.براتون توی این شب های عزیز دعا میکنم 
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۴:۲۶ ورزش و جوانان
سلام به همگی 
بنظر من حق با آقای صداقت هست! 
با سلام
جناب صداقت ببخشید این شرایطی که میفرمایید نسبت به ادارت مختلف فرق میکنه مثلا اداره زندانها آزمایشات رو انجام دادن و اداره محیط زیست انجام ندادن در عوض اداره زندانها کلاس بدو استخدام دارن ولی محیط زیست نداره و به همین منوال ادارات دیگه
توصیه من همه دوستان اینه که شماره تماس از تهران گیر بیاریم تا با فشار بر عزیزان سازمان مدیریت کشور بتونیم نامه تخصیص رو زودتر دریافت کنیم
من به شخصه دارم تلاش میکنم و اگر موفق بشم حتما اطلاع رسانی میکنم
بقیه هم لطف کنن پیگیری کنن ممنون
سلام به همگی اقای صداقت اطلاعاتت غلط است من شنیدم گفتن خیلی طول بکشد تااوسط تیرسر کار هستیم در ضمن من مال اداره زندان هستم تمام کارهاب پزشکی که جنابعالی فرمودیدانجام دادیم یک ماه پیش.شماره مستخدمی همه بچه های اداره زندان هم اومده
نماز روزه هاتون قبول.به حق این ماه عزیز وشبهای قدرکار همه درست بشه قصد نارحتی وخالی کردن دل کسی رو ندارم.تا کلاسهای بدو خدمت برگزارنشه کسی سرکارنمیره.توماه رمضان هم که کلاسی برگزار نمیشه وعملا میمانه برا آخر تیر.اوایل مرداد کلاسهای آموزشی برگزار میشود ودرحین برگزاری کلاسها آزمایشهای پزشکی وعدم سوءسابقه فرستاده میشوید.میگن اینطور برنامه ریزی شده.شما اگه خبر جدیدی داری بگو.
جناب صداقت اگر خبر موثقی داری بگو وگرنه من هر روز ارتباط مستقیم با دفتر آقای افروخته دارم ایشون هیچ وقت نگفته آخر تیر
اگر هم به شما گفته احتمالا خواسته از سر باز کنه وگرنه من چهارشنبه دفتر ایشون بودم و باهم کلی صحبت کردیم و ایشون گفتن ماهم منتظریم هر لحظه امکان رسدن نامه تخصیص اعتبار هست
حالا اگه خبر جدید تری داری بگو
وگرنه توی دل بچه هارو خالی نکن لطفا
سلام.حال میکنید دیگه خبر نمیزارم،چون بعضی ها ظرفیت ندارن.بچه های آزمونی تا اول مرداد هیچ خبری نیست.برید این ماه رمضون خوب عبادت کنیدواز خدا طلب کمک کنید.یا حق.
سلام به دوستان
دارم تلاش میکنم شماره تماس تهران رو پیدا کنم
دوستان شماهم پیگیری کنید با آقایان فرشکاران و نوری در سازمان مدیریت کشور تماس بگیرید.
خبر جدیدی شد حتما میگم خدمتتون
سلام خودم جان شماره ای از تهران نداری برا پیگیری.این روزا همه منتظر رسیدن نامه ایم انشاالله بزودی میرسه.هر کی اول خبرشو بده مژدگانی داره.
سلام بچه ها  خوشحالم که به جمع شما آومدم بهتون بگم با بودجه 500میلیارد تومانی که آقای نوبخت اعلام نمودن با38هزار نفر استخدامی اگه حساب کنید باحقوق ومزایا (بیمه - عیدی - بن و000) فقط نیمه دوم یعنی بعد ازبرج 5و6 اگه مشکل دیگه نباشه باید مشغول بکار شیم
سلام چه شده
سلام به همگی.بچه ها به30002030پیام بدید.من خودم اینکار را کردم
سلام به همه دوستان و خودم عزیز .پس ناشناس چی میگه این وسط؟؟؟؟؟؟؟ خودم جان چطور از تهران پیگیر باشیم اگه شماره ای داری بزار یا از اقای افروخته بگیر تا بتونیم پیگیری کنیم . به خدا من یکی که دارم دیوونه میشم .هر بار با یه بهونهای میندازنمون عقب با این همه حرفهای ضدو نقیض نیکبختم که تو تلوزیون  همش شعار میده خدا ازتون نگذره . نقطه جان خبر جدید نداری؟
سلام دوستان
همین طور که دوستان گفتن من امروز دفتر آقای افروخته بودم و با ایشون کامل صحبت کردم
ایشون فرمودند من هر روز دارم با تهران تماس میگیرم و هنوز نامه از تهران نرسیده و ماهم منتظریم
ایشون گفتن تحلیل  این بود که تا آخر خرداد درست بشه ولی تا امروز که خبری نبوده و امکان داره تا چند روز آینده مشکل حل بشه
فقط من اینو میدونم که ما باید پیگیریمونو از تهران انجام بدیم چون این مسولین از خداشونه ما برین سر کار فقط تهرانه که میتونه کاری انجام بده
سلام به همگی .من هرروز به سازمان برنامه بودجه میزنگم میگن فعلا خبری نیست . حالم ازشون بهم میخوره تا دوماه پیش میگفتن تیر ماه .حالا که تیر رسیده دارن دبه در میارن .خیر نبینند
سلام.ساعت یک زنگ زدم دفتر افروخته،یکی از بچه ها اونجا بود.دفتر دار گفتن گوش برنگ باشید همین روزا صداتون میکنیم.کدومتون اونجا بودید؟
خودم جان دمت گرم
دستت درد نکنه خودم جان.
سلام به دوستان
من امروز میرم دفتر آقای افروخته خبر جدیدی بود عصر براتون میزارم
موفق باشید
سلام.امروز نوبخت درخصوص استخدامی ها صحبت کرده.کسی اطلاع کاملی داره چی گفته؟
سلام دوستان . خودم. نقطه.سیاوش.رما.و سایر دوستان. اگر موافق هستید یک روز باهم جمع بشیم حداقل از نزدیک همدیگر رو ببینیم و یک اشنا با هم داشته باشیم هم برای تجدید روحیه خوبه و هم روی ماه یکدیگرو ببینیم . زمان و مکان تعیین کنید .تشکر
سلام دوستان.ناخدا و خودم عزیز خبر تازه ای نیست؟
سلام 
همسرم هم قبول شده است.آیاخانمی هست که باهم برای پیگیری به استانداری بروند؟مچکرم 
سلام دوستان مخصوص بچه های سارمان الان با مهر پویا حرف زدم مسول بودجه سازما گفتن که هیچ خبری نیس و اگرم تیر خبری بشه باید توافق نامه رد و بدل بشه  شایدم بیشتر از اینا طول بکشه . انشااله اخر تیر زنگی بزن ببینم چی میشه دو ستان من گفتم باید حضوری بریم اینا حرف حالیشون نین خواهشن بیاین من چهارشنبه میام نقطه برام زنگ بزن بیام کجا لطفا . این احمقا ماه به ما دارن ما رو میپیجونن حداقل استانهای دیگه برا اموزش رفتن ما چی؟؟؟؟هیچی

سلام به دوستان

سومین سالگرد آزمونمون رو ...........نمیدونم تبریک بگم یا ......

در کل انشاالله که برای هممون خوش یمن باشد

در ضمن با این شماره در تماس باشید 38386501 بگید وصل کنن به دفتر آقای افروخته

موفق باشید

با چهارشنبه موافقم البته باید بریم دفتر برنامه و بودجه تو خیابون شکریه مشکل اصلی الان اونجاس..آقای عابد میشه بگی دیروز پیش کی رفتید؟خودم جان خبری نیست؟

جمیله دینی زاد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طبق ماده 48 قانون تمامی وزارتخانه ها موسسات دولتی و شرکتهای دولتی و تمامی نهادهایی که از بودجه دولت استفاده می کنند مکلفند یکی از فرزندان کارکنان شهید و جانبازان 25 درصد و به بالا و آزاده را که واجد شرایط عمومی استخدام است علاوه بر استخدامی ایثارگران در همان دستگاه استخدام کنند. 

وی گفت: بر این اساس به افراد مشمول این قانون در استانداری همدان نیز همانند سایر دستگاه ها اجرایی استان سهمیه ای اختصاص داده شده که منطبق با قانون و مقررات است. 

وی اضافه کرد: بر این اساس فراخوان به 9 فرمانداری برای معرفی افراد دارای شرایط داده شد که 41 نفر از این طریق معرفی شدند و همه برای این افراد شماره مستخدم گرفته شده و در آینده نزدیک مشغول به فعالیت می شوند. 

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری همدان بیان کرد: طبق ماده 42 قانون مدیریت خدمات کشوری بکارگیری افراد با مدرک تحصیلی دیپلم برای فرزندان شاهد و جانباز بلامانع است با این وجود بسیاری از این تعداد دارای مدرک دانشگاهی هستند.

وی یادآوری کرد: در راستای تقویت وظایف حاکمیتی و توسعه مناطق کم برخوردار و با رویکرد نقش استانداری ها در هدایت و راهبری برنامه های مرتبط با تامین و ساماندهی نیروی انسانی تعدادی سهمیه استخدامی به استان ابلاغ شد که این سهمیه با توجه به پست های مجوز استخدامی، بلاتصدی و تامین اعتبار بین دستگاه های اجرایی استان توزیع شد. 

وی اضافه کرد: تبدیل وضعیت فرزندان شهدا به استناد بند 'الف' ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه ، جانبازان غیر رسمی به استناد ماده 8 قانون تسهیلات استخدامی جانبازان انقلاب اسلامی و مشمولین ماده 48 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، از محل این سهمیه بلامانع است. 

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری همدان اظهار کرد: استانداری همدان پس از برگزاری آزمون در خرداد سال 91 و اختصاص حداقل 25 درصد سهمیه به بنیاد شهید و امور ایثارگران شماری از افراد مشمول این قانون را جذب کرد. 

دینی زاده توضیح داد: از محل برگزاری آزمون امسال 391 نفر مجوز فعالیت در دستگاه های دولتی را دریافت کردند که برای آنها شماره مستخدم صادر شده است و منتظر مبادله موافقنامه اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی استان برای دعوت به کار هستند. 

وی با ذکر اینکه جذب فرزندان شهدا و جانبازان در اولویت است گفت: همچنین از محل سهمیه بنیاد شهید سال گذشته حدود 270 نفر مشغول به کار شدند.

وی گفت: اعتبار لازم برای بکارگیری استخدام فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران در دولت تدبیر و امید توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی برابر سراسر کشور تامین می شود. 

سلام موافقید به مناسبت سومین سالگرد برگزاری آزمون استخدامی استانداری که بعد از سه سال به نتیجه نرسیده همه باهم بریم استانداری اگر موافقید اعلام کنید من و3نفر از دوستانم چهار شنبه ساعت 10میریم هر کی میاد اعلام کنه .اینجور که معلومه سال چهارم رو هم سپری میکنیم واینا هیچ کاری نمی کنن بچه هاحتما بیاید  .اطلاع رسانی شود
سلام.ماباچندتا ازدوستان دیروز رفتیم.دسته جمعی رفتن فایده نداره فقط میخوان بپیچونن.گفتن اول تیرایشالا.
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۹ ورزش و جوانان
سلام هم استانی ها
تایید گزینش اداره ورزش و جوانان هم آمد "اینجا اداره ورزش و جوانان کسی غیر من هست ؟
سلام بجه ها تا وقتی که این مسوولین بی کفایت و محافظه کار و نالایق استان همدان سر کارن امید به بهبودی وضع نداشته باشید. شخص با کفایت وزیر حاجی بابایی بد که در عرض 40 روز چهل هزار نفرو جذب اموزش پرورش کرد نه   ایناییکه بخاطر 20 هزار نفر اونم از سراسر یک کشور رسوایی زاییدن و بزرگش کردن.ساگرد سومین رسوایی استانداری ها مبارکتون باشه ورود شما به سال چهارم را گرامی میداریم.
سلام دوستان.ناخدا و خودم عزیز ممنون از پیگیریتون.ایشالا اول تیر بریم سرکار.متاسفانه تو همدان اراده پیگیری دسته جمعی وجود نداره و چاره ای جز همین کارهای انفرادی نیست.
سلام دوستان گلم تشکر از پیگیریهاتو اما من فک نمیکنم تا اخر هفته نامه برسه میزارنمون سر کار . بازم تشکر خداکنه خودم درس گفته باشه
سلام دوستان
امروز آقای افروخته با تهران صحبت کردند و تهران قول دادن تا آخر هفته نامه تامین اعتبار برسه ولی آقای افروخته گفت تاریخ دقیق نگفتن
امیدوارم مشکل دیگهی نباشه وتاآخر هفته حل بشه
انشالله
سلام دوستان .امروز رفتم برنامه و بودجه .با دفتر دار آقای افروخته صحبت کردم .تا منو دید گفت صبر کن برم پیش اقای افروخته .بعد چن دقیقه امد و گفت که با تهران صحبت کرده احتمالا تا چند روزاینده درست بشه . من گفتم حتما ایشان گفتند شواهد و قرائن اینطور نشان میدهد.خود بنده هم فکر میکنم که تیر ماه درسته بشه .باز اگر مایل به رفتن هستید اعلام کنید .
جناب خودم بنظرت با این تعداد کم بریم یا نه؟خبری از تماس امروز افروخته با تهران نداری؟
سلام بچه ها.کلا چهار نفر اعلام آمادگی کردن.بنظرتون چکار کنیم بریم یا نه؟
با سلام خذمت دوستان
والا من هر چی با آقای افروخته صحبت میکنم ایشان میفرمایند خیالتون راحت همین روزها نامه شما میرسه و اطلاع دارم که ایشون الان دوروزه(سه شنبه و چهار شنبه)چند بار با تهران تماس گرفتن تا پیگیر کار ما باشن ولی نتونستن با نفر اصلی صحبت کنند تا ok نهایی رو بگیرن و قول شنبه رو دادن تا اول صبح با تهران تماس بگیرن انشالله که حل بشه
در هر صورت با پیگیری همه چی درست میشه منو ببخشید بخاطر معذوریتی که دارم و نمیخوام بیام دفر ایون منو معاف کنید ولی خداشاهده هر روز حتی بعضی روزها دوبار پیگیری کردم
امیدوارم تا اول تیر مشکل حل بشه که دیگه طاقتمون تموم شده به خدا

سلام دوستان

بنده هم با ساعت ده یکشنبه موافقم

سلام دوستان . من با ساعت مورد نظر موافقم.اما باید بگم که بالاخره دعوت به کار میشیم .ولی اگر هم بریم جهت پیگری .انها هم با یک استدلال به نظر منطقی راضی مون میکنن. چطور .این طور که بحث بودجه هر ساله تا تیر و حتی تا شهریور هم طول میکشه.و الان هم که بریم میگن اصلا نه تخصیص استانی ابلاغ شده و نه موافقتناهه ای مبادله شده .و تا این مرحله انجام نشه کاری   نمیشه کرد. ما هم نماینده خودمون(برنامه و بودجه) برای پیگیری به تهران ارسال کرده ایم. حتی بنده با دفتر دار اقای افروخته صحبت کردم . بنده خدا امیدواری زیادی داد .  حتی اسم سازمان هم بردم .ایشان گفت افرادی که ازمون دادن و سهیمه ایثارگری دارند مسئله حل شده . مشکل جای دیگریه و به من هم نگفت . در هر صورت بنده اعلام آمادگی میکنم . با این حال فک میکنم همه دوستان به نوعی از سیر مراحل قانونی خبر دار هستید
سلام دوستان گلم من چن روز نت نداشتم الانم ندارم اومدن کافی نت دوستان پیاماتونو خوندم منم میام حضوری فقط نقطه جان یه روز قبلش بهم بگو کی و بیام کجا شمارمو که داری . من دیروز زنگیدم دفتر افروخته اقای اقاسی جوابمو داد گفتش شما دیگه همه کاراتون انجام شده نگران نباشید ما منتظر نامه از تهران هستیم امیدواریم این روزها برسه نامتون. اوایل تیر یا اواسط تیر . نقطه جان یادت نره خبری شد بهم بگو
سلام دوستان گلم من چن روز نت نداشتم الانم ندارم اومدن کافی نت دوستان پیاماتونو خوندم منم میام حضوری فقط نقطه جان یه روز قبلش بهم بگو کی و بیام کجا شمارمو که داری . من دیروز زنگیدم دفتر افروخته اقای اقاسی جوابمو داد گفتش شما دیگه همه کاراتون انجام شده نگران نباشید ما منتظر نامه از تهران هستیم امیدواریم این روزها برسه نامتون. اوایل تیر یا اواسط تیر . نقطه جان یادت نره خبری شد بهم بگو
سلام بچه ها لطفا نظرتون رو درباره یکشنبه ساعت ده بگید؟خودم جان اینکه گفتن داریم سعی میکنیم با تهران تماس بگیریم منظورشون چیه؟شما باتوجه به ارتباط نزدیکتری که نسبت به ما با استانداری داری تحلیلت چیه بنظرت اول تیر اوکی میشه یا رفتیم تا بعد ماه رمضون؟
یکشنبه ساعت ده خوبه؟
 با سلا م بله تماس گرفتم هنوز اتفاقی نیوفته گفتن داریم سعی میکنیم با تهران تماس بگیریم و ok رو بگیریم
اگر احیانا رفتید اونجا چیزی در مورد تماس با تهران نگید ممنون

سلام به همگی

تاریخ مشخص کنید  ، منم هستم

خودم جان زنگ زدی؟
سلام دوستان با یکی دیگه از بچه های سازمان هماهنگ کردم برا هفته بعد.اما هنوز تعدامون کمه.لطفا اعلام آمادگی کنید.
با سلام خدمت دوستان ببخشید من الان همدان نیستم و معلوم نیست کی برگردم ولی با دفتر آقای افروخته دائما در ارتباطم ولی در مورد پیگیری دسته جمعی موافقم فقط برای حضور در دفتر جناب افروخته جلوی درب نگهبانی اصلا سوال نپرسید و دوتا دوتا برید تو و تشریف ببرید طبقه سوم دفتر مدیر کل بودجه چوناحتمالا بخاطر مراجعه زیاد بچه ها اگر بفهمند برای چی اومدید نزارن برید بالا
شرمنده ولی من فردا خودم با دفتر ایشون دوباره تماس میگیرم و خبر جدید میزارم
آقای خودم و جناب چلسی شما هم میاید؟آقای چندتا نقطه شما چطور و همچنین آقای صداقت و آقای رما و بلاتکلیف.
سلام نقطه جان .من حاضرم
سلام بالاخره با یه شماره دیگه زنگ زدم با دفتر افروخته صحبت کردم اون خانمه گفت فعلا نامه نیومده.بچه خواهشا اگه تا پنجشنبه خبری نشد شنبه یا یکشنبه بیاید حضوری بریم هفته بعد آخرین فرصته.سیاوش که موافقه.آقای ناخدا چلسی جناب خودم خواهش میکنم شما هم نظرتون رو بگید من دوتا از بچه های سازمانم باهاشون تلفنی ارتباط دارم خبر میکنم بیان.میریم دسته جمعی و محترمانه یه پیگیری حضوری داشته باشیم چند نفر که باشیم بهتر جواب میدن تا انفرادی.
ناخدا جان هر چی زنگ میزنم جواب نمیدن.سیاوش شما به چه شماره ای زنگ زدی.
بیش از ده بار به این شماره ها زنگ زدم کسی جواب نداد!فردا دوباره میزنم.بچه ها کسی خبری نداره؟
سلام به همه دوستان گلم من امروز زنگیدم افروخته دفتر دارش گفت فعلا هیچ خبری نیس میگم حضوری بریم حداقل دوستان سازمان. مارو مصخره کردن هر بار باید منتظر یه نامه باشیم
سلام
38283035
38387037
بعد به اپراتور بگید وصل کنه دفتر آقای افروخته
سلام دوستان .بچه های اداره کل زندانها مشکل اصلی ما فعلا تامین اعتبار. و واقعا نمیدانم چرا بعداز این همه دوندگی حالا که کد استخدامی هم امده باز یک سد بزرگی به نام تامین اعتبار داره سنگ میندازه . پیشنهاد می کنم با اقای افروخته تماس داشته باشیم و مدام پیگیری کنیم به صورت حضوری یا تلفنی انشالا که تا اخر خرداد ماه مسئله حل بشه .
شماره دفتر افروخته با داخلیش رو میذاری اینجا خودم جان؟
سلام به همگی
انگار استان همدان همه رفتن سرکار دیگه کسی پیام نمیزاره؟
خودم جان ممنون از پیگیریت.بچه های زندان کسی نیست کجا رفتین؟
با سلام خدمت دوستان
همین الان با دفتر آقای افروخته تماس گرفتم و باهاشون صحبت کردم مسئول دفترشون گفتن آقای افروخته امروز از صبح دارن در مورد کار ما با آقای فرشباف رایزنی میکنن که انشالله این هفته مشکل حل بشه
خیلی امیدوار بود
بچه ها پیگیری کنید شماهم احیانا فراموش نکنه
سلام دوستان چه خبر چرا خبری ازتون نیست؟سیاوش،چلسی،خودم،ناخدا،و........
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۰ ورزش وجوانان
راستی من گزینش رفتم اما هنوز تحقیقات محلی نیومدن! فقط به یکی از معرف هام از تهران زنگ زدن!! بنظرتون احتمال داره تحقیقات محلی نیان؟؟ممنون راهنمایی کنین! 

۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۱ ورزش وجوانان
سلام ممنونم راهنمایی کردین! 
منم خیلی پیگیر استخدامی هستم اما خبر تازه نیست فقط میگن صبر کنین بهتون زنگ میزنیم و...همش حرفای تکرار ی میزند 

سلام دوستان.سیاوش جان خبر جدید ندارم.دوستان اگه کسی امکانشو داره یه سر به دفتر افروخته بزنه بخدا من مرخصی ندارم وگرنه خودم میرفتم.
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۹ خطاب به منتظر
سلام به همگی دوستان و منتظر.ما هم مشکل پست سازمانی داریم از اسفند 92 تا به الان مشکل کد مستخدمی داریم که تا مشکل پست سازمانی و چارت حل نشه کد هم صادر نمیشه.این مشکل از طریق معاونت توسعه ریاست جمهوری بایستی حل بشه.اونا باید پست به دستگاه مربوطه اختصاص بدن.ارتباطی به اداره کل دستگاه مربوطه نداره.فقط دعا کنید.پیگیری نتیجه نداره.دست معاونت راهبردی هستش.التماس دعا
سیاوشٰٰ    من خرداد 91 ازمون دادم/گزینش  رفتم نتیجه شم اومده
منتظر شما مال کدوم سال هستید ؟؟؟؟؟گزینش رفتین؟نقطه جان خبر جدید ندارین
سلام به همگی
نتیجه گزینش من اومده اما اداره کل بهمون گفته شما مشکل پست سازمانی دارید وباید از تهران براتون پست ایجاد کنند وممکنه چند ماهی طول بکشه کسی هست اداره تعاون کار قبول شده باشه ؟؟؟باهم پیگیری کنیم
سلام کارشناس عزیز
من هفته پیش که محیط زیست بودم اتفاقا در مورد شما هم پرسیدم ولی خانم مقدم گفت هنوز مشکل شما پابرجاست.
من فکر میکنم فقط بدست استانداری و آقای شمسالهی حل میشه چون تا جایی که من اطلاع دارم خانم مقدم فر تمام اطلاعت رو وارد کرده و گیر فقط از استانداریه
انشالله اونم حل میشه ماهم که کدمامون اومده هنوز هیچ اتفاقی نیوفتاده زیاد عجله نکن درست میشه
سلام جناب خودم منم از بچه های محیط زیستم ولی گویا کد ما نیومده به مقدم فر میزنگم میگه اطلاعات شمارو تو تاریخ 30/1 تو سامانه کارمند ثبت کردم و باید استانداری تایید کنه بنظرت کدهای بچه های باقیمانده محیط زیستم که من جز  اونام اومده و دارن فیلم بازی میکنن یا واقعا نیومده الان دقیقا 40 روزه اطلاعات ما ثبت شده؟
به سیاوش
ببخش منظورتونو متوجه نشدم
اگر منظورتون تایید تخصیص بوده که همه ادارات مد نظر بوده است
و اگر منظور سر کار رفتن نیروها بوده که سازمان شما و ما هنوز کسی رو سر کار نبرده
سلام به همه و خودم جان تشکر بابت خبرت/منظور افروخته سازمان مابود یا همه ادارات؟
ببخش مدیر عزیز پیغام ها خیلی طول میکشه تا تایید بشه
با سلام به دوستان
من امروز آخر وقت دفتر آقای افروخته بودم ایشون فرمودند انشالله تا چند رو آینده(که احتمالا منظوشون هفته دیگه بود) نامه تخصیص اعتبار شما میرسه
در مورد اداراتی که نیروهارو بردن سرکار هم گفتن متاسفانه تخلف کردن و داریم بررسی میکنیم چون تا ما نتونیم بودجه برای حقوق فراهم کنیم ادارات اجازه شروع بکار رو نداشتن و گفت الان نمیدونم حقوق اونهارو اداره از کجا میخواد بیاره
ولی انشالله فکر کنم تا اواخر هفته آینده یه خبرهای خوبی برسه
امیدوارم.
سلام به همه دوستان . خودم جان تشکر از پیگیریت نتیجه چی شد ؟؟؟؟ا/افروخته چی گفت؟
خودم جان ممنون از لطفت.خبرشو برامون بذار.دستت درد نکنه.
آقای مدیر پیغامها چی شد؟
با سلام
به همه دوستانی که کدهاشون رسیده تبریک میگم و امیدوارم به شانس شما هم که شده تاییده بودجه هرچه زودتر بیاد
البته اگر خاطرتون باشه من هفته پیش خدمتتون گفته بودم احتمال خیلی زیاد کدهای شما اومده فقط بخاطر تاییده بودجه دارن همه رو منتظر میزارن
امروز من یک سری به دفتر آقای افروخته میزنم انشالله که فرجی شده باشه
سلام به دوستان .سیاوش جان انشالا جای نگرانی نیست . حالا باید پیگری کنیم از اقای بیات . همچنین برنامه و بودجه . نقطه جان از اشنای مهمی که در اداره داری پیگیر باش تا هر چه زودتر بودجه بچه ها رو مد نظر قرار بگیره. البته چون کد ها امده در نهایت در فرم 6 نیروی انسانی ثبت شده یعنی اینکه معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی این افراد رو مورد تایید قرار داده و در بودجه استانی مورد نظر است .
ممنون چلسی مال شما هم ایشالا بزودی میاد.
سلام و عرض تبریک به دوستان گلم. نقطه تشکر از خبری که دادی انشااله خبر بعدیتم مثل همیشه خوش باشه و خبر اومدن تایید بودجمون باشه .نا خدا جان من نگران مرحله اخرم که زودتر انجامش بدن همش دعا میکنم برا هممون .نقطه که گفتن جای نگرانی نیس اما من از اینا میترسم
سلام به همگی بالاخص سه دوست عزیر.تبریک. موفق باشید.
سلام دوستان .ممنونم نقطه جان انشالا موفق باشی . دوستان دیگه فک نکنم جای بهانه ای باشه .برنامه بودجه که بهانش کد استخدامی بود دیگه نمیتونه بهانه بیاره
سلام دوستان.دیروز که ناخدا گفت با واسطه شنیده کدها اومده امروز از منبع خودم که پست مهم و حساسی تو سازمان داره جویا شدم.خوشبختانه کد ما اومده با عرض تبریک به سیاوش عزیز و ناخدای مهربان.
ورزش و جوانان بستگی به اداره داره.اگه تهران گزینش بشی یه کم طول میکشه.در صورتی که تهران گزینش شدی زنگ بزن پیگیر باش تا زودتر بفرستن.
باسلام .بله جواب گزینش من هم یک ماه طول کشید برا قوه قضائیه بودم 
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۷ ورزش وجوانان
سلام هم استان هامن تازه با این وبلاگ آشنا شدم. 
من اداره ورزش وجوانان خرداد 91 آزمون دادم .31/1/94 رفتم گزینش وهنوز هیچ خبری نیست. اداره ما میگه 2ماه دیگه  تایید گزینش میاد. میخاستم بدونم مال شما هم اینقدر طول کشید!؟
و لعن الله امه اسست اساس الظلم والجور
سلام دوستان .احتمال زیاد کدها آمده . من با واسطه شنیدم. اگر کسی اشنا نزدیک با اداره یا استانداری داره بپرسه
سلام به همگی دوستان اقاسیاوش منظورت از نامه سازمان چه سازمانی است.....
اقاارش مدرک شما چیه.منظورت کدام مرحله است .ناراحت نباش اخر بلاتکلیفی هاست کمی  صبورباش
واقعا خیلی تاسف باره... وقتی صفحات استانهارو دارم میخونم چند ساله اینهمه جوون برا یه استخدامی اونم با مدارک عالی چطور  سرکار گذاشتن واقعا...تازه بعد این همه سال به این مرحله رسیدیم که واقعا قدیمیا خیلی بهتر بود.خدا ازشون نگذره 
سلام دوستان الان زنگ زدم دفتر افروخته خودش نبود با همکارش صحبت کردم گفتش که نامه بچه های سازمان الان جلو منه با تهران رایزنی های کردیم فقط منتظر تایید بودجه از تهران هستیم که به نظر ما تا اواخر خرداد انشااله درس بشه . گفت همه کارا انجام شده فقط منتظر تهرانیم که تایید بشه انشااله
جناب بهزیستی شما مال همدان بودی؟
سلام به بهزیستی .مبارکه به سلامتی .راستی مال کدام اداره بودی ؟ کی شروع به کار کردید ؟راستی حقوقت خوبه ؟
سلام دوستان سیاوش چلسی صداقت ناخدا چندتا نقطه و....خبر جدید ندارید؟
مبارک باشه بهزیستی هر اداره ای از زمان ابلاغشون براشون حکم میزنن و از زمان ابلاغ حقوقشون محفوظه هر چند اگر حکمشون خیلی بعد از ابلاغشون برسه . شما مال چه سالی هستید؟ کی ابلاغ گرفتید؟
سلام دوستان.بالاخره حکم ما اومد.از روزی که ابلاغمون خورده حکم زدن.برا اون دوستی که بهش گفته بودن کسانی که سر کار رفتن بدون حقوق بوده در جریان باشید که اینطور نیست پس پیگیر کارتون باشید
جناب چندتا نقطه اداراتی هم که شروع بکار کردن از حقوق خبری نیست.افروخته دقیقا بمن گفت اگه حقوق نمیخوای بیا تا بفرستمت سرکار.گفت چندتا از ادارات حماقت کردن و نیروهاشونو بردن اما ما بهشون حقوق نمیدیم.گفتم پس تکلیف ما چیه گفت بنظرم از اواخر خرداد فراخوان بدن که اول تیر برید.گفتم اینو از رو تجربه میگی؟گفت نه طبق رایزنی هایی که با تهران داشتیم.
سلام به همگی بچه ها .من امروز با آقای شمس الهی صحبت کردم گفت حداکثر برای یک ماه دیگر سرکار هستید.
سلام به همگی وچندین نقطه ما برای اداره زندان هستیم.

سلام دوستان شما برا کدوم ادره هستید که هنوز شروع به کار نکردید؟

جناب صداقت عرضم به حضور عنبر و منورت من از روزی که آزمون دادیم و از زمان سایت استختام دات کام که فک نکنم شما اصلا دیده باشی پیگیر بودم.همونطور هم که سیاوش گفت من همین الانم هم سرکار هستم درسته دولتی نیست اما کار خوبیه و زیاد نیازی به شروع بکار ندارم اما به عنوان یه کسی که آزمون دادم خودم رو متعهد میدونم که پیگیری کنم.آخرین بار هم دوشنبه دفتر افروخته بودم.روی صحبتم با اون قسمت از صحبتهای شما بود که یهو هبوط کردی تو این صفحه و گفتی که چنین و چنان میکنم و فلان روز خبر میارمو از این حرفا بعدش یهو غیب شدی و تو صفحات سایر استانها دیدنت!!!!!خلاصه اینکه ما همه اینجا بخاطر یه مشکل جمع شدیم پس بهتره که واقعا ((صداقت)) داشته باشیم و با در جریان گذاشتن اطلاعاتمون به هم دیگه کمک کنیم.دوستان ببخشید پر حرفی کردم.سیاوش اگه خبری به دستم رسید حتما خبر میدم.
نقطه جان زحمتی دارم اگه پیگیر شدی و متوجه شدی که کد استخدامت اومده برا من هم بپرس چون من دیگه از اداره پیگیری نمیکنم حیدری خیلی بام بد حرف زد. تشکر از لطفت
سلام به همه دوستان عزیز. از همه به خاطر خبراشون تشکر میکنم . صداقت جان همین که وقت میزاری و یه پیام میزاری همین باعث همدلی ماها میشه حالا چه نگران بشیم چه خوشحال مهم حضور همه دوستانه. شما که بهتر میدونی . نقطه هم زحمت کشیده با این که سر کار هم هست رفته پیش افروخته و خبر گرفته . دوستان به خودتون مسلط باشید چاره ای جز صبر نداریم خیلی از استانها از جمله تبریز مشغول شدن ما هم تا اخر این ماه میشیم فقط پیگیر باشیم و خبرارو بزاریم تو صفحه تشکر از همتون
سلام به همگی.چراما همگی اینقدر راحت طلب شدیم؟چرابخودمون اجازه میدیم هرطور که دلمون میخاد راجع به دیگران قضاوت کنیم؟برادر عزیز نقطه شما هم یه زحمتی به خودت بده پیگیری کن.من در این چند روز با چندین نفرصحبت کردم.نمایندگان مجلس،دفتر افروخته،دفتر دینی زاده و...منتها نتیجه قابل قبول نگرفته ایم که بازگوکنیم.اینقدر به کارگزینی استانداری مراجعه وزنگ زده ام که دیگر همه مرا میشناسند.همه قول تیر ماه رامیدهند آن هم با شک وتردید.آیا مواردی که گفتم ارزش مطرح کردن داشت؟این روزها خیلی گرفتارم وهفته ای یک بار هم نمیتونم کامنت بزارم.دوستان عزیز من هم مثل شما نگران وبلاتکلیف هستم.بجز صبر وتوکل بر خدا وپیگیری چاره ای نداریم.التماس دعا.
جناب صداقت در گفتن خبرا لازم نیست اسم کسی رو بیارید وقتی یه عده منتظر 3 ساله رو با حرفاتون دلخوش میکنید اخلاقا باید  رو حرفی که زدید باشید.جناب ماهان شما هم که منتظر دسته شدن بیل خودت بودی تا کارات ردیف شد رفتی که رفتی مملکت ما بخاطر همین چیزاس که اینجوری شده.هر کی به فکر خودشه.
سلام به همگی بچه ها بله آشنای من پرسید منتظر بودم جواب بده بعدش اطلاع بدم مسئولین گفتن کسانی که خرداد91 آزمون دادن تیرماه سرکار میرن آقاسیاوش خیالت راحت.

سلام به دوستان.سیاوش جان ممنونم . فک کنم  استانداری یک عزم جدی داره  تا اخر این ماه تکلیف رو مشخص کنه .باید این نکته هم در نظر بگیریم که خود استاندار و به خصوص افرادی که در زمینه منابع انسانی فعالیت دارند تمام تلاش خودشون دارند انجام میدند تا به یک نتیجه مطلوبی برسند . و باید در نظر داشت که بالاخره همین دوستان و همشهریان هستند که  تلاش می کنند و واقعا سرشون شلوغه

جای تشکر  داره ازخانم دینی زاده . اقای مهذب .اقای شمس الهی . خانم ساداتیان و ....جناب اقای افروخته مدیر کل برنامه و بودجه واقعا در این زمینه کم کار نمیکنند

سلام دوستان لطفا از گذاشتن پیام توهین خودداری کنید اعصاب بقیه رو هم بهم نریزید.همه ما منتظر خبرای موثق هستیم ممنون از توجهتون.4030 آشنا چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عزیز بزار مشغول بشیم حالا تا حقوق
این بی همه چیزا که فقط پولای دزدیده شده رو میخان از حق ماها در بیارن بیرون تا پول نیاد به حساب استانداری و استانداری نشینه با ادارات تقسیمشون کنه و هر اداره ای پولاشو نشمره و غیره و غیره برا ما تامین اعتبار اعلام نمیکنن. جم بشید بریم با هم استانداری
با سلام به همه دوستان گلم. ناخدا جان من فقط از مهذب پرسیدم چندین بار بهم گفته که شما 91ی ها تامین اعتبارتون مشکلی نداره فقط باید کدتون بیاد و از یه طرفی دوستم که رفته بود استانداری چن روز پیش خانوم دینی زاده بهش گفته بوده که اگه ازمون دادی و مراحلتو طی کرده باشی حل میشه تا اخر این ماه . اما  اما خودم که دیروز با دینی زاده حرف زدم همش ساز ناامیدی میزد و میگفت به ما مربوط نیس  از افروخته جویا بشید . افرخته هم یه بهونه داره میگه کدتون اومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دوستان اگر کسی میتونه خبر دار بشه به هر طریقی که کد استخدامش اومده یا شماره ای دارید از تهران که میتونیم بپرسیم بزارید تا بگیم اینم کد .ما کی مشغول میشیم /

من از اداره کار پرسیدم گفت حقوقت با فوق لیسانس و تاهل میشه 1 میلیون و 300 . البته سابقه کار  در ارگانهای دولتی رو هم حساب میکنن

4030 چلسی آشناش کجا بود.
سلام دوستان .سیاوش جان مطمئنی که تامین اعتبار شدیم. و فک میکنی کدامون امده یا ازجایی پرسیدی . ممنون میشم جواب بدید. چون اگر تامین اعتبار شده باشیم . کدها زیاد مشکلی نیست . الان مسئله اصلی تامین اعتباره
سلام دوستان واقعا دیگه صدای منو همه میشناسن انقد زنگ میزنم/ با حرف خودم موافقم احساس میکنم کدامون اومده و فقط مشکل تامین اعتباره . چکار کنیم ؟؟خودم نظر شما چیه . صداقت جان شما خبری از نامه نگاری های استانداری نداری ماهان میتونست الان خوب خبر بیاره که اونم رفت که رفت
دوست عزیز از اشناتون برامون پیگیر شدی کدامون صادر شده؟؟؟؟؟// ادارمون تامین اعتبار شده ؟؟
در ضمن آقا یا خانم س خوشحالم که همزبان هستیم

سلام به همگی دوستان و س

من همچنان منتظر جواب نهایی هستم چون همه کارهامو انجام دادم که انشاا... از اول تیر شروع به کار بشم برای همگی شما عزیزان آرزوی موفقیت دارم

سلام به همه دوستان گلم و مخصوص بلتکلیف  چقد خوشحال شدم انشااله مشکل پستتون هم حل میشه مطمن باش فقط اگه دادگستری کل مصاحبه دادی بهشون زنگ بزن معمولا بعد یه هفته جوابشو میگن بهت . شمارمو که داری اگه کاری از دستم اومد بگو.خودم ممنون که خبر گذاشتی کاش خبرت به واقعیت بپیونده
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۰ بلاتکلیف همدان
سلام به همگی دوستان و خصوصا سیاوش عزیز
بالاخره با سرعت لاک پشتی نوبت به مصاحبه ما هم رسید
پنج شنبه اومده بودند تحقیق یکشنبه هم رفتم مصاحبه عقیدتی چه چیزا که نپرسیدندیک ساعت و خورده طول کشید
فقط نمیدونم چطوری از نتیجش باخبر شم و اینکه فقط موند معاینات و سوء پیشینه
درسته مشکل پستمون حل نشده ولی خدارو شکر حداقل یه قدم دیگم رفتیم جلو
ایشالا تیرماه همه سر کارمونیم

با سلام
خوشبختانه فکر میکنم داره اتفاقات خوبی میوفته چون استانداری قزوین دیروز به همه ادارات خودش اعلام کرده که میتونند نیروهاشونو ببرن سر کار و اگر این خبر درست باشه که به احتمال زیاد درسته احتمالا تا آخر همین هفته این نامه به همدان هم برسه و هفته آینده خبرهای خوب برسه انشالله
اول تیر 
رما کجای نیستت؟ شما مشغول شدین؟
نقطه جان چندم تیر اولش یا اخرش ؟؟/دیگه چی گفت؟
سلام دوستان عزیز این مسولین بی کفایت دارنر ما روهر روز عقب مینداز چه بچهای خودمون چه ادارات دیگه فردا که ملاقات عمومی هم هست استانداری بیاین بریم  من امروز زنگ زدم مهر پویا میگه استان ما تامین اعتبار نشده و کار ابلاغ با ادارات میکشه برا اواخر تیر ماه  بعدشم زنگیدم به دینی زاده استانداری که اونم گفت کار شما به ما مربوط نیس گفتم پس به کی مربوطه مگه استانداری تامین اعتبار نمیکنه گفت اره اما باید منتظر بمونید تا کدهاتونم بیاد بعدش حکم میزنن براتون گاصلا معلوم نیس کی کارتون درس بشه. بعدش زنگیدم حیدری که میخاست بزنم از پشت تلفن که چرا هرروز زنگ میزنی اینجا دیگه تابلو شدم گفتم یعنی کد گرفتن انقد باید طول بکشه که گفتش شما کاری به کد نداشته باشید برید برنامه و بودجه همدان پیگیری کنید . شما چه خبر این اشغالا حالا حالا مارو الاف کردن
سلام امروز. رفتم دفتر افروخته گفتش تیر میرید سرکار اداراتی که زودتر رفتن از حقوق خبری نیست!
سلام به همگی.من امروز رفتم مدارکم را برا ازمایش بگیرم.ازنعمتی پرسیدم واقعیتش ماکی میایم سرکار.گفت راستش خودمن هم نمی دانم.بااین تامین اعتبار کردنشان خدابه فریادمان برس هنگام حقوق دادن.
دوستان و خودم عزیز تشکر که دلگرمی میدید واز خبرای که متوجه شدم تا  اول تیر باید صبر کنیم اما دوستان من بازم ترس دارم اون موقع هم درس نشه و تامین اعتبارشون نکنن من بی اعتماد شدم واقعا. نقطه نظر شما چیه؟ صداقت جان تحلیل خودت چیه؟
سلام به همه.ازتاریخ دقیق ابلاغ خبرندارم،اما آقای مهذب گفته تیرماه،اگه بودجه تخصیص پیداکنه.خیلی از اخبار رو هم نمی تونم رسانه کنم چون باید اسم اشخاصی ذکرشود که درست نیست.درد سر براشون میشه.مراحل بودجه:تدوین ،دولت.تصویب مجلس.تایید شورای نگهبان.ابلاغ به دولت.ابلاغ دولت به استانها.ابلاغ به شهرستانها ودستگاههای اجرایی.تااینجا همه چیز کاغذی بود،سپس تخصیص نقدی بودجه از خزانه دولت به خزانه استانها.پس ازتخصیص به استان موافقتنامه بین ادارات کل واستانداری یعنی در این برگه ها ثبت میشود که چه مقدار پول بابت چه کاری پرداخت خواهد شد.پس از تبادل موافقتنامه رسما به ادارات اجازه هزینه داده میشودوپول به حساب هر ارگان حواله میشود.
سلام به همه دوستان گلم تشکر بابت جوابهای که دادین 4030 دیگه تهران نمیفرستن اون فامیل شما حتما پست سازمانیش چیز دیگه ای بوده . بعدشم یه دویستومنی داشته باش چون برا ازمایشات زیاد خرجت میشه . صداقت جان تشکر جواب دادی از زمان ابلاغ ما خبر نداری؟
 سلام
ناخدا و به همه دوستان در مورد سوالی که کردید برای اطمینان از صدور کد باید بگم هر لحظه کد صادر بشه بصورت برخط(آنی) هم آقای شمسالهی میتونه پرینت بگیره هم مسئول کارگزینی ادارتون که اطلاعات شمارو وارد سایت کرده من از اداره محیط زیست استان پرسیدم و برگه پرینت کد رو هم دیدم
همونطور که قبلا گفتم احتمالا کدهای شماهم اومده بخاطر تخصیص اعتبار داره بهونه میکنند که انشالله تا چند روز آینده مشکل اونم حله.
صداقت جان خوبی چه خبر برادر شما قرار بود برای ما خبر بیاری اما رفتی که رفتی.بالاخره کی رسما شروع بکار میکنیم ما؟ماهان خان شما کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
4030 بخاطر این پرسیدم چون حرفهای عجیب غریب میزنی بریم التماس کنیم که دل مسئولین بسوزه چه صیغه ایه؟؟شما قبلا میگفتی من هنوز گزینشم نیومده خوب الان که اومد برو از اون آشناتون که میگفتی داری بپرس کی میریم سرکار به ما هم خبر بده ما از بس پیگیری کردیم دیگه حال و حوصله پیگیری نداریم.منتظر خبرای خوبت هستیم.
سلام نقطه متولدچندی.براچه پستی قبول شدی.راستی برادر سیاوش هزینه چک اپ غیرازهپاتیب وایذرمال شماچقدر شدگویاقیمت عوض شده.بله یکی از بستگان ما تواداره زندان بخش پاسبانی است برا اموزش فرستادن تهران.
سلام سیاوش.بله ماهم هفتاد ساعت آموزش بدو خدمت داریم.تا آخر این هفته فرزندان جانبازان دوره آموزشی شان تموم میشه وبرا ما آزمون داده ها برنامه ریزی ودوره آموزشی برگزار میگردد. سی وچهار نفر از فرزندان جانبازان ابلاغ دادن ویک هفته‌ای هست درفرمانداریها مشغول کار میباشند.به حق ساقی تشنه لبان حضرت عباس ع کار همه مون درست بشه.
بله سیاوش یه چند روزی داخل اداره کل دوره میذارن

تشکر از جوابتون . بچه ها ما هم دوره اموزش داریم ؟ 4030رفتی کاراتو انجام دادی؟
سلام به دوستان و خودم. جناب خودم تبریکات بنده رو پذیرا باشید .امیدوارم هر زودتر دعوت به کار بشی. اگه امکان داره میشه بگی چطور فهمیدی که کد شما امده .اگر به اقای شمس الهی تماس بیگیرم کدماهم اعلام میکنه . یا با اداره تماس بگیریم جواب می دن. ممنون میشم راهنمایی کنید.
4030 متولد چه سالی هستی برا چه پستی قبول شدی؟
با سلام خدمت همه دوستان
همینطور که سیاوش گفت یکی از افرادی که امضاش زیر صورتجلسه94/2/16 بود و نماینده استان همدان بود خانم دینی زاده بود و انشالله تا آخر همین ماه مشکل حله
در مورد کدهای شما هم باید بگم احتمالا کدهاتون اومده و برای اینکه زیاد پیگیری نکنید دارن میگن که کداتون نیومده چون مثلا کد من 2روزه اومد البته از زمانی که اداره فرستاد برای آقای شمسالهی یک هفته گذشت ولی آقای شمسالهی ارسال نکرده بود ولی به محض ارسال تهران دوروزه کد صادر کرد
انشالله که کدهای شما هم اومده وفقط منتظر تامین اعتبارن

سلام سیاوش. اداره هایی هستند که افرادو دعوت به کار کردنند ولی برای انها حکم صادر نکردند و جنبه اموزشی داره. همه موارد بستگی به تامین اعتبار داره . کد گرفتن زیاد کاری نداره و زمان بر نیست

دوستان خوبم کسی خبر داره استان همدان چه اداراتی مشغول کار شدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا جواب بدین تشکر
امروز خبری بهم دادن که بدنیس بگم . یکی از دوستان امروز رفته استانداری برا پیگیری  که با خانوم دینی زاده صحبت کرده و خانوم دینی زاده بهش گفته که امروز و دیروز نامه تامین اعتبار ازمونی های استانداری سال نود و یک  از تهران به دستش رسیده و تا اواخر خرداد ماه تکلیفشون روشن میشه . شاید این تاییدی باشه به صحبتهای کامنت خودم . البته من فقط نگران کد هستم که زودتر بیاد انشااله
سلام و عرض ادب ناخدا جان فکر میکنی تا دو هفته اینده به فرموده نقطه مشکل کدامون حل بشه ؟ کاش ناخدا جان میپرسیدی تا کی باید منتظر کدامون باشیم ؟؟؟؟//
سلام اقاسیاوش بله هرکاری ازطرف خدا باشد خوب است لطفا اشتباه برداشت نکنید. 
4030در جواب سوالات این که نامه ای که بهت میدن بهداشت میگه که کجا باید ازمایش بدی اما یه سری ازمایشاتو میتونی بری ازمایشگاه خصوصی که سریعتر انجام بشه اما هزینش بیشر میشه. 4030یه خواهش ازت دارم تو نگو که چکار کنیم باشه . در ضمن این احمقای که شما میگی براشون بزنگیم تا دلشون بسوزه وظیفشونه کار ما رو انجام بدن و میدن . هر چند این مدت غرور ما رو خدشه دار کردن اما ما باید عظت نفس داشته باشیم داداش .نگران نباش کاری خوبه که خدا درسش کنه
سلام به همگی
من از محیط زیست هستم کدمون هم اومده امروز رفتم پیش آقای افروخته یک صوتجلسه نشون من داد که در تاریخ94/2/16 از همه استانها تهران بودن برای تعیین تکلیف و تخصیص اعتبار که برای همدان 628 نفر تایید شده و آقای افروخته گفتن انشالله تا 10تا 15 روز دیگه مشکل اعتبار حله
الان نامه ما بچه های محیط زیست 2 هفته هست توی کارتابل ایشون هست وتا وقتی از تخصیص بودجه مطمئن نشه هیچ نامه ای رو تایید نمیکنه.
سلام من خبر تازه ای ندارم اما میدونم تا اواسط خرداد تکلیف ما روشن میشه.
سلام.اقا سیاوش چشم به روی چشم.من از منبع معتبر پرسیدم گفت تیر.ناراحت نباش.فقط به نعمتی وشمس الهی بزنگید وقسمش بدهید تا دلشان بسوزد..
دوستان کجایید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ نقطه ناخدا چه خبر بچه های ادارات دیگه کد گرفتن؟ مشغول شدن؟
سلام به آقا سیاوش وهمگی .من به شمس الهی زنگیدم امروز اما گفت فقط باید از سازمان خودتون پیگیر باشید به نظر من فقط به استانداری و قسمت نیروی انسانی بزنگید بدانند ما حواسمون هست راستی آقا سیاوش من میتونم تمام کارهای پزشکی را هرجا که دوست دارم انجام بدم طبق گفته شما که گفتی جوابش خیلی طول میکشد سازمان ایراد نمی گیرد 
سلام سیاوش. برنامه و بودجه درست میگه چون باید کد بیاد و اسامی انها رو برای دریافت تامین اعتبار به برنامه و بودجه ارسال بشه .فک کنم تامین اعتبار مشکلی نداره در صورتیکه کد ها بیاد .تنها راه اینکه به نعمتی زنگ بزنیم و مستمر جویای کار بشیم .
تبریییییک 4030 همه رو خوشحال کردی . فقط هر چی سوال داشتی از نعمتی بپرس .فقط 4030جان برا ما هم یه پیگیری کن بیزحمت برو پیش اقای بیات ببینم تامین اعتبار کی انجام میشه
سلام به همه دوستان و نقطه . دوستان من امروز زنگ زدم نعمتی که حیدری جوابمو داد و گفت که هنوز کدتون نیومده و نامهای برای تامین اعتبارتون دس ما نرسیده . بعدش زنگیدم استانداری که شمسالهی گفتش معلوم نیس کداتون کی بیاد شاید یه ماه شاید 6 ماه باید از نعمتی پیگیر باشید . با بیات تو اداره هم حرف زدم گفتش که استانداری  جواب نامه های مارو نمیده گفتم بهش مهذب گفته تا برج 4 انجامش میدن گفتش که مهذب حرف میزنه اما چرا جواب نامه مارو نمیده . بعدشم زنگیدم برا افروخته که همکارش جواب داد گفت منابع انسانی اقای افروخته نامه بفرسه براما که کدتون اومده ما شمارو تامین اعتبار میکنیم . نقطه شما چه خبر دوستا خبری دارید بگید
سلام به همگی امروز آقای نعمتی به من زنگید وگفت فردا بیا برا یقیه کارها .
سلام ناخدا جان منظورت از اسامی فقط مال خودتان که تقریبا دوهفته پیش به استانداری فرستاده شده است را گفتی ؟ آخه مال ما هفته گذشته جواب گزینش به اداره ارسال شده اما فعلا برا آزمایش تماسی با ما گرفته نشده از طرف اداره زندان.
سلام آقا سیاوش . خرداد ماه سال 91 برادر.
سلام دوستان . اداره اسامی رو برای تایید فرستاده . امیدوارم تا چند روز دیگه کدامون بیاد .اگر استانداری تاییدیه معاونت انسانی رو از تهران بگیره انشالا دعوت به کار میشیم .فک کنم نهایتا تا اخر این ماه هم به ناچار باید صبر کنیم .
4030جان شما چه سالی ازمون دادی داداش؟
سلام به همه دوستان خوبم رییس جمهور رفت تبریز شروع کارشون زدن اما استان ما در همه چی اخره . دوستان خبری از کد استخدام ندارید ؟اگه بیاد شروع کار ماهم میدن یا بازم ادامه داره؟ کسی خبر نداره ترتیب این اسخدام چیه؟ براساس سال ازمونه یا چیز دیگس؟نقطه جان خبر داری؟
سلام آقای سوال اینا دیگه زیاد مهم نیست.اداره و استانداری فرمهای خاص خودشون رو دارن نعمتی فقط موقع گرفتن کد باید تاییدیه گزینش رو اسکن کنه
دوستان سلام . فک کنم اداره اسامی رو برای تایید به استانداری ارسال کرده باشه .
سلام به همگی .یک سوال دارم از بچه های اداره زندان خواستم بدانم بعد از تائید جواب آزمایشات پزشکی آقای نعمتی اسم ما را به استانداری ارسال میکند یا با تائید جواب گزینش .؟ اگر آقای نقطه اذیت نمیشه لطف کنید جواب بدید
سلام دوستان لطفا انقد فاز منفی ندید مشکل استان همدان اینه که مسئولاش محافظه کارن و همیشه از سایر استانها عقبترن.من خودم اطلاع دارم که چندتا از اداره ها رفتن سرکار.اداره ما هم تا دوهفته آینده همه چی مشخص خواهد شد.اگه قرار بود کسی نره سر کار هیچ اداره ای نمیرفت.از بد شانسی ما گزینش اداره زندانها یه مقدار طولانی شد بخاطر همین عقبیم از بقیه اداره ها.ماهان خان رفتی و مارو در حسرت گذاشتی.
با سلام خدمت دوستان
اگر کسی میخواد پیگیری کنه فقط باید از طریق سازمان مدیریت استان در خیابان شکریه هم دفتر آقای سامرس معاون استاندار و هم دفتر آقای افروخته مدیر کل بودجه
همه چیز دست اینهاست
سلام دوستان خوبید نه نرفتم قرار شده شنبه برم اخه با اشنای که اداره دارم میرم
سلام به آقا سیاوش رفتی استانداری چه گفتن ؟ من به نعمتی زنگ زدم گفت هر وقت جواب دست من برسد بهتون میزنگم .کار انجام نمی دهند نامه با هزار بدبختی اومده اداره به خودشون زحمت نمیدن بدن گزینش .اینا دیگه کین
سلام به همه دوستا 4030جان خودت برا نعمتی بزنگ
دوستان فردا من میرم استانداری کسی هست باهام بیاد خواهشن پیگیر باشید همینه که هرروز به یه بهانه ای میندازنمون واسه ماه بعد
دوستان فردا من میرم استانداری کسی هست باهام بیاد خواهشن پیگیر باشید همینه که هرروز به یه بهانه ای میندازنمون واسه ماه بعد
سلام به همگی بچه ها .شبتون بخیر .خواهش میکنم فقط با آقای شمس الهی در تماس باشید چون کارما به اون بستگی داره که چند روزه اطلاعات ما را به تهران بفرستد هر چقدر زنگ بزنید خسته میشود وکار ما را زودتر انجام میدهد راستی آقا سیاوش دو روز گذشت نعمتی نزنگید به نظر شما چه کنم 
سلام به همه دوستا کاش ما هم فکر هم بودیم و یکی مث هادی از تبریزو داشتیم که از استانداری خبر بگیره اما دوستای ما وقتی میرن و شروع کار میکنن همه چی یادشون میره حقیقتش حرفم با صداقته که به قول خودش پیگیره اما فقط برا خودشه خبراشو اینجا نمیزاره یا ماهان که دیگه هیچ نیستش اون وقت میگفت خبرتون میکنم !!!!!!!همونه که بیاد و خبر بزاره !!!!!!!!به به به
سلام نقطه جان . خبری ندارم ......سازمان باید خبر بده که اونم مثل ما بی خبره. 
بچه ها کجایید؟خبری نیست؟
سلام دوستان.خدارو شکر مشکل آقای سوال(4030)هم حل شد.آقا ماهان ما منتظر خبرای خوب هستیم از طرف شما.ناخدا جان خبری نیست؟
شبخیر مدیر جان باعرض احترام  شما اطلاعاتت خوبه ما کی شروع به کار میکنیم بودجه کی ابلاغ میشه خواهشن جواب بدین
دوسه روز دیگه برات زنگ میزنه تا نامه هاتون اماده کنه شایدم فردا زنگید . طول نمیکشه
سلام. به همگی امروز زنگیدم به گزینش گفت به اداره. ارسال شد بعدزنگیدم به نعمتی گفت برس دستم خودم زنگ میزنم.اقا سیاوش به نظرشما چندروزطول میکشدنعمتی به من بزنگد
سلام منتظر اگه جواب گزینشتو این روزا بدن اره درس میشه تا اون موقع
سلام من اداره تعاون کار هستم تقریبا یک ماهی هست که رفتیم مصاحبه گزینش اما فعلا خبری نیست به نظرتون تا اول تیر کارمون درست میشه
سلام ناخدا نمیدونم اما داشتن اسامی گروه مارو میفرستادن.
سلام به همه .ناخدا نقطه 4030و بقیه دوستان که برا سازمان هستی موافقین سه شنبه بریم استانداری؟؟؟/لطفا بیاین
نقطه جان ممنونم ولی شما مگه اسم من می دونی چیه .  لیستی که فرستادن برای استاندار چند نفر بودنند
سلام به دوستان .بچه ها کلیه اسامی قبول شده ها در استانداری هست . ملاک انو که مدارکمونو برای تایید به استاندار فرستاده باشند .اگر اینطور باشه احتمال زیاد تا اخر خرداد کدامونم میاد . برشرطی که سازمان با جدیدیت دنبال کارها باشه .
سلام به دوستان و همکارای گلم.ناخدا جان روزی که من رفتم مدارک رو بدم داشتن اسامی مارو میفرستادن استانداری آره با چشمای خودم دیدم خیالت راحت.
دوستان چرا بچه های ادارات دیگه اصلا پیام نمیزارن ؟؟؟؟؟؟؟فقط منو و نقطه و 4030و ناخدا هستیم که مال یه اداره ایم. چقد بیخیال !!!!!!!!!!!
امیر جان مبارک باشه دوره اموزشی داری؟حکمتو زدن؟در ضمن فارسی بنویس
سلام به همه و بچه های سازمان . ناخدا نگران نباش کار همه درس میشه مگه شما نامه هاتو با ما ندادی به نعمتی خب شما هم جزو ما هستی دیگه اگرم میخای مطمن شی از شمسالی بپرس  ازش خواهش کنی بهت میگه چون من اسممو بهش گفتم گفت اره اسمت هست. ببخش نقطه بجای شما جواب دادم. دوستا معمولا این تاعتبار کی به ادارهها ابلاغ مشه؟
سلام به همه بچه ها بالاخص نقطه جان .فعلا که امروز از گزینش خبری نبود برام دعا کن فردا یا پس فردا خبری ازجواب گزینش بش وبتونم سریع نامه آزمایشات را بگیرم  واقعا دیگه خسته شدم اینقدر به گزینش ونعمتی زنگ زدم اسمم را از بهر هستن .
دوستان فعلا مشکل اساسی با تامین اعتبار اداراتی است که بودجه استانی دارند مثل محیط زیست،زندانها،و........
سلام دوستان و نقطه .نقطه جان سوالی دارم و ان اینکه ایا شما از ارسال اسامی مطمئنی و اسم خودتو دیدی اگر اینطور باشه احتمال اینکه کار شما درست بشه هست .چطور می توان از اسامی دیگه خبر دار شد
جناب مدیر پیغام من چی شد؟

salam bacheha man Edare dampezeshki hamedan hastam ma as 20 ordibehesht shoroo be kar kardim
سلام نقطه جان. از این که میبینم در هر صورت به نوعی داریم تلاش میکنیم از این بلاتکلیفی در بیایم جای بسی خوشحالی داره. نقطه جان سئوالی دارم ایا شما از اسامی که فرستاده مطمئنی . ایا اسم خودتو دیدی که فرستاده اگر اسم خودتو دیده باشی باید حداقل تا چند روز دیگه کدشما بیاد .دوستان فک کنم خرداد هم باید انتظار کشید.و به امید روزهای گرم تابستان بود .چون چشم اب نیمخوره که خرداد هم درست بشه .نمی خوام افسرده تون کنم ولی قرائن و شواهد این طور نشون می ده .
جناب خودم شما هم زیاد حرص نخور بالاخره درست میشه
دوستان به نظر من باید یه هماهنگی کنیم بریم اداره و استانداری اینا زبون نمیفهمن حداقل بریم از نزدیک بفهمیم باید تا کی بلاتکلیف بمونیم خدا ازشون نگذره حتی اگه کدمونم بیاد باید بریم و مشکل اعتبارو پیگیری کنیم نظرتون چیه؟
سلام به همه امروز زگیدم اداره گفتن که کدتون هنوز نیومده .شماها چه خبر؟
با سلام
خدمت همه دوستان
خبر جدید اینکه زیاد حرص نخورید چون آخرین خبر از دفتر آقای افروخته اینه که هنوز تامین اعتبار همدان مشکل داره چون الان اسم 8 نفر از بچه های یک اداره هست الان 4روزه توی کارتابلشه هنوز امضا نشده حالا تا اعتبار نیاد هیچ خبری نیست.
سلام دوستان نه سیاوش هماهنگی نبود.چه خبر بچه ها؟4030 نامه آزمایشات گرفتی؟
ممنون مدیر جون پیداش کردم
سلام نقطه و بقیه دوستان من دوسه روزه نت نداشتم بیام صفحه قلی هم نمیتونم پیدا کنم اگه خبری هماهنگی هست بگید بهم تشکر
مدیر جان نمیاد چکار کنم
مدیر جان من چطور برم صفحه قبل استان خودمون
پاسخ:
  • مدیرسایت:از بخش سمت چپ وبلاگ قسمت طبقه بندی موضوعی قسمت استخدام استانداریها قابل دسترس است.