---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۱ ب.ظ

استخدام استانداری خوزستان وپیگیری آن

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۱ ب.ظ

 


اعلام نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی  ثبت احوال خوزستان 91/12/25


به اطلاع کلیه داوطلبان گرامی میرساند نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی مورخ 91/12/25 اعلام گردید
 
   
 
 مدیرکل منابع انسانی استانداری خوزستان: دولت برای تامین اعتبارات لازم برای استخدام داوطلبان قبول شده درآزمون سال 91 تلاش می کند
سه شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳،

اهواز-ایرنا- مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان گفت: دولت یازدهم و مسوولان استانی تلاش بسیاری برای تامین اعتبارات لازم در جهت به کارگیری داوطلبان پذیرفته شده در آزمون دستگاه های دولتی سال 91 دارند.


ˈقاسم صنگوری سواریˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در سال 90 و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در دولت گذشته یک سری سهمیه های استخدامی بین استان ها و وزارتخانه ها توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه این سهمیه استخدامی جدای از طرح استخدامی مهر آفرین است بیان کرد: در تاریخ 21 اسفند ماه سال 90 از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری سه هزار ردیف سهمیه استخدامی به استان خوزستان تعلق گرفت.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان گفت: با توجه به اینکه در پایان برنامه چهارم و برنامه پنجم توسعه 11 شهرستان جدید در استان خوزستان به وجود آمده و تاسیس دستگاه های اجرایی در این شهرستان ضروری است ،در این راستا درسال 91در دو بازه زمانی ابتدای سال و انتهای سال سهمیه های استخدامی در میان دستگاه های اجرایی استان توزیع شد.

سواری افزود: سه هزار سهمیه استخدامی استان خوزستان در مرحله اول بین 25 دستگاه اجرایی و در مرحله دوم بین 37 دستگاه اجرایی توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه در 26 خرداد سال 91 اولین آزمون استخدامی برای یک هزار و 168 سهیمه برگزاری شد گفت: برای برگزاری این آزمون بر اساس ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری مدارک و مستندات از 29 هزار نفر داوطلب شرکت در آن دریافت شد.

سواری افزود: نهایتاً برای استخدام یک هزار و 168 نفر در دستگاه های دولتی استان دو هزار و 298 نفر معادل سه برابر ظرفیت های استخدامی برای مصاحبه دعوت شدند و در نهایت از این تعداد 999 نفر پذیرفته شده و حدود 100پست خالی باقی ماند که این تعداد به آزمون مرحله دوم افزوده شد.

وی افزود: در مرحله اول آزمون تعداد پذیرفته شدگان شامل یک نفر در مقطع دکترا،114 نفر در مقطع فوق لیسانس،844 نفر در مقطع لیسانس و 40 نفر در مقطع فوق دیپلم به دستگاه های اجرایی معرفی شدند.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات استخدام سال 91 تامین نشدن اعتبارات لازم از سوی دستگاه ها مربوطه بود گفت: در برگزاری یک آزمون وجود پست های بلاتصدی و تامین اعتبار و بودجه مورد نیاز به عنوان دو عامل تعیین کننده برای استخدام مد نظر است.

سواری افزود: در این فرآیند نیاز دستگاه ها دیده شد، اما در فاز تامین اعتبارات برای پرداخت حقوق افراد شفاف سازی های لازم انجام نشد و همواره چگونگی تامین اعتبارات مورد نیاز محل بحث بود.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان بیان کرد: هم اینک برای رفع این مشکل ، در بخش نیروی انسانی به دنبال تامین شماره مستخدمی برای افراد پذیرفته شده هستیم و هماهنگی ها و مکاتبات لازم در این خصوص انجام شده و استاندار خوزستان ،معاون برنامه ریزی و همچنین منابع انسانی استانداری خوزستان به دنبال تامین اعتبارات لازم برای استخدام این نیروها هستند.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان خاطرنشان کرد که در این خصوص مکاتبات و جلساتی از سوی استاندار خوزستان با دکتر محمد باقر نوبخت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری انجام شده و جلساتی نیز برگزار شده است.

سواری گفت: در صورت تامین اعتبارات استخدام از سوی دستگاه ها و دریافت شماره مستخدمی در جذب پذیرفته شدگان در آزمون مشکلی وجود ندارد زیرا تمام مراحل استخدامی پذیرفته شدگان انجام شده است.

در همین ارتباط تعدادی از قبول شدگان در آزمون استخدامی سال 91 استان روزدوشنبه با حضور در استانداری خوزستان و دیدار با مسوولان استانداری خواستار بررسی و حل مشکلاتشان شدند.

پذیرفته شدگان این اسخدام میتوانند ازین صفحه برای تبادل نظر وهماهنگی استفاده کنندو هر گونه پیشنهاد یا انتقاد خود را از طریق نظرات با ما درمیان بگذراند.


صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .






 پکیج کامل نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی دولتی

نظرات  (۲۰۷)

۲۷ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۸ دانشکده فنی چمران!!!
با سلام.
دوستانی که در ازمون اسفند ۹۱ دانشکده فنی چمران قبول شدن کسی پیگیری کرده چرا اعلام مصاحبه نمیشه!؟!! اخرین چیزی که من شنیدم این بود که تامین اعتبار نشده 
۱۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۲۲ سوال از مدیرسایت
سلام . خسته نباشین
میخواستم بدونم کارکنان ادارات امسال چنددرصدافزایش حقوقو دارن؟
ممنون میشم پاسخگو باشین
پاسخ:

10 درصد

۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۶:۱۰ قبولی دانشکده فنی شهید چمران اهواز
درد تو جونتون بیاد مسئولینی که ما رو سر کار گذاشتید 4سال گذشت ولی من و امثال من که تو دانشکده فنی وحرفه ای شهید چمران قبول شدیم حتی به مصاحبه دعوتمون نکردید..... خدا ازتون نگذره به حق علی....
۰۹ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۲۳ دانشکده فنی چمران
سلام دوستان دانشکده فنی چمران.کسی به جایی رسید؟؟؟؟؟
ما حتی مصاحبه هم ندادیم...آخه چ مسخره بازاری راه انداختن این بی انصافا........
۱۸ دی ۹۵ ، ۰۷:۰۰ خردادی91 فنی حرفه ای
سلام. به رضا موزرمی. رضا جان منم قبولی فنی حرفه ای خرداد91 استانداریها هستم از خوزستان. شماره موبایلت یه عدد کمه. لطفا شمارتو درست بنویس تا باهم راجع به کار در ارتباط باشیم . با تشکر.
۱۴ دی ۹۵ ، ۲۰:۴۵ رضا موزرمی
سلام
من قبولی آزمون فنی و حرفه ای اسفند ۹۱ هستم کسی هست با شماره من
۰۹۱۶۸۱۸۲۹۸ تماس بگیره پیگیری کنیم
۰۵ مهر ۹۵ ، ۱۷:۰۳ اسفندی 91 بلا تکلیف
دوستان خبر جدیدی نسبت به تأمین بودجه استخدامی های اسفند 91 بدست نیاوردید؟ وعدهای ماه به ماه دوستان صاحب منصب مثل اینکه تمامی ندارد .
آیا ممکن است استخدام کلاً لغو شود؟
یا اینکه برای سال 96 منتظر باشیم؟
با تشکر
سلام
بچه های خوزستان سوم مهر همه میان اهواز واسه اعتراض به روند استخدامی اسفند 91
دوستان لطفا شما هم تشریف بیارین
۲۲ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۲۹ بهزیستی خوزستان استخدامی اسفند۹۱
باعرض سلام.بنده تمام مراحل استخدامی گذروندم تا جایی که تاییدیه گزینش واستعلام ها انجام شده ودوهفته ای نیزکلاس های بدوخدمتمون روباموفقیت درساختمان شماره ۲ مدیریت برنامه خوزستان گذروندیم . اونها گفتن اول مهرماه ابلاغ میزنیم حالا میگن مشکل تامین اعتباره ازتهران.آقای مدیربه نظرتون ممکنه استخدامیمون لغو بشه یانه؟وبنظرتون چقدر طول میکشه بریم سرکار؟
پاسخ:
نخیر لغو نمیشه قطعا منتها شاید یه مدت طول بکشه تا زمان تامین اعتبار.
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۱۲ استانداری خوزستان
خبری از شروع به کار آزمون اسفند نیست؟
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۴۳ استخدامی اسفند 91
سلام. بنده از افراد استخدامی اسفند 91 هستم.متاسفانه برنامه و بودجه خوزستان دیگه راهمون نمیده که پیگیری کنیم حتی تماس می گیریم میگن به ما ربطی نداره.استانداری هم که همش پاس میده به برنامه و بودجه استان . دلمون خوش بود که استاندار جدید پیگیر کارمون میشه ولی بعد از چند ماه دریغ از یک ملاقات.خدایا خودت به فریاومون برس
سلام دوستانٰ
من دو نفر و میشناس که آزمون خرداد 91 بودند استخدام اداره بنیاد شهید شدند الانم چندین ماهه که سر کار هستند و برا خودشون حقوق می گیرند خیلی هم راضی اند.... اما برادر خودم قبول شده ازمون اسفند هست تا جایی که میدونیم تحقیقات محلی هم شده اما هیچ خبری از استخدام نیست هر چه مراجعه میکنیم هی میگن صبر کنید ...حالا تا کی صبر کنیم خدا می داند... من که وقتی برادرمو میبینم دلم کباب میشه از بیکاری نمیدونه چکار کنه موهاش سفید شدند دیگه....حالا خدا بگو ب کی لعنت بفرستیم با این برنامه ریزی هاشون 
۱۳ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۴۳ استانداری خوزستان
چرا کسی چیزی نمیگه؟! از ازمون اسفند خبری نیست؟
لا اله الا الله... چرا اینا تعیین تکلیف نمیکنن.
200 نفر جوون رو علاف کردنه...
خدایا خودت جوابشون رو بده.
همه کارها رو انجام دادیمه میگن برید خبرتون میکنیم.  پس کی خبر میکنید؟
دوستان دوشنبه یازده مرداد جلو استانداری خوزستان فراموش نشه. همه میان شمام بیاین
پس کی مشغول میشیم؟
جهان سوم یعنی ایجا، 91 امتحان بدی، 95 باید منتظر نتیجه اش باشی؟
خدایا این مسئولین رو به خودت واگذار میکنم.
استخدامی خرداد همه سر کار رفتن... فقط اسفندیا موندن
۰۴ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۸ شهرام-استانداری خوزستان
با سلام خدمت دوستان

همه بچه ها قرار گذاشتیم دوشنبه 11 مرداد جلو استانداری باشیم
لطفا به دوستاتون اطلاع بدین...
اونجا همو می بینیم...
تمام اسنخدامیا تشریف بیارن...
۰۴ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۸ خردادی91 فنی حرفه ای
سلام.ما از استخدامهای خرداد 91 استانداریه اداره فنی حرفه ای هستیم و بعد از چهارسال و دوماه تازه حالا گزینش شدیم. تا ببینیم پنج سال دیگه  سرکار میریم یا نه . احتمالا تو سن هشتاد سالگی یا بیشتر بازنشست میشیم و تابریم سرکار ممکنه دو سه بار سکته قلبی یا مغزی داشته باشیم.البته اگه ارزوی سرکاررفتن به گور نبردیم.بیچاره از اسفندیهای 91 فنی حرفه ای.....
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۴۹ استخدامی 25 اسفند 91
سلام
بچه ها راست میگن هنوز از استخدامی های خرداد سال 91 یه عده باقی موندنه و اول باید اونا مشغول بکار بشن بعد اسفندی ها.
آقا یا خانم ماری مشغول به کار شدین؟
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۹ اسفند خوزستان
همه کارا انجام شده 
الکی دارن طولش میدن
سلام. امیدوارم حاله همگی خوب باشه. 
من جزقبول شده های خرداد هستم. پست سازمانیم مسول امور دفتریه. لیسانسم. سواله من از مدیر سایت محترم اینه که ایا فوق العاده ویژه ۳۵درصد بمن تعلق میگیره ؟
اگرخیر. چکار میتونم بکنم برای تغییر پست. لطفا راهنماییم کنید. ممنونم از حمایتتون. تشکر 
پاسخ:
سلام اگه اگه پستتون جزو مشاغل اصلی و تخصصی ادارتون محسوب بشه فقط در آن صورت شاملید در اکثر ادارات این پست شامل امور تخصصی نمیشه نمیدونم استاندای هم میشه یا نه .
در مورد تغییر پست باید امور ادارتون موافقت کنه وکار آسانی هم نیست مگه اینکه خودشون بخوان تغییر بدن
۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۴:۳۷ استانداری 91
سلام. بنده شخصا دیروز به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در خیابان دز مراجعه کردم. جوابی که شنیدم این بود که سازمان مشکلی با استخدام نداره و فقط منتظر استانداری هستند که موافقت نامه های مربوط به استخدامی ها رو تحویل سازمان بده. لطفا هرکسی که در توانش هست به قسمت اداره امور اداری و خانم مردانی و خانم نوروزی مراجعه کنه تا بدونن پیگیر هستیم  یا تماس بگیرید. ان شالله که مشکل حل بشود. موفق باشید
۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۲:۰۷ خوزستان: برزیلته
دیروز تماس گرفتم باسازمان برنامه و بودجه، گفتن فرمانداری ها باید با امور اداری استانداری تماس بگیرند.
بالاخره کی میریم سر کار؟
سلام
منم زنگ زدم اعتراض کردم.
معلوم نیست چکار می کنن
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۳:۱۵ استانداری ۹۱
با سلام به دوستان. همگی لطفا با خانم رفیعی در سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان تماس بگیرید و پیگیر تخصیص اعتبار باشید.ایشون مسوول تامین اعتباره.با شماره ۳۳۳۳۴۰۱۵ تماس بگیرید و بگید که به خانم رفیعی وصل کنن و ازشون پیگیر بشید که فکر نکنن دنبال نمیکنید.اگر پیگیر باشید مجبورن کارها رو سریعتر انجام بدن.من که بارها تماس میگیرم.موفق باشید
سلام دوستان
از روند شروع بکار استانداری خوزستان خبری نشد؟
چرا  اینجوری می کنن اینا؟
مشکل از کجاست واقعا؟
من شنیدم بعضیا شروع بکار کردن؟
واقعیت داره آیا؟
دوستی که رفتین استانداری نگفتن حدودا چه موقع شروع به کار هست؟ با تشکر
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۴:۴۰ به فرمانداری
سلام به فرمانداری، شما از چه کسی مطلع شدید؟ چون بنده به همراه چندین نفر دیگه از قبولی ها دو سه روز پیش رفتیم استانداری و پیگیر شدیم و جوابی که شنیدیم این بود که فعلا از شروع به کار خبری نیست چون تامین اعتبار نشدید!!!
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۸:۲۱ فرمانداری
از سوی برخی از افراد استانداری پیگیری کردم گفته اند تا اواخر همین ماه انشالله بکارگیری میشید. انشالله
بازمانده آزمون استخدامی 25 اسفند 95
کسی از بچه های خوزستان سر کار رفته؟
۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۳:۰۱ مسلم.اسفند استانداری خوزستان
باسلام مجدد
من تماس گرفتم با سازمان و مدیریت خوزستان. 
بنظر مسىول استخدامیا خانم مهرنیا هستش.
دفعه قبل هم حضوری رفتم سازمان مدیریت تو جلسه بود.
الان هم زنگ زدم گفتن بیرونه.
لطفا شما دوستان هم پیگیری کنید تا بدونن بی خیال نیستیم.
این شماره تلفن خانم مهرنیا هست
06133334015
۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۲:۴۸ مسلم.اسفند استانداری خوزستان
باسلام به همشهریان خوزستانی
کارهای اداری جذب نیروها در استانداری تموم شده و الان کار اعتبارسنجی سپرده شده به سازمان مدیریت و برنامه ریزی. فلکه ساعت خ دز.
مسىول این کار هم آقای حاجتی هست.رییس سازمان. قبلا معاون بود تو استانداری.
کسی اگه فکری داره بیان کنه. 
۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۲:۰۵ نیلوفراز استانداری خوزستان
با سلام
خدمت همکاران آینده. آیا خبر جدیدی دارین از روند شروع بکار؟
پس کی می خوان خبر بدن واسه شروع بکار؟

۰۴ تیر ۹۵ ، ۱۱:۴۸ شهرام-استانداری خوزستان
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با سلام
لطفا یکی از بچه های پذیرفته شده استانداری خوزستان با بنده تماس بگیره ... به همکاریشون نیاز دارم. با تشکر
***********
پاسخ:
شماره تلفن تایید نمیشه
حرف های امین کاملا درسته
خبر آقای رستگار کذب محضه ، من چهارشنبه یعنی 26 خرداد اونجا بودم و هیچ خبری نبود ، خانم مردانی گفت 15 تا پرونده دیگه مونده که استعلام گزینشش بیاد و ما بعدا کد مستخدمی بگیریم و بعدشششششش شاید ساید خبرتون کردیم که شروع بکار کنید .....
سلام 
 واقعا کسی از فرمانداری  ها رفته سرکار
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۰۱ شهرام-استانداری خوزستان
با سلام
بنظر بعضی از دوستان شروع بکار کردن
لطفا دوستان اطلاع رسانی کند

#استانداری خوزستان-اسفند91
سلام دوست گرامی ضمن عرض تبریک شما پذیرفته شده ی کدوم اداره بودین؟؟؟
با سلام طرز استفاده از سامانه کارمند ایران برای استعلام صدور شماره کشوری چگونه است؟ و آیا کسی که هنوز ابلاغ شروع به کارش صادر نشده می تواند عضو شود و پیگیر شماره پرسنلی گردد؟ با تشکر
با سلام 
دوست عزیز چه دستگاه اجرایی بودید؟ 

۲۶ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۵۷ استانداری خوزستان
باسلام
خدمت دوست اسفندی تبریک میگم که بعداز سالها تعیین تکلیف شدین
یه سوال داشتم اینکه خودتون رفتین یا دنبال شما فرستاده شد؟کسی از بچه ها باشما بوده یاتنها بودین؟
سلام اقای رستگار. شما استخدام کجا بودید؟ آیا به همه دارن میگن بیاین؟
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۴ اسفند استانداری خوزستان-رستگار
با سلام به همه
من حکم گرفتم گفتن از شنبه برم سر کار.
خودم رفتم حکم گرفتم... اول برین حراست بعد امور اداری
امیدوارم موفق باشین....
پاسخ:
بالاخره به ارزوتون رسیدین ....تبریک
۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۸ احسان به farhad
جواب سر بالا می دن
چندتا از بچه هارو که می شناسی با هم برین پیگیری کنید
اگه بیخیال باشید می ندازن مهر و آبان...
من با چندتا از بچه ها رفتیم اعتراض کردیم بهشون.
بعدشم رفتیم سازمان مدیریت امانیه خ دز....
اونجا هم سر بزنید اعتراض کنید بهشون...
تهران هم زنگ زدیم و نامه ارسال کردیم.
فقط جندتا از بچه هارو می شناسم متاسفانه....
شما هرکی رو می شناسید بهشون بگید اقدام کنن.... تو همین صفحه هم قرار و مدار می زاریم....

آقا احسان شما تماس میگیرین استانداری جوابشون چیه؟  داخلی امور اداری چنده ؟
سلام 
زمان شروع بکار پذیرفته شدگان اسفند 91 هنوز مشخص نشده 
سلامkhozestan
بله کد پرسنلی صادر شده فقط واحد امور اداری اقدام نمیکنه به صدور حکمها
شما و هرکسی که می شناسین مدام پیگیری کنین و فشار بیارین که حکمهارو صادر کنن.....
من که هر روز تماس می گیرم
کسی از روند استخدام خبر نداره؟ کد پرسنلی همه صادر شده؟
۱۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۶ بچه های خوزستان اقدام کنن لطفا
فونت و متن نامه را تغییر بدین
به دوستاتون هم اطلاع بدین که بفرستن
شماره فکس 88982329
وزارت کشوره
نو همین صفحه تبادل نظر کنید لطفا
۱۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۳ بچه های خوزستان اقدام کنن لطفا

 

«اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»

 

 

 

 

بسمه تعالی

 

 

 

 

 

به : معاونت محترم منابع انسانی وزارت کشور

از : جمعی از پذیرفته شدگان استخدامی اسفند 91 خوزستان

 

موضوع : عدم شروع بکار

 

 

با سلام و احترام

 

           ما جمعی ( حدود 200 نفر) از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اسفند 91 استانداری خوزستان بعد از 16 ماه که از اعلام نتایج سپری شده است و گذراندن تمام مراحل استخدامی اعم از گزینش، مصاحبه ، تحقیقات ، طب کار ، و ... همچنان در انتظار صدور احکام به سر می بریم.

این در حالیست که کد استخدامی نیز صادر شده است اما جواب مسئولین امر ابلاغ نشدن بودجه و عدم اختصاص اعتبار است.

با پیگیری های انجام شده از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اظهار آنها بر تخصیص اعتبار، ما سردر گم این موضوع مانده ایم.

ضمن آرزوی موفقیت و بهروزی تقاضای رفع این بلاتکلیفی را از شما داریم . لازم به یادآوریست که اکثر بچه ها شغل های قبلی خودرا به امید شروع بکار در سال جدید رها کرده اند.

 

 

                                                                                                                          با تشکر فراوان

                                                                                             

                                                                                              جمعی از پذیرفته شدگان استخدامی اسفند 91 خوزستان

سلام ررفتم  تهران سازمان مدیریت و برنامه ریزی کد ملی رو زد تو سیستم گفت کد شما صادر شده فقط باید استانداری حکم واستون بزنه و مشغول بکار بشید
۱۲ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۲ شهرام-استانداری خوزستان
دوست عزیز آقا فرهاد
از کجا مطمئنی براتون کد صادر شده؟
۱۲ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۰ شهرام-استانداری خوزستان
سلام روز یکشنبه ساعت 9 ما میریم استانداری خوزستان برای پیگیری و اعتراض...
من زنگ زدم وزارت کشور... گفتن شما باید الان سر کار باشید
اینجور که معلومه کوتاهی از جانب استانداری هست....
لطفا به دوستاتون اعلام کنید که یکشنبه بیان اونجا

با سلام خدمت مدیر من تمام مراحل استخدامی رو انجام دادم و کد هم برام صادر شده استانداری گفته تا یک ماه دیگه مشغول بکار میشیم. ولی از اداره که باید اونجا مشغول بکار بشم پرسیدم گفتن که ما اصلا نیرو لازم نداریم حتی نیرو های خودمان هم زیاد هستن .حالا تکلیف ما چی میشه .؟ یعنی ممکنه استخدام ما به مشکل بخوره ؟؟؟
پاسخ:
سلام وقتی استانداری دستور بده ادارات موظفن بکارگیری کنن
مدیر جان از کجا متوجه بشیم کد پرسنلی مون صادر شده ؟؟؟؟
پاسخ:
از ادارتون پیگیر بشید اگه جواب ندن از سامانه  کارمند ایران
سلام مدیرجان.سپاس از زحمات فراوانه شما. 
سی و پنج درصد مشاغل حاکمیتی شامل اداره ثبت احوال و کسانیکه برج یک سال نودوپنج استخدام شدن میشه یا خیر ؟
پاسخ:
بله میشه منتها نه همه 35 درصد بسته به پستش متفاوته
۰۳ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۱۲ اسفند خوزستان
دوستان خوزستانی که کارهامون تموم شده اطلاع دقیقی دارین شروع به کار ما چه موقع هست؟ من پرسیدم گفتن حدود خرداد. اگر اطلاعی دارین لطفا اینجا به ما هم اطلاع بدین با تشکر
با سلام مدیر جان این افزایش 35 درصدی حقوق مشاغل حاکمیتی شامل ما که برج 1 یا 2 سال 95 در فرمانداری ها مشغول میشیم هم میشه یا نه ؟؟؟؟
پاسخ:
بله میشه
سلام خدمت مدیر محترم. سوالم اینه که میشه حکم رو از اواسط ماه بزنن یا حتما باید اول ماه باشه؟من ۲۲اسفندشروع بکار شدم. اما حکم هنوز نمیدونمچه تاریخیه. 
ممنون میشم پاسخگو باشین. 
پاسخ:
برا هر موقع که بخوان میتونن محدودیت زمانی مطرح نیست
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۵۴ منابع طبیعی
با سلام کسی از دوستان اطلاع نداره مراحل دعوت بکار به کجا رسید؟ اصلا کسی پیگیری کرده است؟ متاسفانه خیلی جاها بکارگیری شدن فقط خوزستان ضعیفه متشکر میشم اگر پیگیری کرده نتیجشو بگه
مدیر محترم من حدودا بیست روزی هست که درخواست کد برام دادن. اما همچنان خبری نیست. 
اون سه تا شماره ایهم که تو سایت کارمندایران هست کسی گوشی رو بر نمیداره. چکار میتونم بکنم. توروخدا راهنماییم کنید. خداخیرتون بده
پاسخ:
مدیرسایت:از ادارتون پیگیر بشین ببینید کدتون اومده یا نه؟ اونا چی میگن البته به اون شماره هام باید زیاد زنگ بزنین تا بردارن
همچنان منتظر کد مستخدمی ام. کسی هست منتظر کد باشه.!؟؟؟؟
نزدیک بیست روز شده. چکار کنم ؟وقتی نمونده تا پایان سال. 
سلام
دانشکده فنیاااااا چیشدن؟؟؟؟؟؟
هیشکی نمیخواد اعتراض کنههههه عایا؟؟؟؟؟؟؟
نمیخواهید از حق خودتون دفاع کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۲۶ اسفند خوزستان
سال 94 و ضرب العجل 30 بهمن هم در حال تموم شدنه و هیچ خبری هم خبری هم از ادامه مراحل نیست ...
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۳۶ اسفند خوزستان
کسی از دوستان دفترچه آزمون استخدامی خرداد 91 خوزستان رو نداره؟ ممنون میشم برای دانلود بزاره
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۰۳:۰۳ منتظر خسته
میگم کسی از ثبت اسناد خبر نداره هر چی سر میزنم میگن بزودی بزودی
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۴۱ فنی حرفه ای
با سلام و خسته نباشید. آیا هنوز اداره ی فنی و حرفه ای خوزستان از قبولی های آزمون استخدامی اسفند ٩١ قصد مصاحبه ندارد؟ یعنی این روند ٣ سال باید طول بکشد؟؟؟؟؟
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۱۵ تشکر از مدیر خیلی محترم و عزیز
سلام مدیرجان
من قبول شده استاندارد خوزستانم،هفته پیش کدمون اومد و فرداساعت ١١ گفتن اداره باشیم،ازتون خیلی ممنون و سپاسگذارم که با صبر و بردباری به سوالا و نگرانی هامون هرچند عجیب ، جواب میدادین
براتون احترام خاصی قائلم و مطمئنم اجر کاراتون رو میگیرید
براتون بهترین ها رو از خداوند منّان خواستارم
پاسخ:
مدیرسایت: خدارو شکر موفق باشین التماس دعا فراون...
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۱۳ اسفند خوزستان
فرمانداری جان ممنونم خدا خیرت بده ... اگر وقت داشتی به اینجا سر بزن....
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۵۶ فرمانداری به اسفند خوزستان
به نظر من فرقی بین پیمانی و رسمی وجود نداره. حتی قراردادیها هم امنیت شغلی بالایی دارن. اینجور که من شنیدم اگه مجوز تبدیل وضعیت پیمانی به رسمی وجود داشته باشه بعد سه سال رسمی آزمایشی میشیم و باید دوباره گزینش بشیم. بعد چند سال دیگه هم در صورت وجود مجوز رسمی میشیم. من بیشتر از این نمیتونم پرس و جو کنم چون تازه کار هستم ممکنه همکاران برداشت خوبی نکنن. به هر حال پیمانی همون رسمیه و فرقی با هم ندارن. در مورد کار تو فرمانداری هم بگم که کار اجرایی نمیکنه و کارش نظارت بر ادارات دیگه است که با برگزاری جلسات این کار رو انجام میده. حجم کار ما به روز متوسطه و یه روز ممکنه حوصلمون سر بره. کسی که کارمند فرمانداریه و تو جلسات شرکت میکنه نماینده فرمانداره. کارمند فرمانداری باید پیگیر بشه ببینه مصوبات جلسات اجرایی شدن یا نه. در کل تا خودت نیای وارد نشی نمیدونی چی به چیه. منم مثل شما مدام از این و اون سوال می پرسیدم ولی الان که وارد اداره شدم تازه دارم سر در میارم. نگران نباش دوست عزیز ان شاء الله شما هم تکلیفتون معلوم میشه. راستی حقوق ما که کارشناس هستیم 25 درصد زیاد شده. بعد عید هم 12 درصد دیگه افزایش حقوق داریم. فکر کنم حکم ها در سال بعد یک میلیون و ششصد باشه که با کسورات، دریافتی حدود یک و چهارصد باشه. البته به اضافه رفاهی و اضافه کار.
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۲۶ منابع طبیعی 25.12.91
با سلام.
اداره منابع طیبعی چهار محال و بختیاری به قبول شدگان اعلام کرده شروع به کار یک اسفند ماهه. خیلی از استانها هم همینجوره. اما خوزستان گویا خوابن همه و براشون مهم نیست، باید مرتب پیگیر باشیم و زنگ بزنیم.
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۱۷ اسفند خوزستان
به فرمانداری: این رو از این بابت گفتم که بدونی حقوق بالا برای من مهم نیست و فقط امنیت شغلی و نوع کارش مهمه. ممنون
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۱۵ اسفند خوزستان
به فرمانداری: خوش به حالت که تعیین تکلیف شدی ... توی این مدت اخیر دیگه حسابی من توی هچل افتادم! اینکه رسمی شدن برام خیلی مهمه به همین دلایلی هست که گفتم ... هیچ چیز امنیت شغلی نمیشه.... اگر قوانین رسمی شدن رو بهتون گفتن لطفا اینجا اطلاع بده
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۵۱ اسفند خوزستان
فرمانداری جان ممنونم میبخشی زیاد سوال میپرسم چون خیلی برام مهمه. به شما یک موضوع رو بگم که شاید تعجب من الان دارم جایی کار میکنم که حقوق بیشتر از فرمانداری میگیرم ولی چون توی یک شهر دیگه هستم میخوام ولش کنم برگردم شهر خودم. این مدت که شما توی فرمانداری هستی جوش چطوریه؟ کارهای اداریش دقیقا چی هست که ما باید انجام بدیم؟ من از هر کسی میپرسم نمیتونه درست راهنمایی کنه. خواهش میکنم هر اطلاعاتی داری راهنمایی کنن ممنون میشم
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۱۸ فرمانداری
اسفند خوزستان زیاد خودت رو درگیر رسمی و پیمانی نکن. بین رسمی و پیمانی به لحاظ حقوق و مزایا تفاوتی وجود نداره. ما هم پیمانی هستیم و فعلا رسمی نمیشیم. کلاسهای توجیهی بدو خدمت 70 ساعته. شامل فرهنگ سازمانی، ساختارهای جمهوری اسلامی، قانون اساسی، قانون مدیریت خدمات کشوری و ...
این کلاسها ارتباط زیادی به کاری که انجام میدیم نداره ولی باید انجام بشه. من امروز کلاس توجیهی رفتم. جلسه بعدم میفته پنجشنبه هفته آینده که همون روز آزمون "رفتارهای سازمانی " برگزار میشه. نمره اش زیاد مهم نیست، گذروندن این دوره ضروریه ولی دردسر ساز نمیشه. 
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۴۱ اسفند خوزستان
فرمانداری جان یه سوال مهم دیگه اینکه آیا این درسته که ما کارمندان فرمانداری به عنوان مشاغل حاکمیتی رسمی میشیم؟ چون طبق برنامه ششم توسعه فقط مشاغل حاکمیتی رسمی میشن
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۰۳ اسفند خوزستان
فرمانداری ممنون که توضیح دادی. این دوره های آموزشی بدو خدمت شامل چی هستن؟ یعنی تخصصی هستن و ممکنه دردسرساز بشن؟
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۰۴ با سلام به مدیر
سلام
شب ب خیر
آقای مدیر ما هفته دیگه شروع ب کارمونه
بعد ی ماه حقوق میگیریم یا بعد ٣،٢ماه ،همش رو با هم بهمون میدن؟
بعد اینکه نمیدونید بیمه ما خدمات درمانی هست یا تامین اجتماعی؟ممکنه بیمه تکمیلی باشیم؟شما اطلاع ندارید؟
کدوم بیمه بهتره؟
من دوسال سابقه تامین اجتماعی دارم باید بهشون بگم برام لحاظ کنن یا تا زمان بازنشستگی مهم نیس؟
ممنونم از زحمات شبانه روزی شما
پاسخ:
مدیرسایت : زمان حقوق گرفتنتونتون بستگی به وضع مالی ادارتون داره اگه هم همون سرماه ندن بعدا بصوت معوق از همان روزیکه شروع بکار کردین پرداخت خواهند کرد
بستگی به انتخاب خودتون داره که کدومو انتخاب کنین البته اگه ادارتون حق انتخاب براتون بذاره از نظر ما شرایط تامین تامین اجتماعی بهتره
میتونین بگین این بستگی به نظر خودتون داره اگه میخواین زودتر بازنشست شین بگین وگرنه میتونین نگین
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۱۴ فرمانداری به اسفند خوزستان
فرمانداری ها برای شروع به کار ابلاغیه میزنن و صدور حکم رو مشروط به گذروندن دوره های توجیهی می کنن. معمولا چند ماه بعد از شروع به کار کلاسهای توجیهی برگزار میشه و حکم صادر میشه. زمانی حکم صادر شد میزان حقوق مشخص میشه. افزایش حقوق شامل ما هم میشه ولی چند ماه از حقوق خبری نیست. همکارهای من حتی هشت ماه هم حقوق نگرفتن. بچه های آزمون خرداد استان خوزستان هم بعد شش ماه حقوق گرفتن. برای ما که کارشناس هستیم افزایش حقوق 25 درصده. 12 درصد هم سال آینده اضافه میشه ولی در کل حقوق پایینه. با اعمال افزایش حقوق حکم حدود یک و چهارصد میشه که با کسورات خالص دریافتی حدودا یک و سیصد میشه. به این مبلغ اضافه کار و رفاهی رو اضافه کن. رفاهی هر سه ماه سیصد تومن. بعضی استانها هر سه ماه ششصد تومن. اضافه کار هم ممکنه بدن. به هم استانی های شما تا حالا اضافه کار ندادن. اضافه کار بستگی به فرماندار و میزان بودجه داره. بی حساب و کتابه. دوست عزیز زیاد به حرف اونایی که رقم های نجومی برا حقوق میگن توجه نکن. از این خبرها نیست. 
باسلام .خاستم ببینم کسی از استخدامها خرداد91 اداره فنی حرفه ای مربوط به استلنداریها از بچه های خوزستان کسی هنوز شروع بکار نکرده.لطفا اگه کسی از قبول شده های خرداد 91 فنی حر فه ای هست،بیا اینجا تا باهم تو روند کارای استخداممون باشیم،همه اداره های کشور که با ما ازمون دادن رفتن سرکار،بجز این این اداره نحس .
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۹ اسفند خوزستان
دوستانی که در فرمانداری شروع به کار کردن لطف میکنن میزان دریافتیشون رو بگن؟ آیا این 35 درصد شامل ما هم میشه؟
سلام خدمت جناب مدیر
منظور شما ازگواهی چیه؟همون تعهدنامه است؟
وتوی تحقیقات معمولا چه سوالاتی پرسیده میشه؟
پاسخ:
بله همون تعهد منظوره درمورد خودت اخلاقت خونوادت حضور در نماز و مراسمات بسیجی بودن و .....
سلام مدیر عزیز 
یه سوال اگه تا ۳۰بهمن کدمون زده نشه وتمدید نکنن میفته تیر ماه سال بعد صدور کدوچقد احتمالش هس سامانه رو برا اسفند وفروردین باز بزارن برا صدور کد
پاسخ:
نمیدانیم
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۵۰ اداره استاندارد خوزستان
سلام مدیر عزیز
با تشکر از زحمات شما
کدهای ما ظاهرا زده شده اینطور که اداره گفت و باید یکی دو روز صبرکنیم تا دعوت ب کار شیم
شما اطلاع ندارید حقوق ما چقدر میشه؟
سوال بعدم اینه که آیا ب ماها جهت رفت و آمد سرویس داده میشه یا نه؟قانون خاصی در این مورد نیست؟میخوام اگه سرویس نداریم از الان ب فکر باشم
ممنونم
پاسخ:
مدیرسایت: حقوقتان حدودا دوربر یک تومن هس و سرویس هم داده نمیشه از الان میتونین بفکر باشین
سلام خدمت مدیر عزیز
اگر کسی در تحقیقات محلی  راجب پذیرفته شده نظر مساعد ندهند آیا مشکلی برایطرف به حساب میاد؟وامکان رد شدن او هست.
پاسخ:
مدیرسایت:اگه تحقیقات خوب نباشه درج در پونده میشه و موفع مصاححبه یا بعد آن ازش توضیح میخوان با ای حال اگه رد شه بهش اطلاع میدن و فرد میتونه اعتراضشو کتبا بهشون بده تا بررسی مجدد شه فوقش با اخذ گواهی قبول خواهد شذ
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۲۵ لطفا مدیر جواب بدن
اگه برای کد مستخدمی مشکلی پیش بیاد کی به اداره خبر میدن؟مثلا مدارک اشتبا یا ناقص باشن
و کدها ممکنه یه روزه یا دو روزه زده بشن؟
پاسخ:
لطفا سوالات مسخره نکنید
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۱۹ اسفند خوزستان
من دیگه ناامید شدم... به امسال نمیرسیم
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۱ دانشکده فنی چمران
سال تموم داره میشه اما هیچ خبری از دانشکده فنی و مصاحبه نشده!!!!!! :|
کسی خبر تازه ای نداره؟!!
۲۹ دی ۹۴ ، ۰۴:۱۵ اداره کار خوزستان
سلام .از بچه های اداره کار کسی پیگیری کرده برای حقوق سه ماهی رو که بهمون ندادن؟ جناب نا امید شما مال کدوم شهرستانید؟
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۵:۳۷ سلام مدیرجان
تشکر از جوابی که دادید،خودشون گفتن احتمالا یازدهم میاد یعنی همینطوری میگن یا وقتی مدارک رو میفرستن برای کد،کارمند ایران بهشون میگه که فلان تاریخ آمادن
پاسخ:
خودشون گفتن اینجوری معلوم نیس کی میاد
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۲:۱۲ سلام مدیرجان
باسلام و تشکر،من سوپیشینه رو انجام دادم که جوابش میره اداره آزمایش هم ٣شنبه جوابش میاد،اداره گفته برای کد اقدام کردیم احتمالا یازده بهمن شروع ب کارتون باشه.خواستم بدونم یعنی سامانه کارمند ایران واقعا بهشون گفته که تا کی کد ها رو میزنیم یا اینکه کدها آماده شدن ولی فعلا نمیخوان بمون چیزی بگن؟چون ٢٣همین ماه خبر دادن که تاییدیه گزینشتون اومده ولی نامه اعتیاد و سوپیشینه که بمون دادن تاریخش شانزدهم بود،بعنی حیلی قبل بیست و سوم احتمالا جواب اومده ولی اونا نمیخواستن ب ما بگن تا کاراشونو کنن
پاسخ:
مدیرسایت : نه احتمالا واقعا کدتون نیومده چون سوپیشینه . نامه اعتیاد ربطی به کد نداره  وبعد صدور کد هم میشه گرفت ولی تاییدیه مهم بود که گرفتن ودرخواست کد هم داده ان . باید منتظر باشین تا کدتون صادر بشه
باسلام خدمت دوست  اسفندی وجناب مدیر محترم
من که خیلی وقته اخبار رو دنبال میکنم ،برای استخدام ما تامین اعتبار
شده ولی متاسفانه کارا سریع انجام نمیشه.

سلام خرداد 91  پذیرفته شده اداره کار بودیم و 14 شهریور شروع به کار کردیم اما در اقدامی ناباورانه حکمها 10 آذر زده شد و حق و حقوق همه ما خورده شد اونهم 3 ماه .کسی هم جوابگو نیست.تنها راه باقیمانده دیوان عدالت اداری هست.
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۸:۴۱ اسفند خوزستان
دوست خوزستانی فکر کنم باید بودجه تصویب بشه تا بتونیم بریم سر کار
سلام خدمت خوزستانی های محترم
یه سوال داشتم خدمت مدیر محترم سایت
گزینش استخدامی شامل چه مراحلی هست حالا ماحراست وگزینش     رفتیم یه سری فرم پر کردیم وتست اعتیاد هم دادیم،حالا باید چه مرحله ایی باید طی بکنیم وبه نظر شما چقدرطول میکشه تادعوت بکار بشیم؟
پاسخ:
مدیرسایت :شما که گزینش رفتین اگه تاییده گزینشتون اومده باشه باید اطلاعاتتون رو ادارتون در سامانه کارمند ایران ثبت کنن بعد اون کد براتو نصادر میشه وبعد اون ان شاالله شروع بکاره زمانش بستگی به عملکرد ادارتون وسازمان مدیریت داره
سلام بچه ها. از ثبت احوال کسی هست ؟ توروخدا بیخیال نباشید. اگه کسی هست اطلاع بده لطفا. یا اینجا اعلام کنه یا ایمیل.
ایمیله من  estekhdami9177@yahoo.com
سلام، میگم قبولیای دانشکده فنی و حرفه ای کسی دعوت به مصاحبه شده؟؟؟؟؟؟
۰۲ دی ۹۴ ، ۱۸:۵۳ کد مستخدمی
خیلی ممنونم
کارگزینی گفته تا ده روز دیگه کداتون میاد
به نظرم خیلی مطمئن حرف میزد
امیدوارم همینطور باشه که بهمون قول دادن
بازم ممنون از جواب سوالم
۰۲ دی ۹۴ ، ۱۷:۵۶ فرمانداری
اداره باید مدارک رو تو سامانه بزاره. وقتی مدارک بارگذاری شد سازمان مدیریت کد صادر میکنه. قبلا دو سه روزه کد صادر می کردن. کد دوستم تو مهرماه در عرض سه روز اومد. ولی برا من دو ماه طول کشید. از آبان ماه مدارک منو تو سامانه ثبت کردن و اول دی کدم صادر شد. برای تهران کاری نداره. فقط در حد فشردن یک کلید وقت می طلبه ولی متاسفانه به دلایل نامعلوم کشش میدن. امیدوارم برا شما زود کدتون صادر بشه.
۰۲ دی ۹۴ ، ۱۵:۲۳ لطفا مدیر و هرکس که میدونه جواب بده
از زمانی که اسامی رو میفرستن برای درخواست کدمستخدمی کم کم و زیادزیادچقدطول میکشه تا کدصادرشه؟

پاسخ:
مدیرسایت:بستگی به مسئول صدور کد داره که زود تایید کنه یا دیر و همچنین ارسال صحیح مدارکتون به سامانه تویط امور اداریتون
۰۲ دی ۹۴ ، ۱۰:۴۵ سلام مدیرجان
ببخشیدازکجا بایدبفهمیم استخدامیمون ملیه یا نه؟
باسلام .خاستم ببینم از پذیرفته شدگان خرداد 91 استانداریها اداره فنی حرفه ای خوزستلن و سایر استانها کسی برا گزینش دعوت نشده؟ چرا بچه های فنی حرفه ای اینقدر بیخالن،دیگه داریم میریم تو چهار سال،بچه های بنیاد شهید که مثل اداره ما بودجه اش ملیه، باپیگیری خود بچه های قبولشده از اول دی مشغول بکار شدن ولی ما هنوز گزینش نشدیم،تو رو بخدا اگه کسی از خردادی های 91 فنی حرفه ای خوزستان و سایر استانا اینجا هست،نظر بذاره تا باهم بریم ستاد تهران واز اونجا پیگیر استخداممون باشیم،به امید اینکه انشاله دیگه از اول برج یازده مشغول بکار بشیم،خدایا بامید عنایت خودت کارمون زودتر درست بشه،یا علی مدد.
۰۱ دی ۹۴ ، ۱۰:۳۰ استاندارد
وای چرا اینجا انقدخواب آوره 
پ خوزستانی ها کجان؟
سلام .یچه های ثبت احوال بیاااااااااااااااایید کجاهستید< کسی نیست ؟
۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۵:۱۲ خوزستان منتظر
واقعا بچه های خوزستان فعالن
سلام دوستای خوبم. از بچه های ثبت احوال خوزستان کسی هست ؟؟؟؟خواهش میکنم اعلام کنین تا با هم پیگیر بشیم. 
۱۹ آذر ۹۴ ، ۱۵:۴۳ دانشکده فنی چمران
هیچ خبری برای دانشکده فنی ها نیست؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۵ آذر ۹۴ ، ۱۴:۳۳ استانداردخوزستان
سلام بچه های استاندارد کسی اینحا هست یا فقط منم؟
۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۰:۳۱ اسفند خوزستان
معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی استانداری خوزستان گفت: 951 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دولت با تامین فصل اعتباری دستگاه ها تا پیش از پایان سال جذب می شوند.

جمال عالمی نیسی با بیان اینکه در دو مرحله آزمون استخدامی دولت دو هزار و 450 نفر قبول شدند که 500نفر آنها خانواده شهید و ایثارگر بودند، گفت: 951 پذیرفته شده آزمون هنوز جذب دستگاه ها نشدند که امسال جذب خواهند شد.

وی افزود: از تعداد پذیرفته شدگان آزمون استخدامی یک هزار و 499 نفر جذب دستگاه های اجرایی شدند که تمام 500 نفر خانواده شهید و ایثارگر نیز جزو جذب شدگان بودند.

عالمی نیسی گفت: از تعداد جذب شدگان دستگاه های اجرایی در مرحله اول 192 نفر جذب استانداری و فرمانداری های تابعه شدند و در مرحله دوم نیز 184 نفر جذب استانداری و فرمانداری ها می شوند.

معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی استانداری خوزستان ادامه داد: برای جذب این نیروها اعتبار خاصی مدنظر نیست بلکه حقوق مستمر می خواهد و باید فصل آن تامین شود که در حال انجام کارهای اداری این نیروها برای جذب هستیم.

این آزمون برای اشتغال در 34 دستگاه اجرایی استان، اسفند ماه 91 برگزار شد.
نتایج نهایی و گزینش این آزمون تیرماه امسال اعلام شد.
۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۰:۰۹ اسفند خوزستان
اینجا هم متروکه شده! کسی اطلاعات جدیدی نداره
۲۵ آبان ۹۴ ، ۰۹:۳۲ مهیار به تمام قبول شدگان نهایی اسفند 91 خوزستان
سلام دوستان خوزستانی.
فردا سه شنبه آقای نوبخت به خوزستان و اهواز سفر میکند.
مشکل ما به راحتی به دست این آقا حل میشه. در واقع با یه دستور میتونه روند استخدامی ما رو سرعت ببخشه.

خواهش میکنم این فرصت رو از دست ندیم و فردا به هر طریقی که شده تلاش کنیم تا ایشون رو ببینیم و یا مشکلمون رو به گوش ایشون برسونیم.

میتونیم پلاکارد بنویسیم و جلوی درب استانداری جمع بشیم و خلاصه هر راه دیگه ای که خودتون صلاح میدونید انجام بدیم.

ولی بازم میگم این فرصت رو غنیمت بشماریم.





۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۹:۰۴ اسفند خوزستان
یکی از دوستان در سایت استختام نوشته که برای گزینش بهش پیامک دادن و دعوت شده!!!
جواب گزینشو از کجا جویا شم ؟اداره کل میگه که هنوز جواب نیومده. باید صبر کنید. بنظرتون طولانی نشده؟شماره ای ندارین تهران تماس بگیرم ؟
پاسخ:
مدیرسایت:از وزارتخونه یا سازمان مرکزیتون
سلام بر مدیر سایت و دوستان.
مدیر سایت محترم,  من قبول شده خرداد ماه هستم. اوایل شهریور نود و چهار گزینش دادم هنو جوابش نیومده. چطوری میتونم پیگیری کنم. خیلی فکرم مشغولم. تحت فشار. توروخدا راهنماییم کنین. 
پاسخ:
مدیرسایت:از اونجاییکه مصاحبه شدین نتیجه گزینشو جویا بشین 
۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۳:۴۴ اسفند خوزستان
متاسفانه هر چقدر با داخلی 2050 تماس میگیریم جواب نمیدن...
۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۲:۵۸ اسفند خوزستان
سلام من قبول شده خود استانداری هستم متاسفانه اصلا تلفن جواب نمیدن از مدارک هم اطلاعی ندارم
۱۸ آبان ۹۴ ، ۰۶:۵۸ استانداری خوزستان
سلام خدمت اسفند 91
ببخشید پذیرفته شده کدام ارگان  هستین.وآیا مدرک زبان وicdlالان الزامی هست؟
چون اینها رو توی مصاحبه خواستن.
کسی رو میشناسی که ازبچه های اسفند رفته گزینش؟3
۱۷ آبان ۹۴ ، ۱۹:۱۱ اسفند خوزستان
یه دوست خوزستان لطف کنه بگه توی خوزستان چطور میشه مدرک زبان و icdl رو گرفت؟ خیلی مهمه وقتی نمونده خواهش میکنم کمک کنید
سلام. مدیر محترم سایت ما پنج نفر هستیم که تمام کارهامون انجام شده کدهامون اومده. چند روز پیش حکم یک نفر صادر شده ولی بقیه بلاتکلیف هستیم میخواستم بپرسم در چنین مواقعی چقدر طول میکشه حکم بقیه صادر بشه. خیلی نگران هستیم که مشکلی پیش اومده باشه.
پاسخ:
مدیرسایت:نگران نباشید اگه حکم یکیتونو بزنن اون یکیارو هم خواهند زد البته اگه مال یک اداره باشین . هر چند درصپرت صدور کد مستخدمی ادارات مکلفند حکمو بزنن 
سلام دوستان . من قبول شده خرداد 91 هستم .یکماه کارورزی رفتم . الانم منتطر کد کارمندیمم. خیلی کلافم . مگه یه کد چقدر طول میکشه اخه . خیلی نگرانم

۱۰ آبان ۹۴ ، ۰۹:۱۷ دانشکده فنی چمران
سلام..من قبول شده ی چمرانم دانشکده فنی ..ولی خبری از مصاحبه نیس..
بزرگوارانی که رفتین میگید دوشنبه چه اتفاقاتی افتاد و وعده هایی دادن؟؟؟؟؟
۰۹ آبان ۹۴ ، ۲۰:۳۰ اسفند خوزستان
روی سایت مدیریت و برنامه ریزی نوشته "کسانی که همه مراحل استخدامی را گذرانده اند" ما که گزینش نرفتیم تکلیفمون چی هست؟
۰۹ آبان ۹۴ ، ۰۶:۵۷ استانداری خوزستان
سلام خدمت دوستان
یه سری به سایت سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خوزستان بزنین،یه خبر مهم ومربوط به ازمون اسفند 91 روی سایت هست.
۰۸ آبان ۹۴ ، ۲۱:۰۲ مهیار به بیمه سلامت
سلام به دوست خوبم از بیمه سلامت.

وقتی وارد سایت کارمند ایران به آدرس www.karmandiran.ir شدی وارد قسمت دریافت شماره مستخدمی( رسمی و پیمانی ) بشو و آخرین اطلاعیه رو مطالعه کن. مربوط به تاریخ 28 مهر  94
۰۷ آبان ۹۴ ، ۲۰:۰۵ بیمه سلامت خوزستان به مهیار
سلام.کدوم قسمت سایت زده؟
۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۶:۰۷ مهیار به تمام قبول شدگان نهایی اسفند 91 خوزستان
دوستان سلام
سایت کارمند ایران اطلاعیه ی مهمی در مورد آزمون استانداری سالهای 91 و 92 صادر کرده که در اون به ادارات و سازمانها اولتیماتوم داده تا حداکثر تا تاریخ 30 بهمن نسبت به فرستادن اطلاعات و اسامی پذیرفته شدگانشون اقدام کنند تا کد مستخدمی براشون صادر کنند. همچنین تو این اطلاعیه اومده که تمام تأمین اعتبار مالی آزمونهای استانداری سالهای 91 و 92 به طور کامل در بودجه سال 94 انجام شده است.

دوستان این خبر خیلی خوبی برای ماست. 
بیایید کمی تو این چند ماه به پیگیریهامون رو بیشتر کنیم تا ان شاالله اداراتمون زودتر کارمون رو انجام بدند.

مثلا تاریخی مشخص کنیم و دسته جمعی بریم سازمان مدیریت و یا قبول شدگان هر اداره ای به اداره ی خودشون مراجعه کنند.

خلاصه اینکه نیاز به یه مشارکت گروهی داریم تو این کار.




۰۱ آبان ۹۴ ، ۱۰:۱۴ اسفند خوزستان
کسی از دوستان از حقوق یک کارشناس توی استانداری خوزستان خبر داره؟
۲۷ مهر ۹۴ ، ۲۲:۵۰ منابع طبیعی 25.12.91
با سلام مراحل تحقیقات محلی آغاز شده است. اینطور که من مطلع شدم در حال تحقیقات محلی هستند.
البته این خبر را برای منابع طبیعی است.
۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۲:۴۴ مهیار به تمام قبول شدگان نهایی اسفند 91 خوزستان
سلام دوستان اسفندی.

قرار بود روز دوشنبه یعنی امروز 27 مهر، جلوی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی جمع بشیم تا پیگیر کارامون باشیم. اما متأسفانه فقط 3 نفر از بچه ها اونجا حضور پیدا کردند. 
با این وضع اصلا نمیشه پیگیری کرد.
توقع این بود که حداقل دوستان برای مشکل خودشونم که شده اهمیتی قائل شده و حضور میداشتند تا بتونیم قدم مثبتی برداریم.

۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۰:۵۰ احمد . اسفند
با سلام . دوستان لطفا راهنمایی کنید .                                      نفر ذخیره مصاحبه آزمون اسفند 91 هستم .  نفر اصلی در یکی از ادارات دولتی استخدام شده . الان من باید چکار کنم ؟
۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۴:۲۰ اداره راه و شهرسازی
سلام دوستان خوزستانی. ان شاالله فردا همه با هم ساعت 10 صبح سازمان مدیریت هستیم.
۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۹:۱۰ بیمه سلامت خوزستان
بچه های اسفند 91 باید برید پیش خانوم مهرنیا درسازمان مدیریت استان.گیرکاراونجاست.
۲۴ مهر ۹۴ ، ۱۳:۳۶ استانداری خوزستان
یاعلی    یاعلی    یاعلی
من تلفنی باچندتا از دوستام صحبت کردم اونها اعلام امادگی کردن.
پس همه باهم بچه های خوزستان از هر شهرستان که باشند 
روز دوشنبه انشاالله  یکدیگر را خواهیم دید.
لطفا اطلاع رسانی شود.
بچه های اهوازی سلام.(قبول شده های نهایی اسفند ).
 میخوام از شما یه خواهشی بکنم. 
بیاین همه با هم یا علی بگیم روز  دوشنبه 27 مهر ساعت 10 صبح با هم قرار بگذاریم و جلوی در  سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان جمع بشیم و اونجا برای دیدار با آقای حاجتی (مدیر سازمان ) وقت ملاقات بگیریم. مطمئن باشید این عمل خیلی تاثیر داره تو سرعت بخشیدن به روند استخدامی ما.
در ضمن این عمل یه حسن دیگه ای هم داره. و اونم اینه که بچه ها با هم آشنا میشند و شماره های همدیگه رو میگیرند و برای مراجعات بعدی تلفنی با هم هماهنگ میکنند. 
تمام پرونده اسخدامی ما به همین تامین اعتباری که از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی ابلاغ میشه بستگی داره. اونا باید اعتبار رو تامین بکنند و به اواره هامون ابلاغ کنند. 

پس از شما خواهش میکنم همه با هم متحد بشیم تا ان شاالله مقل دوستان خردادی ما هم بزودی سرکار بریم.

پس اونایی که موافقن روز دوشنبه 27 مهر ساعت 10 صبح ، جمع بشیم جلوی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی یه یا علی بگن.
یا علی
۱۷ مهر ۹۴ ، ۱۷:۱۰ اسفند خوزستان
برادر " استانداری خوزستان" لطفا اگر خبری دستگیرت شد اینجا بزار. آخرین خبر 1 ماه پیش این بود که من تماس گرفته بودم گفتن ممکنه به سال 95 بکشه...
۱۶ مهر ۹۴ ، ۰۹:۳۵ اسفند خوزستان
بچه ها خواهش میکنم هر موقع بهتون گزینش زنگ زد اطلاع بدین تا ما هم پیگیری کنیم
۱۶ مهر ۹۴ ، ۰۸:۴۹ استانداری خوزستان
سلام خدمت اقا مهیار؛
پذیرفته شده کدام اداره هستین ومصاحبه شما کی بوده؟ماکه از قبول شده های فرمانداری هستیم ولی هیچ یک ازمراحل گزینش رو طی نکردیم.
۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۹:۳۸ منابع طبیعی 25.12.91
سلام.مهیار شما مال کدوم ارگان هستید؟ ما که منابع طبیعی هستیم هنوز برای مصاحبه عقیدتی دعوت نشدیم.
سلام به تمام بچه های خوزستان.

بچهه ها من قبول شده اسفند 91 هستم که تمام کارای پر کردن فرم گزینش، تحقیقات محلی و در آخر مصاحبه عقیدتی رو پشت سر گذاشتم و حتی تأییدیه گزینش رو هم از تهران برای ادارمون فرستادند.

مطلبی که میخوام بهتون بگم اینه که بیایید یه همت مضاعفی از خودمون نشون بدیم و یه روزی قرار بذاریم و بریم سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان. (امانیه. خیابان دز )
اگر میخوایم زودتر ما تامین اعتبار بشیم و کارمون زودتر انجام بشه تنها راهش همینه که همه با هم به طور جدی پیگیر این موضوع بشیم. 
اکثر بچه های خردادی هم چندین بار جلوی استانداری تجمع کردند تا بلاخره مشکلشون حل شد.
مطمئن باشید اگر ما به فکر خودمون نباشیم هیچکدوم از مسئولین به فکر ما نیستند. یا علی

۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۳:۴۵ استانداری خوزستان
سلام
ممنون برادر،ببخشید یه سوال دیگه؛کی مصاحبه دادین؟
۱۳ مهر ۹۴ ، ۲۱:۴۵ منابع طبیعی 25.12.91
برادر اینجا مخصوص خوزستانه دیگه.... منم خوزستان
۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۷:۵۷ استانداری خوزستان
باسلام خدمت منابع طبیعی 
ببخشین پذیرفته شده کدام استان هستی؟
۱۲ مهر ۹۴ ، ۰۰:۵۵ منابع طبیعی 25.12.91
با سلام ما برای تکمیل فرم گزینش منابع طبیعی داخل ساختمان اصلی اداره منابع طبیعی رفتیم فرم تکمیل کردیم ولی گویا پرونده ها را فرستادند هسته گزینش. باید از اونجا پیگیری بشود.
۱۰ مهر ۹۴ ، ۱۴:۲۱ استانداری خوزستان
سلام
ماهم مثل شما منتظریم ودلواپس هستیم.کسی هم نیست جوابگو باشد.
۰۹ مهر ۹۴ ، ۱۴:۲۹ اسفند خوزستان

کسی از دوستان قبول شده استانداری خوزستان تا الان برای پر کردن فرم گزینش دعوت شده؟

۰۹ مهر ۹۴ ، ۰۹:۵۳ منابع طبیعی 25.12.91
سلام خبری از دعوت به مصاحبه عقیدتی منابع طبیعی خوزستان نشد؟ به کسی زنگ نزدند؟
۰۹ مهر ۹۴ ، ۰۷:۴۴ اسفند خوزستان
از استانداری خبری نشد؟
سلام به همه دوستان.ما داوطلبان استخدامی سال 91 و 92 بیمه ایران که مثل شما پیگیر استخدام هستیم ، گروه تشکیل دادیم و قرار گذاشتیم از اول مهر به مدت یه هفته به سایت علی مطهری(نماینده مجلس) بریم و متن شکوائیه خودمون از سازمان مدیریت منابع  و برنامه ریزی را مطرح کنیم.شما هم اگر از انتظار خسته شدید به سایت علی مطهری رفته و قسمت بالای صفحه (ارتباط مستقیم ) را انتخاب کنید و متن شکوائیه خود را بنویسید.اگه همه با هم متحد بشیم انشالله به نتیجه میرسیم.
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۰۸ اسفند خوزستان
ممنون دوست عزیز
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۵۸ دانشکده فنی چمران
به دانشکده فنی
من هم مثل شما قبول شده  اسفند 91 دانشکده فنی هستم. هیچ خبر تازه ای نیست. و نمیدونم اصلا باید کجا پیگیر شد.
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۰۱ به اسفند خوزستان
بستگی به این داره که مدرکت لسانس باشه یا فوق لیسانس. متأهل باشی یا مجرد. شغلت کاردان باشه یا کارشناس. محل کارت منطقه مرزی یا دارای شرایط بد آب و هوایی باشه یا نه. حمکت رو مسئول بزنن یا کارشناس. اضافه کار بهتون تعلق بگیره یا نه.
حکم یک دختر مجرد با مدرک لیسانس در استان آذربایجان شرقی شده 1/423/000 تومن که با کسورات دریافتیش میشه یک و سیصد و خورده ای. ظاهراً به دختران مجرد و پسران متأهل حق عائله تعلق میگیره.
حکم یه آقا با مدرک لیسانس و مجرد در یک استان دیگه خورده یک میلیون و دویست. با کسری کسورات دریافتیش میشه یک میلیون و صد.
اگه مزایای دیگه مثل حق مأموریت و اضافه کاری رو به این حقوقها اضافه کنی. دریافتی 500 الی 600 تومن بیشتر میشه. من خیلی در این رابطه تحقیق کردم و به این تتیجه رسیدم که حقوق بین یک و سیصد الی یک و ششصده. ولی تا مشغول به کار نشیم چیزی مشخص نمیشه. چون استان به استانحقوق و مزایا فرق داره.
آقای یک دوست گفتن که نمیتونن ما رو به شهر دیگه ای منتقل کنن.
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۱۶ اسفند خوزستان
دوستان یه کارمند فرمانداری حقوق دریافتیش حدودا چقدری میشه؟ و اینکه آیا امکان داره ما رو مجبور کنن بریم یه شهر دیگه یا نه؟ ممنون میشم کسی راهنمایی کنه
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۱۱ دانشکده فنی
سلام...تروخدا میشه خودتون سوالمو از جناب یک دوست بپرسید؟
من اسفند91 بودم..نه مصاحبه گرفتن نه هیچی..
اما اونا ک خرداد 91 بودن گویا گزینش نهایی شدن فقط بودجه شون نیومده...من دقیقا باید چ کنم... ضمن این که من کلا یک ماهی نتونستم پیگیر شم...میترسم تو این یک ماه اتفاقاتی افتاده باشه....چیکار کنم....
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۰۱ دانشکده فنی
به جناب یک دوست من تازه از سفر برگشتم...میخوام برم برای شکایت بعد از مدتها هنوز شما جواب ندادین ک دقیقا کجا باید برم ..یعنی برم دیوان عدالت اداری بگم چند منم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بگم چی خب؟
تروخدا راهنمایی کنید من بابام بیکاره خیلی به کارم نیاز دارم...
 جناب مدیر لطفا شما سوالمو از جناب یک دوست بپرسید.......
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۵۳ دانشکده فنی
به محمد و پرواز آبی..سلام..شما چیکار کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۳۶ دانشکده فنی
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام
تروخدا یکی ب داد ما هم برسه...من کار میخوام
چرا سرکاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا بعد از سه سال گفتن قبولید حالا میگن نمیتونیم شما رو ببریم سر کار؟؟؟؟؟؟؟
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۰۹ نوروز ربیعی
با سلام و عرض ادب خدمت مدیر محترم چرا نمی توانیم برای بچه های فارس نظر ارسال کنیم صفحه ارسال نظر وجود ندارد با تشکر
پاسخ:
مدیرسایت : مشکل حل شد 
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۸ ماری به س.ج
سلام بهمگی.
اقا یا خانم س. ج شما کلاسهای اموزش بدو خدمت رفتین ؟شنیدم ی تعدادی رو تماس گرفتن واسه کلاسه. متاسفانه هنوز بامن تماسی حاصل نشده. 
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۳ اسفند خوزستان
به خوزستانی: خیلی ممنونم که جواب دادی دوست عزیز. من حقیقتش قبلا زنگ زدم بهم گفت اصلا معلوم نیست حتی ممکنه بره توی سال 95 واقعا نا امید شدم. از طرفی جای دیگه هم قبول شدم! ولی دلم با استانداریه. گفتن اگر اونجا مشغول بشی دیگه نمیتونی انصراف بدی و بیای استانداری چون پیمانی دولتی محسوب میشی! به خدا خیلی حالم گرفته است نمیدونم چی کار کنم.....
اسفند خوزستان منم اسفندی هستم.یه زنگ بزن سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان شمارشم توسایتشون زده البته شماره معاونت نیروی انسانی رو بگیر.یااینکه حضوری برو ببین به توچی میگن.منچند بارزنگ زدم اون اپرتور اولی گفت تاشهریور میفرستیمتون برا آزمایش ولی بعد وصل کرد به یه خانومی اون گفت سه چهار ماه دیگه طول میکشه حالا تو هم یه پی گیری اساسی انجام بده خبرشوبزارتو سایت تاببینیم به تو چی گفتن.
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۴ به اسفند خوزستان
شما فرم گزینش پر کردین؟
هر وقت امور اداری مالی اسامی شما رو به هسته گزینش بفرسته از گزینش باهاتون تماس میگیرن تا فرم گزینش پر کنین. گزینش فرمانداری  5-6 ماه طول میکشه. تأییدیه گزینش به امور اداری مالی ارسال میشه. دوباره باید امور اداری مالی باید رضایت بده که شما رو به آزمایشات پزشکی و سوء پیشینه دعوت کنه و اسامی شما رو به معاونت منابع انسانی استانداری بفرسته تا اونا برا دریافت کد اقدام کنن. بعد از دریافت کد هم دوباره باید امور اداری مالی شما رو دعوت به کار کنه. منتها امور ادرای مالی اصلاً خوش نداره بچه های فرمانداری استخدام بشن. یه سر به صفحه کردستان بزنی  متوجه میشی که آقایان امور اداری مالی استانداری کردستان یه نامه رو امضا نمیکنن و بچه های کردستان با اینکه ماه ها از گزینششون میگذره نمیدونن کی شروع به کار میکنن.
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۴ اسفند خوزستان
دوستان ادامه مراحل آزمون اسفند کی انجام میشه؟
تشکر 
ولی متاسفانه در بخش روند استخدام استانداریها، دفترچه  استانداری خوزستان تو هیچکدوم از دو لینک درست نیست.
به این صورت که با دانلود فایل زیپ هکدوم از لینکهای شما دو فایل وجود دارد با نام khoozestan1 و khoozestan2.
khoozestan1 مربوط به شرایط ثبت نام هست و  در هر دو لینکی که گذاشتید متاسفانه فایل توضیحات خرداد 91 رو گذاشتید.
khoozestan2 نیز در هردولینک شما یکی است به این صورت که دفترچه نیاز اسفندماه قرار داده شده و خبری از دفترچه نیازهای خرداد نیست
لطفا کسی لینکی بده
مدیر ممنون میشم کمکم کنی لنگ میزنم زیاد
پاسخ:
مدیرسایت:والا ما هم فقط همینا رو داشتیم ینی استان شما فک کنم آگهیش تو روزنامه چاپ شده و فایل پی دی افش موجود نیست
سلام. نیاز شدید به دفترچه ثبتنامی آزمون خرداد 91 دارم. در حد تغییر پست داره برام اتفاق میفته اگر کسی لینک داره لطف میکنه اگر بذاره اینجا. مدیر ممنون میشم اینکار رو برام انجام بدی.
پاسخ:
مدیرسایت:در بالای وبلاگ قسمت روند استخدام استانداریها تو همون فایل مستندات موجود میباشد ازونجا دانلود نمایید
اداره کار و ثبت احوال خوزستان هنوز شروع به کار نکردن
این ذو از خود بچه های این دو اداره پرسیدن
اداره کار کجاست کاررررررررر؟
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۱ اداره کار(خرداد91)
آخرین دوره آموزش بدو خدمت مابقی قبول شدگان استانداری خوزستان از15مرداد شروع میشه و آزمونش هم 16شهریور هست.بعد از اون دیگه هیچ بهانه ای برای عدم شروع بکار نخواهد بود.دوستان پیگیر باشید.
بابا دوستانی که دراهواز ساکن هستند از استانداری پیگیری کنن ببینن این جواب استخدامیها کی میاد.. ما که دراهواز نیستیم دستمان ازاستانداری وادارات کل کوتاهه.
اداره کار کی میخواد ب فکر نیروهای بلاتکلیفش باشه.پیر شدیم ایقد انتظار کشیدیم.

مرسی اقا حسام. سپاسگذارم. 
اون اقایی که گفتن هنوز دوه نرفتن,  واسه کدوم شهرستان هستن؟من اخرین بار, بهمنهپارسال بود که رفتم فرم گزینش پر کردم. بعد از اون هیچ تماسی نداشتن. خیلی نگرانم. تماس گرفتم. حضوری هم پیگیری کردم. هنوز خبری نیست. 
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۸ اداره کار(خرداد91)
هنوز دوره ی بدو استخدام برخی شهرها(اداره کار ) برگزار نشده مثل آبادان،خرمشهر،دشت آزادگان و ...
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۴ به آقای حسام
سلام آقای حسام،
من هم از خردادیهایی هستم که بلاتکلیفم و دوره دعوت نشدم .
شما آزمایشات و سوء پیشینه داده اید؟
آیا هشت نفر دزفول زیاد نیست؟ تعداد کارمندان هر اداره ثبت احوال نهایتا ده نفر میشود.
من پذیرفته شده ثبت احوال دزفولم خرداد ۹۱ از دوم مرداد کلاس بدو خدمت میرم کلا هشت نفر پذیرفته شده ثبت احوال دزفولیم که هیچ کدوم مشغول کار نشدیم نمیدونم این ثبت احوالی ها که نشغول کار شدن مال کدومشهرستان ههستن؟؟؟؟؟؟به ما قول اول مهرماه را دادن که شروع به کار کنیم انشالا
اداره کار(خرداد 91) مگه شما دوره تون شروع نشده؟
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۲ ماری (ثبت احوال)
بعد از دوره, ازمونه چیه ؟ طبق اخرین اخباره من, تعدادی از دوستان هم هستن ن که کلاسی براشون هنوز برگزار نشده. توروخدا کسی هست که هنوز دوره ثبت احوال نرفته باشه ؟ تماسی کسی گرفته ؟پیگیری.....
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۶ اداره کار(خرداد91)
سلام.زنگ زدم آموزش استانداری گفتن دوره بعدی کلاسهای بدو استخدام واسه همه ی ادارات از 15 مرداد شروع میشه و آزمونش 28مرداده
سلام خبری از اداره کارنشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوستانی ک قرار بود دیروز برن اداره کل چیزی دستگیرشون نشد؟؟؟؟؟

دیگه تلفناشون رو هم جواب نمیدن.این چه وضعیتیه درست کردن

۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۳ اداره کار ۲
سلام.کسی خبر جدیدی از اداره کار  نداره؟
سلام....
آقا این اداره کار چرا دعوت به کار نمیکنه... مشکلش چیه؟؟! کسی میدونه به ما هم بگه... والله از بلاتکلیفی خسته شدیم...
همه ادارات رفتن سرکار فقط اداره کار مونده.....
ای خدا...
قراره فردابعضی ازاداره کاریها برای صحبت درموردشروع به کار به اداره کل برن دوستانی که تمایل دارن ساعت 8 اونجا باشن
اداره کار خوزستان کی دیگه میخواد دعوت به کار کنه دیگه شورش رو در آورده
ادازه کار کی شروع به کار میده آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام خبری از شروع به کار پذیرفته شدگان اداره کار خوزستان نیست که نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بچه های ثبت احوال, من شنیدم که کلا سه قسمت شدن.یعنی ممکنه یه تعداد توگگروه های بعدی باشن. کسی اخباری تو این زمینه داره ؟
سلام دوستان. منم ثبت احوالم. نه دوره رفتم نه مشغول بکار. هیچی هیچی. اقا چراااااااا. خداااااا. اقا حسام شما واسه کدوم شهرید ؟کجاا دعوت به کار و اموزش شدن ؟
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۱ ثبت احوال خرداد
سلام آقای حسام
من هم قبولی خرداد ثبت احوالم
چرا ما دعوت به دوره نشده ایم؟؟؟
اگر میشه بپرسید چند نفر از خردادیها دعوت به کار شدن و چند نفر موندن؟
آقا حسام منم حرف دوستان رو تایید میکنم ثبت احوال سرکار رفتن و یه عده هم الان دوره اومدن ک سرکار هستن.در ثانی دوره مجزا برای رشته شغلی ندارن دوره بدو خدمت مشترک بین تمام ادارات و رشته های شغلی هست.شما هم پیگیر باشید.
ثبت احوالیها هم دوره ای ما هستن و الان سرکارن.

اگه منظورتون از بنیاد سهمیه دارها هستن اونا هم شروع به کار کردن و دوره دارن میبینن .حتی اداره کار هم الان سهمیه دارهاش با آزمونیها اومدن دوره

البته خرداد 91 رو میگم.
سلام الان ک ما دوره هستیم بچه های ثبت احوال هم هستن و شروع به مار هم کردن
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۴۸ بیمه سلامت خوزستان
سلام دوستان کسی میدونه جواب گزینش چقدرطول میکشه که بیاد؟
سلام بابا جان بچه های ثبت احوال هم هنوز سرکار نرفتن مم خودم ثبت احوالی هستم تازه یه دوره آموزشی برامون گذاشتن اون هم برای همه رشته های شغلی
نخیر دوستان وضعیت شما خیلی بهتر از ماست بچه های بنیاد هم در بلاتکلیفی بسر میبرند حتی گزینش هم نشدندپس برید خدا رو شکر کنید حداقل پستتون مال خودتونه حالا یکم دیرتر ولی حتما میرید سرکار
سلام از اول مرداد دوره برگزار شد همه ادارات به جز اداره کار مشغول به کار شدن.دوستان شما هم پیگیر باشید

سلام لطفا همگی مرتب با اداره کار تماس بگیرید ببینید میبرن سرکار یا بازم سرکاریم.
تمام ادارات سرکار رفتن الا اداره کار.باید چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام ما دو روزه داریم میریم دوره.همه مشغول به کارن به جز اداره کار.حتی ثبت احوال هم سرکار رفتن.همه ماه اول آموزشی هستن بعد حکمها زده میشه.
ما اداره کاریها هم اصلا مشخص نیست کی شروع به کار کنیم.گفتن احتمالا بعد آزمون دوره ،آزمون 28م برگزار میشه.پس احتمالا شروع به کار شهریور باشه البته خیلی خوش بینانه.
سلام به parvaz من قبول شده خرداد 91 فنی حرفه ای خوزستانم پچه های فنی حرفه ای به ایمیلم پیام بدن در ارتباط باشیم تا بتونیم یه کاری بکنیم.
mohammadam858@gmail.com
با سلام خدمت همه دوستان
اگر کسی از بچه ها قبول شده اداره فنی و حرفه ای در آزمون خرداد 91 هست لطفا ایمیل بده تا با هم در ارتباط باشیم
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۰۳ اداره بیمه سلامت خوزستان
سلام .دوستان کسی میدونه که جواب گزینش اداره بیمه سلامت کی میاد؟گفتن یه ماهه میاد الان یه ماه هم گذشته؟
۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۴۳ اداره کار خوزستان
سلام، اینطور که گفتن احتمالأ شروع به کار بچه های اداره کار تا  مهرماه طول بکشه.
۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۳:۰۶ اداره کار-خرداد91
پس این استخدام اداره کار چی شد؟؟؟ماه رمضان هم که تموم شد و هیچ اتفاقی نیفتاد....!!!
نتایج روی سایت استانداری چک کنید
میخواستم ببینم نتایج مصاحه استخدامی اسفند ۹۱استان خوزستان کی  میزنند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی