---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۰۹ ق.ظ

استخدام استانداری آذربایجان غربی وپیگیری آن

چهارشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۰۹ ق.ظ


نتیجه پیگیری دوشنبه  6بهمن :
 
پیگیری امروز و خلاصه مطالب:
امروز جلساتی هم با آقای بخشنده و هم دکتر حضرتی داشتیم و نزدیک 1/30ساعت گفتگو کردیم حکما به تاریخ 1/1 زده خواهد شد و طی روزهای آینده سایت کارمند باز میشه و کدها اختصاص داده میشه  البته اینارو آقای بخشنده گفت.
بعدش رفتیم ساختمان بودجه و اونجا دیدار مفصلی با دکتر حضرتی داشتیم که تمامی سوالات پرسیده شد و حتی شروع بکار در اسفندماه حتی در صورت نبود اعتبار اسفند برای آزمونیها،بچه ها حاضرند بدون حقوق اسفندو کار کنن که هم واسشون دوره آموزشی حساب بشه.آقای دکتر هم که واقعا پیگیرند و دستشون درد نکنه فرمودندو قول مساعد دادند بنده در مورد این قضیه اسفند با استاندار ملاقات خواهم کرد وانشالله بتونیم وتلاشمون واسه اسفندماه هست و گفتند نگران نباشین.
نکته بعدی در مورد تصویب بودجه و قرار گرفتن در ردیف متفرقه استخدامیها پرسیدم که اشاره کردند این بودجه شما به قوت خودش باقیست وحتی ممکنه بودجه هم زیاد بشه و اصلا کم نخواهد شد و قطعا تصویب میشه و کاهش قیمت نفت بر بودجه عمرانی اثر گذاره نه بر بودجه و هزینه های جاری و استخدامی شما و گفت خیالتون راحته راحت باشه.و از سالهای دیگه در ردیف بودجه استانی لحاظ خواهد شد.وحتی اشاره کردند که بودجه شما برای یکسال تمام در نظر گرفته شده و شکی درش نیست.و گفتند ما تلاشمون  اینه که زودتر شما سرکار برین و اینکاررو بزودی طبق قولی که ما و مسولین استانی و کشوری دادیم عملیاتی خواهیم کرد.
در آخر لازمه از وقتی که آقای بخشنده و علی الخصوص دکتر حضرتی عزیز،در اختیار ما قراردادند نهایت سپاسگذاری رو داریم.
                                                                                       اجرکم عندا...


گزارش پیگیری امروز مورخه 8 دیماه 1393 از معاونت منابع انسانی استانداری آغ:
( بنقل از آقا بهنام )

مشروح صحبتهای بنده و دوستان با جناب آقای دکتر:
طبق آخرین اطلاعاتی که داریم تا اسفندماه تمامی مراحل طی و استخدامیها تامین اعتبار میشوند وانشالله شما عزیزان طبق مصوبه دولت و قولی که دکتر نوبخت در سفر اخیر که به استان داده اند از اسفندماه شروع بکار خواهید کرد.ما منتظر دریافت نامه کتبی تامین اعتبار از تهران هستیم که انشالله تا اسفندماه این نامه پس از تصویب بودجه به دست ما خواهد رسید و ما هم طی ابلاغ نامه اعتبار با شماره ای به دستگاههای اجرایی اجازه شروع بکار خواهیم داد و انشالله اسفند مشغول میشوید و مسولان استانی حتی در تلاشند تا یک ماه حقوق اسفندرو هم پرداخت کنند و آقای سعادت هم نظر ویژه ای به شما عزیزان دارند و هدف همگی مسولین محترم استان حل و فصل سریعتر مشکل شماست.
در آخر باز هم از مسولین محترم استان علی الخصوص آقای دکتر بخشنده که امروز فرصتشان را در اختیار ما گذاشتند و با صبر وبردباری به پرسشهای ما پاسخ دادند و واقعا برای رفع مشکل ما زحمت میکشند تشکر و قدردانی میکنم.
                  
                                                                                       اجرکم عندالله...



شماره های  جدید تماس با استانداری برای پیگیری وضعیت استخدامی :

(آقایان بینا، رضایی، آقایاری:   31972355)
(آقای علیپور:  31972226)
(خانم چوپان پیشه:  31972360)

(آقای حاتمی زاده:    31972356  ) 

( دفتر اقای حضرتی :   31943201 )

(معاونت توسعه انسانی ریاست جمهوری -دفتر آقای نوبخت:۰۲۱۳۳۲۷۱)


22مهر 93-مدیرکل برنامه ریزی و بودجه استانداری: منابع مالی مورد نیاز جهت بکارگیری پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی آذربایجان غربی تامین شد

حضرتی گفت: مقدمات قانونی لازم برای بکارگیری 1430 نفر از پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی در دستگاه های اجرایی استان نهایی شده است .

به گزارش سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، مدیر کل برنامه ریزی و بودجه استانداری در گفتگو با خبرنگاران افزود: بکارگیری این افراد، همسو با سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان به ویژه جوانان تحصیل کرده انجام می گیرد.

وی اظهار کرد: 422 نفر از این افراد مربوط به استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای 50 درصد می باشد که به تدریج و حداکثر تا اسفند ماه سال 1393 اعتبار لازم برای جذب این افراد که مراحل قانونی استخدام را طی کرده اند تامین خواهد شد.

حضرتی ادامه داد: همچنین 388 نفر در قالب آزمون استخدامی ناظرین گندم در مجموعه دستگاه های استانی وزارت جهاد کشاورزی جذب خواهند شد.

وی اضافه کرد: اعتبار مورد نیاز برای بکارگیری این افراد نیز پس از طی مراحل قانونی و با توافقات صورت گرفته به تدریج در اختیار ادارات کل جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و امور عشایری استان قرار می گیرد تا نسبت به بکار گیری آنها اقدام گردد.

حضرتی گفت: در این ارتباط موافقت دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری برای استخدام 70 نفر از ناظرین گندم در مرحله اول صادر شده است.

وی اظهار کرد: همچنین با پیگیری های مکرر صورت گرفته از معاونت برنامه ریزی ، نظارت و راهبردی ریاست جمهوری، پس از صدور مجوزها و موافقت های لازم، تامین اعتبار برای بکارگیری 600 نفر از پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی استانداری در اولویت کار استان قرار گرفته است .

وی ادامه داد: این افراد نیز انشاا.. از اوایل سال آینده با تامین اعتبار مناسب جذب دستگاه های اجرایی مربوطه خواهند شد.

/01:16 ب.ظ

لینک خبر از سایت استانداری آ.غ
لینک خبر مصاحبه اقای حضرتی با شبکه استانی  بصورت صوتی (ترکی)
 لینک خبر مصاحبه اقای حضرتی با شبکه استانی بصورت تصویری


نادر صفرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار سایت اطلاع‌رسانی استانداری آذربایجان غربی، آخرین وضعیت مربوط به برگزاری آزمون استخدامی در تیر ماه سال 92 را تشریح کرد.

صفرزاده در این گفتگو در پاسخ به این سوال که آزمون استخدامی مذکور در قالب طرح مهرآفرین بوده است یا نه، گفت: بر اساس مفاد آگهی استخدام، سهمیه های مربوط به این آزمون استخدامی از محل برنامه پنجم توسعه بوده نه طرح مهرآفرین و از طرفی دیگر استانداری آذربایجان غربی در سال 91 این آزمون را برگزار نکرده بلکه برگزاری آزمون در تیرماه 92 انجام گرفته است.

وی در خصوص آخرین وضعیت و نتایج این آزمون نیز گفت: در اواخر سال 92، هسته گزینش استانداری نظر نهایی خود را در خصوص نفرات اصلی قبول شده اعلام نموده و مراحل اداری آزمون نیز مورد تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور قرار گرفته و اکنون نیز در مرحله تامین اعتبار و جذب و بکارگیری قبول شدگان نهایی می باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ادامه داد: همه مسئولان کشور و استان در تلاش هستند تا موضوع و مشکل تامین اعتبار برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مرتفع گردد لذا بلافاصله پس از رفع مشکل تامین اعتبار، از افراد پذیرفته شده برای شروع بکار دعوت بعمل خواهد آمد.

صفرزاده همچنین در پاسخ به این سوال که آیا امکان لغو این آزمون وجود دارد یا خیر؟ گفت: بنده به صراحت اعلام می‌کنم که امکان لغو این آزمون وجود ندارد و شایعات موجود در این خصوص به هیچ وجه صحت ندارد.

وی اضافه کرد: استانداری آذربایجان غربی تمامی مراحل اداری و قانونی آزمون استخدامی برگزار شده را به پایان رسانده و فرایند اجرای آن مورد موافقت و تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور نیز قرار گرفته و اکنون در مرحله تامین اعتبار است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی در پایان سخنان خود تاکید کرد: اطلاع‌رسانی در خصوص آزمون استخدامی برگزار شده در تیرماه سال 92، تنها از طریق سایت اطلاع رسانی استانداری انجام خواهد گرفت فلذا ذینفعان با مراجعه به این سایت می‌توانند از آخرین اخبار و اطلاعات در این زمینه آگاهی یابند.


خبر13خرداد93-به گزارش خبرنگار اروم نیوز؛

 در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، سردار خرم فرمانده سپاه شهدای استان، سرهنگ حجازی فر، فرمانده سپاه ارومیه، یحیی تیموری مدیر کل  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و تنی چند از مسئولین استان برگزار شد.

یحیی تیموری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص حل مشکلات  استخدامی فرزندان شهدا و ایثارگران گفت: نامه استخدامی از معاون اول رئیس جمهور به استانداری فرستاده شده است اما تاکنون ترتیب اثر نیافته بود که این دستورالعمل خوشبختانه برای گروه اول از فرزندان عزیز که حدود 2سال پیش در آزمون ورودی استخدامی  قبول شده اند اجرا خواهد شد و به امید خدا با کمک دولت تدبیر و امید باقی فرزندان نیز بنا به رشته تحصیلی و تخصص ،به ادارات معرفی خواهند شد.

وی افزود: بررسی تخصصی سلامت جانبازان از سال گذشته شروع شده که در فاز اول این طرح جانبازان شیمیایی سردشت توسط پزشکان متخصص  اعمال شد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین قریشی نیز با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) به مقام والای گفت: مقام حضرت به اندازه ای بالاست که در روز جزا تمام شهدا به ایشان غبطه خواهند خورد؛ کسی که در راه خدا سلامتی و قسمتی از بدنش را از دست میدهد پاداش  شهادت را میبردک





خبر 31اردیبهشت93- سهم آذربایجان غربی در تولید ناخالص داخلی کشور کمتر از نصف سهم جمعیتی آن است

 

 معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی گفت: سهم استان در تولید ناخالص داخلی کشور کمتر از نصف سهم جمعیتی آن است.

تقی کهوریان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: مهمترین مشکلی که با آن مواجه هستیم پایین بودن سهم آذربایجان غربی در تولید ناخالص داخلی کشور است به طوری که سهم جمعیتی استان در کشور 1/4 درصد است در حالی که سهم استان در تولید ناخالص داخلی کشور 02/2 درصد می باشد.

وی اظهار کرد: با بررسی ساختار بخشی ارزش افزوده در استان مشاهده می شود که سهم کشاورزی 19 درصد، خدمات 47 درصد و صنعت هشت درصد که این ساختار ساختار معیوبی است و باید اصلاح شود.


وی ادامه داد: کشاورزی استان در چشم انداز قادر خواهد بود تا 10 درصد تولید ناخالص داخلی کشور را به عهده بگیرد و بخش صنعت و معدن استان به دلیل عدم سرمایه گذاری ها در سال های گذشته سهم موثری در ایجاد ارزش افزوده و تولید ثروت ندارد و حتی اشتغال در بخش صنعت استان نیز دچار مشکل است.

وی گفت: طبق آمار اعلام شده از سوی مرکز آمار ایران تعداد جمعیت بیکار استان در سال 91 معادل 117 هزار نفر بود که در سال جاری به 99 هزار نفر رسیده که فراهم کردن زمینه اشتغال برای این افراد نیز کاری سخت و دشوار است.

کهوریان افزود: بر اساس سیاست گذاری های انجام شده از محل بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط  قادر خواهیم بود تا سالانه 10 هزار شغل در استان ایجاد کنیم که نیاز است تا برای توسعه صنعتی در استان برنامه ریزی درستی انجام شود.

معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه رتبه استان در تولید ثروت و درآمد در کشور 29 است اظهار کرد: سهم سرانه استان با 40 میلیون ریال در تولید ناخالص داخلی در مقایسه با میانگین کشور که 86 میلیون ریال است رقم کمی است که برای افزایش این رقم برای رسیدن به میانه های جدول ضرورت دارد در زیرساخت های اقتصادی متمرکز شویم و برای انجام سرمایه گذاری های اقتصادی در بخش های صنعت، معدن و فراوری معدنی تدبیر های لازم اندیشیده شود.

وی افزود: برای خروج از رکود اقتصادی حاکم در استان باید سطح شیبداری برای بخش خصوصی و فعالین اقتصادی فراهم کنیم تا رسیدن به اهداف جهادی در حوزه اقتصاد سهل و آسان شود.

کهوریان در بخش دیگری با اشاره به وضعیت اعتبارات جاری و عمرانی استان در سال جاری گفت: توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان بر اساس هماهنگی با استاندار محترم ناظر بر اهداف خاصی است که نتیجه آن باید خروج استان از رکود اقتصادی در استان باشد.

معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار در استان 20 درصد از اعتبارات عمرانی به کمک های فنی و اعتباری اختصاص یافته است خاطر نشان کرد: به دنبال این هستیم تا با مدیریت بخشی از منابع بانکی اجرای طرح های سرمایه گذاری اقتصادی در استان را شتاب ببخشیم.

 

وی افزود: همچنین به دلیل فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز برای توسعه بخش صنعت، اعتبارات مورد نیاز جهت تسهیل شرایط استقرار بخش خصوصی در شهرک های صنعتی استان را افزایش دادیم.

کهوریان ادامه داد: در سال جاری تدوین بودجه اثر بخش با امکان نظارت و کنترل از طریق بودجه ریزی عملیاتی تکلیفی است که به استان ها داده اند و در دو دستگاه استانی به صورت پایلوت اجرا می شود تا مورد آسیب شناسی قرار بگیرد.

وی افزود: سرجمع اعتبارات استان نسبت به سال گذشته با کاهش مواجه بوده به طوری که اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان 30 درصد، ملی استانی شده بدون اوراق مشارکت 19 درصد کاهش دارد.

معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در بخش حقوق و مزایای مستمر امسال شاهد رشد 15 درصدی، در بودجه سایر اعتبارات هزینه ای شاهد افزایش 28 درصدی هستیم و درآمدهای استان نیز با افزایش 36 درصدی پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده اولویت در اجرای پروژه های عمرانی استان با پروژه های بالای 80 درصد است که به رقمی معادل 820 میلیارد ریال نیاز دارند که با پیش بینی های لازم امسال 850 میلیارد ریال اعتبار بین فصول و شهرستان ها با اولویت این پروژه ها توزیع خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: کل اعتبار مورد نیاز برای پروژه های عمرانی نیمه تمام استان 4000 میلیارد ریال است که از عهده تامین اعتبار ان خارج هستیم.

  لینک خبر از سایت استانداری


مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری:مطالبات بازنشستگان استان به صفر رسیده است


 

31اردیبهشت93-مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری گفت: با تدابیر اندیشیده شده میزان مطالبات بازنشستگان دستگاه های اجرایی استان در سال 92 به صفر رسیده است.

ناصر حضرتی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: آذربایجان غربی در این راستا جزو معدود استان های کشور است که تمام مطالبات بازنشستگان را در پایان سال گذشته پرداخت کرده است و مشکلی از این بابت متوجه استان نیست.

حضرتی به آخرین وضعیت  درآمدهای  استان نیز اشاره کرد و گفت: میزان درآمدهای پیش بینی شده مصوب برای استان در سال گذشته 4419 میلیارد ریال بود که میزان وصولی درآمدها با 102 درصد تحقق به 4500 میلیارد ریال رسید.

وی افزود: میزان وصول درآمدهای استان نسبت به سال گذشته 26 درصد رشد نشان می دهد.

 

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری در ادامه به وضعیت بودجه جاری و عمرانی استان در سال 93 نیز اشاره کرد و ضمن تشریح اهداف بودجه عمرانی و جاری در قانون بودجه سال جاری گفت: میزان اعتبارات ملی استانی شده با 19 درصد کاهش به 1012 میلیارد ریال، اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای با 29 درصد کاهش به 2188 میلیارد ریال، حقوق و مزایا با 15 درصد افزایش به 843 میلیارد ریال، سایر اعتبارات هزینه ای با 28 درصد افزایش به 876 میلیارد ریال و درآمدهای استانی با 36 درصد افزایش به 6016 میلیارد ریال رسیده است.

لینک خبر از سایت استانداری



اطلاعیه استانداری آذربایجان غربی
قابل توجه قبول شدگان اصلی آزمون استخدامی سال 92


به اطلاع می رساند مستندات و فرآیند اجرای آزمون استخدامی سال 92 و رعایت شیوه نامه و مقررات مربوط به آزمون از طریق معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور مورد تایید قرار گرفته و در مرحله تامین اعتبار و تخصیص شماره مستخدم می باشد که به محض انجام مراحل از طریق دستگاه استخدام کننده مراتب جهت شروع بکار و انجام مراحل اداری اطلاع رسانی خواهد شد.



۹۳/۱۱/۰۸
مدیرسایت

نظرات  (۱۹۸)

۳۰ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۵۸ مدیر جان اماده باش

باسلام وعرض ادب تمامی دوستان قبول شده ادارات چه سهمیه دارها وچه بدون سهیمه ها.الان مدت دوسال منتظر یه استخدامی هستیم که جواب قطعی به ماداده نمیشه نه مردونه میگن لغو نه اینکه بگن میرین سرکار همش امروز فردا میکنن خدارو خوش نمیاد خیلیا به امید همین استخدامی ازدواج کردن وکارشون به طلاق کشیده شد ،خیلیا به خاطر استخدامی دچار مریضی وافسردگی شدن،تموم شرکت کنندگان تو این استخدامی پیش خانواده وفامیل وآشناها بی آبرو شدیم ومتهم به دروغگو بودن ونتیجه کلی اینکه خیلیا زندگیشون ابرو وحیثیت وشرفشون به این استخدامی حال دوستان با توجه به واقیت های گفته شدهو وعده های سرخرمن مسئولان بهترنیس خودمون اقدام کنیم باید همگی با هم متحد شیم صب کنیم تا پایان برسی بودجه که بهونه تامین اعتبار نداشته باشن اگه تااردیبهشت سرکار نریم باید موضوعمون رسانه ایی شه و تجمعات مسالمت امیز جلو مجلس ریاست جمهوری داشته باشیم وتارسیدن به خواسته قانونیمون که همون استخدامی عقب نکشیم خدا هم با ماست پس بچه ها به خودمون بیایم بسه دیگه غفلت

مدیر جان به همه اطلاع رسانی کن تموم استانها باید اماده باشیم

سلام مدیر چرا کامنت من رو تایید نکردی؟
بچه ها اینکه میگن حکم اول فروردین زده میشه درسته میدونین برای تمام کارمندان فعلی واینده همه حکمها از اول فرودینه اما ..... شروع به کار ممکن است سه ماه اول هم نباشد  حکم زدن مهم نیست  شروع بکار مهم است  توی حکم مقدار حق و حقوق و مزایا را مینویسن ولی شروع بکار  باعث میشه حقوق بدهن 
 بعضی اداره ها هستن که پیمانی استخدام میکنن  ولی اولش یه چند ماهی قراردادی کار میکنن بعد حکم میدن
مطمین باشین حکم بعد سه ماه میاد باید ابلاغیه بدن برین شروع بکار کنین
نمیدونم این خانم چوپان پیشه یاکارمندای ساده دیگه چه آدمایی هستندکه اینطوربااحساسات ماهابازی میکنند!!وقتی معاون رییس جمهورومسئولان استانی همه میگن اول فروردین دیگه چه لزومی داره به نقل ازیک کارمندخوداستانداری احساسات واعصاب همه رابه هم بریزید.اگه بودجه تصویب بشه جذب ماهاتواردیبهشت یاخردادچه توجیه منطقی وعقلانی داره؟!!!!ازتون خواهش میکنم حرفای کارمندخردوریزاستانداری رونقل نکنید.
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۵۹ ارومیه ایرانی
خانم چوپان پیشه و .... کارمندان معمولی هستن، طی آخرین جلسه ای که با آقای بخشنده و آقای حضرتی داشتیم ایشان صد در صد قول فروردین (حالا کدوم روزش معلوم نیس) را دادند، اصن نگران نباشید، انشالله بعد از تصویب بودجه یک پیگیری حضوری دیگه کار رو تموم میکنه
بابا وقتی که شخص دوم مملکت میگه اسفند و نهایتاً فروردین.
شماها چرا با یک کارمندی که از هیچی خبر نداره جو را متشنج می کنید و بهانه دست استانداری می دهید.
سلام تو سایت استخدام یکی از دوستان به خانم چوپان پیشه زنگ زده بود و جوابش این بود
من امروز سه شنبه به این خانم چوپان پیشه زنگ زدم میگه خبر تازه ای نیست به ما هم شفاهی گفتن فروردین ممکنه فروردین هم نباشه کسی کتبی نگفته...
با این حساب دوستان خودمون رو برای اردیبهشتی چه بسا خردادی باید اماده کرد
خدایا رحمی.....

نماینده مردم اردبیل در مجلس:
تأمین اعتبار استخدامی‌های استانداری انجام شد

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: استخدامی‌های استانداری اردبیل نباید هیچ نگرانی از بابت پرداخت حقوق و مزایایشان بعد از جذب کامل داشته باشند.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: با توجه به اینکه استخدامی‌های استانداری‌ها به ویژه در استان اردبیل در این 1.5 سال با مشکلات، تنگناها و برخی بی‌مهری‌ها روبه‌رو شده با تاکید و اصرار نمایندگان مجلس و پیگیری‌هایی که انجام دادیم بالاخره برای جوانان آینده این مرز و بوم سعی شد تا با رعایت حق و حقوق واقعی آنها احترام اجتماعی و زمینه اشتغال مولد فراهم آید تا یأس و ناامیدی از وجود آنها رخت بربندد.

وی تصریح کرد: هم دولتمردان و هم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی بودجه 94 این ردیف اعتباری را برای استخدامی‌های استانداری‌ها که حدود هزار نفر در استان اردبیل هستند، فراهم کنند تا از سال آینده با جذب کامل نیروها به دستگاه‌های دولتی امکان پرداخت حق و حقوق و مزایای آنها فراهم آید.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس وعده‌ای که دولت داده از اسفندماه و یا نهایتاً فروردین سال آینده جذب این افراد و قبول‌شدگان در استخدامی‌ها که تمام مراحل استخدامی را پشت سر گذاشته‌اند، انجام می‌شود تا آنها بدون دغدغه‌ای خاص در نظام اداری و اسلامی بتوانند توانمندی‌هایشان را نشان دهند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931129000506#sthash.fMutHE4d.dpuf
یادم رفت بگم خبرا خیلی ضد و نقیض هستش ان شا الله تا اواسط اسفند صبر میکنیم اگه خبری شد که شد اگه نشد در صورت صلاحدید دوستان یه پیگیری حضوری دیگه میکنیم ببینیم شرایط چجوریه بزارید بودجه توصیب بشه بعدش
نظر دوستان چیه درباره این حرف علی آقا و اقا بهنام و سناتور و بقیه هم نظراتشونو بگن
سلام دوست عزیز
دفعه پیش که حضوری جناب اقای حضرتی بودیم ایشون گفتن که قراره کار سهمیه دارا رو زودتر انجام بدن و هزینه یه ماهه اونا تامین شده یعنی اسفند درباره بدون سهمیه ای ها هم گفتند که ان شا الله از فروردین اما چندمش رو صریح نفرمودند
باید بودجه تو مجلس تصویب بشه بعدش...نامه تامین اعتبار بیاد بعدش ابلاغارو بزنن
در ضمن ای کاش با اقای احمدی حرف میزدین ایشون که میگن اوایل  فروردین سر کارید....

سلام دوستان
 امروز تلفنی با آقای اقایاری صحبت کردم و در مورد شروع کار گفت اول فروردین برای سهمیه دارهاست و برای شما که امتحان داده اید هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است  و قبلا هم اقای حضرتی گفته فعلا سهمیه دارها و فعلا خبری از بکارگیری شما نیست.کلی اعصابم داغون شد اگه کسی خبر خاصی داره لطفا اطلاع رسانی کنه.
مدیر لطفا جواب بده
آیا امکان داره بخاطر گفتن این حقیقت تو گزینش که گفتم 2 ساله نماز جمعه و راهپیمایی نرفتم ردم کنن؟
پاسخ:
مدیرسایت:صرفا بخاطر این نه.بستگی به سایرسوالات و جوابهای شما و همچنین تحقیقات محلی داره .
آیا امکان داره بخاطر اینکه تو مصاحبه بخاطر گفتن این حقیقت که نماز جمعه و راهپیمایی 2 ساله نرفتم ردمون کنن؟
آقای مدیر اگه کسی نفر اصلی باشه و ذخیره ای بعد اون نباشه امکان داره تو گزینش رد بشه؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت : احتمالا آره ....اگه نبود که گزینش نمیذاشتن
سلام ایااستخدام 20هزارنفرفقط مربوط به ازمون استخدامی استانداری هابوده ایااستخدامی کادراداری قوه قضاعیه روهم شامل می شودچون یکی ازدوستان گفت کل نفرات قبول شدگان ازمون استانداری ها30هزارنفربوده پس ازمون های دیگرمانندقوه قضاعیه اداره دارایی ثبت احوال بانک ملت راشامل نمی شوددرسته ترخداتوضیح بدید مهمه که بودجه مال ازمون استخدامی قوه قضاعیه راشامل می شودیاخیر
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۰۱ ثبت احوالی
خوشم میاد قبولی های ثبت احوال هم مثل خود اداره ثبت احوال بی خیالن و خدا رو شکر هیچ کس پیگیر نیست!
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۳۸ پذیرفته شده استانداری آ.غ
سلام من همون پارسال که رفتم گزینش حدوداً یه ماه بعدش زنگ زدم هسته گزینش استانداری پرسیدم گفتن پرونده تون تأیید شده بعد چند روز هم با آقای بینا صحبت کردم که ایشونم گفتن که گزینش تأییدتون کرده و مشکلی بجز بودجه ندارید!!!!!!!!!!!
سلام مدیر جان. مدیر جان من تو آزمون نفر اول بودم. تو گزینش هم یه چند سوال پرسیدن و ظاهرا راضی بودند. پرونده و کار خلافی هم ندارم. چجوری میشه فهمید که تو گزینش رد نشدم؟ کسی بهم نگفت قبول شدم یا رد. دوستان اینجا به کسی گفتن قبولی؟
پاسخ:
مدیرسایت : از ادارتون بپرسین 
باسلام به مدیر محترم یه سوال داشتم  من معرفی شده بهزیستی  کردستان هستم واباسهمیه معرفی شدم متاسفانه به دلیل اینکه هیچ خبری از تشکیل پرونده نشد پیگیری کردم گفتن ازمون بهزیستی لغو شده وجذبیدرکارنخواهد بود شما به عنوان نماینده محترم هممون ایا اینو تاید میکنید در دومین سالگرد استخخدامی که خیلیا ازمون دادن وماها هم منتظر اینجور بگن لغو از کی میتونیم در این خصوص پیگیری کنیم
پاسخ:
مدیرسایت : والا در مورد سهمیه دارها زیاد اطلاعاتی نداریم بهتر است از بنیاد کل تهران پیگیری کنید در موردازمون هم هیچ لغوی درکار نیست نمیدونم چرا اینجوری بهتون گفتن ولی بنظرم بهتراست هم از استانداری و هم از بنیاد استانتان  اول پیگیری کنید اگه نتیجه نرفتین از بنیاد مرکز پیگیری باشین
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۵۶ به استانداری ومدیر
سلام مدیر جان ینی چی مهر قطعا جذب میشیم ینی ما که گزینش نشدیم میفتیم مهر ماه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ای خدا
پاسخ:
 مدیرسایت : ببینیدئ من نگفتم مهر قطعا جذب میشیم منظورم این بودکه طبق گفته های مسئولین معانت توسعه سابق کسانی که گزینش شده ان از فروردین ماه وکسانیکه هنوز گزینششون تموم نشده نهایتا با اتمام پروسه گزینش که حتما نیم سال اول 94 خواهد بود سرکارخواهند بود یعنی دیگه تا آخر شهریور باید همه افراد قبول شده جذب گردند .
۲۶ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۵۶ خبر استانداری

سلام مدیر جان یه چیزی شنیدم از یکی از اشناهای نزدیکمون که تواستانداری  گفتن اونایی که مراحل گزینش انجام دادن از اردیبهشت سرکارمیرن بقیه میمونه برا مهر 94 شما چیزی نشنیدی برا صحت این خبر؟

پاسخ:
مدیرسایت : نه . تاجاییکه ما اطلاع داریم اوناییکه گزینش شده اند از فروردین ماه وبقیه بعد گزینش حداکثر تا مهر ماه 94 قطعا جذب میشن .
رای مثبت مجلس به کلیات لایحه بودجه 94
تهران- ایرنا- نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات لایحه بودجه سال 1394کل کشور را با 152 رای موافق تصویب کردند.

http://news.nethal.ir/ext/1154012

نوبخت با انتقاد به احتمال رای ندادن مجلس به کلیات لایحه بودجه، گفت: جامعه و دولت انتظار ندارند که کلیات بودجه به تصویب نرسد، به مجلس متعهد می‌شوم کلیه آیین‌نامه‌های بودجه تا پایان سال جاری تدوین و برای اجرا به دستگاه‌ها ابلاغ شود. رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با اشاره به بخش‌های مختلف لایحه بودجه، گفت: در لایحه‌ای که کمیسیون تلفیق به تصویب رسانده است استخدام 20 هزار نفر نیروی جوان پیش‌بینی شده است که البته با توجه به شرایط سخت اقتصادی می‌توانستیم این کار را انجام ندهیم و یا به جای کاستن از حقوق کارگران و اخراج آنان تلاش خود را کردیم تا با صرفه‌جویی در هزینه‌ها 14 درصد به حقوق آنان بیافزاییم.
http://www.baharnews.ir/vdcipyaq.t1a352bcct.txt
نوبخت با بیان اینکه ما با کشورهای اروپایی که کارگرانشان را اخراج می‌کنند فرق داریم، ادامه دارد: نمایندگان دقت کنند که در همین لایحه بودجه سال 94 بیش از 20 هزار نیروی جوان استخدام خواهد شد، 20 هزار نفر در همین شرایط استخدام خواهند شد و به گونه‌ای تخصیص بهینه منابع انجام شده است که بتوانیم این کار را انجام دهیم در چنین شرایطی ما به جای اینکه کارگرانمان را اخراج کنیم، حداقل 14 درصد یعنی به اندازه نرخ تورم به حقوق آنها اضافه کرده‌ایم.

http://www.nayabnews.com/fa/News/%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C/%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C/12867258/%D9%86%D9%88%D8%A8%D8%AE%D8%AA-%D9%86%D8%AE%D8%B3%D8%AA%D9%8A%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4-8-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF%D9%8A-%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D9%8A-%D8%A8%D9%88%D8%AF%D8%AC%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D9%81%D8%AA-%D8%AA%DA%A9%D9%85%D9%8A%D9%84%D9%8A-/
یوخ بابا!!!!!!!!!!
با سلام من با معاون استاندار که از فامیل های دوره صحبت کردم و گفت که با این وضیعت بعید میدونم تا مهر 94 شروع به کار کنید
۲۶ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۵۳ آذربایجان غربی
چونکه استخدامی ناظرین رو خود مجلس تصویب کرده بود...
باباتوروخدا دست ازین سوالات بردارید.خسته شدم اینقدرتواین وبلاگ مطالب عجیب وغریب مطرح میکنند.استخدام استانداری وناظرین چه ربطی به هم دارند.مال مابیش از30000نفرقراره جذب شه درحالیکه ناظرین خیلی کمترازاینهاهستش.توروبه خداقسمتون میدم تاروزی که بودجه تصویب نشده اینهمه سوالهای بیهوده رومطرح نکنید.فقط اخبارموثق روبذارید.ممنو ن
من هم با نظر حامد موافقم. چرا واسه ناظرین قبل تصویب بودجه کد صادر شد ولی برای ما نه؟
ای کاش نمایندگان بپرسن واقعا چرا؟
من شخصا اصلا به این قضیه خوشب ین نیستم و به احتمال صد در صد مطمئنم شروع به کارمون حداقل تیر 94 خواهد بود.
با تشکر فراوان از نمایندگان محترم
یک سوال مهم: پس چرا واسه ناظرین کشاورزی کد صادر شد. در حالیکه اونها هم تو بودجه 94 هستن وبودجه هنوز تصویب نشده.
آیا نمایندگان محترم در این زمینه سوال نکردند؟
مدیر جان چرا واسه اونها کد صادر کردن؟
۲۵ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۵۰ پارسا پارسا
لطفا یکی به من جواب بده (مدیر جان اگر شما میدونی جوابم رو بده)
من مدرک دکتری و ارشدم مربوط به یک رشته است و قبل از آزمون استخدامی تحصیلاتم رو تموم کردم. گرایش مدرک دکترام به آزمون استخدامی نمیخورد به همین خاطر با مدرک ارشدم ثبت نام کردم و مثل اکثر دوستان تا مرحلۀ مصاحبه پیش رفتم. به نظرتون این امر مشکلی واسم درست میکنه؟ 
 
بررسی بودجه تو صحن علنی دوهفته طول میکشه.یعنی تا 10 اسفند

دوستان خودمونیم ها انقدر این آزمون ما رو درگیر مجلس و بودجه و موصوبات و ... کرده دیگه تو این زمینه استاد شدیم............

سلام و خسته نباشید به همه دوستان
آقا کسی میدونه حالا این برسی بودجه در صحن علنی چند روز دیگه طول میکشه؟

تو سایت دولت پایین سمت چپ، قانون بودجه 93 کل کشور رو دانلود کنین.
یه سری جداولی آخرش داره که مربوط به اصلاحات و تغییرات جداوله وتو مصوبه کمیسیون تلفیق 94 نیست.
این جداول باید باشه که بفهمیم بودجمون تصویب شده یا نه.
در غیر این صورت چیزی مشخص نمیشه
ببخشید آذربایجانغربی منظورم علی ن بود
تو گزارش کمیسیون تلفیق من که نفهمیدم بالاخره برای استخدامی ما تو بودجه ردیف تخصیص دادن یا نه؟
مدیر شما چی متوجه شدی بودجه داریم یا نه؟
پاسخ:
مدیرسایت : اینجا سرجمع حساب شده تفکیک نکرده ان .
۲۵ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۴۶ ثبت احوالی
به ثبت احوال
اینجا صفحه آذربایجان غربی هستش و اصولا ما از استان آذربایجان غربی هستیم!
سلام ثبت احوال کدوم استان هستین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۵ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۵۳ ثبت احوالی
دوشنبه یا سه شنبه میتونم. البته بهتره یه چند نفر دیگه هم بیان لااقل یه پنج شش نفر باشیم. بچه ها لطفا هر کی میتونه بیاد اعلام آمادگی کنه
۲۵ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۱۶ به ثبت احوالی
سلام ثبت احوالی، فردا هستی بریم؟
۲۵ بهمن ۹۳ ، ۰۸:۵۲ ثبت احوالی
سلام
ثبت احوالی ها منم حاضرم بریم اداره، من که تا به حال خیلی پیگیر بودم، آخرین بار هم آقای فرح بخش گفتن که مجوز گزینش داره میاد و قراره گزینش کنن، میتونیم یه روز هماهنگ کنیم بریم با هم تا ببینیم بالاخره کی انجام میدن
۲۵ بهمن ۹۳ ، ۰۳:۵۹ آذربایجان غربی
جناب آتیلا یادم نمیاد من بهت گفته باشم روسری بندازی سرت............
جناب آذربایجانغربی اگر قرار است شما یکبار برید استانداری من 30 سال در انجا خدمت خواهم کرد و نیازی نیست روسری بیندازم رو سرم
در ضمن مدیرجان نظارت کن به صفحه اینجا صفحه آذربایجانغربی است نه اردبیل.
این کامنتهای اردبیل را حذف کن.
هدف ما تنها و تنها شروع به کار قبل از 94 هست حتی اگر این تاریخ 28  اسفند باشد
۲۴ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۵۴ هاشم محمودنژاد
به پذیرفته شده استانداری آ.غ
عزیزم خودم میدونم کجا دارم پیام میذارم.اگه توجه داشته باشی به غیر از من چند نفر در همین صفحه از اردبیل پیام گذاشته اند.
۲۴ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۲۷ پذیرفته شده استانداری آ.غ

به آقای هاشم محمودنژاد

آقا یه توجهی به بالای صفحه داشته باشین بد نیستا!!!!!

اینجا صفحه بچه های آذربایجان غربیه نه اردبیل!!!!

لفطاً تو صفحه خودتون کامنت بذارید تا دوستاتونم بتونن ببینن

بنده خداها از کجا باید بفهمن شما دارین تو صفحه یه استان دیگه کامنت میذارید که جواب بدن؟؟؟؟

من یازدهم بهمن حضوری هم جهاد رفتم هم استانداری هر دو گفتن که اول فروردین شروع بکاره. هفته قبل هم زنگ زدم آقای میرعلیزاده گفت اسفند کاراتون انجام میشه و فروردین میرید سر کار گفت البته همه کارها انجام شده و منتظریم سامانه باز بشه
۲۴ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۴۲ هاشم محمودنژاد
سلام...
دوستانی که از اردبیل هستند شماره هاشون را برای ایمیل من بفرستند هفته بعد باهم بریم استانداری. چون هفته قبل رفتم استانداری گفتند اسفند میرید سرکار ولی چند روز بعدش زنگ زدم گفتند هیچی معلوم نیست.
h_mahmoudnejad_a@yahoo.com
سلام الشن الشن من  هفته قبل با استانداری تماس گرفتم گفتن اسفند نه فروردین میرید سرکار بعد زنگ  زدم اداره کل ورزش گفتن تاآخر بهمن مشخص میشه جواب قطعی ندادند از استانداری درباره کدها پرسیدم گفتن منتظریم سایت باز بشه اگه خبر موثقی دارین از حتمی بودن صادر شدن کدها تو اسفند ممنون میشم بگید.
مدیر جان سلام من مورخ بهمن 91 توازمون شرکت کردم ومراحل ازمون باموفقیت سپری کردم حالا مونده گزینش وپزشکی وتحقیقات محلی متاسفانه هروق به اداره مراجعه میکنم میگن لیست دادیم گزینش باید اونا خبرتون کنه خب اگه روال عادی گزینش طی بشه قطعا میشه گفت برای تیر ماه سرکارمیریم یا میفته نیمه دوم سال ممنون میشم جواب بدی
پاسخ:
مدیرسایت:اگه همین طور که شما میگین باشه واسه تیرماه البته باز میگم سرعت انجام گزینش به اداره ها مربوطه.
مدیر من از اردبیل خیلی پیگیرم
ولی هر موقع رفتم استانداری گفتن اسفند کارهاتون انجام میشه اول فروردین و چه بسا زودتر سر کارین. جهاد هم همین رو میگه
ببخشید مدیر محترم دوباره سوال میپرسم
خود مسولین گفتن مونده واسه بعد از تصویب بودجه یا اینجوری حدس میزنید. چون ممکنه اصلا تصویب نشه
جناب مدیر از جواب شما به اردبیل دو نکته رو میشه متوجه شد: ۱_صدور کد مستخدمی از طرف معاونت راهبردی به بعد از تصویب بودجه موکول شده. ۲_ نماینده هامون قراره دوباره برای پیگیری برن. درسته؟
پاسخ:
مدیر سایت : بله
سلام  مدیر محترم شما بهتر از ما در جریان کارها هستی چند درصد احتمال داره که اسفند به ما کد استخدامی بدن تو را خدا جواب بده وکارها تمام بشه؟
پاسخ:
مدیرسایت : از نظر ما قطعا صادر میشه حتی تا اینجاشم بد قولی کردن و موکول کردن به بعد تصویب نهایی در صحن .چون قرار بود حداکثر تا21 ام برای استانهایی که تایید شده لیستشون باز بشه  حالا تا پیگیری بعدی صبر کنید ببینیم چی میشه ؟
۲۳ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۳۲ به سناتور و بقه بچه ها از ثبت احوال
من ثبت احوالی هستم از یه استان دیگه ما تازه 10 روزی میشه مراحل گزینشمون تمام شده هم تحقیقات محلی و هم مصاحبه عقیدتی می خواستم بهتون بگم اگه می خواهید زودتر به نتیجه برسید باید فشار کلی هم بر استانداری و هم اداره داشته باشید اداره ما نیز اول زیر بار نمی رفت و می گفت تا تامین اعتبار نشه گزینشی صورت نمیگه اما با فشار های ما والبته فشار های موکد استانداری اداره کل را مجبور کرد تا به تهران فشار بیاره و بالاخره پس از چند دور نامه نگار ی دو ماه پیش مجوز گزینش ما ازتهران صادر شده و اکنون همه ما گزینش شده ایم و منتظر دریافت کد مستخدمی هستیم موفق باشید
پاسخ:
مدیرسایت به خصوصی(رضوان):اگر هردو کارتون دولتیه آره امکان داره ولی خب سخته .اگه اطلاعات بیشتر میدادین در مورد نهادهای قبول شده بهتر میتوانستیم راهنمایی کنیم . امیدواریم که موفق باشید وانتخاب خوبی داشته باشین .
سلام به همه ی دوستان 
بنده همچنان پیگیرم و مثل همه ی شماها حقی برام ایجاد شده که ازش دفاع میکن
ولی به این باور رسیدم که حرف مسولین و قولهاشون جای اعتبار نیست به همین خاطر نمیخام اینجا درج کنم
فقط این رو مطمن هستم که امسال شروع بکار نخواهیم کرد جز سهمیه داره
من هم ثبت احوالی هستم
با اقای رحیمی مسول گزینش حرف زدم گفتن تا تامین اعتبار قطعی نشه مراحل رو ادامه نخواهیم داد
به محض تامین شدن شروع به مصاحبه خواهیم کرد و چون تعداد قبولی ها کم هستن زود کارامون تموم میشه
من از حرفاشون اینجوری برداشت کردم که گزینش و تحقیقات محلی انجام شده
هر وقت بگید من باهاتون میام اداره کل واسه پیگیر

امروز با استانداریمون حرف زدم و گفتند احکامتون رو براتون همون اول فروردین میزنیم و دوره بدو خدمتتون هم تو همون موقع هست وتا پانزدهم فروردین دوره بدو خدمتتون هم تموم شده
دوست عزیزسه سال تحمل کردی این چندروزهم تحمل کن.بودجه از26بهمن به بعدتصویب میشه.تواسفندکاروبارماروردیف میکنندواول 94میریم سرکار.نمیدونم این دوستان چه عجله ای برای رفتن سرکارتواسفنداون هم بدون حقوق دارند؟!!!خواهشایه کم دیگه صبورباشید
دوستان عزیز خودمون برا تجمع بزرگ اماده کنیم مدیر جان هماهنگ کن برای یه هفته بعد تصویب بودجه ما دیگه نباید تحت هیچ شرایطی صب کنیم سه ساله عمرمون میره سعی کن یه صفحه بزرگ دایر کنی مختص کل استانها همه باید اطلاع رسانی کنیم وتجمع بزرگ جلو در ریاست جمهوری خریت سه ساله ما بسه دیگه
سلام خدمت مدیرودوستان گرامی.چندسوال دارم ازمدیرمحترم.اگه سایت کارمندبازشه وکدهارابزنندمامیتونیم اسممون وتولیست ببینیم؟؟دوم اینکه چرابعضی ازادرات کارمنداشون حکماشون مشمول کارگری هستش؟مثل شهرداری.آیااوناشامل قانونمدیریت خدمات کشوری نمیشن؟کدوم ارگانهاکارکنانشون مشمول قوانین کارگریه؟
دوستان عزیز نظرتون چیه که اگه تا اخر هفته اینده خبر خاصی نشد بنابر پیشنهاد یه تعداد دوستان در مورخه چهارم اسفند یه پیگیری داشته باشیم؟من که حاضرهستم
مدیر جان ارادت فراوان
از صبح تا حالا قسمت آخرین نظرات که سمت راست وبلاگ درست زیر طبقه بندی موضوعی بود حذف شده لطفا درستش کنید
دوستان عزیزلطفابه این سایت کارمندگیرندین.بودجه26بهمن میادصحن علنی مجلس بعدازاینکه تصویب شدمطمئناسایت کارمندم بازمیشه وکدهارومیزنند.مطمئن باشیدزدن کدهادوروز طول نمیکشه.لطفابه این سایت زیادگیرندین.فقط خواهشااگه خبرموثق دارین بذارین
سلام دوست عزیز
منم ثبت احوال قبول شدم.
همه یاد گرفتیم فقط اهل حرف باشیم!
اگه شما تونستی دو نفر دیگه از ثبت احوال رو پیدا کنی بیان اظهار نظر کننو از حقشون دفاع کنن شاهکار کردی!
من حاضرم شنبه بریم اداره چون اینجور که بوش میاد این اداره ظاهرا تو مریخه و به حرف هیشکی گوشش بدهکار نیست...
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۴۱ آذربایجان غربی
از دست چرت و پرت گفتن و یاوه سرایی یه عده خسته شدم... دوستان گرامی اگه خبری ندارین لطفا مهمل سرایی هم نکنین... یه عده فقط بلدن بگن سال 95 سال 95... یا همه اش ساز مخالف بزنن... برادر من کسی مجبورتون نکرده واسه این استخدامی منتظر باشین... انصراف بدین و برین دنبال زندگیتون... حرفای صد من یه غاز هم نزنین... اگه قرار به پیگیری باشه دو بار رفتیم تهران و بارها به استانداری هامون... اگه قرار به بودجه باشه که رفت مجلس... دیگه دارین چی میگین خدایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یه عده یه بار هم یه خبر به درد بخور و یه پیگیری ازشون نشنیدی هر وقتم صفحه رو باز می کنی یه جفنگی گفتن... اگه خبری نداری کامنت بیهوده هم نذار دوست من... مطمئن باش نمی میری...
از نماینده های عزیز خواهشمندیم پیگیری کنن که چرا سایت کارمند ایران رو طیق وعده داده شده از 15 بهمن باز نکردن. نکنه گیر بازی سیاسی شده باشیم و می خوان کارها رو عقب بندازن. در این صورت یک تجمع لازمه.
مدیر نظر شما چیه؟
سلام خدمت مدیر محترم وسایر بروبچه های پیگیر خواستم از اینجااعلام کنم به بچه های ثبت احوال هماهنگ کنیم بریم اداره کل بخدا اینا دارن سرمونو باپنبه میبرن همش دروغ و وعده ووعید من دیگه خسته شدم بخدا به آخر خط رسیدم خیلی ناامیدم با 4 نفر عایله واجاره خونه ویه درامدی که تاحالا بخور نمیر بوده وحالادیگه اونم نیس بااین اوضاع واحوال تنها راهمون اینه که بریم بمیریم ...بابا بخدا اگه بریم کسی مارو قورت نمیده واعداممون هم نمیکنن..این حق مسلم همه ماست که بریم واونارو تحت فشار بذاریم ولااقل حقمونو ازشون گدایی  بکنیم...چقد آخه میخایم بخوابیم...
پاسخ:
مدیرسایت : اگه کسی از ثبت احوال باشه میتونین همین جا همانگ شین با هم برین.
مطمئن باشید حداقل تا ابتدایه سال 94 همه پیگیری ها از طرف مسئولین متوقف خواهد بود، تازه بعد از اون تا بیان دستی بجونبونن و ما تعطیلاتو پشت سر بزاریمو هماهنگ شیمو قرار بزاریم بریم استانداری شده اردیبهشت، بعدشم اونا میان میگن برایه نیمه دوم سال 94 قطعیه و مو لایه درزش نمیره. مام مجبوریم صبر کنیم تا مهر و آبان، دوباره و چندباره مثل چند سال قبل اونا میگن برا اسفند و ابتدایه سال 95، و به این ترتیب میتونیم تصور کنیم که سال بعد همین موقع دقیقا سر این نقطه ای که الان هستیم واستادیم (البته اگه کسی پیدا نشه که گیر بده به همه چیز و عقب گردی نداشته باشیم)! خلاصه چه بخایم چه نخایم همینه که هست و کاریش نمیشه کرد! چیکار کینم همه تو این مملکت به فکر مان آخه!...
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۰۲:۱۳ آذربایجان غربی
آتیلا و سناتور که بچه های قدیمی با اسمش آشنان، دو نفری بودن که مشوق اصلی بچه ها برای پیگیری های دسته جمعی بودن اما کسی هرگز تو هیچ پیگیری ندیدشون، به خصوص سناتور که بیش از یه سال مدعی خبرهای دسته اول بود.
سلام این خبرو از سایت استخدام قسمت استخدامی استانداری فارس کپی میکنم اینجا نظرتون چیه؟؟؟
طبق خبری که از قبل اعلام کردم دیروز سامانه کارمند برای استان فارس باز و بعد از چند ساعت به مشکل برخورد کرد و بسته شد و امروز دوباره باز شد و آماده درخواست کد مستخدمی هست.
این سامانه مدت محدودی باز هست و پس از بسته شدن مدت زمانی لازم است تا مدارک بررسی شود و کد مستخدمی صادر بشه و انشاالله از ابتدای سال جدید شروع به کار کنیم.
فقط امیدوارم با کوتاهی مسولین رده بالا از این قافله جا نمونیم.
لازم به توضیح است که مسولین استانداری وظیفه خود را در زمان لازم به طور کامل انجام داده و اگر کوتاهی صورت گیرد از طرف ادارات کل می باشد.
لطفا با مسولین نیروی انسانی ادارات کلی که قبول شدید تماس بگیرید و نتیجه را اینجا اعلام بفرمایید.


همــــــــــــکار عزیـــــــــــز منم همزمان برای هر دو استخدامی (استـــــــــــانداری و پتروشیـــــــــــــمی ) قبول شدم، واقعاً برای خودم متاســــــــــــــــــــــــــــــفم چون هیچ پارتــــــــــــــی ندارم اون دسته از عزیزانی که پارتی داشتد همون دور اول مشــــــــــــــغول بکار شدند، قبلاً آقای صلاتــــــــــــــــــــــــکش بود که سرمونو بی کلاه گذاشت، الانم علناً آقای مهندس مجیـــــــــــــدی و مازوجـــــــــــــــی میگن تا شهریـــــــــــــــــــــــور دعوت بکار نمیشید.(تـــــــــــــــــــــــازه اگه اون موقعم بشیم)
مــــــــــــــــــــآ با یه سری از بچه های دیگه قرار گذاشتیم 28 بهمن( سه شنبه) بریم سایت پتروشیمی، از شمام خواهش میکننم که بیاید پیگیری کنیم.
به همکار:
دوست عزیز اگه تونستید با این ایمیل باهام تماس بگیرید
saman.samani.saman@gmail.com
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۵۳ اکبر امامی
بچه های اردبیل چه خبر ازشروع بکارتوراخدا بااین شماره تماس بگیرید
09142882300

دوست عزیز کاش 10 اسفند بشه! ولی مطمئنم این قصه سر دراز داره و هیچی معلوم نیست چون اگه توجه کرده باشید کسی جواب سرراستی به ما نمیده و هر کدوم از مسئولا برا خودشون زمان بندی و قولایه الکیه بخصوصی میدن که گذر زمان ثابت کرده نمیشه رو هیچکدومشون حساب کرد!
سلام.دوست عزیزی که برای پتروشیمی مهابادقبول شدیداصلامعطل نکنیدحقوق ومزایای پتروشیمی بااستانداری وبقیه ادارات قابل قیاس نیست.دوست من که بامهابادفاصله80کیلومتری داره بالیسانس کامپیوترامسال3ساله که اونجاکارمیکنه بااضافه کاری وغیره نزدیک3ملیون میگیره .ضمن اینکه تواین مدت پستش هم ارتقایافته.به نظرمن اگه بچه مهابادی اصلافکرجاهای دیگه رونکن فقط بروپتروشیمی که خیلی عالیه
با سلام خدمت مدیر عزیز
طبق پیگیری انجام شده در خصوص کد مستخدمی، ظاهرا قرار شده بعد از تصویب نهایی بودجه، سایت کارمند ایران رو باز کنن و سهمیه استانها تخصیص داده بشه  و احتمالا تصویب بودجه میره واسه 10 اسفند به بعد.
شما در این زمینه اطلاع نداری؟
پاسخ:
مدیرسایت:والا فعلا نه

ارومیه ایرانی عزیز هروقت بگید من پایم ،شماره اقا بهنامم دارید هماهنگ بشید بریم

جناب atila شمام اگه روت نمیشه بیای استانداری میتونی یه روسری بندازی سرت بیای نترس کسی متوجه نمیشه

۲۱ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۱۱ بچه های پیگیر اردبیل

سلام بر همه آقای بهمن بهزیستی منتظر اردبیلی و صداقتی عزیز وبچه های پیگیر اربیلی شما ها کجا هستین تو را خدا رفیق نیمه راه نباشید اگه از استانداری اردبیل وآخرین وضعیت خبر دارید شما قسم به آبروی زهرا دریغ نکنید شما را می شناسند و دقیق به شما جواب میدهند تو را خدا اطلاع رسنی کنید زنگ میزنم جواب دقیقی نمیدن ممنونم از لطفتان .

سلام مدیر جان. مدتهاست این صفحه رو پیگیری میکنم و لازمه ازتون یه تشکر ویژه داشته باشم. این اولین کامنت بنده هست. یکی دو سوال از شما و بقیه دوستان دارم. با توجه به اینکه بنده علاوه بر قبولی در استانداری در پتروشیمی مهاباد هم از طریق آزمون قبول شدم ولی هنوز دعوت به کار نکرده اند و کلیه مراحل آزمون و گزینش و طب صنعتی رو گذروندم این سوال واسم پیش اومده که چرا استانداری دعوت به آزمایش پزشکی نکردند؟ چون قراره که از فروردین دعوت به کار بکنند. اصلا لازم هست؟
سوال دومم اینه که دارای کارشناسی ارشد مهندسی هستم. پرس و جو کردم دیدم تو پتروشیمی 1300 با اضافه کاری میدن. به نظرتون استانداری چقدر حقوق میده؟ و اینکه اصولا شما باشید کدوم رو برای استخدام شدن انتخاب می فرمایید؟ (اطلاعات اضافی: ساکن مهابادم ولی استانداری ارومیه قبول شدم. اگه ارومیه برم باید هزینه اجاره خونه رو هم در نظر بگیرم ولی تو مهاباد دارای خونه هستیم. مسئله دیگه اینکه قرارداد پتروشیمی از نوع مدت معین هست و شرکت خصوصیه و دولت سهمی توش نداره ولی استانداری پیمانیه. دنبال امنیت شغلی با حداکثر دریافتی هستم.)
راستی اگر استانداری برم بعد از چندسال قراردادم رسمی میشه؟
باتشکر
پاسخ:
مدیرسایت : اولا آزمایشات پزشکی و سوپیشینه بعد ابلاغ شرو ع بکار هم میتونه انجام بشه این اشکال نداره اصلا .
اصلا وضعیت استخدام در استانداری قابل قیاس با سایر ارگانها نیست و به مراتب بهتر وداراری امنیت شغلی بیشتر است وحقوق مزایاش هم نسبت به سایر ارگانها زیاده من جای شما بودم همون استانداری انتخاب اولم بود حالا شاید سالهای اول بخاطر خونه اذیت بشین ولی بعدا میبنین انتخاب خوبی کردین هم جای پیشرفت داره وهم مرکز استانه و امکان ارتقا زیاده  در مورد امنیت شغلی هم پیمانی استانداری باز بهتر از مدت معین پتروشیمی است مدت تبدیل وضعیت فک کنم بستگی به اداره داره معمولا بعد سه یا 5 سال رسمی میشن.
سلام.امروز صبح رفتم استانداری هم رفتم اداره کل بهشون گفتم تورا بخدا اگه کار ما درست نمیشه فقط بهم راست بگید تا برم یه کار واسه خودم جور کنم هر دو با اطمینان بهم گفتن مراحل اداریتون تا پایان اسفند تموم میشه صددرصد تا چهارم و پنجم فروردین شروع بکار می کنید
منظورم این است که باید به طور رسمی هم نشده از 20 اسفند به ادارات قبول شده بریم و شروع به کار کنیم. یا حداقل فرا بخوانند واسه ازمایشات پزشکی و غیره. خلاصه باید اسفند ماه یه تحولی ایجاد کنیم.
در ضمن همین مسئولین از تیر 93 به طبل می کوبیدند که ما اسفند ماه را تامین اعتبار کردیم!!!!
خلاصه نباید عید امسال هم مثل 92 بیکار و منتظر باشیم. 
سلام. استانداری گفته اگه ثبت احوال بتونه در عرض یک ماه کار گزینشو تموم کنه ثبت احوالی ها هم از اول فروردین میرن سرکار اگه نه می مونن واسه شش ماهه بعدی سال ۹۴.
خواهشا بیاید پی گیری کنیم تا زودتر کاررو تموم کنن.یا هرچی می تونید با آقای فرحبخش تماس بگیرید که عجله کنن.


مدیر جان سلام من باسهمیه هستم میرم قسمت سهمیه زیر 50 نظر بدم بستس نظرش میگه باید عضو باشی عضوم شدم باز نشد پیام بدم چطور میشه نظر بزارم ممنون میشم راهنمایی کنی
پاسخ:
مدیرسایت:اصولا نباید مشکلی باشه دوباره امتحان کنید اونجا اصلا نیاز به ثبت نام نداره
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۳۱ ارومیه ایرانی
آقای atila شما پیگیری دوشنبه 6 بهمن تشریف آورده بودین؟
از متن کامنت تون اینطور معلومه که اونجا نبودین، چون همونجا آقای حضرتی گفتن اگه بودجه اوکی بشه صددرصد فروردین ماه شروع بکار هستش و شروع بکار در خرداد و تیر و .... مال دولت قبلی بوده که بودجه رو دیر به مجلس می داد و  سبب می شد که بودجه دیر تصویب و ابلاغ بشه واسه همین خیلی از استخدامها تیرماه انجام می گرفت ولی در این دولت بودجه سروقت تقدیم مجلس شده و مبلغی که مربوط به استخدام هم هستش واسه دوازده ماه تصویب شده، یعنی شروعش از فروردین میشه.

آقای ارومیه ایرانی فروردین ماه چیه؟؟
ما باید همون اسفند کار را یکسره کنیم. اگه فروردین را بپزیرم تا خرداد نمیتونیم بریم سر کار.
باید رو اسفند پافشاری کنیم که حداقل فروردین بریم سرکار.
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۵۲ سید علی محب زاده
آقا مهدی سلام
بیا تو قسمت خودمون جواب بدم
"پیگیری و استخدام سهمیه زیر 50
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۵۳ ارومیه ایرانی
سلام خدمت دوستان عزیز
آقا بهنام اصلی و آقا علی اگه صلاح میدونید یه پیگیری حضوری مجدد روز دوشنبه 4 اسفندماه داشته باشیم تا هم بتونیم روند کارها رو از آقای احمدی و آقای حضرتی پیگیری نماییم و هم از شروع بکار فروردین ماه اطمینان داشته باشیم
سلام به همه همکاران محترم و مدیر عزیز
خبرهایی به گوشم رسیده که گویا قراره به سهمیه دارها و خانواده شهدا تماس بگیرن برای ادامه مراحل تو استان آذربایجان غربی خواستم ببینم با کسی تماس گرفتن و آیا از سهمیه دارها کسی هست که برای باقی مراحل باهاش تماس گرفته باشن؟ ممنون می شم کسی جواب بده .

سلام زنگ زدم استانداری اردبیل گفتن اسفند که نمیرید تازه مراحل تمام میشه فروردین میرید بعد منتظریم سامانه باز بشه که هنوز باز نشده بچه ها هکه حرفها و وعده ها الکیه متاسفم برای خودم سرکاریم.شماره31251140دفتر کمالی

سلام مدیر تو سایت کارمند قسمت مستخدم رسمی و پیمانی باز میکنی آخر صحفه وارد سامانه میشی نوشته صدور کد استخدامی به نظرت ربطی به ما داره یا نه /
پاسخ:
مدیرسایت : نه اون مال ما نیس فعلا باید منتظر ماند.
از نماینده های عزیز خواهشمندیم پیگیری کنن که چرا سایت کارمند ایران برای کد باز نشده؟


۱۹ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۵۸ بهنام اصلی.

معاون برنامه ریزی استاندار کرمان تصریح کرد: در دولت قبل تعهداتی در بحث استخدامی ایجاد شده بود که باید به این مسئله عمل می شد و خوشبختانه با پیگیری مسوولان ملی، کسانی که مراحل استخدامی آنها طی شده و اسامی آنها در لیست ها آمده تا پایان امسال حکمشان زده و از ابتدای سال ۹۴ مشغول به کار خواهند شد

شهسوار جان مشکلی نیس هر وقت خواستید میریم

سلام دوستان. خوبید؟ همش دارن میندازن عقب و عقب تر. اگه قرار بود استخدامی توکار باشه تا الان یه خبرایی شده بود. چون سال 93 هم داره تموم میشه . الکی امیدوار نباشید. تا یه پیگیری جدی نباشه جواب شفافی به ما داده نخواهد شد. هرچی میخاید بگید. . . . نمیخام ناامیدتون کنم ولی 29 اسفند هم میاد سرمیشه و میبینید که همه دارن به شماها دروغ میگن و بس

بار اول توتهران تصمیم گرفته شد با اسم مستعار کامنت نذاریم!!!!!آقای بهنام و علی آقا چطوره هفته بعد یه قرار بذاریم بریم استانداری جهت پیگری کد استخدامی؟؟ آخه قرار بود اواخر بهمن سایت کارمند ایران فعال بشه...

ای بابا چقد سر خودمون کلاه بزاریم!
اسفند اومد، تا سال 94 هم چیزی نمونده اونم میاد میره و مطمئنا این قصه سر دراز داره و خیلی ماهه دیگم میانو میرن باز ما بلاتکلیف میمونیم.
چون کسی نمیخاد تو قضیه ما جدی باشه؛ اون از دولت که دنبال بهونست هی عقب بندازه و حتی به یه طریقی کلا بیخیالش بشه اونم از مجلس که برا خودش اولویتهای دیگه ای داره و اوضاع ما جوونا اصلا براشون مهم نیست!
افسوس و دریغ از یک ذره دلسوزی...
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۰۰ مظلوم روزگار

سلام دوستان 15بهمن قرار بود سایت باز بشه الان18 خبری نیست اصلا احساس خوبی ندارم تو را خدا هرکس خبر موثقی داره به حق شهید کربلا دریغ نکنه چرا که اگه اسفند نرم سرکار دیگه شوهرم اجازه نمیده برم چون چند ماه دچار بیماری عصبی شدید شدم هفته ای دوبار میرم دکتر دیگه خسته شده میگه این کار درست نمیشه فقط تو خودت اذیت میکنی راست میگه خیلی ناراحتم لطفا کمکم کنید ممنونم

سلام لطفا دوستانی که اطلاع دارند حتما مشورت بدن : من توی استخدام استانداری ها وضعیتم مثل شماست ، یعنی گزینش شدم و منتظر کد هستم ، اماموضوع  اینه که الان ثبت قبول شدم و دلم میخواد که ثبت استخدام بشم ، حال باتوجه به اینکه کد مستخدمی استانداریها احتمالا زود تر از ثبت صادر میشه و ثبت هنوز مصاحبه و گزینش نشدم   ، ایا بعدا من میتونم اینجا استعفا بدم و برم اداره ثبت ؟
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۵۰ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
مدیر محترم راهنمایی میکنی ؟؟؟؟؟؟مصاحبه عقیدتی چطوریه ؟؟؟از چی میپرسن ؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت : در حوزه احکام -سیاست روز-ولایت فقیه - مناسبت روزها . اعمالی که انجام میدی -اعتقادات و افکار و ....
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۴۸ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
یکی بگه مصاحبه عقیدتی روالش چطوریه ؟؟؟چی میپرسن ؟؟؟
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۴۴ ثبت احوالی
خود ثبت احوال که میگفت گزینش دوهفته یا بیست روز طول میکشه، ولی نمیدونم چرا شروع به کارو گفت اردیبهشت، خرداد! 
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۲۷ ✿ قرمــــــــــــــز ✿
گزینش بچه های قبول شده ثبت احوال استان گلستان به بیست روز هم نکشید. 6 دی نتایج مصاحبه تخصصی اعلام شد و اوایل بهمن مصاحبه عقیدتی هم انجام شد. سرعت انجام گزینش بستگی به اداره داره.
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۱۸ آذربایجان غربی
سه ماه؟؟؟؟؟؟ نه اینطوری نیست. جند سال قبل که آموزش و پرورش استخدامی برگزار کرد گزینشش بیست هزار نفر رو سه هفته ای انجام دادن. الانم اگه بخوان همه رو فروردین بفرستن سر کار می تونن این کار رو بکنن.
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۳۳ منابع طبیعی
نه دوست عریر، با من یکی که تماس نگرفتن واسه آزمایش.
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۳۱ نادر , خطاب به ثبت احوال
پروسه ی گزینش طبق قانون سه ماه باید طول بکشه کمتر ازین امکان نداره
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۵۹ ثبت احوالی
من الان زنگ زدم به اقای فرح بخش(ثبت احوال)، گفت مجوز گزینش داره میاد، شروع میکنیم گزینش رو
گفتم کی شروع به کاره به نظرتون، گفت سال بعد اردیبهشت ، خرداد  (((
ای خدا هی دارن عقب میندازن، استانداری میگفت فروردین صد در صده ایشون میگه خرداد :(
سایت کارمند ایران هک شده
سلام
قرار نبود امروز متن بودجه چاپ بشه؟ چی شد !
مدیر جان سایت کارمند ایران درست شده. وای انگار خبری نیست. از نماینده های محترم خواهشمندیم اگر اطلاعی دارن خبر بدن.
سلام خدمت آقای مدیر سایت ایران کارمند درست شد ولی خبری ار کداستخدامی های جدید نیست
دوست عزیز من شاهیندژیم(صایین قالا).
برای هر ردیف بودجه باید منبع درآمدی در نظر گرفته بشه،مثلا از محل فروش نفت یا محل صندوق ذخیره ارزی یا ... .یرای ردیف بودجه استخدام ما هم از محل درآمد هدفمندی یارانه ها در نظر گرفته شده که آقای عیسی زاده هم منظورشون این بود.
دوستان از منابع طبیعی کسی رفته آزمایش؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مدیر عزیز
یک سوال
آیا اطلاع داری که سایت کارمند ایران برای وارد کردن اسامی باز شده یا نه؟

پاسخ:
مدیرسایت :  فعلا مختله ولی دارن روش کار میکنن ان شا ءالله امروز یا فردا درست میشه

باسلام

دوستان من سهمیه دار نیستم امتحان دادم.....هزینه تقریبا 100 هزار تومان میشه. اول آزمایش خون بعد دوتا لیوان میدن پر کنی(ببخشید) بعد میری طب کار اول شنوایی سنجی بعد چشم بعد معاینه الکی قلبی!!اگه معتاد نباشی بقیش حله...بعدم میری دادگستری نامه ای که اداره داده مهر میزنه میری ناحیه(تو ارومیه) برای انگشت نگاری، دو روز بعد نتیجشو میدن میبری دادسرا برات گواهی عدم سوئ پیشینه به نام اداره صادر میکنند

سلام علیکم
مدیر لطف کن بی زحمت یه تیتر درشت بزن که بچه ها دیگه پیامک و زنگ نزنن به نماینده ها چون ممکنه اینکار اثر عکس بده در این برهه چون خیلی از نماینده ها اصلا نمیدونن ردیف بودجه ما رو و شاید این یه پوئن مثبت باشه برا ما...
ممکنه کار خراب بشه ....
و در ضمن نمیان که همه جداول رو بخونن...
ممنونم
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۰۴ ازمایشات پزشکی
بنده که هفته پیش رفتم
سی تومن به حساب رابط درامد بهداشتی ریختم از بابت معاینات طب کار شامل گوش و چشم و فشار
و حدود پنجاه و سه هزار و پونصد اشتباه نکنم از بابت ازمایشات
سلام دوستان عزیزببخشیدکسی ازاداره تعاون وکارورفاه اجتماعی برای معاینات پزشکی رفته؟لطفاجواب بدین 
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۱۹ قرمــــ ــــــــــز
دوستانی که اخیراً آزمایشات پزشکی انجام دادن لطفاً بگن هزینش چقدر میشه.
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۴۴ آزمایشات پزشکی
سلام خدمت دوستان عزیزم
شما رو معرفی میکنن به مرکز بهداشت باید برید خیابان کاشانی
اولش تشریف میبرید ساختمان بغل بهداشت که نوشته طب کار
از اونجا رو برگتون ازمایش خون و تست مرفین براتون مینویسن
بعدش باید برید مرکز بهداش
نکته مرکز بهداشت و طب کار بغل هم هستند
ازمایش رو باید صبح بدین و نشاتا هم خون و هم ادرار
بدش نوبت معاینه در طب کار میرسه
اول گوش هستش بعدش یه دکتری هم نمره چشماتونو اندازه میگیره و هم فشارتونو
بعدش که جواب ازمایش خون رو گرفتید میبرید همین طب کار دکتر نظریه میده اصلا نگرانی نده
نترسید مشکلی پیش نمیاد
والسلام
سلام دوستان کسی خبرداره برامعاینات وطب کاردقیقاجه نوع معاینات وازمایشاتی انجام میشود؟شنوایی سنجی وبینای سنجی وتست ورزش وسلامت حرکتی ونوارقلبی وازمایش جربی خونوقندخون دارن؟بخاظرقندوجربی خون ردمیکنن یانه؟ببخشیداشتباه نوشتم.موبایلم فقط حروف عربی داردفارسی ندارد.کسانیکه مال اداره کارهستن ورفتن.لطفاجواب بدن.درضمن فقط مرکزاستان میفرستن؟وهمه کارارویکروزه انجاممیدن یانه؟بیمه سلامت قبول میکنن یاازادحساب میشود؟هزینش جقدره.من مال اذربایجانشرقی هستم.لطفاکسی میداندجوابموبدهد .
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۴۴ محمدی محمدی
آذربایجان عزیز آزمایشات پزشکی در استانها و حتی شهرهای مختلف کمی با هم فرق میکند... دکتر داخلی، دکتر چشم، دکتر روانشناس و دکتر قلب و عروق  اصلی ترین موارد هستند... و آزمایش خون و ادراد و عدم اعتیاد نیز وجود دارد، اسپیرومتری و شنوایی سنجی نیز توسط طب کار انجام می گیرد... و هزینه ی ویزیت و آزمایشات نزدیک به 200 هزار تومان می باشد و طب کار نتیجه ی نهایی را طی نامه ای به پیوست آزمایشات به سازمان گزارش میدهد. جالب توجه اینه که دوستم آزمایشاتشو برده تحویل داده ولی بهش گفتن که پزشک معتمد سازمان نیز پرونده ها را چک میکند و  تصمیم نهایی را می گیرد... هرچند که من فکر نمی کنم که این چنین باشد، اگر دوستان اطلاعی درباره ی روال نحوه تصمیم گیری دارند لطفا توضیح بدهند... 
با سلام
به یاشار:
دوست عزیز, منظور ایشون "از محل درآمد هدفمندی یارانه ها" چی بود؟
yasa  yashar

گر ایزد آن باشد که من میشناسمش                            شیشه را در بغل سنگ نگه میدار 

تقدیم به دوستان منتظرم

جناب یاشار این طور که معلومه شما شاید اهل میاندواب باشید درسته؟
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۵۰ آذربایجان غربی
شهسوار........... معاینات پزشکی شامل چی بود و چقدر طول کشید و هزینه اش چقدر بود؟؟؟؟ ممنون میشم جواب بدی!
با سلام خدمت دوستان گرامی
خیلی وقت بود که کامنت نمیزاشتم تو وبلاگ ولی امروز با یک خبر خوب اومدم خدمتتون.امروز(جمعه) پس از نماز جمعه با آقای عیسی زاده نماینده شهرمون که عضو کمیسیون تلفیق می باشند مستقیما دیدار کردم و صحبت داشتم باهاشون و همه چیز رو موبه مو ازشون پرسدم که در جواب گفتن پیرو پیگیری که از قبل با اس ام اس داشتم باهاشون گفتن  که مشکلتون دقیقا یادمه و بودجه تمامی استخدامیها به ویژه آزمون استخدامی استانداریها رو در لایحه بودجه عینا تصویب کردیم که از محل در آمد هدفمندی یارانه ها تامین بشه.گفتن که ما وظیفه مان رو در قبال شما جوانان انجام دادیم و از این به بعد دست مجری بودجه یعنی دولت هست که اجراش کنه.
این خبر کاملا موثقه چون خودم باهاشون در محیط کاملا آروم حرف زدم.
همتون موفق و پیروز باشن(گوله گوله)
به شهسوار
شما سهمیه دارید ؟ برای معاینات دعوت شدین؟

باسلا

اون دوستی که بابت لکنت زبان نگرانه ما هفته پیش رفتیم برای انجام معاینات پزشکی هیچ آزمایشی یا تستی در مورد لکنت زبان از ما نخواستن زیادم هم حرف نزدیم اگه خیلی نگرانه سعی کنه زیاد با دکترها حرف نزنه البته مطمئن باشه که هیچ مشکلی به وجود نمیاد

به نام خدا

گزارش پیگیری سه شنبه 14/11/1393

با عرض سلام خدمت دوستان و پذیرفته شدگان عزیز و منتظر

در ادامه پیگیری ها به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور_سابق مراجعه کردیم و با کارشناسان مرتبط با روند استخدامی مان صحبت کردیم که نتیجه صحبت های ایشان به قرار ذیل میباشد:
ایشان بیان فرمودند استانهایی که لیست مورد درخواست این معاونت را تاکنون ارسال کرده اند و همچین جلسات این استانها با حضور نمایندگان استانداری ها و مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار شده است از روز 15بهمن دسترسی لازم آن استان جهت ورود اطلاعات به سامانه کارمند ایران داده خواهد شد.خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه طی هفته آینده به استانداری های خود مراجعه فرمایید.

ضمنا طی صحبتی کوتاه با تنی چند از نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق در مجلس شورای اسلامی، از جمله آقایان سیدسعید زمانیان نماینده محترم شهرکرد، نادر قاضی پور نماینده محترم ارومیه، محمدمهدی مفتح نماینده محترم تویسرکان و سخنگوی کمیسیون تلفیق، محمدحسین حسین زاده بحرینی نماینده محترم مشهد،آقای اسماعیل جلیلی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون تلفیق، همچین جناب آقای افضلی فرد نماینده محترم اردبیل، ایشان از فضای کاملا مثبت کمیسیون تلفیق و همچنین اکثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به تصویب این ردیف اعتبار خبر دادند.
و من الله توفیق



برگرفته شده از estekhtami.blog.ir
به امیرعلی:
اگه میخواستن به ایشون گیر بدن واسه لکنت زبان, همون موقع که واسه مصاحبه تخصصی رفته بودن, این مورد رو لحاظ میکردن.
جای نگرانی نیست.
سلام خدمت هم استانیهای عزیز.من ازطرف یکی ازدوستام ازتون یه سئوال دارم هرکی میدونه لطفاجواب بده.دوستم پارسال توازمون قبول شدمصاحبه تخصصی وگزینش هم رفت وتاییدهم شدفقط معافیت پزشکی لکنت زبان داره وخیلی هم نگرانه ازین بابت که تومعاینات وازمایشات پزشکی ردش کنند.به نظرتون امکان داره که این اتفاق بیفته؟لطفاهم مدیرهم دوستان محترم کاربرجواب بدین
پاسخ:
مدیرسایت : بنظر ما احتمالش خیلی کمه ولی اگه حاد باشه و کارش هم مرتبط با ارباب رجوع باشه شاید گیر بدن ولی احتمالش خیلی ضعیفه
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۱۰ قبول شده به نسل سوخته

سلام ببخشید میشه بگید خواهر دوستتون مال استان آ.غ بود؟یا یه استان دیگه که ما هم پیگیر باشیم ممنون

 

سلام مدیر شرمنده میخواستم بدونم سایت کارمند فعال شده الان استانداری میتونه کد بگیره ؟برای تمام استانها فعال شده یا نه اگه از استانداری اردبیل خبری دارید ممنون میشم جواب بدهید باز شرمنده ام از لطف شما .

۱۶ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۴۸ مدیر عزیز خواهشا به سوال من جواب بده
سلام من از یه استان دیگه هستم ولی اینجا کامنت میزارم خواهشا مدیر جواب بده

ما تحقیقات محلیمون تمام شده و بهمون زنگ زدن تا چند روز دیگه بریم گزینش.

حالا سوال من اینه که آیا اگه ماهایی که هفته دیگه گزینشمون انجام میشه شانسی برای سر کار رفتن تا اسفند داریم؟؟؟

یعنی احتمال داره ما هم اسفند 93 سر کار بریم با وجود اینکه بهمن 93 گزینش میشیم؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت:ببینید در حالت کلی کلیه آزمون داده هاییکه تا زمان بسته شدن سایت کارمند ایران گزینششون تموم بشه میتونن از اول فروردین ماه شروع بکار کنن.وگرنه میمونن واسه تیرماه.
خواهش میکنیم دیگه انقد از ما سوال نکنید اکثر بچه ها این چیزارو میدونن وبجای سوال کردن به اطلاعیه ها و پیگیری نمایندگان محترم که تو صفحه تبادل نظر آمده توجه نمایید.
نه به خدا کاری نکردن  همش میگن بودجه بیاد ماهم یه هفته ای گزینش و انجام میدیم فقط چند باری که از استانداری پیگیر شدم گفتن اسامی تهران ارسال شده ومنتظریم بهمو ن ابلاغ کنن  تاگزینش وشروع کنیم تقریبا یک 14  ماه قبل مدارکمونو واسه گزینش تحوبل دادیم ازونوقت تابحال خبری نشده
سلام مدیر جان بابت تمام زحماتت ممنونم یه سوال منی که هنوز تشکیل پرونده وگزینش نشدم وهیچ مرحله ایی انجام ندادم وباتوجه به اینکه فرزند شهیدم به نظرت در رفتن به سرکار تبصره ایی هس زود تر از دوستان بدون سهیمه برم ؟بودجه تصویب بشه چقدرطول میکشه کارگزینش تموم شه؟ اخه از مسول اداره شنیدم گف یه ماهه کاراش تموم میشه به نظرت راسته؟
پاسخ:
مدیرسایت : از وجو دتبصره اطلاعی نداریم کارگزینشو اگه بخوان در عرض یک ماه حتی خلی زودتر از یک ماه هم انجام بدن .
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۵۳ ارومیه ایرانی
دوست عزیز ثبت احوالی
آقای بخشنده اونجا با آقای فرح بخش از ثبت احوال تلفن کردند و بهشون گفتن که زودتر مراحل استخدام رو انجام بدن
اینهم شماره تلفن موبایل آقای فرح بخش: 09141480746
از مدیر محترم تقاضا دارم بعد اینکه دوستان شماره رو ثبت کردن شماره رو از سایت پاک کنه

به رامان:
دوست عزیز, تو پیگیری دسته جمعی که روز دوشنبه داشتیم, خانمی هم که متاسفانه اسمشون یادم نیست, زحمت کشیده بودن اومده بودن, که قبول شده ثبت احوال بودن.
اونجا آقای بخشنده در حضور ما با ثبت احوال تماس گرفت و قرار بر این شد, که بقیه مراحل رو انجام بدن.

شما دوستان که قبول شده ثبت احوال هستید میتونید که شماره تماستون رو بصورت خصوصی واسه مدیر بفرستید, که بتونید باهم هماهنگ بشید و هم از اداره کل و هم از استاندارب پیگیر کاراتون بشید.

صحت و سقمش را نمی دونم ولی یکی از دوستان به من گفت که خواهر دوستش مثل ما در تیر 92 امتحان داده. از اداره کشاورزی زنگ زدند اسفند برای شروع به کار.
ارومی ها از استانداری و کشاورزی پیگیر شن
سلام. من قبول شده ثبت احوالم.
درسته واقعا هیچ کاری نکرده، فقط 2 سری مدارک گرفتن از من!
دیگه هیچی ...!

راستی مدیر جان  قبل ازاینکه ازمون بخوان خودمون میتونیم بریم اقدام به گرفتن گواهی عدم سو پیشینه بکنیم یا حتمابایستی که از طرف اداره معرفی بشیم ...

پاسخ:
مدیرسایت : نه نمیشه باید از اداره معرفی بشین .....یعنی ثبت احوال هیچ اقدامی نکرده واقعا : تحقیق ؟ مصاحبه ؟؟...؟؟

باعرض خسته نباشید خدمت مدیر محترم بنده ازشما خواهش دارم که اگه شماره های بچه های  قبولی ثبت احوال ودارین دراختیارما بذارین یا یه جو ری اطلاع رسانی کنین که باهم جمع بشیم بریم اداره کل جویای وضعیتمون بشیم چون این اداره وضعیتش ازهمه ادارات بدتره وحتی گزینش هم نکرده واگه بیشترازین ساکت بمونیم حقمو ن ضایع میشه ....بخدا سرمون بی کلاه میمونه

پاسخ:
مدیرسایت : والا کسی از ثبت احوال نمیشناسیم قبلا هم تو وبلاگ خبری از ثبت احوالیها نبود.
با سلام خدمت دوستان.امروز یکی از دوستان رو که فرزند جانباز ٥٠ درصد بود برای ادامه مراحل و سو پیشینه صداکردند.به امید خدا به زودی به ما هم زنگ میزنند
ما باید هر طور شده از اسفند شروع به کار کنیم حتی بدون حقوق. 

هر کی خبر تصویب بودجمون رو بیاره یه مژدگونی خوب پیشم داره
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۰۴ ارومیه ایرانی
سلام عزیزان
دوستان کسی می دونه استخدامی های زیرمجموعه استانداری، مانند فرمانداریها و بخشداریها هم جزء دستگاههای غیرمشمول حساب میشن یا نه؟

۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۰۰ آزمون استانداری آ.غ
به امیر:

دوست عزیز, آزمایشات و سوء پیشینه هم جزئی از روال استخدامیه و تو این موارد هم نباید مشکلی داشته باشید.
سلام به همه دوستان گرامی.یه سوال داشتم.بعدازاینکه ازسایت کارمندبرامون کدمستخدمی تعیین کردنددیگه کارمون حله؟؟؟آیاامکان داره اگه رفتیم معاینات وآزمایشات وسوپیشبنه اگه مشکلی داشته باشیم کدمون وازمون بگیرن یاکارمون خراب بشه؟؟؟لطفااگه کسی اطلاع داره جواب بدین.مدیرجان شماهم اگه اطلاع دارین بگین ممنون میشم
انشا الله. همیشه خوش خبرباشی داداش
امروز حضوری با معاونت نیروی انسانی حرف زدم و گفت دیگه حله و گفت همه ششصد نفر تایید شدند واول اسفند بازش میکنیم .ضمنا خودتون هم میتونید تلفنی ازشون بپرسید وکاملا موثق هست وگفت از بابت مجلس نگران نباشید
به سامان
آقا خبرت چقدر موثقه ؟
خوش خبر باشی انشا الله
خبر خوش برای بچه های اذربایجان غربی که نامه ارسالی از استان ما تایید شده و قرار براین شده که سایت کارمند ایران اوایل اسفند برای گرفتن کد باز بشه و احکام هم برای اول فروردین صادر بشه ضمنا بدون سهمیه و باسهمیه چه بالای پنجاه و چه زیر پنجاه همه تایید شده اند و قرار براین هست همه اول فروردین حکم بخورند
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۵۹ دوستان خبر جدید

بسمه تعالی
با سلام خدمت تمامی دوستان وپذیرفته شدگان عزیز
با توجه به اهمیت موضوع تامین اعتبار آزمونهای استخدامی استانداریها در لایحه بودجه امروز مورخه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ با تعدادی از نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق و مسئولان عالیرتبه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به صحبت پرداخیتم که نتایج حاصل از آن به شرح ذیل است :
معاون پارلمانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشوربیان داشتند که قطعا این ردیف اعتبار بدون هیچ گونه کم وکاستی هم در کمیسیون تلفیق و هم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی تایید خواهد شد پس جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد ایشان ابراز امیدواری کردند که احکام استخدامی برای فروردین ۱۳۹۴صادر خواهد شد .
در صحبت با رئیس امور اجتماعی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ودر حضور یکی از اعضای کمیسیون تلفیق ایشان بیان داشتند اعتبار استخدامی شما بی هیچ شک وشبهه ای تحقق خواهد یافت و کاهش قیمت نفت هیچ تاثیری درکاهش ردیف اعتباری استخدام شما نخواهد داشت ضمنا ایشان فرمودند از ارسال پیامک و یا تماس تلفنی با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خصوصا اعضای کمیسیون تلفیق اکیدا خودداری نمایید و اسباب سلب آرامش آنها را فراهم ننمایید.
رئیس کارگروه بودجه استخدامی ابراز داشتند بنده جدای از مسئولیت سازمانی و اداری برآن هستم که تمام و کمال وبا تمام توان از حق این پذیرفته شدگان که بیش از دوسال رنج انتظار وبلاتکلیفی را بر خود کشیده اند دفاع نموده چراکه خود را ملزم به نتیجه رساندن این مهم میدانم و شخص آقای دکتر نوبخت نیز سفارش اکید بر احقاق حق این عزیزان دارند در ادامه ایشان خاطر نشان کردند با توجه به سابقه کاری بنده در قسمت بودجه ریزی نظر بیشتر نمایندگان در لایحه بودجه بیشتر معطوف به ردیفهای مهم وحیاتی اعم از مالیات و نفت وغیره است وبسیار غیرمحتمل است که در خصوص این ردیف (ردیف ۷۰ ) حساسیت به خرج دهند سپس عاجزانه از تمامی پذیرفته شدگان خواهشمندیم از ارسال پیامک به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خودداری نمایند . نهایتا در دیداری با تعدادی از نمایندگان کمیسیون تلفیق انها قول مساعد دادند که اکثر اعضای کمیسیون در جریان چند وچون استخدامی شما قرار داشته واین امر قعطا انجام شدنی است وهمچنین تقاضا کردند از ارسال پیامک و یا تماس تلفنی با نمایندگان مجلس خودداری نمایند چراکه ممکن است باعث حساس شدن بیشتر آنها گردیده ونتیجه عکس دهد .
موفق وموید باشید .

۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۱۱ خبررررررررررررررررررررررررررررر
1393/11/13 : درخواست شماره مستخدم برای کارکنان دستگاه های غیر مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری (منهای وزارت علوم و بهداشت) فعال شد. مدارک لازم برای ضمیمه درخواست : 1- برگ تعیین مشخصات شغل و شاغل با تایید اعضاء کمیته استخدام 2- تاییدیه هسته گزینش 3- تاییدیه تامین اعتبار از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور یا استان 4- مستند قانونی غیر مشمول بودن دستگاه 5- مجوز استخدام از بالاترین مقام دستگاه . توضیح اینکه این درخواست پس از ثبت توسط کارگزین، تایید امور اداری و ذیحساب/امور مالی، از طریق بالاترین مقام دستگاه ذیربط به سازمان ارسال شده و سپس شماره مستخدم صادر می گردد.
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۵۷ روز آفتابی
سلام دوستان این دریافت کد استخدامی مربطو به استخدامی ما ها میشه یا چیز دیگه ست که توی سایت کارمندان زده شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مدیر جان چرا گزارش پیگیری نماینده ها باز نمیشه؟
پاسخ:
مدیرسایت : حل شد. 
فکر کنم یکی از قبول شده های استانداری در دفتر آقای قاضی پور کار می کنه
بچه های آذربایجان غربی شما هیچ کدوم با آقای قاضی پور در مورد بوجه تماس نگرفتین؟
ناظزین کشاورزی بودجشون جز الزامات بود ول..........ی بقیه جز ردیف های موقت یعنی دنبال نخود سیاه
سلام دوستان

ظاهرا تعدادی از قبول شدگان تربیت بدنی را دعوت کردن برای سوء پیشینه و آزمایشات پزشکی اگه کسی خبر خاصی داره در این صفحه اطلاع رسانی کنه.

۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۱۱ پذیرفته شده ی استانداری

سلام دوستان

من دیروز با استانداری تماس گرفتم اول دفتر حاتمی زاده که آقا این وعده های الکی چی بود اول سال به ما میدادید؟

آقا مگه دیگه میشه مثه سابق با ایشون حرف زد مسئول دفتر دارن کلاسشون بالا رفته !!! مسئول دفتره تلفنو برداشت وبعد کلی خواهش که آقا وصل کنین یه دو دیقه باهاشون صحبت کنم گف نه و گفت با چوپان پیشه حرف بزنین

چوپان پیشه هم که ماشالاه اطلاعاتش از منم کمتره هیچی دیگه من هرچی گفتم ایشون فقط یه چیز گفتن اووووولللل فروردین:((((

بعد زنگ زدم دفتر حضرتی

آقا ایشونم مسئول دفترشون عمراً وصل کنه

من موندم اینا رئیس جمهور بشن چیکار میکنن!!!

بعد سوال و جواب با مسئول دفتره برگشته میگه یه سیبو که پرت میکنی هوا هزار تا چرخ میخوره تا بیاد پایین

منم برگشتم گفتم آقا این چه مثالیه اونی که شما میگی سیب نیستا آینده جوون این ممکلته بایس با برنامه باشه یا نه اونم یکه خورد و گف ما تلاشمونو میکنیم !!!!

بعد خواستم با آقای بینا صحبت کنم که ایشونم جواب نداد  گزینش هم گفت که مراحل سوءپیشینه و پزشکی میمونه برا بعد از شروع بکارتون

هیچی دیگه بعد کلی علافی پشت تلفن به برکت جوابای آقایون ناامیدتر از گذشته شدم

انشا الله که میریم سر کار هیچ وقت نا امید نبودیم
توکل به خدا
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۴۴ به.... سلام و ...
دوست عزیز شک نکن همه ما میریم سر کارمون ، به اعصابتون مسلط باشید ، بهم ریختگی ما فقط لحظه های زندگیمون رو زجر آور میکنه ، تاثیر دیگه ای نداره . نماینده ها هرگز قادر به رد کردن بودجه ما نیستند ، ما دیگه بچه نیستیم، 35 سال از عمر ما رفته دیگه این چیزها رو میفهمیم .
آدو وبلاگ ناظرین کشاورزی رو میبینه هم خوشحال میشه هم دلش میگیره
خوشحال که یه عده مثل خود ما جون متخصص جذب کار شدن و دلش میگیره که یه روزی میشه ما هم این مدلی خوشحال بشیم
بخدا با این اوضاع و بیخیالی و سنگ اندازی این نماینده ها آخرش این استخدامی بی سرانجام میمونه و به کل کنسل میشه!
ببینید کی میگم!
بابا اینا انگار تو جامعه نیستن، همش دنبال کار و منفعت و جناح بازی خودشونن. ما بدبختارو فقط موقع رای دادن آدم به حساب میارن، شدیم ابزار و آلت دستشون و ککشون نمیگزه ما چی می کشیم از بلاتکلیفی...
مدیر جان سلام این استخدامی ما جزو کدوم قسمت اقای جلیلی گفتن تموم شده کی برسی میشه بودجه استخدامی ؟
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۰۳ موافق حرفای مدیر
مدیر جان منم با نظر شما موافقم تا پنجشنبه صب می کنیم جواب مثبت نبود باید تجمع بزرگ در تهران داشته باشیم چون اخرین شانسمون از همین الاعن مدیر جان خودمون باید اماده کنیم فراخوان بده توسایت بعد جواب کمیسیون تلفیق مثبت نبود تجمع بزرگ واعتراض امیز جلو مجلس ودفتر برنامه ریزی رئیس جمهور
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۱۰ تصویب بودجه در مجلس
باسلام به مدیر عزیز یه سوال قبلام پرسیدم بودجه 94 کی تو مجلس برسی میشه گفتی 6بهمن که خبری نشد خبر نداری کی برسی میشه واتمام کار کمیسیون تلفیق کیه که ما باخبر شیم از تامین اعتبار بودجه استخدامیمون؟
پاسخ:
مدیرسایت :آخه برنامشون تغییر میکنه قراره تا آخر هفته کارکمیسیون تلفیق تموم بشه .
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۴۶ موافق فرزند شهید
منم باحرفای دوست عزیزمون فرزند شهید کاملا موافقم مدیر جان باید هماهنگ کنیم برای تجمع بزرگ ومصالمت امیز تا به حقمون برسیم منم چشم اب نمیخوره اسفند ماه جذب شیم همش وعده سرخرمن
پاسخ:
مدیرسایت:تا نتیجه جلسات کمیسیون تلفیق مشخص نشه نمیشه تصمیم گرفت الان فقط پیگیری حضوری وتلفنی کارسازه دوستان همت کنند اگه هر کسی یبار با 45نماینده کمیسیون تلفیق تماس بگیره حله....تا آخر هفته اگه نتیجه کمیسیون تلفیق مثبت نباشه باید آماده حضور در تهران باشیم
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۱۴ فرزند شهید
باسلام به تمامی دوستان من باسهمیه بنیاد معرفی شدم وتابه امروز تشکیل پرونده ساده نکردم چه برسه به مراحل دیگش به همین خاطر پیگیر شدم ببینم تکلیفمون چیه شاید باورتون نشه باپیگیری های که از تهران داشتم گفتن بودجه تصویب میشه منتها بودجه کاهش پیدا میکنه  واستخدامی  عقب میفته ینی برای نیمه دوم سال 94 .درخصوص اسفند ماه واول فروردین هم باید بگم متاسفانه کسی جذب نمیشه همه اون وعده ها برای ساکت کردنمون بود شاید حرفمو باور نکنید فقط میتونم بهتون بگم صب کنید اسفند وفروردین هم میاد مطمن میشین که حرفم راس بوده تنها خبر امیدوارکننده ایی که گرفتم این بود تنها در صورتی میتونیم به حقمون برسیم نیمه اول 94 سرکارباشیم ان هم  پیگیری حضوری وهماهنگ شرکت کنندگان استخدامی چه سهمیه دار چه بدون سهمیه ینی دولت ومجلس تحت فشار قرار بدیم در این چن هفته باید مجلس کامل تحت فشار قرار بدیم تا بودجه روتصویب کنن چرا که ما بی تفاوت باشیم حرف اون مسول میشه که میل خودشون میشه تصویب کنن یا نه بعد تصویب بودجه که تا دو هفته اول اسفند تموم میشه باید هماهنگ باهم وحضور گسترده در تهران برای رسیدن به خواستمون که استخدامی قانونی جمع بشیم *********بازم میگم دوستان جرو بحث کردن اینجا بی فایدس هممون مث قربانی سیاست بازی مسئولینمون شدیم از مدیر محترم سایت تشکر میکنم بابت قرار دادن شماره اعضای تلفیق همه باید بهشون زنگ بزنیم و پیامک بفرستیم باید به خواستمون برسیم مطمن باشین لحظات سرنوشت سازی سکوت دذوساله بسه وگرنه سال 94 خبری از استخدامی نخواهد بود مطمن باشید
مدیر جان سلام یه سوال اگه بدوجه استخدامیمون در کمیسیون تلفیق تصوثیب بشه ذاخل مجلس 100 درصد تصویب میشه؟
پاسخ:
تقریبا بله

عزیزان برنامه مناظره جمعه توی شبکه یک را دیدید؟ دژپسند و دوتا نماینده مجلس را نزدیکای تصویب بودجه آوردن تا بگن آزمون استانداریها قانونی نبوده و بودجه هم نمیدیم. یا اگر هم بدن بخاطر کاهش قیمت نفت بودجه ما را کم و از نیمه دوم سال استخدام انجام بشه.

۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۱۰ بهنام اصلی
سلام دوستان انشالله که خوبید.
دوستان این هفته واسمون سرنوشت سازه،خواهشا به تمامی نمایندگان تلفیق بخصوص  نمایندگان پرنفوذمجلس ازجمله آقای قاضی پور و آقای تاجگردون سریعا تماس بگیرید و خواهش کنید به بودجمون دست نزنند و کم نکنند و بگی  چندساله منتظریم.بچه ها تنبلی نکنید زنگ زدن تاثیرش بیشتر از پیامک هستش و خواهشا خجالت نکشید و تماس بگیرید اگه هممون تماس بگیریم قطعا نتیجه میگیریم.
اوضاع رو باید جدی بگیریم وضعیت کمی مبهمه ولی انشالله با پیگیریمون حل میشه.بچه ها یاعلی بگین و پیگیری رو با تماس و پیامک شروع کنید.

یا علی مدد.
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۵۸ آزمون استانداری آ.غ
دوستان خواهشاً اگه خبری میذارید, با ذکر منبع موثق باشه.
کسایی که به این وبلاگ مراجعه میکنن, همشون چشم انتظار خبرای موثق هستن و اعصابشون بابت موضوعات و موارد این دوسال به اندازه کافی داغون هست.
پس خواهشاً بدون منبع و ذکر اسم, خبری رو نذارید.
شما بگید کدوم نماینده این پرت و پلاها رو گفته؟
اینهمه اخبار جورواجور رو نمیدونم ملت از کجا میارن؟
برادر من مثلا قراره تیرماه چه اتفاقی تو این مملکت بیوفته که تامین اعتبار میشیم؟؟؟؟؟؟
اگه تا اخر سال تامین اعتبار شدیم که 100در صد میشیم هیچ
وگرنه همگی با اجازتون موندیم 95
ببینید دولت بودجه استخدامیها رو لحاظ کرده ولی نمایندگان مجلس برای این که محبوبیت دولت رو بیارن پایین دارن دست به هر کاری میزنند از یه طرف به فانی کارت زرد میدن که استخدام کن از یه طرف فشار میارن که استانداریها غیر قانونیه وای بر این نماینده ها 
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۳۵ خبر یکی از نماینده ها
مدیر جان سلام این خبر بهت میدم به بقیه دوستانم برسان بودجه استخدامی قرار کاهش پیدا کنه وسرکار رفتن اونایی که گزینش شدن میفته تیرماه 94 و بقیه عزیزانم نیمه دوم سال 94 خبر مربوط به یکی از نماینده هاس
پاسخ:
مدیرسایت:سلام کدوم نماینده همچین چیزی گفته؟
مدیر جان چرا کمپین ارسال پیامک را در صفحه اصلی وبلاگ تیتر قرار نمیدهید؟
ما دیگه واقعا چیزی برای ازدست دادن نداریم اگه دیر بجنبیم بدبختیم تو رو خدا به صورت تیتر قرار بدهید اینطوری تعداد خیلی بیشتری از بچه ها پیامک میفرستند
با تشکر
پاسخ:
مدیرسایت: اگه دقت کرده باشین هدف ما از گذاشتن آن شماره ها پیگیری حضوری و یا حداقل تلفنی میباشد چون اجرای کمپین پیامکی بصورت فرآگیر ممکن به ضرر خودمون تموم بشه 
مدیر جان لطفا جواب خصوصی را بدهید
با تشکر
پاسخ:
مدیرسایت : ما هم نمیشناسیم .....احتمالا یکی از نمایندگان با شماره دیگه تماس گرفته اند .
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۰۴ یکی از قبول شده ها
پسر خوب این صفحه مال اذربایجان غربی ونه کرستان و تو این استان همه گزینش شدن دوما این افرادی که لیست اونها به ادارات اعلام شده با اولویت قبل از 92 هستند وخدا کنه به نام 25 در صدازمون وبه کام یک تعداد دیگه نشه که ظاهرا خواهد شد.....
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۳۸ فرزند شهید

خطاب به قبول شده من خودم فرزند شهیدم ولی هنوز تشکیل پروندم ندادیم از استان کردستان هیچ یک از فرزندان شاهد وایثارگر مراحل گزینش انجام ندادن الکی جو سازی نکنید احتمالا ما هم تیر سرکار بریم

۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۱۹ یکی از قبول شده ها
با سلام جذب نیروهای فرزند شهید وجانبازان بالای 50 در صد ابلاغ شده وقراره از ماه بعد حقوق بگیرند وان شا ء اله کار بقیه ما هم حل خواهد شد
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۲۷ خبر موثق ....دوستان بی تفاوتی و سهل انگاری تموم کنیم

دوستان عزیز سلام .این خبرو  که میخوام براتون بگم عین واقیت وبدون کم وکسر هر کسیم هر جور خواس فک کنه من واقیتو مینویسم کسیم شکی داره میتونه اگه پارتی داره در دفتر دکتر نوبخت جویا بشه.

آزمون استخدامی خرداد 91 وبهمن 91 برگزار شد تقریبا تموم مراحل بچه های خرداد 91 تموم شده واز اسفند تا فروردین 94 به مرور جذب اداره مربوطه خواهند شد. اما در مورد آزمون استخدامی بهمن 91 اکثرا مراحل  گزینش انجام ندادن ودر صورت تصویب بودجه که 100درصد رقمش در مجلس کاهش پیدا خواهد کرد از اسفند ماه دعوت به گزینش میشن وتا کلا کاراشون تموم بشه میفته اول تیر ماه 94 در تیر ونهایتا تا شهریور جذب ادارات میشن.در ضمن منظور از کاهش بودجه استخدامی اینه مثلا اداره ثبت 15 نفرو بخواد 5نفرش حذف خواهند شد (ادرمورد ایثارگران فقط فرزندان شاهد وجانباز 70 درصد)جذب خواهند شد. کاملا واقعیت داره دقیقن مثل همین دوسال که وعده وعید میدادن. اما مدیر جان سخنم باشماس. حرفتون اصلا قبول ندارم که میگین در این زمان تجمع وپیگیری از نمایندگان به ضررمون تموم میشه چرا باید به ضرر تموم بشه؟ مگه کارخلافی کردیم دوسال در ازمون استخدامی شرکت کردیم ومراحلش انجام دادیم ولی متاسفانه دولت در حق این جوانان و خانواده هایشان ظلم کرده .مقصر دوسالم فقط خودمون بودیم پیگیری هامون خیلی ضعیف بوده اگه میخوایم همه اول فروردین سرکار باشیم باید تجمع بزرگ داشته باشیم که تحت هیچ شرایطی جسارت لغو ازمون نداشته باشن 33هزار نفر از جوانان مملک 2سال علاف شدیم که چی ؟ مطمن باشین تیرماهشونم به بهونه های مختلف میفته سال 95 پس خودمون برا تجمع بزرگ اماده کنیم مدیر جان بدون سانسور تاید کن وانتشار بده .استخدامی فقط مربوط به ازربایجان غربی نیس مربوط به کل ایران

پاسخ:
مدیرسایت : سلام ...دوست عزیزی که یکطرفه به قاضی میرید ....اولا ملتفت باشید که ما به هیچ وجه مخالف پیگیری نبودیم ونیستیم ونخواهیم بود شعار ما از اول هم همین پیگیری مجدانه است حالا از هر نهادیکه دخیله با این امر.....و در حال حاضر هم که توپ زمین مجلسه باید از این کانال وبالاخص اعضای کمیسیون تلفیق پیگیری نمود وآن هم حتی الامکان بصورت حضوری و حداقل تلفنی .....در مورد تجمع هم این نظر مسئول ارشد سازمان برنامه ریزی وبودجه بوده نه مدیر وبلاگ ....کما اینکه اگر ردیف بودجه مربوطه با کاهش وبیتوجهی نمایندگان نسبت به سرنوشت هزاران جوان منتظر مواجه شود تجمع هم یکی از راههای پیش رو هست ....در مورد قطعیت جنابعالی در مورد کاهش ردیف هم باید گفت که هنوز هیچ تصمیمی درین قبال گرفته نشده و پیگیری های  اخیر برای پیشگیری است تا خدای نکرده قبول شدگان این استخدام بیش ازین قربانی بیتوجهی مسئولان نشوند و ردیف بودجه مدنظر بدون کم وکاست تصویب شود .... حتی اگر با کاهش مواجه شود هیچ یک از قبول شدگان حذف نمیگردد بلکه زمان شروع بکار به تعویق میفته ..... ودر اخر ما هم نگفتیم که این استخدامی فقط مال یک استانه ....پیگیری های صورت گرفته همانطورکه در بالای صفحه تبادل نظر توسط نمایندگان اعزامی به تهران انجام گرفته مختص تمام استانهاست و قبول شدگان هر استانی مختارند که اخرین روند استخدامی را در صفحه  اختصاصی خودشان پیگیری نمایند  .

*****  توجه توجه ******
****  خیلی خیلی فوری ***********
دوستان ناظرین گندم که در هیچ آزمونی شرکت نکرده و از هیچ کانال رسمی عبور نکرده اند امروز همه در کل کشور ابلاغیه شروع بکار گرفتند و از شنبه یازدهم بهمن ماه شروع بکار می کنند .
اگر در کشور بودجه نیست و وضعیت اقتصادی خراب است باید برای همه یکسان باشد نه اینکه آنها بروند سر کار و ما این همه وقت در انتظار سرد و آزار دهنده بمانیم . لطفا در این مورد به استانداری ها و نمایندگان مجلس و سایر همدرد های خود اطلاع رسانی و چانه زنی کنید .

سلام خدمت دوستان عزیز.دراینکه بودجه تصویب میشه واستخدام ماازاول سال 94حتمیه هیچ شکی نیست.لطفااینقدربرای بقبه دلشوره واسترس درست نکنید.ودرررفتن سرکارتواسفنداون هم بدون حقوق لطفاوخواهشااصرارنکنید.بگذاریدکارمون به روال خودش پیش بره

پاسخ:
اطلاعیه مهم :با توجه وضعیت اخیر و تصمیم به کاهش برخی از ردیفهای بودجه در اثر کاهش بهای نفت  لطفا با پیگیری از اعضای کمیسیون تلفیق ودرخواست مخالفت با کاهش ردیف مربوط به استخدامی ها 91 و 92 (استانداریها) و اشاره به بلاتکلیفی چن ساله قبول شدگان وقانونی بودن آزمون وطی تمام مراحل و قول دکتر نوبخت مبنی بر شروع بکار در اول فروردین , مراتب را حتی الامکان با پیگیری حضوری و حداقل تلفنی  به گوش نمایندگان خود در کمیسیون تلفیق برسانید تا با موافقت خود این ردیف که توسط دولت در لایحه گنجانده شده وسرنوشت هزاران جوان به آن بستگی دارد به تصویب برسد .  در صورت کاهش بودجه احتمال تعویق شروع بکار وجود دارد .اسامی اعضای کمیسیون تلفیق در کمپین پیامکی در بالای وبلاگ وهمچین در این صفحه به همراه شماره هایشان موجود میباشد.

باسلام.من هفته پیش با آقای جهانگیرزاده نماینده ارومیه صحبت کردم ایشون گفتند که نگران تصویب بودجه نباشید..بودجه شما رقم خیلی بزرگی نیست که جای نگرانی باشه

مدیر جان معذرت میخوام این بودجه ما که جز ردیف های متفرقه است مشخصه کی قراره تصویب بشه . یعنی حداکثر تا کی باید منتظر باشیم؟
پاسخ:
مدیرسایت : مشخص نیس ولی تا دوسه روز دیگه قطعا مشخص میشه
مدیر جان تو رو خدا حداقل بگید نماینده ها که رفتن مجلس چه خبری از بودجه و وضعیت ما داشتن؟ اصلا تونستن با مجلسیها صحبت کنند؟ مدیر تو رو خدا یه چیزی بگو
پاسخ:
مدیرسایت:بله با نمایندگان دیدار داشته ان ولی فعلا در مورد ردیهای متفرقه بحث نشده تازه از امروز بخش هزینه ها رو بررسی میکنن اگه به سایت مجلس سربزنید متوجه میشوید
مدیر جون بودجه ما تصویب شد یا نه؟
پاسخ:
مدیرسایت:هنوز در مورد ردیفهای متفرقه چیزی گفته نشده
مدیر عزیز بهتر نیست شماره نمایندههای مجلس رو دوباره توی سایت بذاری تا اس ام اس بارونشون کنیم.
پاسخ:
مدیرسایت:نه در شرایط فعلی صلاح نیس و ممکنه تاثیر عکس داشته باشه و موجب وخامت اوضاع شه

سلام از کجا بفهمیم بودجه ما هم حذف شده یا نه؟

اعتبارات جاری دولت نیز با 110 هزار میلیارد ریال کاهش نسبت به لایحه پیشنهادی دولت به مبلغ 1550 هزار میلیارد ریال توسط کمیسیون تلفیق تصویب شد. به دلیل اینکه بخش قابل توجهی از اعتبارات جاری مربوط به دستمزد و هزینه های رفاهی می باشد. میزان مانور دولت در کاهش این نوع هزینه ها بسیار محدود می باشد. حال سوالی که مطرح می شود این است که با این کاهش هزینه های دستمزد  توسط کمیسیون تلفیق آیا دولت در نظر دارد که حقوق و دستمزد پرسنل دولتی را کاهش دهد؟ و یا اینکه در سال 1394 دولت در این بخش از بودجه دچار کسری خواهد شد؟
منم این خبری رو که اقا یا خانم khamoosh اعلام کردن رو دیدم ،این مطلب از زبان مفتح سخنگوی کمیسیون تلفیق بود که گفته بودن بودجه عمرانی رو افزایش و بودجه ی جاری رو کاهش دادن، فکر کنم خبرگزاری فارس این خبر رو در سایت قرار داده بود.
http://namehnews.ir/fa/news/207672
سلام راست میگه دوست عزیزمون اینم سایتش
http://www.novinic.com/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1/detail/ArtMID/851/ArticleID/380748/%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D9%86%D9%81%D8%AA%DB%8C-%D9%88-%D8%A8%D9%88%D8%AF%D8%AC%D9%87-%D8%B9%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D9%88%D8%AF%D8%AC%D9%87-94-
نماینده های عزیز 11 هزار میلیارد از بودجه جاری کم کردن.نکنه ردیف ما هم توی این حذفیات باشه؟