---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۲۸ ق.ظ

استخدام استانداری آذربایجان شرقی وپیگیری آن

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۲۸ ق.ظ

خبر 5 فروردین 94- دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان‌شرقی با صدور اطلاعیه‌ای آخرین وضعیت آزمون‌های استخدامی سال‌های 91 و 92 را اعلام کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در این اطلاعیه آمده است: سهمیه استخدامی جذب قبول‌شدگان اصلی آزمون سال 91 (برگزار شده در تاریخ 91.12.4) و کلیه فرزندان شاهد و جانبازان 25 درصد و بالاتر (معرفی شده از سوی بنیاد شهید در سال‌های 91 و 92) در اختیار دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط قرار داده شده و این افراد می‌توانند برای پیگیری مراحل استخدام خود به دستگاه مربوطه مراجعه کنند.

در ادامه این اطلاعیه اعلام شده است: سهمیه استخدامی جذب قبول‌شدگان اصلی آزمون سال 92 (برگزار شده در تاریخ 92.3.17) پس از مشخص شدن نتایج نهایی متعاقبا اعلام می‌شود از این رو از همه متقاضیان استخدام تقاضا می‌شود از تماس‌های غیرضروری با استانداری در این رابطه خودداری کنند.

 





صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .





 پکیج کامل نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی دولتی

۹۴/۰۶/۱۸
مدیر سوم

نظرات  (۲۴۹)

۰۷ آبان ۹۴ ، ۰۰:۲۴ منتطر راه و شهرساری92
خبر جدیدی چرا نمیشه؟چرا زنگ نمیزنن؟
۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۹:۰۱ به اداره صنعت، معدن و تجارت
دوست عزیز به اندازه کافی از فرصتها استفاده کردیم. کسی تا حالا با کارمندی پوادار نشده. من که به شخصه دنبال یک آب باریکه هستم که حداقل بتونم خرج خودم رو در بیارم.
۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۸:۱۰ به صنعت مدن
دلت خوشا ها با کدام پول بریم مسافرت پول ندارم برم پارک بستنی بخرم اقا میگه برید  گردش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یاد حرف اسماعیل حیدری افتادم گفتش هر وقت از قبر کسی رد شدیی دیدید شوره داده بدونید کارمند بوده از بس پنیر خورده قدیما پنیر ارزان بود نه مثل الان که از کره هم گرانتر هستش کارمند چقدر حقوق میگیره که بخواد پولدار بشه

۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۲:۳۸ اداره صنعت، معدن و تجارت
وقتی قدیمی ها به ماها همین حرف ها رو زده بودن ماهم دقیقاً جواب تو ردو بهشون گفتیم و اوناهم فقط خندیدن. انشاء الله که بزودی استخدام شما هم حل بشه بعد میفهمی من چی میگمد در ضمن منظور من این نبود که بیخیال استخدام تو ادارات دولتی بشین فقط خواستم زیاد هم عجله ای برای اومدن به اداره نکنین. تا فرصت هست از وقت استفاده کنین و برین به یه مسافرت خوب چون بعدش دیگه از این خبرا نیست و کارمندای قدیمی کارهای عقب افتاده خودشون رو میریزن سرش شما و خودشون میرن صفا سیتی.
یا حق
۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۲:۳۴ منا به راهی 92
ممنون از پیگیریتون

۰۴ آبان ۹۴ ، ۲۱:۰۰ راهی 92 به منا
منا جان به منم زنگ نزدن. من با اداره تماس گرفتم آقای جلیل نژاد گفت نگران نباشید خودمون تماس میگیریم و گفت که معلوم نیست کی زنگ میزنیم. ولی من بازم پیگیری میکنم
۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۷:۵۵ مهدی م.طبیعی 92
سلام دوستان منابع طبیعی 
امروز با کارگزینی تماس گرفتم میرزایی گفت احتمال خیلی زیاد آخر همین ماه با استخدامی های 92 تماس بگیریم  اسامی رو تو سایت گذاشتند
فقط خواهشا دوستان عزیز پیگیر باشند
یاحق
۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۰:۴۷ منا ( راه 92 )
با عرض سلام  و خسته نباشید خدمت مدیر محترم و همه دوستان

با منم  فعلا تماسی نگرفتن
بنظرتون از اداره پیگیر بشم یا زوده ؟؟؟
۰۴ آبان ۹۴ ، ۰۹:۵۰ منتظر راه و شهرسازی92
با من هم متاسفانه هوز تماس نگرفتن.ولی تا اخر ابان حتما تماس میگیرن ان شا الله
۰۴ آبان ۹۴ ، ۰۰:۳۰ مجید راه و شهرسازی 92 به میراث فرهنگی 92
تبریک دوست عزیزم
چشم و دلت روشن
به سلامتی انشاالله
ماروهم دعا کن
صنعت معدن تجارت عزیز هیشکی فک نکنم با طرز فکر تو به کار دولتی بره
ولی چون بیرون ضمانت شغلی برا اون چندرغازم نیس بالاجبار میریم کار دولتی
قدیم قدیما مهندس عمران بودو ساختموناش ولی حالا عزیزم لنگ اجاره خونه ایم....
۰۳ آبان ۹۴ ، ۲۲:۳۰ منابع طبیعی به منابع طبیعی92
ببخشین منظورم نبود بوجه نبود مدیرکل هم نگفتن بودجه نیست گفتن اعتبار هس تاییدبشه یکی دو ماه همکارای جدید ودعوت بکار میکنیم بازم ببخشین اگه باعث ناراحتیتون شدم فقط خواستم چیزی که شنیدم واطلاع بدم یاحق
 
سلام.
دوستان اداره راه اطلاع دارین تاییدیه چند نفر اومده؟  
با من تماس نگرفتن. خیلی نگرانم
۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۸:۵۰ میراث فرهنگی ۹۲
سلام.بلاخره ما رفتیم سرکار .انشالله شما هم بزودی مشکلتون حل شه و برید سرکارتون به احترام این شبهای عزیز
۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۴:۱۸ به اداره صنعت، معدن و تجارت
عزیزم انصراف بده بیا بیرون کارگری کن. دلم برات کباب شد.
انگار خیلی دلت رو خوش کرده بودی که با کارمندی پولدار بشی. الآن هم دیر نشده بیا بیرون. بذار همون قراردادی ها کارهای ادارتون رو انجام بدن.

۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۳:۰۷ بهزیستی 92 به صنایع معادن
سلام..اینجور چیزا دیگه تو محیط کاری جامعه ما عادی شده....توی دانشگاه استید با اون همه علمشون بازم پیش هم جبهه میگیرن و...
۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۱:۳۷ اداره صنعت، معدن و تجارت
با سلام خدمت همه عزیزان؛
خواستم یه خورده از وضعیت شغلی و حقوق و مزایای استخدامی های سال 91 براتون بگم تا زیاد دلخوش استخدام در مراکز دولتی به امید پولدار شدن و ... نشید:
1- از نظر پرداخت حقوق صرفاً دستمزدی که در حکم ها زدن البته بعداز کسر مالیات و بیمه و... که برای لیسان ها چیزی در حدود یک میلیون هست به حساب واریز می کنن و خبری از اضافه کاری و هزینه رفاهی و ... نیست. یعنی اگه یک نفر بخواد بیرون کارگری هم بکنه بیشتر از اینا گیرش میاد. این از این.
2- جو ادارات اونجوری که شماها فکر میکنید نیست همه سعی دارن زیرآب هدیگه رو بزنن که اگه اینکار رو نکنی کلکت ساخته ست. درضمن اونی که کار نمکینه و فقط پاچه خواری میکنه جاش تو دل معاون و رئیس و ... قرار داره ولی اونیکه با جان و دل کار میکنه به چشم یه آدم نفهم بهش نگاه میکنن و همه کارها رو میندازن سرش.
3- در ارتباط با استخدامی های جدید هرکس نسبت به حقوق و شرایط کارش اعتراض داشته باشه بهش میگن "شماها که تازه اومدین حقوق تون رو به زور داریم میدیم و پول نداریم و کلاً شماها اضافه هستین و ...".
4- اکثر کارمندای قدیمی سازمان ها یک سری آدم هایی هستند که هیچی سرشون نمیشه حتی بلد نیستن یه نامه خشک و خالی رو جواب بدن و اصلاً بلد نیستند با کامپیوتر کار کنند اونوقت به ماها که سطح سوادمون به مراتب بیشتر از اونا هست میگن شماها تا بخوایین برسین به شرایط ما و کار یاد بگیرین باید حسابی کار کنین!!!!؟؟؟ یعنی کلاً از اومدن ماها به ادارات زیاد دل خوشی ندارن و مسئولین مربوطه در ادارات و سازمان ها اهمیتی به رفع مشکلات ماها ندران.
با این اوصاف بهتر زیاد عجله ای برای استخدام در مراکز دولتی نداشته باشین. البته امیدوارم با کمک خداوند بعداز استخدام شماها مشکل همه ما از چه از نظر شرایط کاری و چه از نظر حقوق و مزایا بهتر بشه انشاء الله
۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۱:۰۳ امور عشایر 92
سلام به همه دوستان
آقا اداره ما که با مشکل تامین اعتبار مواجهه
به ملک محمدی زنگ می زنیم میگن مشکل تامین اعتبار نداریم ولی اداره میگه باید از برنامه و بودجه نامه تامین اعتبار بیاد و بعدا شروع به کار کنیم، بچه ها دعا کنید کار اداره ما هم حل بشه، مراحل خیلی وقت تموم شده و کدها ها یه 15 روزه اومده ولی مشکل تامین اعتبار پابرجاست.
این ماه هم شروع به کار نکردیم نمی دونم قرعه ی شروع به کار ما به کدوم ماه میخوره.
امیدوارم مشکل کلیه دوستان حل بشه، کار ما که گره خورده.

۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۰:۲۳ بهزیستی 92 به مدیر
سلام جناب مدیر.خسته نباشین. یه سوال ما که پروندهههامون رفته تهران برا گزینش...شما میدونید اونجا شامل چه مرحله ای هست؟یعنی گزینش تهران چیه؟و اگه تهران رد کنه علتش چی میتونه.باشه.ممنون میشم ج بدین.
پاسخ:
مدیرسایت:گزینش شامل تحقیق محلی و مصاحبه عقیدتی است بعد اتمام اونا وقبولی در آن برا کد مستخدمی درخواست میدن 
۰۲ آبان ۹۴ ، ۰۹:۳۳ منابع طبیعی ۹۲ به منابع طبیعی
سلام به دوستان منابع طبیعی 
دوست منابع طبیعی خدمتتون سلام دارم  در مورد این که گفتین مدیر کل گفته بودجه نیس  من نمیدونم مستند به کدوم منابع این حرف رو زده خود من با مهدی باهم رفتیم استانداری از اقای فرشباف پرسیدیم ایشون گفتن مشکل بودجه نداریم حتی چند بار من خودم از اقای ملک محمدی پرسیدم تاکید کردن مشکل بودجه نیس اگه بود هیچ موقع سایر مراحل استخدامی انجام نمیشد .حتی اقا بابک هم از سایت کارمند ایران اون اطلاعیه رو اینجا گذاشته که نشون میده مشکل بودجه وجود نداره .دیگه امیدوارم این آذر بریم دیگه سرکارمون 
یا حق
مثل اینکه شما کلا از همه چیز بی اطلاعین. زنگ زدن مدارک خواستن برای کد گرفتن.
۰۱ آبان ۹۴ ، ۱۱:۰۹ منابع طبیعی
سلام اقابابک اقا مهدی هفته پیش مدیر کل اومده بود اداره امون بحث باز شد از اضافه کاری ایشون گفتن داریم پیگیری میکنیم بعد گفت همه کار ای استخدامیای 92روهم انجام دادیم فقط منتظریم اعتبار بیاد اونارو هم دعوت به کار کنیم موفق باشید.
به منم زنگ نزدن، به اونایی هم که زنگ زدن احتمالا مدارکش ناقص بوده،هنوز خبر خاصی نیست
کسی هست که باهاش تماس نگرفته باشند؟ به من زنگ نزدن!!!
۳۰ مهر ۹۴ ، ۲۱:۴۹ به راه تبریز
احسنت. یه سری رفتن سر کار. فراموش کردن تو روزهای بلاتکلیفی چی به سرمون اومد. حالا هی کلاس میزارن و با لحن حق به جانب ابراز نارضایتی از کارشون میکنن. انتظار دارن که براشون کف و سوت هم بزنیم.
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۸:۳۸ راه تبریز

با سلام به آقا محمد صادق عرض کنم به حضور جناب عالی میدونیم اما 1 چیزی را نمیدونی بدون من با مدرک  فوق لیسانس تو شرکت موتوژن کار می کنم از صبح 6 میرم تا 7عصر حقوق میدن1200000 اما از صبح تا شب مثل سگ کار می کنیم  تعطیلات هم فقط میخوابیم تا خستگی مون در بیاد چون اگه نخوابیم کار نمی تونیم بکنیم اونم با80ساعت اضافه کار 12000000 میگیرم  قطعه کاری هست جمعه روزای تعطیل هم کار نکنی پول بی پول دوست نداری بیا بیرون  پیمان کاری هستش

یه سری به زن به شرکت ها ببین چکار میکنن وچقدر حقوق میگیرن بعدش بیا پیام بذار

به منم این حرفو یکی از دوستان بابام میگه حرف شما را  مدیر  اداره راه هستش دوس داشتی اسممش میگم

دوست عزیز بیشتر از قسمتت نمی تونی بخوری  روزی تو همون قدر هستش اینو بدون اداره راه فقط اسممش بزرگه واسلام همون طور که اسم موتوژن بزرگه به هرکی میگم موتوژن کار میکننه میگه شرکت خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ  خ بزرگی هستش اما شرکت هیچی نیست هستش ها اما مدیر و مدیر عامل وسهامداران و پیمان کارانش پول پارو م

http://rasmi.karmandiran.ir/
به احمد 
سلام از سایت کارمند ایران همون جایی که کارگزینی اداره  برای ما کد کارمندی یا شماره مستخدمی میگیره 

۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۷:۵۴ محمد صادق
دوستان منتظر اداره راه
به عرضتون میرسونم که ما از اول تیر رفتیم اداره و از سال 91 بودیم
دوستان عزیز میدونم که خیلی انتظار دارید میکشید ولی بذارید یه چیزی بگم و اون اینکه
به خداوندی خدا این اداره اون اداره ای نیست که الان تو ذهنتونه
کثیف ترین و بی پول ترین ادارس
مزایا نداریم
حقوق هم در حد بخور و نمیر
زیاد حسه پولداری بهتون دست نده
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۴:۲۵ امور عشایر 92
سلام به همه دوستان
 مهر هم اومد و رفت و آبان هم رسید ولی خبری از اداره امور عشایر نشد.
کدهای استخدامی تمام بچه ها 12 روزه اومده ولی مشکل تامین اعتبار هنوز پابرجاست.
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۲:۳۶ مهدی م.طبیعی 92
احمد داداش سلام
برادر اون خبری که بابک گذاشته اطلاعیه نیست . 
 از بس که شما ها بیخیال کارتان شدید اون بابک بیچاره هم همش پیگیره 
میبینه هیشکی پیگیر نیست از حرصش گفته البته بهش حق میدم چون واقعا دوستان منابع طبیعی حداکثر چهار یا پنج نفرند که پیگیرند بقیه رفتن خواب زمستانی...
یه کم همت کنیم حتما به حق مون میرسیم 
موفق باشید 
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۱:۰۹ مهدی م.طبیعی 92
سلام بابک جان 
داداش حرص نخور یه زمانی منم مثل شما بودم همش پیگیری و گذاشتن خبر تو سایت بودم از خیلی از دوستان هم خواستم گروهی بریم برا پیگیری هیشکی نیومد شما هم که اژ اونایی 
پس بیا رو راست باشیم که ما میترسیم که زیاد پیگیر کارمون باشیم که مبادا فردا کارگزینی بهونه ای به دستش بیاد که ما رو .....کند
من هفته ای یه بار پیگیری میکنم ولی خبرشو نمیزارم بیخیال 
برو به کارای خودت برس
بابک جان این اطلاعیه چه تاریخی و از چه سازمانی و به کدوم اداره صادر شده ؟ .
باسلام
دوستان منابع طبیعی خواستم به خدمتتون برسونم که با پیگیری شما عزیزان!!!!!!!!!!!! شروع به کارمون شاید اول آذر ,شاید اول دی,شاید اول بهمن ,شاید اول اسفند ,شاید اول فروردین ۹۵ 
حالا بشینید و منتظر باشید یکی اینجا خبر بیاره من دیگه خسته شدم از پیگیری اگه هم خبری باشه دیگه اینجا نمیزارم فقط بدونید که شروع به کارمون با نهایت تاخیر انجام میشه تا منابع ادارمون هدر نره 
خداحافظ
۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۶:۰۴ منتظر راه و شهرسازی92

به من هم زنگ نزدن!!!!!!!

ینعی جواب نامه ما نیومده؟

دوستان با ورود به bp.swf.ir میتوانید وضعیت بدهی به صندوق رفاه را مشاهده کنی.جای نگرانی نیست که.گاها بعضی ادارات میخوان مطمئن بشن که شما اگه بدهی به صندوق دارید طبق قسط بندی چرداخت میکنید.

سلام. دوستان امروز با کیا تماس گرفتن؟ به من زنگ نزدن. نگران شدم
۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۴:۲۳ مجید راه و شهرسازی 92
جلیلی نژاد مدارکو گرفت گفت میفرستیم برا اخذ کد استخدام جوابش که اومد زنگ میزنم میای میری آزمایشو سو پیشینه، زمانشو نگفت
یه نامه هم داد بدم به پلیس 10+ برا تایید پایان خدمت که اونم خودشون میفرستن برا اداره راه بعد اقدام
حالا باز باید منتظر بمونم
بنظرتون گرفتن کد چقد زمان میبره؟
بعد از اینکه مدارک همه رو گرفتن میفرستن به دریافت کد یا یکی یکی؟
۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۰:۳۳ 92به بابک و مدیران
سلام.من متوجه نشدم؟من دفترچه اقساط ندارم و در حال تحصیل هستم و از وام استفاده کردم...اونوقت چی میشه؟من نتونستم وارد سامانه که میگفتین بشم....لیسانس وام استفاده نکردم....تو ارشد استفاده کردم؟
لطقن جواب بدین..خیلی نگران شدم.
۲۹ مهر ۹۴ ، ۰۹:۳۷ مجید راه و شهرسازی 92
سلام دوستان
جلیل نژاد به منم زنگید و کپی مدارکمو خواست با فیش 16 تومنی
برم ببینم قضیه چیه در چه مرحله ای هستیم
۲۹ مهر ۹۴ ، ۰۸:۳۷ منتظر راه و شهرسازی92

طبق اطلاعیه ای که در سامانه کد کارمندی گذاشتن باید تا اخر بهمن برای ما کد بگیریندر ضمن بعضی ادارات در هنگام شروع بکار فرم تسویه یا عدم بدهی به صندوق رفاه را هم ظاهرا خواسته اند.دوستان با مراجعه به لینک زیر و وارد نمودن کد ملی میتونید بدهی به صندوق را مشاهذه و پرداخت کنید.

http://bp.swf.ir/

لطفا از دوستانی که اداره راه زنگ میزنه واسه گرفتن مدارک بیان اینجا اعلام بکنن

------------------------------------------------------------------------------------------------------

1394/07/28 : این اطلاعیه را حتما بخوانید.

    نظر به اینکه اعتبار مالی بکارگیری مشمولین سهمیه ایثارگران و قبول شدگان در آزمون سال های 1391 و 1392 استانداری های کشور در قانون بودجه سال 1394 پیش بینی شده است، بنابر این دستگاه های اجرایی استانی و ملی با همکاری سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان های ذیربط مکلفند، حداکثر تا تاریخ 1394/11/30 (چهار ماه) نسبت به ارسال اطلاعات و دریافت شماره مستخدم از طریق سامانه کارمندایران اقدام تا پس از صدور احکام کارگزینی، حقوق و مزایای آنان در سال 1395 در بند (و) تبصره 19 دستگاه مربوطه پیش بینی گردد.بدیهی است عواقب ناشی از عدم دریافت شماره مستخدم برای افراد مذکور بعهده دستگاه اجرایی ذیربط بوده و ضمن ممنوع بودن صدور احکام کارگزینی بدون تخصیص شماره مستخدم 11 رقمی از سامانه مذکور، مدیران مالی و ذیحسابان محترم بر این فرایند نظارت کامل خواهند داشت.

سلام دوستان ما 20 نفر جهادکشاورزی ایلام بودیم دوشنبه و سشنبه کلاس بدو خدمت گذاشتن کلا استقبال کردن خلاصه گفتن یکشنبه هفته آینده شروع بکاره.دوستان صبرداشته باشید همه چی درست میشه فکرتون الکی درگیر نکنید
۲۸ مهر ۹۴ ، ۱۸:۵۱ راه وشهرسازی خرداد92
اینجور که پیداست از خیلی ها مدارک کد رو گرفتن.ولی نمی دونم چرا به من زنگ نزدن!!!اونایی که میرن مدارک بدن لطفا بپرسن ببینن کسی هست که از گزینش رد شده باشه؟همه نگرانیم.مخصوصا اینکه جواب درست و حسابی نمیگیریم.
۲۸ مهر ۹۴ ، ۱۷:۰۵ لیلا راه و شهرسازی ۹۲
سلام منتظر راه و شهرسازی ۹۲، بله من از جلفا هستم.
۲۸ مهر ۹۴ ، ۱۵:۴۵ منتظر راه و شهرسازی92 به لیلا

شرمنده شما قبول شده سهمیه و یا ایثارگران هستید؟

دوستان به لینک زیر هم نگاهی بکنید.

http://rasmi.karmandiran.ir/

ابنجور که اداره راه پیش گرفته تا دو ماه مدارک گرفتن طول میکشه. خیلی کند پیش میرن.
۲۸ مهر ۹۴ ، ۱۱:۰۴ منتظر راه و شهرسازی92 به لیلا2

شما کارشناس حقوقی جلفا هستید؟

 

۲۸ مهر ۹۴ ، ۰۸:۳۲ منتظر راه شهرسازی92

چرا به بقیه زنگ نمیزنن.به جلیل هم زنگ زدم گفت دیگه زنگ نزن خودم خبر میکنم.مردیم بابا اه

۲۸ مهر ۹۴ ، ۰۰:۰۴ لیلا راه و شهرسازی ۹۲
من نفر اصلی خرداد ۹۲ هستم ،پست سازمانی ام کارشناس حقوقه، ایشالله به شما هم زنگ میزنن.
دوستان دیگه از کی مدارک خواستن؟
پس چرا به من زنگ نزدن؟ 
۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۹:۵۴ راه تبریز

با سلام شرمنده لیلا خانم

شما نفر اول بودید یا ذخیره؟

لطفا جواب بدید.

۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۹:۴۵ بهزیستی 92 به لیلا
لیلاخانم خوش به حالتون...حداقل این مرحلرو گذروندین.
خدایا خودت کمک مون کن.
۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۹:۳۵ منتظر راه شهرسازی92 به لیلا

لیلا خانم شما نفر اصلی خرداد92 هستید؟

پست سازمانی؟

بچه ها نگران نباشین اگه تاییدیه گزینشتون اومده باشه گرفتن کد و آزمایشات زیاد طول نمیکشه. ایشالا کار همه سریع تر حل میشه.
۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۶:۴۲ راه وشهرسازی خرداد92
سلام لیلا خانوم.کاش میپرسیدین جواب گزینشتون اومده یا نه؟من خیلی استرس گرفتم.چرا به من زنگ نزدن.نکنه از گزینش رد شدیم
۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۶:۲۷ لیلا راه و شهرسازی ۹۲
بچه ها در مورد زمان شروع به کارمونم از اقای جلیلی نژاد پرسیدم گفت هنوز معلوم نیست کی شروع بشه، گفت ما داریم مراحلو پیش میبریم. مدارک هم ۵ قطعه عکس و کپی شناسنامه و‌کپی کارت ملی و کپی مدرک تحصیلیو اصلشونو بعلاوه ۱۶ هزار تومن فیش واریزی بردم.
۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۶:۰۵ منتظر راه شهرسازی92 به لیلا

چه مدارکی را خواسته بود؟

شما نفر اول بودید یا ذخیره؟

مبلغ 9 هزارتومان باید بخواد چرا 16 هزار خواسته؟

۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۴:۴۴ راهی 92 به لیلا راه وشهرسازی
لیلا جان فقط از تو مدارک خواستن؟  حرف دیگه ای در مورد شروع به کار نزدن؟
۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۴:۴۱ مجید راه و شهرسازی 92
خوش خبر باشید لیلا خانم
ان شالله که حقیقت داشته باشه گفتشون و به همه فراخوان بدن
۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۳:۳۸ منتظر راه و شهرسازی92 به لیلا خانم
همه بیصبرانه منتظریم تا ببینیم جلیل نژاد امروز چی گفته بهتون.لطفا اطلاع رسانی کنید. تاییدیه گزینش اومده؟ کد کارمندی گرفتن؟
۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۱:۳۱ لیلا راه و شهرسازی ۹۲
سلام دوستان، مدارکو بردم دادم گفتن برا گرفتن کد استخدامی میخواهیم پرسیدم جواب گزینش  همه ی بچه ها اومده چیزی نگفت لبخند زد و گفت منتظر باش صدات میکنیم برا ازمایشات پزشکی و... .
۲۶ مهر ۹۴ ، ۲۲:۴۹ بهزیستی 92به لیلا
شاید برا گرفتن کد نستخدمی میخاد؟. و جواب گزینشت هم اومده حتمن،،،،،،،، خبراتو اینجا بذار لطفن فردا چی شد.
۲۶ مهر ۹۴ ، ۲۲:۱۹ مجید راه و شهرسازی 92 به سرکارخانم لیلا
من که بی خبرم
رفتین بپرسین برا چیه به ماهم اطلاع بدین
در مورد آغاز بکارم بپرسین
ممنون
۲۶ مهر ۹۴ ، ۲۱:۴۹ راه تبریز

با سلام لیلا خانم نمیدونم واسه چی خواستن  شما فردا برید ما را هم تو جریان بذارید

شما بجای نفر اصلی نرفتید ؟گزینش شما کی بود؟

مرسی

موفق باشید

۲۶ مهر ۹۴ ، ۲۰:۳۲ راهی 92 به لیلا راه وشهرسازی
سلام لیلا جان.
نپرسیدی برا چی میخوان؟
فردا که از اداره برگشتی اینجا میگی چرا رفتی؟
من استرس گرفتم
۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۹:۴۷ منتظر راه و شهر92به لیلا92
چه مدازکی حواستن؟فیش به کدام شماره حساب و با چه عنوانی گفت واریز کن؟پست قولیتون چیه؟
۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۹:۳۸ منا ( راه 92 ) به لیلا
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان
وای چقد انتظار سخته .................
لیلا جان فردا رفتی از جلیلی نژاد بپرس پس کی میخوان دعوت کنن ما رو ؟؟؟
اصلا جواب گزینش از تهران اومده یا نه ؟
ممنون میشم اگه پیگیر شدی بیا اینجا مارم در جریان بزار

۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۸:۰۲ لیلا راه و شهرسازی ۹۲
سلام دوستان، امروز اقای جلیلی نژاد به من زنگ زد که  فردا چند تا مدارکو فیش ۱۶ هزار تومنی ببرم بدم اداره کل ،کسی میدونه این مدارکو برا چی می خوان؟؟؟؟؟
با سلام حدود یک ساله در اداره منابع طبیعی استخدام شدم . الان هم نفر اصلی فرمانداری هستم . آیا از لحاظ قانونی میشه از اداره منابع طبیعی انصراف بدم و برم فرمانداری ؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون
سلام دامپزشکی تبریز کسی هست امار قبول شده باشه
۲۴ مهر ۹۴ ، ۲۱:۰۳ هوشی به تبت اسنادیای ۹۱
دوستان احساس میکنم  دیگه الان متوجه شدید که با تک روی کار درست نمیشه  و با توجه به اینکه هر سه ازمون تایید رسیده و تقریبا در یک سطح هستیم  بیاید باهم یه فکر برا ازمون بکنیم  ,اوکی ۹۱ ی عزیز ؟
۲۳ مهر ۹۴ ، ۲۲:۰۹ بابک به مهدی منابع طبیعی ۹۲
با سلام
مهدی منم پیگیرم دیروز زنگ زدم  مهریزاده (ریس)برداشت فقط توی دو کلمه ما خودمون تماس میگیریم خط قطع کرد  خواستم دوباره زنگ بزنم بگم واسه چی قطع میکنی گفتم خدا شیطون رو نعلت کنه ولی خیلی ناراحت شدم از کارش اگه تبریز بودم صدرصد حضوری میرفتم ببینم چرا اینجوری کرد هنوز دلیل کارشو نمیدونم چی بود اخه مگه گناه ما چیه مسخره همه شدیم 
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۸ مهدی م.طبیعی 92
سلام دوستان منابع طبیعی 
امروز من خودم مراجعه کردم اداره منابع طبیعی آقای مهری زاده گفتند که همه مدارکتان را فرستادیم منتظر یم جواب شان بیاد
بعدشم مشکل تامین اعتبار را هم مطرح کرد گفت که باید تایید بشه نمیدونم چرا اینقدر مارو میپیچونن امیدوارم دوستان دیگه هم پیگیر باشن
بابک. حمید. وسایر دوستانیکه منتظر ند خواهشا حداقل هفته ای یک بار هم که شده از اداره پیگیری کنید حضوری یا تلفنی فقط پیگیر ی کنیم به حق مون برسیم 

یاحق
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۴:۵۸ مهدی م.طبیعی 92
سلام دوستان منابع طبیعی
 امروز من خودم مراجعه کردم اداره منابع طبیعی . آقای مهری زاده گفتند که همه مدارکتان را فرستادیم تهران منتظریم  جوابش بیاد
بعدشم مشکل تامین اعتبار را  هم مطرح کرد گفت که باید تایید بشه نمیدونم چرا اینقدر راحت مارو میپیچونن 
امیدوارم دوستان دیگه هم پیگیر باشن 
بابک. حمید . وسایر دوستانیکه منتظر جواب ندادین خواهشا حداقل یه زنگی بزنید ممنون
۲۲ مهر ۹۴ ، ۲۳:۴۵ جهاد عشایر 92 به مدیر
سلام مدیر جان وخسته نباشید
مدیر عزیز کدهای استخدامی اداره ما یه هفته است آمده و به اداره که مراجعه می کنیم میگن مشکل تامین اعتبار پابرجاست و این حرف رو به دوستانمون هر روز میگن.
می خواستم بدونم آیا اگه کد مستخدمی صادر بشه می تونن بازم در شروع به کار وقفه ایجاد کنن، ممنون میشم جواب بدین.

پاسخ:
مدیرسایت:میتونن وقفه ایجاد کنن ولی عدم تامین اعتبار بهانه است اگه استانداری نامه شروع بکار.ودستور آن را ارسال کرده موظفن که دعوت بکار کنن
اقا حمید با کی حرف زدی ؟ من که زنگ زدم گفت خودمون زنگ میزنیم؟
۲۰ مهر ۹۴ ، ۱۸:۲۲ مهدی م.طبیعی 92
سلام  حمید داداش 
متوجه شدین کد چند نفر اومده? 
پرسیدی که مال خودت چی اومده یانه? 
من امروز زنگ زدم واسه من نگفتند که کد اومده نمیدونم کدوم ما رو پیچوندن 
۲۰ مهر ۹۴ ، ۰۹:۲۲ حمید (منابع طبیعی)
باسلام
طی تماس با اداره کد استخدامی بعضی از بچه ها امده است
۱۹ مهر ۹۴ ، ۱۸:۰۵ مجید راه و شهرسازی 92
من خبر جدیدی ندارم و منتظرم
البته دوستان خودمونم مثه عزیزان ادارات بی اعتنا هستند
کسی جواب سوالامو نداد
۱۹ مهر ۹۴ ، ۱۳:۴۱ جهاد عشایر 92
سلام
خدا رو شکر مثل اینکه کدهای استخدامی اداره ما هم اومدن، امروز زنگ زدم گفتن کد همه بچه ها اومده، پرسیدم کی شروع به کار می کنیم انشالله، بازم حرف همیشگی شون رو زدن گفتن که اداره هنوز تامین اعتبار نشده، ما نمی تونیم مثل سایر ادارات بفرستیمتون سرکار و دو سه ماه حقوق ندیم.
دوستان و مدیر محترم چیکار کنیم به نظرتون و از کجا پی گیریشیم یا باید منظر باشیم.
سپاش
۱۹ مهر ۹۴ ، ۱۱:۱۸ منتظر راه و شهرسازی92
دوستان راه و شهرسازی خبر جدیدی از جواب نامه های گزینش ندارید؟
۱۸ مهر ۹۴ ، ۲۳:۴۵ منابع طبیعی ۹۲ به مهدی
مهدی چی بگم به نظر من کلا داشت دروغ سر هم میکرد.واسه اینم گفت سیستمشون قطع شده که اطلاعات نپرسم چون هرچی میپرسیدم میگفت سیستم قطع شده نمیتونم نگاه کنم  ینی مسخره بازی در حد تیم ملی 
فردا تو هم یه خبر بگیر منم پس فردا خبر میگیرم انگاری از دوستان منبع طبیعی فقط ما دوتا پیگیریم اون یکیا خوابشون برده
۱۸ مهر ۹۴ ، ۲۰:۱۳ مهدی م.طبیعی 92
سلام به منابع طبیعی 92 
برادر این خبر خوبی هست ممنون 
نپرسیدی چند نفر را فرستادین. ؟ بعدشم خودتو پرسیدی که مدارکت ارسال نشده یانه? 
ضمنا سیستم اداره قطع بود یا استانداری ? بنظرت حرفاشون صحت داره یانه. از گفته شون میشه حدس زد 

۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۵:۴۵ منابع طبیعی ۹۲
سلام مهدی جان زنگ زدم  اداره میرزایی گفت اسامی بعضی افراد رو وارد کردیم ولی سیستم قطع شده نمیدونم چقد حرفاشون صحت داره ولی میگم یه هماهنگ شیم حضوری بریم اداره
۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۴:۲۲ جهاد عشایر 92 به دامپزشکی 92
سلام و خسته نباشید به همه دوستان به خصوص دوست عزیزمون دامپزشکی 92
برادر بزرگوار بهتون تبریک میگم واقعا خیلی خوشحال شدم، امیدوارم شروع به کار شما شروعی دوباره و زیبا به همراه موفقیت در تمام مراحل زندگیتان باشد.
واقعا این روزها که خبر شروع به کار بچه رو می شنوم خیلی مسرور و خوشحالم.
انشالله دیگه روزهای انتظار و ناامیدی دارد به پایان می رسد. امیدوارم دوستانی که شروع به کار می کنند فردی صادق و درستکار در ادارات خود باشند. به امید شروع به کار همه دوستان.
 و به امید پایان یافتن انتظار فرج آقامون مهدی موعود (عج).
۱۷ مهر ۹۴ ، ۱۸:۲۵ مجید راه و شهرسازی 92 به همه
تبریک به عزیزان چشم انتضار
و یک سوال
دوستانی که جواب گزینشتون اومده، چقد بعد از مصاحبه جوابش اومد؟؟
دوستانی که کد استخدامیتون اومده، چقد بعد از آزمایش و سو سابقه اومد؟؟
و دوستان راهی عزیز کسی خبر جدیدی نداره؟؟
سلام. دوستانی که کداشون اومده و اونایی که رفتین سرکاراتون خیلی خیلی براتون خوشحال شدم. دست راستتوت زیر سر ما. 
۱۷ مهر ۹۴ ، ۱۳:۲۷ دامپزشکی 92
با سلام
در جواب آقای بابک بگم تعهد میگیرن اولا 10 سال براشون کار کنیم و ثانیا اگر به هر علتی مکان فعالیت از شهری به شهر دیگه در صورت صلاحدید استانداری و اداره تغییر کرد حق اعتراض نداشته باشیم.یک پیشنهادی هم برای دوستانی که مدارکشون اماده هست ولی ادارشون به استانداری ارسال نمی کنه. یک وقت ملاقات با استاندار محترم بگیرید البته بهتره یک نفر نماینده باشه و بقیه دوستان طومار اعتراض و رسیدگی را امضا کنند  تا شخص  استاندارد محترم مدیر کل  های مربوطه رو تحت فشار بزاره چون هیچ دلیل موجهی برای لفت دادن موضوع ندارن و موظف هستن هرچه سریعتر شروع بکار 92 ای هارو بزنن. یا حق
۱۷ مهر ۹۴ ، ۱۰:۵۲ میراث فرهنگی ۹۲
کد استخدامی ما تو ۱۳ روز اومد
۱۷ مهر ۹۴ ، ۱۰:۰۴ بابک به دامپزشکی ۹۲
داداش میگم تعهد محضری برا چی گرفتن و متن ش چی بود؟
۱۷ مهر ۹۴ ، ۰۱:۰۷ مهدی م.طبیعی 92
دوست عزیز دامپزشکی تبریک میگم 
خوش بحالتون امیدوارم مال ما هم هرچه زودتر تموم بشه از این حالت راحت بشم 
راستی میدونی بعد از اینکه اداره تون مدارکتون رو فرستاد استانداری چقدر طول کشید کد مستخدمی براتون صادر بشه ? ممنون میشم جواب بدی 
۱۶ مهر ۹۴ ، ۲۲:۴۰ دامپزشکی 92
با سلام
تشکر می کنم از اظهار لطف دوستان و از صمیم قلب آرزو می کنم کار بقیه دوستان هم هر چه سریع تر انجام بشه!!!دوستان صدور کد مستخدمی در حدود یک هفته الی ده روز زمان می بره این وسط انصافا استانداری هم خیلی با سرعت اسامی رو ارسال کرد ولی نمی دونم چرا برخی ادارات  تعلل می کنند و اسامی رو به استانداری ارسال نمی کنند!!! و با سرنوشت بچه های این مملکت  که واقعا سرمایه با ارزشی  هستند بازی می کنند!!مشکل تامین اعتبار وجود نداره و اگر اداره ای تاییدیه گزینش و سایر مدارکو ارسال کنه سریعا کد مستخدمی صادر میشه.به نظر میاد برخی ادارات می دونند کد مستخدمی بگیرند نمی تونند تو شروع بکار تاخیر ایجاد کنند بیشتر بهونه نیومدن تاییدیه گزینش و این چیزارو میارن.نگران بسته شدن سایت کارمند ایران هم نباشید چون همچین چیزی صحت نداره و تازه دارن ادارات واسه کارمندای قدیمی شونم کد مستخدمی جدید می گیرند تا دولت بعد مدتها بدونه دقیقا چقدر کارمند داره!!!! سعی کنید از کارگزینی ادارات مربوطه هی پیگیر باشید تا یکم بیشتر احساس مسولیت کنند خود اداره دامپزشکی چند وقت پیش حرف بهمن و اسفند می زد اونقدر پیگیر شدیم الان حکم  و ابلاغ همه بچه ها هم امادس.می گفتن سه ماه طول می کشه کد بیاد در صورتی که10 روز هم نشد!!!برای همتون آرزوی موفقیت و سربلندی می کنم و منتظر خبرهای خوب شمام هستم  یا حق.
۱۶ مهر ۹۴ ، ۲۰:۱۷ بابک به دامپزشکی۹۲
سلام خیلی خوشحال شدم  از این خبر داداش . پس تو مدت باقی موندن به خودت خوش بگذرون ما فعلا که الافیم 
تبریک میگم دوست عزیز. چقدر طول کشید کد براتون صادر بشه؟
۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۷:۳۳ دامپزشکی 92
با سلام خدمت دوستان
آخرین اخبار از مراحل استخدام سال 92 دامپزشکی اینکه کدهای مستخدمی آمده و دارن از بچه ها تعهد محضری می گیرن که هزینه اش 63000 تومنه. 30مهر ماه مراسم معارفه در اداره کل برگزار میشه و شروع بکار یکشنبه 3 آبان خواهد بود امیدوارم کار بقیه دوستان هم هرچه سریعتر انجام بشه تا از این همه استرس و منتظر بودن در بیان یاحق.
خوش به حالتون،، من تماس گرفتم گفتن شاید بمونم برا اسفند،،،،، جواب مشخصی ندادن.خیلی ناراحت شدم.
۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۴:۳۰ جهاد عشایر 92 به میراث
سلام
دوست عزیز تبریگ میگم، انشالله کار بقیه دوستان و ما نیز به زودی حل بشه و شاهد شروع به کار همه دوستان باشیم.
سلام.کدهای میراث خوشبختانه اومدن ما هم دیروز  رفتیم و تست مرفین و سو پیشینه رو حل کردیم.تا دو هفته دیگه هم شروع بکارمونه
۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۳:۴۷ مجید راه و شهرسازی 92
ممنون منتظر راهی عزیز
حالا فعلا خیالمون از سایت کارمند راحت شد.
در مورد ارسال اسامی هم فک کنم هنوز نفرستادن آخه آزمایشو سو پیشینه نرفتیم ک هنوز
گزینش بیاد میریم اونارو میدیم بعد میفرستن برا کد مستخدمی
۱۵ مهر ۹۴ ، ۰۹:۲۳ منتظر راه و شهرسازی92
الان با آقای ملک محمدی خوش اخلاق حرف زدم.میگه از اداره خودتان پیگیری کنید نگفت که راه و شهرسازی اطلاعاتو فرستاده یانه.سامانه کارمند ایران هم آذرماه بسته نمیشه شایعه است.کسی که نفر اول باشه و تایید گزینش داشته باشه قطعا استخدام خواهد شد.
۱۵ مهر ۹۴ ، ۰۹:۲۳ منتظر راه و شهرسازی92
الان با آقای ملک محمدی خوش اخلاق حرف زدم.میگه از اداره خودتان پیگیری کنید نگفت که راه و شهرسازی اطلاعاتو فرستاده یانه.سامانه کارمند ایران هم آذرماه بسته نمیشه شایعه است.کسی که نفر اول باشه و تایید گزینش داشته باشه قطعا استخدام خواهد شد.
۱۵ مهر ۹۴ ، ۰۸:۰۷ از میراث به میراث فرهنگی 92
دوست عزیز من هم شرایط شما را دارم و علی رغم آمدن نتیجه گزینش و انجام کلیه آزمایشات و استعلامات حراستی متاسفانه بیش از 3 ماه است که منتظرم اسمم وارد سایت کارمند ایران شود دریغ از یک اقدام عملی .
راستی نظرتان نسبت به پیگیری از میراث تهران چیست؟
۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۸:۲۵ مجید راه و شهرسازی 92 آ شرقی
من موبایل پوریان رو دارم ولی جواب نمیده 
۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۵:۱۱ منتظر راه و شهرساری92
جلیل نژاد کاره ای نیست که .دوستان شماره پوریان مسئول کارگزینی راه را  پیدا کنیم به اون زنگ بزنیم.تهران باید جواب گزینش را به استان اعلام کنه
۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۳:۰۲ مجید راه و شهرسازی 92 آ شرقی
سلام به همه منتظران و مخصوصا راهی های عزیز
الان با جلیل نژاد تلفنی حرف زدم آقا ناراحت شدن از تماسم و تهدید بنمودند که دوبار زنگ نزنم و اسممو خواست منم گفتم هرکیم شما جواب منو بده فک کنم تماس های ادارتون داره ضبط میشه ها، اونم برگشت گفت هی هر روز به من زنگ میزنید منم اعصاب نمیمونه برام و..... منم گفتم گناهه ما چیه بعد دو سال نباید یه حرف راست بشنویم باز گفت دست ما نیست که چطور برا مصاحبه زنگ زدیم برا بقیه هم زنگ میزنیم زنگ نزنید و قط کرد....
۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۲:۲۳ جهاد عشایر 92
سلام
دوستان مگه گرفتن کد مستخدمی سه روز طول نمی کشید که در نهایتش یه هفته.
پس چی شد این کدا چرا هنوز تو آزاد راه زنجان - تبریز گیر کرده.
۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۲:۱۱ سمیرا- محیط زیست 92
امروززنگ زدم اداره کل گفتن درعرض یک ماه حکماتونو میزنیم.
۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۲:۰۵ میراث فرهنگی ۹۲
مدیر عزیز سلام.از کجا میتونیم به غیر از ادارمون  بدونیم کدهای استخدامیمون اومده یا نه؟
پاسخ:
مدیرسایت:استانداری ....ولی بهتر است از ادارتون بپرسین ادارات موظفن که پاسخگوبباشند.
۱۴ مهر ۹۴ ، ۰۱:۱۳ راهی 92 به مجید راه وشهرسازی
شما مطمئنین؟!!!!! 
دوستان تبریزی حداقل شما حضوری پیگیری کنید. تلفنی که فقط از سرشون باز می کنن.
تا کی منتظر بمونیم!!!
۱۳ مهر ۹۴ ، ۲۱:۵۴ بابک به دوستان منابع طبیعی
دوستان و همکاران عزیز وقتی که شما خوابیدن انتظار نداشته نباشین به این زودی بریم سر کار من نمیدونم مدارک ۳۶ نفر رو چند روزه میتونن بزن با توجه به این که اکثرا بیکارن  تو اون اتاق جمعا سه تا کارمند کار میکنن .مهر که نرفتیم سر کار هر کدومون کم کم ش یک میلیون تومان میگرفتیم جمعا ۳۶ میلیون ادارمون از بودجه ما پس انداز کرد عجب زمونه ای شده .
الان شما پیگیر نباشین قطره قطره جمع میگردد اداره ما پولدار میگردد پس خود دانید  قابل توجه اون دوست عزیزی  هم باشد که یادت باشه وقتی من میگفتم برو نامه های بهداشت و سو سابقه رو بگیر  بهم میگفتی هنوز زوده میرم میگیرم پس اخر شو ببین  دوسال و چهار ماه الافیم 
۱۳ مهر ۹۴ ، ۲۱:۴۰ بابک به مهدی منابع طبیعی ۹۲
سلام مهدی داداش والله نمیدونم دیگه راست میگفت یا دروغ اسمش یادم رفته ولی وقتی میری تو اتاق سمت چپ یه مرد ریش داره موهای سرش هم یکم ریخته  .گفتم که گفت دو ماه بعد یکم از گزینش گفت که بعد اینکه مدارک رو به ما دادید ما دوباره اینارو بردیم گزینش جهاد تایید گرفتیم (ولی میدونستم کلا حرفاش دروغ بود ولی به روش نیاوردم)مهدی داداش کلی خندیدم ولی انتهاش اینو گفت که تا ابان میرین سرکار اول ابان رو هم اشاره فرموند.اهان یه چیزیم الان یادم افتاد گفتند پول نداریم ولی من برگشتم گفتم که دیگه مخالف حرفاتونم چون ما تامین اعتبار شدیم در جوابش گفت اره بعدش اون جمله معروف اخرشو فرمودند 
۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۷:۵۴ مهدی م.طبیعی 92
سلام بابک جان 
شما باکی صحبت کردید اسم اون آقا. ? 
ضمنا آخر ماه که میگی ایشون  گفت میرید واقعا جدی گفت ?  یا همینطور ی
بعدشم  نپرسیدی مدارک ما رو ارسال کردند استانداری یا نه ? چون من هفته پیش استانداری بودم گفتند هنوز منابع طبیعی مدارک ارسال نکرده 
خودت هم بهت میدونی که بدون ارسال مدارک کد مستخدمی به هیشکی داده نمیشه
سلام امروز با اداره منابع طبیعی تماس گرفتم کلی حرف زدیم  اول گفت دوماه بعد شروع بکار میکنین منم یکم تمجید و تعریف کردم دستتون درد نکنه خسته نباشید به قول خودمون هندونه زیر بغلش گذاشتم نمیدونم چی تو فکرش گذشت برگشت بهم گفت تا اخر این ماه کارا تموم میشه اول آبان خودتونو آماده کنید برید سر کارن. واقعا ماشالله :) 
پیش خودم چقد خندیدم اخه چرا چرا مارو اینقد سرکار میزارن  خخخخخ
سلام آقای مدیر. ببخشید شما اطلاع دارین چقدر طول میکشه کد مستخدمی برای فرد قبول شده صادر بشه؟
پاسخ:
مدیرسایت : اگه اطلاعات وارد سیستم بشه حداکثر دوهفته 
سلام
مث اینکه همه رفتن سرکار
دوستان کدوم ادارات شروع به کار کردن خبر دارین.
92 ایها رو میگم.
از دوستان اطلاعی داشتن ما رو بیخبر نذارین.
۱۲ مهر ۹۴ ، ۲۱:۴۳ مجید راه و شهرسازی 92 آ شرقی
تبریک میگم دوست ورزش و جوانانیمون
ان شا الله برا بقیه ما هم هرچه زودتر حل بشه
۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۲:۱۸ جهاد عشایر 92
سلام محضر همه دوستان گرامی
آقا امروز زنگ زدیم دوباره اداره محترم، گفتن هنوز به غیر از کد دو نفر از بچه ها هیچ کدی برای بقیه ی افراد صادر نشده، فک کنم این موضوع دوباره یه فرایندی باشه که با این بهونه شروع به کار تاخیر بیفته. به استانداری هم زنگ میزنیم میگه باید از ادارتون پی گیر باشین ما مدارک رو فرستادیم.
دوستان کسی می دونه که باید چیکار کنیم. استانداری و اداره هیچ کدام پاسخگو نیستن.
من موندم چیکار کنیم. حالا به کدوم نهاد و ارگان و اداره ای بریم دردمون رو بگیم.
از 15 خرداد همه ی کارامون تموم شده و 4 ماهه منتظر کد استخدامی و شروع به کاریم من نمی دونم دیگه چیکار کنیم.
کسی می دونه یه راهنمایی کنه؟؟؟؟؟؟


۱۲ مهر ۹۴ ، ۰۹:۴۹ اداره ورزش و جوانان
سلام.من امروز زنگ زدم کارگزینی ادارمون گفتن کد استخدامی شما اومده 25 مهر خودتو معرفی کن به اداره محل قبول شده.فکر کنم دیگه تموم شد.البته مال بعضی از بچه ها هنوز نیومده گفتن تا یکی دو روز اینده اونم تموم میشه.به امید اینکه مشکلات تمام بچه ها حل بشه.
۱۲ مهر ۹۴ ، ۰۹:۴۳ منتظر راه و شهرسازی92
چرا از راه و شهرسازی خبر جدیدی نمیشه آخه.مردیم از استرس و انتظار.دوستان تبریزی لااقل مراجعه حضوری به استانداری و راه انجام بدید و بیایید نتیجه را منعکس کنید
۱۲ مهر ۹۴ ، ۰۱:۲۷ راه وشهر سازی کردستان
ما بچه های شهر سازی کردستانم هنوز کارمونو شروع نکردیم هی الکی امروز فردا میکنن حالا که ماها داریم این همه استرس و نگرانی را تحمل میکنیم کسی خبر داره پایه حقوق مون چقدره؟ از یکی شنیدم 800000تومانه!!!!!! ولله بخاطر این همه علافی استرس باید یه جور دیگه بود ،از استرس این سه سال همه جور مرضی گرفتیم 
۱۱ مهر ۹۴ ، ۲۱:۰۲ بهزیستی 92
روزا داره میگذره اول مهر هم گذشت..مهر هم میگذره..چقد روزام پر انتظاره و اضطراب..خدایا خودت کمک کن.
۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۶:۰۶ مهدی م.طبیعی 92
سلام  دوستان
من هفته پیش وامروز از اداره پرسیدم ولی اونا جواب درست وحسابی به آدم نمیدن 
بنظرمن راهش آینه که جدی پیگیر باشیم من خودم هفته ای دوبار میزنم طوری که پشت تلفن هم میشناسند 
خواهشا پیگیری کنید
۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۵:۱۶ مجید راه و شهرسازی 92 آ شرقی
سلام خدمت همه دوستان
و تشکر از همه کسانی که پیگیر کارا هستند
من فعلا خبر جدیدی از ادارمون ندارم
ولی دیروز توو یه گروه دیگه خوندم از آذر تا دو سه ماه بعد عید سایت کارمند بسته میشه و کد مستخدمی صادر نمیشه
دوستان صحت داره بنظرتون؟؟
اگه واقعیت داشته باشه باید خیلی زود پیگیری کنیم و از یه جا یه تکونی به روال کارامون بدیم
من که باز دلشوره گرفتم نکنه نشه امسال.....
سلام مدیر خسته نباشی.مدیر جان اگه کسی به دانشگاه بدهی داشته باشه تو استعلام مدرک تاثیر داره یا نه؟
پاسخ:
مدیرسایت:بدون تسویه که مدرک نمیدن !!!
نه فک نکنم داشته باشه 
۱۱ مهر ۹۴ ، ۰۹:۲۲ منتظر راه و شهرسازی92
از راه دوباره پیگیر شدیم ظاهرا جواب گزینش ها هنوز نیومده و مدارک دانشگاهی را هم برای تایید اصالت فرستادن به سازمان های مرکزی آزاد و وزارت علوم .جواب اینها هم نیومده!!!!!!!!!!
۰۹ مهر ۹۴ ، ۱۱:۵۷ دامپزشکی 92
با سلام خدمت دوستان
فعلا که خبری از اداره دامپزشکی نیست و میگن کدی نیومده بعدشم دوستان عزیز وقتی براتون اقدام به گرفتن کد مستخدمی می کنند یعنی چیزی بعنوان مشکل تامین اعتبار وجود نداره!!یکی از شروط ارسال اسامی برای گرفتن کدمستخدمی امضا و تایید ذی حساب اداره مربوطه هست پس وقتی تایید کرده مشکلی وجود نداره و زیاد به حرف های بعضی کارمندای ناآگاه و گاها مغرض توجه نکنید!!و خودتونو انشاالله برای شروع بکار آماده کنید بقول یکی از کارمندای دامپزشکی از فردای شروع بکار هی دنبال مرخصی خواهید گشت از این چند روز باقیمانده نهایت استفاده رو بکنید. یاحق
۰۹ مهر ۹۴ ، ۱۰:۳۲ بهزیستی 92
بچه های دامپزشکی، منابع طبیعی،جهاد...لطفا از مراحل کاریتون ما روهم در جریان بذارین..امیدوارم سکوتتون به منزله شرو به کارتون باشه.
۰۹ مهر ۹۴ ، ۱۰:۲۸ بهزیستی 92 به جهاد عشایر
اقای ملک محمدی چند بار به خود من گفته و کارمندای اداره هم به من گفتن که 92ایها مشکل تامین اعتبار ندارن..نگران نباشین الان یه سایتی دیدم کد بچه های ثبت احول هم اومده از 15 این ماه یا اول آبان میرن سرکار.مشکلی بود که کد مستخدمی اون دو نفر اداره شما رو نمیدادن که. انش زود میرین سر کار این ماه.بعدش هم اداره ما و بقیه بچه ها.توکل به خدا.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
باسلام منا خانوم.یه سوال داشتم راهنمایی کنید ممنون میشم من نفر ذخیره اداره استانداردم .نمیدونم نفر اصلی کارش به کجا رسیده .تکلیف ما چی میشه میتونیم امیدوار باشم اگه اطلاعاتی دارید راهنمایی کنید ************************
۰۸ مهر ۹۴ ، ۲۳:۵۷ مجید راه و شهرسازی 92 آ شرقی
خوش بحالتون دوست جهاد عشایری
ان شا الله هرچه سریتر کارا ردیف شه برید سر کار پشت بند شماهم ما
ای خدا نظری فرما
۰۸ مهر ۹۴ ، ۲۳:۰۲ استخدامی جهاد عشایر
سلامی دوباره
از دوستانی که کد مستخدمی شون اومده لطفا ادارت خودشون رو معرفی کنن تا بدونیم کدوم ادراه مرحله کد گرفتنشون تموم شده.
ممنون میشم بگین که ادارات شما هم مشکل تامین اعتبار داره؟؟؟؟
۰۸ مهر ۹۴ ، ۲۲:۳۲ استخدامی جهاد عشایر
سلام
امروز دوستم به اداره زنگ زده میگن کد 2 نفر از بچه ها اومده، خدا رو شکر فک کنم دیگه کد بچه ها داره یواش یواش میاد. بعد از دوستم من زنگ زدم گفتم چه خبر انشالله شروع به کار کی میزنین.
 نمی دونم این مسئولین اداره چرا تو ضد حال زدن و بهونه گرفتن استادن، گفتن فعلا تامین اعتبار نشدین اگه کدها هم بیان مشکل تامین اعتبار هنوز هم پابرجاست.
من موندم چه طور بگیم که آقا ما تامین اعتبار شدیم. از دوستان کسی خبر داره چه طور این مسئول محترم رو قانعش کنیم یه راه حلی به ما بگه.
فک کنم باید اعتبار رو تو یه گونی بذاریم ببریم نشونش بدیم. ولی فک می کنم بازم همون بهونه رو می گیره که تامین اعتبار نشدین.
۰۸ مهر ۹۴ ، ۱۲:۱۶ منا ( راه 92 )
بله نفره اصلیم انصراف داده
من اول رفتم گزینش الان میگن میان برا تحقیقات محلی
از کارگزینی هم پرسیدم کی شرو بکاره گف هنوز چیزی معلوم نیس فقط صبر کنید ...
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۹:۳۷ راه وشهرسازی خرداد92
سلام منا خانوم.مگه ذخیره هارو هم برا گزینش دعوت کرده بودن یا نفر اصلی شما انصراف داده؟در ضمن یعنی از شما اول مصاحبه گزینش گرفتن بعد برا تحقیق محلی میان؟نپرسیدین اصلا نتایج گزینش بقیه کی میاد؟
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۷:۲۱ مهدی م.طبیعی 92
سلام به تمامی دوستانی که منتظرند
خدمت دوستان گرامی عرض کنم که امروز منم به استانداری مراجعه کردم آقای فرشباف  گفتند هر اداره ای که مدارک را به ما ارسال کنه ما فورا تاییدش میکنیم  میفرستیم تهران تا کد صادر بشه 
برخی ادارات مثل منابع طبیعی  هنوز مدارک حتی یک نفر را هم نفرستاده که استانداری  تاییدش کند ولی بعضی ادارات هم هستند که  تمام  کردند حتی کد هم براشون صادرشده مثل استاندارد پس لطفا از کارگزینی پیگیری کنید همه چی دست اداراته 
امیدوارم هرکی به نوبه خودش واسه خاطر خودش یه تکونی بخورد با مراجعه حضوری یا تلفنی اداره را تحت فشار قرار دهد شاید فرجی حاصل شود 
یاحق
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۷:۰۶ منا (راه 92 )
منم نمیدونم گم کردن یا نه 
چون من اوایله شهریور فرمو پر کرده بودم مگه به این زودی گم میکنن !!!

۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۷:۰۳ منا (راه 92 )
با سلام
بله منم آخر شهریور 94مصاحبه عقیدتی رفتم و منتظر ....
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۵:۵۴ مجید راه و شهرسازی 92 آ شرقی به منا(راه92)
به منا خانم
ای بابا
یعنی چی آخه؟ گمش کردن قبلی رو؟؟
شما مصاحبه شدین یا هنوز اونم مونده؟؟
مصاحبه ما هفته آخر شهریور بود
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۶ مجید راه و شهرسازی 92 آ شرقی
منا خانم چی بود فرم؟؟
ان شا الله که برا سو پیشینه و آزمایش هست و به ماهم میزنگن
دیگه تحملم تموم شده
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۴:۲۳ منا (راه 92 )
با سلام خدمت همه دوستان
امروز رفتم همون فرم گزینش که قبلا پر کرده بودم گفتن دوباره پر کن و سعی کن عینه همون باشه !!
من از لیسته ذخیره بودم 
تا جایی که من فهمیدم چون من ذخیره بودمو دیر تر اقدام شده کارای من برا همون بود 
به من گفتن این چن روزه احتمالا بیان برا گزینش محلی 
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۳:۱۸ منابع طبیعی ۹۲
با سلام
امروز به اتفاق یکی از دوستان عزیز که واقعا پیگیر کارای استخدامی بچه ها بود  رفتیم استانداری پیش اقای فرشباف برای پیگیری کارا یه خبر خیلی خوب که اعلام شد که تامین اعتبار انجام گرفته و خبر بعدی اینکه از ۶۹۳ نفر استخدامی کد ۱۰۰ نفر اومده  دوستان عزیز لطفا از ادارهاتون پیگیر باشین دیگه دست اداره خودتونه خواستین مراجعه حضوری نخواستین تماس تلفنی با کارگزینی اداره ,دیگه فکر نکنم از این خوب تر خبری باشه
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۲:۰۸ دامپزشکی 92
با سلام
خیلی جالبه استانداردی که آزمونش بعلت نرسیدن سوالات تخصصی بعضی رشته ها دوباره سال 93 تکرار شد امروز شروع بکار کردن!!!؟؟من از کارگزینی دامپزشکی پرسیدم کد مستخدمی فعلا صادر نشده نمی دونم والله کی راست میگه کی دروغ!!!کلا فضا خیلی خاکستریه!!
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۲:۰۰ راه وشهرسازی خرداد92
سلام منا.رفتی؟فرم چی بود؟به من زنگ نزدن!خیلی نگرانم.از استرس نمی دونم چکار کنم.رفتی بپرس ببین فرم برا چیه!!!
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۱:۵۸ جهاد عشایر به استاندارد 92
سلام به دوست عزیز
یه سوال
اداره شما کی اقدام به گرفتن کد کرده بود در ضمن ببخشید مگه تو دفعه اول که استانداری اقدام به گرفتن کد کرده بود اطلاعات شما  وارد شده بود آخه یوزر و پسورد استانداری بسته شده بود چه طور  مال شما رو ارسال کرده بودن. ممنون میشم اطلاعاتی بدین.
و در پایان شروع به کارتون رو بهتون تبریک میگم امیدوارم موفق باشید تو تمام مراحل کاری و زندگی تون.
یه چیزی رو هم همیشه در نظر داشته باشین برادر عزیز، چون برا رفتن به این کار واقعا زحمت کشیدین و خیلی منظر موندین تو ادارتون صادقانه خدمت کنین. مثل این کارمندان ادارات و استانداری نباشین که واقعا تو حق بچه ها ظلم کردن.
سپاس
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۱:۱۴ بهزیستی به منا راه
انشا الله خیر هستش.بعد رفتن اینجا هم خبر بذار ببینیم چی میگفتن.ممنون.
مال شهرستان جلفا.کارشناس IT جهاد کشاورزی.سایر شهرستان ها کارشناس ITشون مشخص شده؟
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۰:۳۳ مهدی م.طبیعی 92
سلام منا راه 92 شما گزینش و سوء پیشینه و عدم اعتیاد را ت کردین یا مونده? 
اگه مراحلو ت نکرده باشین حتما برا همینااس 
انشالله که زودتر ت شه ازاین بلاتکلیفی دربیاییم 
موفق باشید 
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۰:۳۲ مهدی م.طبیعی 92
سلام منا راه 92 شما گزینش و سوء پیشینه و عدم اعتیاد را ت کردین یا مونده? 
اگه مراحلو ت نکرده باشین حتما برا همینااس 
انشالله که زودتر ت شه ازاین بلاتکلیفی دربیاییم 
موفق باشید 
۰۷ مهر ۹۴ ، ۰۹:۱۰ منتظر راه ش شهرسازی 92 به منا (راه)2
چه فرمی بود که پر کردید؟کی نتایج را اعلام میکنند؟ نتایج گزینش اومده؟لطفا اطلاع رسانی کنید
۰۶ مهر ۹۴ ، ۲۳:۳۶ منا (راه 92 )
با سلام خدمت همه دوستان
امروز بعد از ظهر از کارگزینی با من تماس گرفتن گفتن فردا بیا یه فرم پر کن .
با کسی تماس گرفتن ؟؟
کسی میدونه این چه فرمیه ؟؟؟
۰۶ مهر ۹۴ ، ۲۲:۳۲ استاندارد۹۲
سلام به همه دوستان .جلسه معارفه و شروع بکار ما فردا است. ایشالا همه دوستان هر چه زودتر شروع بکار خواهند کرد. کد های استخدامی که دو هفته پیش وارد سامانه شده بود صادر شده است.
سلام برا کدوم شهرستان هستین؟ اسفند ماه اعلام نتایج مصاحبه کردن اردیبهشت برا تحقیقات محلی اومدن و مصاحبه عقیدتی شد سوء پیشینه و پزشکی و شهریور امضا سوگندنامه و گرفتن فیش نه تومانی اتفاق افتاده فکر کنم باید تا الان تماس میگرفتن
با سلام بر دوستان  راستش امروز با یکی از مدیران  اداره راه تبریز پدرم حرف  زده یکی از دوستان قدیمی  اش بوده بهش گفته دو ماه طول میکشه تا بریم سر کار  دوستان با این وجود 2ماه باید منتظر باشیم بعدش ببینیم چی میشه
۰۶ مهر ۹۴ ، ۱۴:۳۸ مجید راه و شهرسازی 92 آ شرقی
امروز به هسته گزینش تهران زنگ زدم که کی میاد جواب مصاحبه و گزینشمون
اوناهم درست و درمون جواب نمیدن
هی پیچوند آخرشم گفت از اداره استان خودتون پیگیر باشین
چی کار کنیم دوستان؟؟؟؟
۰۶ مهر ۹۴ ، ۱۲:۳۸ منابع طبیعی 92
با سلام لطفا دوستان بگم که کارای کدوم اداره تموم شده منظور از کارا :
1.تاییدیه گزینش به اداره مربوط اعلام شده
2.جواب نامه آزمایشات پزشکی و سو پیشینه  انجام شده و به اداره تحویل شده
3.فیش 90000 ریالی اخذ شده
با این سه مرحله عملا کارای یک فرد استخدامی انجام شده و منتظر گرفتن کد مستخدمی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی میمونه 
حالا من چند تا از ذستگاهها رو میدونم اینجا میگم دوستان لطفا تکمیل کنند 
اول اداره خودمون
1.منابع طبیعی
2.جهاذ سازندگی
3.جهاد عشایر 
4.ورزش و جوانان 
5.
6.
7.
۰۶ مهر ۹۴ ، ۱۲:۲۵ علیرضا به دامپزشکی 92
با سلام خدمت دوست عزیزم 
ممنون بابت پیگیریتون و اطلاع رسانی دقیق 
اگه میشه شماره تلفن آقای فرشباف رو بزارین در ضمن من امروز با آقای ملک محمدی تماس گرفتم  در مورد کد استخدامی پرسیدم در جواب با خنده فرمودند آخه واسه چی میخای بدونی 
بچه ها من آماده ام  بریم حضوری پیگیری کنیم 
۰۶ مهر ۹۴ ، ۱۰:۱۹ بهزیستی 92
امیدوارم بچههایی که تو مرحله ی گرفتن کد مستخدمی هستن زود کاراشون حل بشه...ما هم تاییدیه مون بیاد کارامون حل بشه.
۰۶ مهر ۹۴ ، ۰۹:۳۴ منتظر راه و شهرسازی92 به دامپزشکی92
فیش 9 تومانی را موقع پرکردن فرم گزینش ازما گرفتن!ممنون از شما.باز خبرهای جدیدی شد حتما به اشتراک بذارید
۰۶ مهر ۹۴ ، ۰۹:۲۱ دامپزشکی 92
با سلام
خدمت دوست عزیز راه و شهرسازی92 عرض کنم بدون داشتن تاییدیه گزینش گرفتن کد مستخدمی امکان نداره!! منظور من هم اداراتی بودن که همه مراحلو انجام دادن !! اصولا یکماه بعد از مصاحبه عقیدتی تاییدیه اش میاد.شما باید از اداره راه و شهر سازی پیگیر باشید تا به محض آمدن تاییدیه ها مدارک و مستندات شمار و به استانداری ارسال کنند!!اینم بدونید قطع و یقین تامین اعتبار شدین و احتمالا اگه تاییدیه شمام بیاد و ادارتون و استانداری لفتش ندن شمام از اول آبان شروع بکار خواهید کرد. اینم بگم هروقت ازتون فیش 9 هزارتومنی ثبت نام رو خواستن بدونید ادارتون داره کارای اخذ کد مستخدمی رو انجام میده. یا حق
۰۶ مهر ۹۴ ، ۰۸:۰۶ منتظر راه و شهرسازی92 به دامپزشکی92
اسامی چه اداراتی را به سامانه وارد میکردن؟تایید گزینش نیاد میتونن اسامی را به سامانه وارد کنن؟امیدی هست تا آبان کد کارمندی اخذ بشه؟
ما اواخر شهریور مصاحبه عقیدتی دادیم ولی فعلا خبری نیست!!!!!
بچه ها کسی میدونه بعد از تایید گزینش از تهران چن روز طول میکشه برامون برا گرفتن کد مستخدمی اقدام کنن؟ آیا گرفتن کد بعد از انجام آزمایشات و سو پیشینه است؟
۰۵ مهر ۹۴ ، ۲۰:۴۹ جهاد عشایر 92
سلام به همه دوستان
دوست عزیز دامپزشکی 92 خدا خیرت بده، واقعا این خبر خوشحال کننده ای بود که شنیدم خیلی خیلی خوشحال شدم.
امیدوارم بحق و حرمت آقامون سیدالشهداء(ع) کار بچه ها هرچه زودتر حل بشه تا یه سرو سامانی به زندگی شون بدن.
یه سال و نیم ازدواجم به خاطر این استخدامی معلق مونده باور کنین روحیم خیلی ضعیف شده، خبر خوبتون انشاالله با شروع به کارمون تکمیل میشه.
ممنون ازتون که وقت میزارین و پی گیر کارا میشین.
سپاس
۰۵ مهر ۹۴ ، ۲۰:۳۶ مجید راه و شهرسازی 92 آ شرقی
دستت درد نکنه جناب دامپزشکی عزیز
خوش خبر باشی
توکل بر خدا
انشالله هرچه زودتر جواب مصاحبه ماهم بیاد بریم ادامه کارا
بچه های جهاد، شما از کجا میدونید از مصاحبه قبول شدید؟ باهاتون تماس گرفتن؟
۰۵ مهر ۹۴ ، ۱۵:۵۰ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
سلام دوستان.
من هفته قبل دوشنبه زنگ زدم به اقای ملک محمدی گفتن که سایت کارمند برای استانداری فعال شده و به ما رمز و پسوورد دادن..به اقای فرشباف هم زنگ زدم همین رو گفتن ..
ما جهادکشاورزی ایلام هستیم امروز زنگ زدن گفتن توی سایت سازمان جزوه دانلود کن بخون هفته دیگه دو روز کلاس دارید.خدا بخواد فرجی شد انگار
۰۵ مهر ۹۴ ، ۱۴:۱۶ دامپزشکی 92
با سلام خدمت دوستان خبر خوب و امیدوار کننده اینکه:
امروز مراجعه حضوری به استانداری (پیش آقای فرشباف )داشتم و خوشبختانه اعلام کردن مشکل یوزر و پسورد حل شده واسامی خیلی از دوستان به تهران ارسال شده و تعداد کمی مونده که ظرف امروز و فردا ارسال خواهد شد و خودم با چشمای خودم دیدم آقای فرشباف در حال ارسال مدارک بود.
با این حساب اگه مشکل خاصی دیگه پیش نیاد و تهران کدهای مستخدمی را سریعتر صادر کنه اول آبان شروع بکار خواهند زد چون فرمودن شروع بکار زدن وسط ماه خیلی سخته مخصوصا از نظر حسابداری!!آ(البته اداره ای بخواد می تونه از همون روزی که کد میاد شروع بکار بزنه) آقای فرشباف فرمودن دیگه حضوری اینجا مراجعه نکنید چون ما اسامی را ارسال کردیم از این به بعد به محض صدور کد مستخدمی اپراتور کارگزینی تون می تونه تو کارتابلش ببینه!!پس دوستان پیگیریاتونو از کارگزینی ادارات انجام بدین به امید موفقیت و سربلندی دوستان. یا حق
۰۵ مهر ۹۴ ، ۰۹:۰۷ مهدی م.طبیعی 92
سلام دوستان 
منم آماده ام باشما بریم پیگیر کارمون باشیم 
۰۵ مهر ۹۴ ، ۰۶:۳۲ مجید راه و شهرسازی 92 آ شرقی به دامپزشکی 92 عزیز
کاملا موافقم باهات
باید یه تجمع و اعتراض مقابل استانداری بکنیم
کس نخارد پشت من / جز ناخن انگشت من
خودمون اقدام نکنیم پیگیر نشیم زیر فشار نبریمشون اونا عین خیالشون نیس
هفته ای دوبار زنگ میزنم از هر دو هفته یه بار حضوری هم خودم میرم هم خانومم ولی کسی صادقانه حرف نمیزنه فقط میخوان ردمون کنن بریم که مزاحم جک گفتن و بازی با گوشیاشون نشیم
سلام
فک کنم این یوزر و پسورد استانداری یه فیلم دیگه باشه که برا تاخیر شروع به کار بهونه ای داشته باشن. پس دوستان عزیز هرچه زودتر هماهنگ بشیم بریم ببینیم داستان غیرفعال شدن سامانه استانداری چقدر درسته، اگه حضوری بریم ، میگیم در مقابل ما با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تماس بگیره و بزنه آیفن تا همه بشنفن که آقا واقعا مشکل از طرف استانداریه یا سازمان مدیریت و برنامه ریزی.
۰۵ مهر ۹۴ ، ۰۰:۵۷ استخدامی جهاد عشایر

سلام به دوستان عزیز و منتظر

سوال دوست عزیزمون دامپزشکی 92 از یک دوست که پرسیده بود چرا یوزر و پسوردهای استان آذربایجان شرقی غیر فعال شده. و جواب یک دوست از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

غیر فعال شدن یوزر و پسورد یک امیر عجیب و غریب نیست.

ولی با یک تلفن به مسئول مربوطه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی قابل رفع است.

از مسئول مربوطه پرسیدم. ایشان فرمودند اگر مشکلی هست، معاون سازمان مدیریت استان با موبایل بنده تماس بگیرند تا سریع اوکی کنم.

حالا قضاوت رو به خود دوستان واگذار می کنم ببینین که کم کاری از جانب چه کسی اتفاق میفته.

دوستان بسیاری از استانها تو همین اول مهر شروع به کار کردن ولی استان ما دریغ از یک اداره.

بسیاری از ادارات مثل اداره ی ما جهاد عشایر چندین ماهه تمامی مراحل استخدامی رو تموم کرده و منتظر کد مستخدمیه، حالا چرا این کد اینقدر پروسه طولانی به خود گرفته جای فک کردن و پی گیری کردن نداره.

من از همه دوستان خواهش می کنم زمانی رو تعین کنن که مراجعه حضوری داشته باشیم آن هم نه یکی دو نفر ، به صورت دسته جمعی که هرچه تعدادمون بیشتر باشه خیلی خوبه.

یک نکته هم قابل بیانه که بعضی از دوستان از مراجعه حضوری میترسن در صورتی که چیز خاصی تو مراجعه حضوری اتفاق نمیفته  و نگران از دست دادن کارتون نباشین چون چنین اتفاقی نمیفته.

به دوستان فعال دامپژشکی 92، منابع طبیعی 92 ، جهاد 92 ، بهزیستی 92، راه 92 و سایر دوستان که پیشنهاد و خواهش می کنم زمانی رو تعین کنین که مراجعه حضوری داشته باشیم.

سپاس

سلام به همه به دوستان
گفتا زکه نالیم که «از ماست که بر ماست»
دوستان عزیز وعده ی مهر هم الکی در اومد، حالا منتظر کدوم ماه باشیم، آبان، آذر، دی،بهمن و ....
تا کی میخوایم بشینیم خونه و پی گیر کارا نشیم، یه تکونی به خودتون بدین و بدیم
از دوستانی که آماده ن سه شنبه هماهنگ بشیم ساعت 10 صبح برا پی گیری حضوری بسم الله، اعلام آمادگی کنن بریم ببینیم چی میشه.


سلام برا جهاد که فعلا خبری نیست میگن برا ناظرین کشاورزی قراره اول ارسال مدارک کنن و کد بگیرن ما هم معلوم نیست کی؟؟ 
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۹:۲۰ دامپزشکی 92
با سلام خدمت دوستان
فعلا استانداری کار خاصی برای گرفتن کد مستخدمی برای سال 92 ای ها انجام نداده چه برسه کسی بره سرکار!!عملا سرعت عمل اداراتی که سریع مدارک و مستندات لازمو به استانداری ارسال کردن را با تعلل بی اثر کردن!!یک بهانه واهی که یوزر و پسوردمون غیرفعال شده!!همین بهانه کهنه رو در تیرماه هم داشتن که یوزر و پسورد های قدیمی غیرفعال شده و عملا دسترسی به سایت کارمند ایران نداریم!!! احساس می کنم اینا دلشون به حال ما نمی سوزه و بی عرضگیشون کاملا مشهوده!!برای سال 92 از نیم سال دوم بودجه تامین شده!!اینا یا بودجه رو میخوان جای دیگه خرج کنن یا از اول دروغ گفتن!!اما سوالی که از جناب یک دوست داشتم فرمودن رفع ایراد یوزر و پسورد کار زیاد سختی نیست و با یک تلفن حل میشه!!دوستان الان تنها راه مراجعه همه جانبه به استانداری و تحت فشار گذاشتن اونهاست!!من این همه رفتم استانداری تا حالا ندیدم کسی حضوری بیاد پیگیر باشه!!!از یک دست هم صدایی در نمیاد و  آقای ملک محمدی می تونه با چندتا دلیل و برهان و وعده و عید دست به سرکنه و مجبورت کنه بری منتظر بمونی!!این مشکل دقیقا برای 91 های کردستان اتفاق افتاد و 3 ماه طول کشید براشون کد مستخدمی بگیرن و تازه رفتن سرکار!!دقیقا هر روز یک بهونه واسشون میاوردن و با اینکار 3 ماه علافشون کردن!!احتمالا همچین طرح و برنامه ای واسه ماهم ریخته شده!!و تنها راه مقابله باهاش هماهنگی بچه های هرکدام از ادارات و پیگیری همه جانبه و هر روزه از استانداری تا سریع مشکلو حل کنند!!جالب اینجاست تهران میگه هیچ مشکلی برای تخصیص بودجه نداره و به محض ارسال اسامی و مدارک براشون کد مستخدمی صادر میشه!!فعلا دقیق نمی دونم استانداری دروغ میگه یا سازمان مدیریت!!اما هرچی هست با بیخیالی طی کردن و ترسیدن از مراجعه حضوری اینارو بیشتر تشویق می کنیم با خیال راحت بیشتر تعلل کنن!!جالب اینجاست بقول خودشون کل کار ارسال زدنه یک اینتره و اگه برین استانداری خواهید دید بیکار نشستن تو اتاقاشون و دارن جوک واسه هم تعریف می کنند!!یا حق
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۷:۲۵ ورزش و جوانان
سلام. مگه از 92 ای ها کسی رفته سرکار.اداره ما هم تمام کار هاشو انجام داده تعهد محضری هم از ما گرفتن.من با دفتر اقای مهر اسا که تماس گرفتم گفت که هیچ اداره ای هنوز شروع بکار نکردن خبری هم نیست اما ما تلاش خودمونو انجام میدیم تا زودتر حل بشه
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۵:۱۵ بهزیستی 92 به دامپزشکی
شما چیکار کردین؟شروع به کار کردین؟
از 92ایها تو آذربایجانشرقی کسی شرو به کار کرده....اگه نه دلیلشون چیه؟منابع و دامپزشکی همه مراحلش تموم شده بود تا اونجا که یادمه.شروع به کار کردن؟
چهاد 92 به نظرم اگه مصاحبه تخصصی قبول میشدی اسمت تو سایت میزدن.از اداره هم پیگیری کن.
سلام
من بهمن 93 رفتم مصاحبه و دیگه خبری نشده. اگه از مصاحبه قبول شده بودم تا حالا بهم گفته بودن یا قبل اینکه به خودمون بگن گزینش میکنن؟هنوز امکانش هست که بگن؟
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۴:۱۵ بهزیستی 92
عید قربان رو خدمت مدیر گرامی و جناب دوست که لحظه ای از کمک به ما دریغ نمیکنند تبریک میگم.بچهای منتظر استخدامی عید رو به شما هم تبریک میگم انشااالله مشکل همه مون حل بشه.
۰۲ مهر ۹۴ ، ۰۷:۵۹ مهدی م.طبیعی 92
برادران و خواهران عزیز عیدتون مبارک 
اول مهرم گذشت ولی خبری نشد 
شماها رونمیدونم ولی من دیگه اصلا حوصله اونایی که ازم میپرسن استخدامت چی شد رو ندارم 
نمیدونم چرا اینقدر مسئولان ذیربط نسبت به استخدام ما بی تفاوت اند 
خدا رو قسم به حرمت این روز که عید قربانه .خودش کار مارو ردیف کنه این بندگانش هیچ رغبتی به کار کردن برای همنوعنشو ندارن
سلام خدمت همه دوستان
بچه ها امروز زنگ زدم استانداری، گفتن هنوز هیچ چیز دیگه مشخص نیست چون بر هیچ کس نتونستیم کد استخدامی بگیریم.
دوستان این استانداری کی می خواد کد بگیره، نمی خوایین یه کاری کنین. می خوایم فقط منتظر باشیم تا کسی ما رو سوار کنه و ببره سر کار ادراه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام
دوستان بسیاری از استانها از اول مهر ماه شروع به کار میکنن، حتما برین تو قسمت استخدامی اونا و ببینین.
ولی نمی دونم استان ما داره چیکار میکنه، چرا پیگیری حضوری نکنیم ، تو رو خدا یه کاری کنین، هماهنگ بشیم بریم استانداری ، وعده مهر هم الکی در اومد و این قضیه سر دراز دارد.
هر کسی پیگیری حضوری می خواد ، بسم الله
سلام مدیر جان خسته نباش.مدیر از کجا میشه فهمید کسی از تحقیقات محلی قبول شده یا نه؟ و اگه کسی از تحقیقات رد بشه به گزینش دعوت میکنن؟
پاسخ:
مدیرسایت: بله دعوت به گزینش میکنن واگه مورد باشه حتما برای ادای توضیحات میخوان و 
سلام به همه دوستان.ما داوطلبان استخدامی سال 91 و 92 بیمه ایران که مثل شما پیگیر استخدام هستیم ، گروه تشکیل دادیم و قرار گذاشتیم از اول مهر به مدت یه هفته به سایت علی مطهری(نماینده مجلس) بریم و متن شکوائیه خودمون از سازمان مدیریت منابع  و برنامه ریزی را مطرح کنیم.شما هم اگر از انتظار خسته شدید به سایت علی مطهری رفته و قسمت بالای صفحه (ارتباط مستقیم ) را انتخاب کنید و متن شکوائیه خود را بنویسید.اگه همه با هم متحد بشیم انشالله به نتیجه میرسیم.
۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۲:۲۶ بهزیستی 92 به منابع طبیعی
ناراحت نباشین.دعا کنین تو همین 2ماه حل بشه.راضی هستیم. چه میشه کرد منم شرایطم بهتر نیست اصلن .یه مشکل دیگه هم برام پیش اومده دوتاشونو دیگه تحملش برام سخت شده. توکل به خدا و دوست عزیز صبر کن.ما که این همه مدت رو صبر کردیم.این روزا هم روش.منابع طبیعیها زودتر از ما میرن چون همه کارتونو کردین به وضعیت ما فک کن که قول مهر رو دادن در صورتی که الان اول مهر هست ولی هنوز منتظر تایید گزینش از تهران هستیم.انش حل میشه.توکل به خودش.
۳۱ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۵۴ منابع طبیعی ۹۲
سلام دوستان همه دوستانی که مثل من آزمون استخدامی۹۲امتحان دادند بعد منتظر ماندند سختی کشیدن و در انتظار اشتغال کار خود هستند تا شیرینی کارشان رابچشند دوستان من دیگه نمیدونم چی بگم واقعا کم اوردم اون شخصی که جلوی من قول داد مهر میرین سر کار خیلی خوشحالم کرد ولی امروز در کمال ناباروری قول دو الی سه ماه دیگه رو بهم داد نمیدونستم چی بگم کجا برم به کجا مشکلمو بگم جایی نداشتم ولی خدا شاهده امروز چنان حالم گرفته شد که تا به این سن اینجور نشده بودم واقعا اشک من در آمد فقط یه جای خلوت میگشتم که کسی  گریه های منو نبینه من چیزی برای گفتن ندارم خدایا تو شاهد کار بندگانت هستی نفرینشان نمیکنم ولی ای خدا ای خدا این این بندگان دو رویت را از خواب غفلت بیدار کن 
امین
ماه بعد همین روزا یعنی میشه دنبال کد مستخدمیمون باشیم ..
خدایا خودت کمک کن.
سلام
بچه کسی می دونه واقعا کی میریم سرکار
پدرم هی از من پی گیر میشه، گفته بودم دیگه مهر آخر کاره ولی اینجوری که میره آخر پائیز هم نمی تونیم بریم سرکار
از بس بهشون وعده های الکی دادم فک می کنن مسخرشون کردم. پیرمرد بیچاره از سرکار رفتن من اینقدر غصه خورده.
خدا باعثش رو نبخشه.

۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۰۲ منتظر راه و شهرسازی92
امروز با آقای جلیل نژاد تماس گرفتم گفتند فعلا خبری نیست و گزینش باید تاییدیه از تهران بفرسته تا بقیه کارها را انجام بدیم.
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۱۷ عشایر 91 به جهاد عشایر
سلام دوست عزیز
امروز صبح تو اداره یه سر زدم به این سایت دیدم پیام زدی خواستم بگم نگران نباش رئیس رفته تهران دنبال کاراتون.اگه رشته تحصیلی با پست سازمانی  و رشته و رسته شغلیتون جور باشه  زودتر کد صادر میشه و اگه بودجه حل بشه بزودی شروع بکار خواهید کرد.پس زیاد با اداره تماس نگیرید که جواب تکراری میگیرید.یه مطلب دیگه اینکه شما تو لیست جذب اداره هستید و قرار نیست فرد دیگری به جز شما جذب بشه و منو دوست خودتون بدونید که دنبال کاراتونه پس صبور باشید که خدا با صابران است.
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۳۲ بهزیستی 92 به دامپزشکی
من پیگیری میکنم.ما تازه مصاحبه عقیدتی دادیم.دیروز هم رفتم اداره گفتن که اسامی رو به اتهران فرستادیم برا گرفتن تایید گزینش.اون هم یک ماه طول میکشه..وگرنه میرفتم پیش ملک محمدی...منتظر اداره ام. 
با سلام 
دوستان خبر بد اینکه یوز و پسورد استانداری دوباره غیرفعال شده و استانداری هیچ کد مستخدمی برای 92 ای ها تا الان نگرفته!!!و کل مدارک و مستندات ارسالی ادارات توی استانداری گیر کرده حالا هی بگین اول مهر می ریم سرکار و هی دنبال این باشین دیگران دنبال کار باشن و دریغ از یک تماس تلفنی حضور فیزیکی پیش کش!!!این خبرو حضورا رفتم استانداری از فرشباف گرفتم چون ملک محمدی توی اتاقش نبود!!منکه به شخصه از این همه رفتن به استانداری خسته شدم این همه دروغ و دغل بازی تاکی قراره ادامه داشته باشه؟!!یک تکونی به خودتون بدید تا یکم تحت فشارشون بزاریم تا سریعتر مشکلو حل کنند!!با این حساب یک حساب سرانگشتی نشون میده یک هفته زمان می بره استانداری اسامی رو ار سال کنه احتمالا بین یک الی دو هفته زمان میبره کد صادر بشه تا برسه دست اداره و حکم بزنن میشه آخر مهر!!!اونم با فرض اینکه همین فردا یوز و پسورد آقایون فعال بشه!!!وگرنه حالا حالا ما اندر خم یک کوچه ایم!!یکماه لفتش بدن واسه دولت چند میلیارد صرفه جویی در بر داره!! حالا بشینین تو خونه هاتون منتظر باشین یکی خبر خوب براتون بیاره!!! یا حق
سلام جناب مدیر یه سوال داشتم.ما 20 نفر هستیم فرزندان ایثارگر جهادکشاورزی جذب شدیم تمام کارامون انجام دادیم مدارک 4 ماه پیش تحویل دادیم کد مستخدمی گرفتن خلاصه گفتن 1 مهر شروع به کاره.الان میگن باید برید آموزش ببیند خلاصه احساس میکنم دارن می پیچونن.میخواستم بپرسم این آموزش بدو خدمت حقیقت داره؟
پاسخ:
مدیرسایت : دوره بدو خدمتو بعضی از ادارت بعد شروع بکار برگزار میکنن وبعضی از ادارت دیگه همون اول شروع بکار این بستگی به ادارتون داره که کی برگزار کنن و اگه بگن دیگه حقیقت داره نمیشه که دروغ بگن به هر حال شکا دیگه کارمند محسوب میشین 
با سلام 
شماره تماس با آقای ملک محمدی:
33394235
سلام از مدیر محترم سایت سوالی داشتم. ما 8 نفر هستیم که 5 نفرمون مدارک پزشکی و سوپیشینه و ... رو تحویل دادیم ولی 3 نفر هستن که به دلایل شخصی مدارک تحویل نمیدن و مایل هستند که تاریخ شروع به کار تعویق بیوفته. به نظرتون امکانش هست ما پنج نفر درخواست بدیم زودتر شروع به کار کنیم یا اینکه باید صبر کنیم همه با هم شروع کنیم؟
پاسخ:
مدیرسایت : شروع بکار اونا هیچ ربطی به شما نداره شما که همون موقع مدارکتونو دادین براتون باید شروع بکار بزنن و شروع بکاتونو هم میتونین درخواست بکنین .
سلام خدمت دوستان لطفا شماره ملک محمدی و فرشباف رو بزارین از فردا صبح پیگیر باشیم اگه بشه حضوریم هماهنگ بشیم بریم من اماده هستم 
با سلام خدمت همه
دوستان مخصوصا اونایی که مطمن هستند اداره مربوطه اسامی و مدارکو به استانداری ارسال کرده حتما پیگیری حضوری و تلفنی انجام بدن تا استانداری در ارسال اسامی به سازمان مدیزیت تعلل نکنه!! خود آقای ملک محمدی گفتند من فقط تطبیق اسامی انجام میدم و کلید اینتر می زنم و سازمان مدیریت به تایید ما اعتماد می کنه و زیاد تو بررسی و کنترل مدارک ریز نمیشه!!احتمال شروع بکار اول مهر خیلی ضعیفه با این وضعیت حداقل کاری کنیم توی هفته اول و دوم مهر کدها آمده باشه و از این انتظار تموم نشدنی خلاص بشیم!!توی روال عادی و معمولی سازمان مدیریت ظرف یک هفته کد مستخدمی صادر می کنه!!و حتی یکی از دوستان که توی سازمان مدیریت کار می کنند و همین جا پیام می گذارن با قاطعیت اعلام کرد 3 روز زمان میبره و به حرفهای بعضیا که میگن 2 ماه طول می کشه توجه نکنید.انشاالله با شروع پاییز خبرهای خوبی در راه باشه.
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۳۹ روح اله موسوی مقدم
با سلام خدمت دوستان
در جواب دوست عزیز جهاد 92 بگم دامپزشکی اسامی و مدارکو فرستاده برای گرفتن کد مستخدمی از جهاد خبر ندارم .بنده خودم دوشنبه یا سه شنبه همین هفته پیش رو می رم استانداری ببینم اسامی رو فرستادن تهران یا نه چون بقول آقای ملک محمدی کلش یک اینتر زدن هست و زمان زیادی لازم نداره!!دوستان اداراتی که اسامی و مدارک رو ارسال کردن دیگه کاری نمی تونند بکنند جز با رسیدن کد مستخدمی الان بیشتر باید پیگیری از استانداری و شخص ملک محمدی و فرشباف بیشتر باشه که هم مدارکو به سازمان مدیریت سریع ارسال کنند و هم از تهران پیگیر باشن تا کدها سریعتر تخصیص پیدا بکنه!!کل فرآیند تخصیص کد مستخدمی در شرایط عادی یک هفته زمان می بره.احتمال بسیار زیاد تو همین هفته اول مهر کدهای اداراتی که سریع اقدام کردن بیاد ولی در بدبینانه ترین حالت هفته دوم یا سوم مهر خواهد بود. یا حق
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۳۹ فرمانداری به بهزیستی
برا ما که از هفت ماه هم داره میگذره. ما بعد 6 ماه تازه رفتیم مصاحبه.
الآن هم بهمون گفتن گزینش 9 ماه طول میکشه.
بچه ها کسی میدونه برای اینکه بدونیم کد مستخدمی اومده یا نه بتید به کجا مراجعه کرد تو استانداری؟اگه شماره اون قسمت هم دارین بیزحمت اینجا بذارین.پیگیری کنیم.
با سلام خدمت همه دوستان
آقا یه قراری بزاریم برا پی گیری از استانداری، مهر ماه داره شروع میشه و ما هنوز اندر خم یک کوچه هم نیستیم. دوستان یه همتی کنید با هم بریم ببینیم چی میشه، ار دوست عزیزمون دامپزشکی 92 که اطلاعاتش بیشتر از ماست یه راهنمایی کنن که چیکار کنیم . وضعیت داره خیلی بد میشه؟؟
پاسخ:
مدیرسایت به بهزیستی 92 :نه امکان نداره برای گرفتن کد داشتن تاییدیه گزینش الزامیست
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۲۴ استخدامی جهاد عشایر
سلام
از مدیر و دوستان تقاضای راهنمایی داشتم.
امروز زنگ زدم اداره، پرسیدم کد استخدامی صادر شده، میگه باید از استانداری پی گیر باشی ، گفتم آخه مگه قرار نیست اداره کد رو بگیره .گفت ما مدارکتون رو می فرستیم استانداری تا تائید کنه و کد بگیره.
حالا جناب مدیر و دوستان عزیز آیا این فرایند واقعا درسته یا اینم از ازون حرفاست.
پاسخ:
مدیرسایت:درسته مدارکو میفرستن استانداری بعد تایید اونا به سازمان مدیریت ارسال میشه اما از تمامی فرآیند خبر دارن اگه مدارکتون تایید بشه یا نشه میدونن استانداریم در جریانه البته ولی اونم میگه باید از ادارتون بپرسین و اصولا هم ادارتون باید پاسخگو باشد
سلام
دوستان اینجوری که پیش میره فک نکنم مهرماه هم بریم سرکار
چون سه چهار روزه دیگه مهر میشه و هنوز هیچ خبری از کد گرفتن نیست. به ادره که زنگ میزنی میگه اطلاعات رو فرستادیم برا استانداری تا کدتون رو بگیرن، حالا نمی دونم این فرایند بررسی مدارک چقدر طول میکشه که استانداری تائید رو نمیزنه که  مدارک به سازمان برنامه ریزی کشور بره بعد کدامون صادر بشه؟
واقعا خسته شدیم 4 ماهه جواب گزینشمون اومده منتظر کدیم. آخه بابا کسی نیست بگه دارین چیکار می کنین؟
خوب ما هم خرداد ماه فرم گزینش پر کردیم تا حالا میشه 4ماه یه ماه هم جواب گزینشا میاد در کل میشه 6 ماه دیگه.
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۳۹ مهدی ،ثبت اسناد'۹۱
با سلام،از دوستان ثبت اسنادی ۹۱ اگه کسی هست با بنده تماس بگیرن۰۹۱۴۶۱۳۳۳۶۷
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۳۵ منتظر راه و شهرسازی92 به فرمانداری
شرمنده من فک کردم منظور از منتظر من هستم من منتظر راه و شهرسازی 92 هستم که 3 روز قبل مصاحبه دادم
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۲۲ فرمانداری به بابک
من آزمون سال اسفند سال 91 هستم (برای فرمانداری) و از یک استان دیگه. ولی گزینشم تا الآن 7 ماه شد. چون از اسفند فرم گزینش پر کردیم و 2 شهریور مصاحبه رفتم. بهمون گفتن پروندتون تهرانه. وقتی وضعیت باقی استانهارو میبینم ناامید میشم. بچه های استان کردستان ماه رمضون مصاحبه دادن. آذربایجان شرقی خرداد و ....
هنوز جواب گزینش اینا نیومده. برا مارو تازه دو هفته میشه فرستادن. انگار باید چند ماه هم اینجوری الاف بشیم
شنبه قراره برم حضوری پیگیری کنم ببینم چی میگن.
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۵۳ بابک به فرمانداری
به نظر من دیگه حتما باید حضوری بری چون تامین اعتبار شدیم .
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۴۰ فرمانداری به بابک
اداره به ادره فرق میکنه. انگار از همه بدتر گزینش استانداریه. الآن 7 ماهه در حال گزینشیم ولی اصلاً مشخص نیست جوابش کی میاد.
خود کارمندای بهزیستی به ما گفتن که نتایج یک ماه بعد میاد.6ماه دیکه چیههههه یا خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.
دوستان برای پیگیری جواب گزینش یا به صورت حضوری به اداره تون برین یا تماس بگیرین جواب گزینش حداکثر یک ماه بعد اعلام میشه به اداره
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۲۸ فرمانداری92 به فرمانداری
آره جناب آقا یاخانم فرمانداری
من و دوستم که هردو قبولی یه اداره ایم ودریک روز و یک ساعت یعنی همزمان گزینش رفتیم جواب گزینش ایشون یک ماه پیش اومده والبته اون یکی دوستم هم که قبول شده همون اداره ماست و یک ماه قبل از ما گزینش شده یعنی7اردیبهشت جوابش(من و دوست7اردیبهشتی)هنوز نیومده.تماس هم میگیریم میگن فرستادیم تهران هر وقت اومدزنگ میزنیم.
درحالیکه اون دوست و همکارآینده بنده که همزمان گزینش رفتیم همه کاراشو از جمله آزمایشات و سوء پیشنیه و مدارک برا کد استخدامی و تعهد رو تحویل کارگزینی استانداری داده(حدود یک ماه پیش) هنوز خبری نیست
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۳۳ فرمانداری به فرمانداری 92
منظور شما اینه که بعد مصاحبه عقیدتی 6 ماه زمان میبره تا جواب گزینش بیاد؟ آخه بچه های استان کردستان هم ماه رمضون مصاحبه رفتن ولی جواب گزینششون نیومده.
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۲۹ فرمانداری به فرمانداری 92
لابد منظور منتظر اینه که 5 ماهه فرم گزینش رو پر کرده. من اسفند 93 فرم گزینش پر کردم و 2 شهریور مصاحبه عقیدتی رفتم. یعنی 6 ماه طول میکشه تا جوابش بیاد؟ یا خداااااااااااا
البته یکسری استعلام اول کار گرفتن. دیگه نباید جواب گزینش اینقدر طولانی بشه. من موندم اینا چرا اینقدر راحت دروغ میگن. دیگه حالم داره از دروغگویی اینا بهم میخوره.
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۱۹ فرمانداری92 به منتظر
جناب منتظر
شما که توکامنت قبلی گفتین5ماهه گزینش دادین در حالی که در پاسخ من نوشتین21 شهریور رفتین مصاحبه عقیدتی؟؟؟؟؟اینا چه نسبتی باهم دارن من متوجه نمیشم؟؟؟؟ اگه 21 شهریور رفتین که نهایتا5 روزه شما گزینش رفتین.!!!!!!
عزیزم من از خردادمنتظر نتایج گزینشم یعنی هفتم خردادگزینش رفتم.
به ماهم گفتن یک ماهه میاد.
ولی اصولاتا شش ماه نتایج گزینش طبق قانون طول می کشه.

۲۵ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۱۵ منتظر به فرمانداری92
من ازمون خرداد92 اداره راه و شهرسازی بودم 21شهریور رفتیم واسه مصاحبه عقیدتی.مصاحبه کننده گفت که یک هفته ای جواب رو میدیم
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۱۵ منتظر به فرمانداری92
من ازمون خرداد92 اداره راه و شهرسازی بودم 21شهریور رفتیم واسه مصاحبه عقیدتی.مصاحبه کننده گفت که یک هفته ای جواب رو میدیم
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۱۵ منتظر به فرمانداری92
من ازمون خرداد92 اداره راه و شهرسازی بودم 21شهریور رفتیم واسه مصاحبه عقیدتی.مصاحبه کننده گفت که یک هفته ای جواب رو میدیم
ممنون از مدیر وهمه دوستان بابت جواب گوییشون .

۲۴ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۲۳ مهدی م.طبیعی 92
دوستان عزیز خواهشا از اداره بامرجعه حضوری یا تماس پیگیر باشید
ن هر هفته میپرسم شماهم پیگیری کنید 
نمیدونم آخر عاقبت کارمون به کجا میرسه 
۲۴ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۲۲ فرمانداری92 به منتظر
سلام جناب منتظر
شما قبول شده کدوم اداره اید؟ و دقیقا چه تاریخی گزینش شده اید؟
ممنون
با سلام خدمت دوستان
در جواب منا خانم باید بگم:
اولا استخدام همه ی افراد عادی و فاقد سهمیه بصورت پیمانی انجام میشه ثانیا شرایط تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی آزمایشی اینجوریکه بعد گذشت حداقل سه سال اگر 60% امتیازات لازم رو کسب کرده باشین دوباره می فرستن گزینش برای تایید صلاحیت و بعد از تایید هسته گزینش حکمتون تبدیل به رسمی آزمایشی میشه و این پروسه واسه رسمی قطعی هم صدق میکنه!!البته اینم بگم روالی که داره اینکه بجای سه نفر کارمند رسمی که بازنشسته میشن باید یک نفر پیمانی تبدیل به رسمی بشه و اولویت با پیمانی های قدیمی تره.در ضمن برای پیمانی کد مستخدمی با 2 شروع میشه برای رسمی آزمایشی با 1 و برای رسمی قطعی با 9 شروع میشه. حواستون باشه هر سال رئیس اداره مربوطه برا اساس عملکرد و اخلاق و رفتار و طرز برخورد با همکاران و ارباب رجوع بهتون امتیاز میده که اگر اشتباه نکنم حداقلش 80 امتیازه که بعد سه سال میانگین این امتیازا حساب میشه که اگر کمتر از حد مجاز باشه ممکنه عذرتونو بخوان. یاحق
۲۴ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۲۵ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
مراحل استخدام :(بعد از پر کردن فرم گزینش)



1.پر کردن فرم گزینش
2. دو هفته بعد شروع تحقیقات محلی
3. یه ماه بعد شروع مصاحبه عقیدتی
4.سه  ماه بعد اومدن تاییدیه گزینش
5.گرفتن مدارک برای ثبت نام در سایت کارمند ایران
6.دو هفته بعد اومدن کد استخدامی
7.بعدش هم ازمایش و سو پیشینه و ..که اونها هم یه دو هفته ای زمان میبره

 البته بنده روال کلی رو عرض کردم ..ممکنه بعضی ادارات یه ماه اینور و اونور بشه  ولی کلا این همه وقت میبره
سلام.ما الان حول وحوش 5ماهه گزینش دادیم جوابش نیومده.زنگ هم میزنیم میگن همه گزینشها همین قدر طول میکشه.میگفتن تمام گزینشها با تهرانه وحداقل 6ماه طول میکشه.
سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم و همه دوستان
مدیر جان و کسایی که اطلاع دارن جواب بدن لطفا

من دیروز که برا گزینش رفتم اون شخصی که مصاحبه میکرد رو فرم نوشت  " استخدام پیمانی " الان ما اگه ایشالله بریم سر کار پیمانی میشیم یا رسمی آزمایشی ؟
اگه پیمانی یا رسمی آزمایشی بشیم مدتش چقد میشه این پیمانی ؟
پاسخ:
مدیرسایت: کلیه استخدامها الان پیمانی هستن جز سهمیه شاهد وایثارگران بالای سی درصد .مدت رسمی شدن متغیره دقیقااطلاع نداریم
با عرض سلام خدمت همه دوستان 
امتحان گزینش خیلی خوب بود 
از من اینا رو پرسیدن :
نماز جمعه، مسائل روز ، تیمم ، اسامی وزرا ، روزه ، بیوگرافی زندگی و ....

ازدوستان آیا کسی میدونه مراحل استخدامی ما تا کی طول میکشه ؟
واینکه نتایج گزینشو زنگ میزنن خودشون یا ما باید خودمون پیگیر باشیم ؟؟

۲۴ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۲۲ منتظر راه و شهرسازی92
گفتن تا مهرماه نتایج اعلام میشه ولی کی کد کارمندی میگیرن کسی جواب درست نمیده
۲۴ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۰۳ مجید راه و شهرسازی 92
امروز رفتم مصاحبه
خوب بود
دوستان نگران نباشین
خیلی استرس بهتون فشار نیاره چیزی نبود
از زمان رفتن ب آزمایش و سو پیشینه و آغاز بکار کسی مطلعه؟؟
سلام جهاد جان، شما گزینش رفتین؟ تاییده گزینشتون اومده؟ اخه ما تازه گزینش شدیم یعنی میشه ماهم مهر یا ابان بریم سرکار؟
سلام دوستان من پرسیدم گفتن یا یک مهر یا یک ابان میریم سرکار.
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۰۷ مهدی م.طبیعی 92
سلام بابک خان
من از استانداری پرسیدم ولی فک نکنم کارگزینی اداره مون همت کنند اول مهر سرکار باشیم واقعیتش اینا خیلی بیخیالن. 
با سلام خدمت دوستان
امروز از کارگزینی اداره کل دامپزشکی پیگیر شدم فرمودند مدارک و مستنداتو برای گرفتن کد مستخدمی به استانداری ارسال کردند و به محض اینکه که کد مستخدمی هر تعداد بیاد براشون حکم شروع بکار خواهیم زد و منتظر اینکه همه کدها بیاد و شروع بکار همه را یکجا بزنیم نخواهیم ماند و این کار به مرور انجام خواهد شد.
یا حق
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۳۵ سودا به اداره ورزش و جوانان 92
بله شنبه تماس گرفتن
ممنون از پاسخگویی و راهنمایی تون
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۵۷ بابک به مهدی منابع طبیعی ۹۲
سلام مهدی دادش از کجا پرسیدی مهر شروع بکارمونه؟
منم امروز رفتم اداره نامه ها رو دادم گفت خیلی زود تماس میگیریم 
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۱۱ منتظر راه و شهرساری92
دوستانی که رفتن گزینش بپرسید ببینیم زمان صدور کد کارمندی چه تاریخی خواهد بود
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۴۸ ورزش و جوانان 92به سودا
اگه مصاحبه قبول شدین حتما باهاتون تماس میگیرن.شاید شماره تماس ندارین با این شماره تماس بگیرین و بگین قسمت کارگزینی اقای یبوسنده04134766400  
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۴۰ مهدی م.طبیعی 92
سلام به دوستان منابع طبیعی 
کسی هس که برا سوء پیشینه وعدم اعتیاد نرفته باشد ?
خواهشا هرکی مونده بره تموم که
بروایتی مهر سرکاریم اگه همه زود تموم کنن
با سلام دوستان الان رسیدم از مصاحبه  خ راحت بود اما من 1دونه سوال بلد نبودم این بود مرقد امام جواد کجا؟
سوالات
 ازخودتون وخانواده از نماز وروزه ،نماز جمعه ،وراه پیمایی و اخبار اخیر.بود
لطفا از بچه های اداره راه که از فردا برا گزینش میرن بعد گزینش بیایین اینحا و بگین چیا پرسیدن . با تشکر .....
۲۰ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۴۳ سودا به اداره ورزش و جوانان 92
سلام
دوست عزیز از خود اداره شما رو برای دریافت سوء پیشینه و مدارک بهداشت فرستادن؟ و کی شما اقدام کردید؟ استخدامی کدوم بخش اداره ورزش هستید؟
چون منم آرمون 92 هستم که مصاحبه عقیدتی قبول شدم ولی هیچ تماسی گرفته نشده از اداره هم پیگیر می شم جواب درست و حسابی نمی دن.
لطفا به این پیغام پاسخ بدید
۱۹ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۴۷ منابع طبیعی
بستگی داره. از تبریز اقدام کنی اگه امروز ازمایش بدی جوابش فردا امادس .سو پیشینه هم کلا بعد چهار روز جوابش امادس ولی این مدت برای شهرستان یه هفته تا ده روز طول میکشه

سوء پیشینه و آزمایشات چند روز زمان میبره؟
تو یه هفته نتیجه اش آماده میشه؟
۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۰۷ منابع طبیعی
سلام اقا بابک بلاخره حکممون اومد زیر حکممون یک و دویست یاسیصد از این ماه هم حقوقامونومیریزن به حساب موفق باشید
۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۳۳ اداره ورزش و جوانان 92

منم تمام کارهای مربوط به سوپیشینه و بهداشت رو انجام دادم.شنبه جوابشو میبرم اداره کل....یکی از بچه از معاون اداره کل پرسیده بود درباره شروع به کار92 ای ها گفته بود اول مهر.

با سلام
دوستان برای گرفتن سوء پیشینه و طب کار  لزومی نداره خیلی عجله کنید چون اولا زمان زیادی لازم نداره ثانیا هیچ تاثیری تو گرفتن کد مستخدمی نداره و تنها چیزی که خیلی تاثیر داره انجام سریع و با دقت امورات مربوط به گرفتن کد مستخدمی توسط کاربر مربوطه تو کارگزینی ادارات هست!!چون هرگونه نقص یا اشکال تو فایل ارسالی باعث میشه کار بقیه هم لنگ بمونه و دوباره برگشت میدن برای اصلاح که این وسط خیلی وقت تلف میشه!!با این روندی که ادارات دارن یکم شروع بکار اول مهر بعید به نظر می رسه اما باید توکلمون بخدا باشه!!خود اداره دامپزشکی میگه طبق روال قبلی برای سال 91 ها حداقل دو ماه طول کشید تا کد مستخدمی صادر شد.ابتدا مدارکو به استانداری(سازمان برنامه و بودجه استان) ارسال می کنیم و از اونجا به سازمان مدیریت ارسال میشه که پس از برسی تو تهران کد مستخدمی صادر میشه از اون به بعدم دست ادارات هست چه زمانی حکم شروع بکار بزنند و بفرستن برای افتتاح حساب برای گرفتن حقوق.به هر حال پیگیری هاتون ادامه داشته باشه تا سریع تر به نتیجه برسیم. یا حق
ممنون از همه دوستان بابته راهنماییشون

۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۵۲ به همکاران منابع طبیعی ۹۲ و سایر دوستان
همکاران عزیز لطفا در موقع تحویل مدارک سوء پیشینه و آزمایش پزشکی به کارگزینی اداره اصل فیش ثبت نام در آزمون استخدامی ۹۲/۳/۱۷ همراهتون باشه .این فیش جهت اخذ شماره مستخدمی حتما و حتما لازم میباشد
درضمن مدارک لازم جهت دریافت سوء پیشینه
۱.اصل و کپی صفحه اول شناسنامه به همراه توضیحات شناسنامه
۲.اصل و کپی کارت ملی
۳.اصل و کپی کارت پایان خدمت
۴.دو قطعه عکس ۳*۴
هرینه انگشت نگاری برای سوء پیشینه ۱۹۰۰۰۰ریال(نوزده هزار تومان) میباشد.
ساعت کاری اداره در تبریز روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و روز پنجشنبه ۸صبح تا۱۱صبح
و ساعت کاری آزمایشگاه مرکزی استان شهر تبریز نیز پذیرش برای معرفی شدگان طب کار از شنبه تا چهارشنبه ۸صبح الی ۱۰ صبح و روز پنجشنبه ۸صبح الی ۹/۳۰ صبح هزینه ازمایش نیز۴۳۱۰۰۰ریال یا چهل وسه هزار وصد تومان و مدارک لازم دو قطعه عکس فراموش نشود.
آدرس هر دو مرکز :تبریز نصف راه
دوستان و همکاران عزیز امیدوارم این مطالب مورد استفاده شما قرار بگیره
با سلام
در جواب منا خانم بگم برای گزینش همراه داشتن شناسنامه الزامی هستش و چیز دیگری نمیخوان!!اینم بگم اولین چیزی که تو گزینش ارزیابی میشه ظاهر و پوشش طرفه و دومین چیز اعتماد به نفس و صداقت طرفه!!از نظر گزینش بهترین پوشش برای خانم چادر مشکی هستش!!اگه اهل نماز جمعه رفتن نیستین همین جمعه برین تجربه اش کنید تا  موقع  جواب دادن هم دروغ نگفته باشین و هم اینکه چندتا سوال اساسی از نماز جمعه می پرسن.حتما اذان و اقامه رو حفظ باشین و اینکه چون اولین سوال ارایه بیوگرافی از خود و خانوادتون هست از همین الان جوابتونو تو ذهنتون بسازین!!وقتی طرف سوالو تکرار کرد بدونید جوابتون اشتباهه و باید اصلاحش کنید به ولی فقیه و مسایل مربوط به اون خوب توجه کنید چون نظرتون رو حتما می پرسه.اینم بگم اگه کسی نتونه خوب جواب بده همونجا طرف اخطار میده و اینکه بعضی دوستان بعد گزینش دچار استرس میشن خراب کردم و از این حرفا وقتی چیزی نمیگن یعنی مورد قبولی.موفق باشید.
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۵۵ مهدی م.طبیعی 92
سلام  منا جان  زیادی سخت نگیر از ما هیچ  چی نخواسته بودن کارت ملی وشناسنامه تون همرات باشه کافیه
بدون استرس و بادقت به سوالاشون ج بده
موفق باشید 
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۵۲ به منابع طبیعی های 92
قابل توجه همکاران و دوستان منابع طبیعی 
خواهشا زودتر کارای سوء پیشینه و بهداشت  رو انجام بدین بعداز دادن جوابشان نیز جدی و خیلی جدی پیگیر باشید من امروز جواب آزمایشات رو دادم ازش  پرسیدم انشالله کی میریم سرکار.......
 بخدا جواب درست وحسابی نمیدن میگه احتمالا دو.سه  ماه طول بکشه شایدم ده روز
همش میگن  زنگ میزنیم آخه کی به یکی زنگ زدن ما همیشه خودمون باپیگیری هامون تا به این مرحله اومدم 
لطفا همه برید اداره کارتون رو انجام بدید شاید مهر بریم  سرکارمان از زندگی افتادیم بخدا 

کارت ملی و شناسنامه باید همراهت باشه
با سلام خدمت همه دوستان 
کسی میدونه برا مصاحبه گزینش مدارکه خاصی باید با خودمون ببریم یا نه ؟
ممنون میشم راهناییم کنید ...