---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۱۳ ب.ظ

۰

استاندار اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا با همراهی دستگاه‌های اجرایی مختلف مشکل استخدامی‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران را با دقت نظر بیشتر برطرف کرده و زمینه اشتغال و کارآفرینی آنها فراهم آید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان اردبیل و روسای دانشگاه‌ها و جمعی از مدیران دستگاه‌های مرتبط اظهار کرد: ما بر این باوریم که خانواده‌های شهدا امروز میراث گرانبهایی هستند که باید احترام و تکریم‌شان را مورد توجه قرار داده و از هر گونه ارائه خدمات به آنها حمایت کرد.

وی با بیان اینکه آسایش و امنیت امروز خود را مدیون خون پاک شهدا و جانبازان و ایثارگران هستیم، گفت: اگر شهدا نبودند دشمن در غلبه به کشور موفق می‌شد و کشور اسلامی ما نمی‌توانست در مسیر پیشرفت قرار بگیرد.

رئیس شورای اداری استان ادامه داد: فرزندان شهدا مدال افتخار برای نظام هستند و ما باید کاری کنیم که مسیر پیشرفت برای فرزندان شاهد و ایثارگر مهیا شود و بتوانیم متناسب با توانمندی‌های آنها برای پیشرفت کشور استفاده کنیم.

خدابخش تصریح کرد: دولت تدبیر و امید از آغاز کار خود تاکنون حدود یک‌هزار و 700 میلیارد تومان مطالبات خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان را در سراسر کشور پرداخت کرده که این خود نشان از توجه دولت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران دارد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در استان اردبیل حدود 60 هزار نفر بیکار وجود دارد که بخش اصلی و عمده این بیکاران را فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تشکیل می‌دهد، افزود: ظرفیت استخدام در دستگاه‌های دولتی وجود ندارد و ادارات دولتی نمی‌توانند نیروی جدید استخدام کنند و ما باید بتوانیم جذب سرمایه‌گذار و احداث کارخانه‌های تولیدی اشتغال را در منطقه به وجود آوریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز با بیان اینکه حدود 11 درصد فرزندان شاهد استان اردبیل بیکار هستند، گفت: رشد و ارتقای علمی فرزندان شاهد، توسعه همه‌جانبه تشکل‌های ایثارگری و شاهد، کاهش مشروطی و افزایش دانشجویان نخبه و نمونه و توسعه کانون‌های علمی و فرهنگی از جمله اهداف این اداره کل برای فرزندان شاهد است.

علی منصور لکورچ با اشاره به اینکه هم‌اکنون 3 هزار و 23 نفر از فرزندان شاهد در استان اردبیل مشغول تحصیل هستند، یادآور شد: از این تعداد 536 نفر در مقطع کارشناسی ارشد، 15 نفر در مقطع دکترای تخصصی و یک نفر نیز در رشته دکترای فیزیک در خارج از کشور مشغول تحصیل هستند.

وی ادامه داد: 134 نفر از دانشجویان شاهد استان اردبیل رتبه ممتاز دارند و 563 نفر نیز معدل بالای 18 در دانشگاه را کسب کرده‌اند که امیدواریم بتوانیم بیشتر از گذشته در راستای رشد علمی فرزندان شاهد کوشا باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود افزود: از یک‌هزار و 700 فرزند شهید استان اردبیل یک‌هزار و 500 نفر شاغل هستند به طوری که حدود 11 درصد فرزندان شاهد استان بیکار هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست تعدادی از فرزندان شاهد نیز مسائل و مشکلات خود را در خصوص کمبود اساتید راهنما، تسهیل ادامه تحصیل در مقطع دکتری با افزایش رشته‌های تحصیلی، جذب فرزندان شاهد در هیئت علمی دانشگاه‌ها و برپایی اردوی علمی برای فرزندان شهدا ارائه و خواستار رفع این مشکلات شدند.









۹۳/۰۹/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی