---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۳ ب.ظ

۰

آگهی استخدام در استان گیلان

شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۳ ب.ظ
گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان جهت سهولت دسترسی کاربران آگهی‌های استخدام مراکز مختلف در سراسر کشور را در قالب بسته‌های استخدامی به صورت روزانه منتشر می‌کند.
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز پزشکی پیشگیری و ارتقای سلامت ساوان به منظور تکمیل کادر نیروی انسانی خود در شهر رشت از میان افراد واجد شرایط اقدام به استخدام کارشناس بهداشت ، مدیر مالی ، مدیر منابع انسانی ، مدیر حقوقی نموده است .



عنوان شغلی

رشته تحصیلی 

شرایط احراز

مدیر منابع انسانی

کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی یا بالاتر ، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی یا بالاتر ، MBA

مهارت های تصمیم گیری برای انتخاب بهترین سیاست ها، روش ها و افراد در سازمان

مهارت مدیریتی و سازماندهی عملکرد کارکنان و فرآیند های سازمان و هماهنگی آن ها

توان ارتباطی مناسب و روابط عمومی خوب برای ایجاد ارتباط مناسب با مدیران و کارکنان سازمان

توانایی کار تیمی برای انجام وظایف بخش منابع انسانی

توجه به جزئیات در انجام وظایف خود اعم از کلیه فرآیند استخدام، ارزیابی عملکرد و

دارای حداقل ۲ سال سابقه کاری مرتبط

استخدام به صورت پاره وقت / تمام وقت

مدیر مالی

کارشناسی ارشد مدیریت مالی یا بالاتر ، کارشناسی ارشد حسابداری یا بالاتر ، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش مالی یا بالاتر

مهارت های تحلیل و حل مشکلات

مهارت های ارتباطی به منظور ارتباط مؤثر با سایر مدیران شرکت و سازمان های قانونی مثل اداره بیمه، مالیات و شرکت های حسابرسی

دقت و توجه به جزئیات با توجه به سر و کار داشتن مدیران مالی با اعداد و ارقام ریز و درشت و اهمیت نقش کنترلی و نظارتی آن ها در شرکت

مهارت های ریاضی و فناوری اطلاعات با توجه به نقش فناوری اطلاعات و نرم افزارهای رایانه ای در ثبت و گزارش دهی اطلاعات مالی

مهارت های سازماندهی به منظور مدیریت، کنترل و سازماندهی مناسب کارکنان بخش مالی شرکت و همچنین توان ارائه گزارش های ساختاریافته و هدفمند به مدیریت ارشد شرکت

دارای حداقل ۵ سال سابقه کار مرتبط

استخدام به صورت پاره وقت / تمام وقت

کارشناس بهداشت

کارشناسی بهداشت محیط یا بالاتر ، کارشناسی بهداشت حرفه ای یا بالاتر

شناسایی، ارزیابی و اصلاح معضلات زیست محیطی ای است که تاثیر محسوسی بر بهداشت عمومی دارند.

تسلط به مباحث بهداشت محیطی و بهبود کیفیت بهداشتی زندگی انسان ها

آشنایی کامل با قوانین، دستورالعمل ها و آیین نامه های مربوط به بهداشت محیط

داشتن اطلاعات کافی از وضعیت بهداشت حرفه ای محیط های کاری و زندگی

توانایی برنامه ریزی و اجرای برنامه های پیشگیری از انواع بیماری های کاری و عوارض آنها

توانایی سنجش و ارزیابی عوامل زیان بار محیط کار

مهارت تشخیص عوامل بهداشت محیط و حرفه ای و تاثیر آن در سلامت

استخدام به صورت پاره وقت / تمام وقت

دارای حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط

مدیر حقوقی

کارشناس ارشد حقوق خصوصی یا بالاتر

آشنایی با حقوق پزشکی و سلامت

آشنایی و تسلط کامل در قوانین و امور حقوقی

توانایی تصمیم گیری سریع و درست

توان تجزیه و تحلیل مناسب

داشتن صداقت و امانت داری

رعایت عدل و انصاف (به خصوص در دعاوی بین مدیران و کارکنان)

توان برقراری ارتباط مناسب و توجه به جزئیات

مهارت خوب در سخنوری و نوشتن و توانایی متقاعد کردن دیگران

آشنایی نسبی با سایر مسایل سازمانی از جمله امور استخدامی، مالی و

استخدام به صورت پاره وقت / تمام وقت

دارای حداقل ۵ سال سابقه کار مرتبط


شرایط عمومی:
تسلط به مجموعه نرم افزار های ۲۰۰۷ office یا بالاتر (ورد، اکسل، اکسس و …)
تسلط به زبان انگلیسی
علاقمند به مطالعه و تحقیق
با روابط عمومی بالا
دارای روحیه کاری تیمی

متقاضیان محترم می توانند قبل از مراجعه حضوری، رزومه خود را به پست الکترونیک موسسه ارسال نمایند تا در صورت داشتن ویژگی های لازم، در اسرع وقت با ایشان تماس حاصل شود.

آدرس ایمیل : Savan.Med@gmail.com


۹۵/۰۹/۱۳
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی