---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۴۹ ب.ظ

۶


بسمه تعالی

18/09/1393

گزارش پیگیری از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور؛

با عرض سلام خدمت تمامی دوستان و پذیرفته شدگان عزیز:

پیرو تقدیم لایحه بودجه به مجلس شورای اسلامی و ایجاد شبهاتی در ارتباط با ردیف شماره ی 70 مبنی بر تخصیص ردیف اعتبار در لایحه ی بودجه ی سال 1394، پیگیری های زیر صورت گرفت:

1- طی ملاقاتی که با معاون امور اجتماعی و معاون بودجه منطقه ای معاونت انجام شد، مشخص گردید این ردیف مختص پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی و دستگاه های اجرایی می باشد و  هیچ ارتباطی با سایر استخدام ها اعم از ناظرین کشاورزی و نفتی ها ندارد.

2- در خصوص آورده شدن کلمه "متفرقه" در جدول شماره 9، ایشان بیان کردند که این ردیف مختص همین جدول بوده و فقط و فقط باید در همین جدول لحاظ می شد. همچنین آوردن لفظ "موقت" بدین معنی است که این ردیف مربوط به تأمین اعتبار اولیه کارکنان جدیدالاستخدام بوده و در سال آینده این اعتبارات در بودجه ی جاری استان ها دیده خواهد شد، فلذا جای هیچگونه نگرانی نیست و حتی در صورت کاهش قیمت نفت و شرایط بد اقتصادی، این ردیف در اولویت حذف نخواهد بود، و در صورت همکاری نمایندگان مجلس تصویب خواهد شد.

3- در رابطه با درج عبارت مجوزهای استخدامی سال های 1391 و 1392 در ردیف شماره ی 70 و شبهه ی ما مبنی براینکه مجوزهای استخدامی مصوب سال 1390 می باشد، ایشان اظهار داشتند که این تأمین اعتبار مخصوص آزمون هایی است که در سال های 1391 و 1392 برگزار شده است و غیر از آن مجوز دیگری وجود ندارد و در صورت وجود ابهام برای نمایندگان مجلس، این ردیف در حین بررسی جزئیات لایحه در مجلس توسط ایشان اصلاح می گردد.

4- در ارتباط با تاریخ شروع به کار پذیرفته شدگان، ایشان خاطرنشان کردند که اولویت جذب با افرادی است که تاییده ی گزینش آنها زودتر انجام شده است، و در خصوص افرادی که گزینش نشده اند نیز گفتند که این معاونت در حال رایزنی با معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور جهت حل این مشکل می باشد.

 

"و من الله توفیق"




۹۳/۰۹/۱۸
مدیر سوم

نظرات  (۶)

تشکر از پیگیری هایتان وانشاا مجلس تصویب کنه حل بشه
۱۹ آذر ۹۳ ، ۱۰:۳۴ اکبر عظیمی

گزارش جامع و دقیق بود. ممنون

۱۹ آذر ۹۳ ، ۰۹:۲۳ نازافرین حسنی
ببخشید در مورد قسمت چهارم (در ارتباط با تاریخ شروع به کار پذیرفته شدگان، ایشان خاطرنشان کردند که اولویت جذب با افرادی است که تاییده ی گزینش آنها قبل از سال 1393 صادر شده است) یعنی سال 92 انجام شده باشه ؟؟
مثل اینکه نمایندگان دارن کارو خرابتر میکنن یعنی چی که اولویت جذب با افرادیست که تاییدیه گزینش قبل از 93باشه.... بیشتر دستگاههای اجرایی بخاطر مسیله بودجه گزینش رو متوقف کرده بود.... ماچیکار کنیم
پاسخ:
مدیر سایت : تقصیر نمایندگان چیه ؟؟ اونا دقیقا حرفهای اونا رو واسه شما منعکس کردن اینم عرض تشکرتونه ؟؟!!!
دستتون درد نکنه بنظرتون الان باید چکار کنیم که زودتر مراحل گزینش طی بشه؟
۱۹ آذر ۹۳ ، ۰۱:۲۷ حامد از زنجان
عالی بود.
دوستان گرامی یه نکته کوچولو.
این همه تو تی وی توی بوق و کرنا کردن که این استخدام ها اسفند انجام میشه.100 میشه.خوشبین نیستم.واقع بین هستم که اینو میگم.طی ملاقاتهای که به مستر کردستانچی داشتم روز 2شنبه هم ایشون هم همین موضوع رو بیان کردن.
یا علی مدد.