---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۲۸ ب.ظ

۰


وزیر بهداشت در خصوص زمان استخدام 7000 نیرو خاطر نشان کرد: زمانی که شماره مجوز اعلام گردد، استخدام صورت خواهد گرفت که برای 76 بیمارستان مذکور در نظر گرفته شده‌اند، لازم است ظرف 3 ماه آینده به بهره برداری برسد.

دکتر هاشمی وزیر بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امید است وزار و همکاران مشکلات موجود در انعقاد قرارداد بیمه‌ها را تا پایان سال برطرف سازند، از آن جا که دولت از 6ماه قبل ارزش نسبی خدمات را اعلام کردند، برای سال آینده هیچ  گونه بهانه‌ای وجود ندارد، بیمه های بازرگانی و بیمه‌های تکمیلی نیز بر اساس نرخ‌های اعلام شده، قیمت‌های جدید را برای سال آینده به مشتریان اعلام خواهند کرد.

هاشمی عنوان کرد:‌طرح تحول سلامت طرحی است ملی که با وسعت بالایی اجرا می‌شود و قطعا با مشکلاتی نیز همراه بوده است، لذا با تشویق بخش خصوصی به احداث بیمارستان و ارتقاء هتلینگ آن‌ها پرداخته شده است.

گفتنی است که در حال حاضر 76بیمارستان آماده بهره برداری بوده که این به معنای حل مشکلات نیست بلکه در دسترسی مردم به خدمات عدالت بیشتری ایجاد می‌گردد. از آنجا که بیشترین مراجعات به بخش اورژانس‌هاست لذا در سال 94 یک اعتبار قابل توجهی را به آن‌ها اختصاص خواهیم داد.

وی اظهار داشت: از همان ابتدا راه اصلی واقعی شدن تعرفه‌ها بوده، به خصوص در بخش هتلینگ، سرمایه گذاری در حوزه سلامت و تضمین خرید، تا برای بخش خصوصی زیان‌ده نباشد، با سرمایه گذاری بخش خصوصی در هر مکان این تضمین می‌شود که 60درصد تخت‌ها حتی با نبود بیمار نیز پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: راهی دیگر برای واقعی شدن هزینه‌ها این است که بانک‌ها و بنیادهایی چون بنیاد مستضعفان که بین دولت و بخش خصوصی قرار دارند، در این امر کمک رسانی کنند. اگر تعرفه‌ها را به نوعی اصلاح کنیم که سرمایه گذاری در حوزه برای بخش خصوصی معنا دار باشد، این موضوع حل خواهد شد، در غیر این صورت طرح‌هایی که در حال حاضر در اختیار وزارت بهداشت است 25 سال طول می‌کشد تا اجرایی شوند.

نکته قابل توجه این است که برای توسعه فضاهای بیمارستانی و اتمام طرح‌های عمرانی در سال آینده مبلغ قابل توجهی از طریق وزارت راه و شهرسازی و مبلغی حدود 1000میلیارد تومان از طریق خود ما هزینه خواهد شد.

وزیر بهداشت در خصوص زمان استخدام 7000 نیرو خاطر نشان کرد: زمانی که شماره مجوز اعلام گردد، استخدام صورت خواهد گرفت که برای 76 بیمارستان مذکور در نظر گرفته شده‌اند، لازم است ظرف 3 ماه آینده به بهره برداری برسد.
۹۳/۱۲/۱۵
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی