---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۹ ب.ظ

۰

مدیرکل جهاد کشاورزی لرستان در گفت‌وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل جهاد کشاورزی لرستان گفت: استخدام ۶۶۷ نفر از مهندسان کشاورزی در استان که در سال ۹۳ تعریف‌شده بود، انجام و حدود ۵۶۷ نفر از آن‌ها مشغول به کارشده‌اند.

مهرداد غضنفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، اظهار داشت: کارهای استخدام 667 نفر از مهندسان کشاورزی در پایان سال 93 انجام و حدود 567 نفر از آن‌ها مشغول به کار شده‌اند و 100 نفر از آن ها نیز روز گذشته جانمایی شد که در مرکز خدمات جهاد کشاورزی در بخش‌ها مشغول شوند و به عنوان کارمند پیمانی سازمان جهاد کشاورزی فعال هستند بعدازآن قراردادی می‌شوند.

مدیرکل جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: اعتبار برای این افراد را قانون پیش‌بینی کرده است و مشغول شدن آن‌ها اعتبار پیش‌بینی‌شده استفاده می‌شود.

وی در رابطه با مرکز علمی کاربردی سازمان جهاد کشاورزی استان، عنوان کرد: در این مرکز قبلاً دانشجوی مقطع‌دار در مقطع تحصیلی کشاورزی پرورش می‌دادند درحالی‌که وظیفه ما این نیست و باید این را کاربردی کنیم و به سمت آموزش‌های مهارتی بهره‌برداران یا آموزش ضمن خدمت کارکنان انجام دهیم که جزء برنامه‌های امسال ما است.

غضنفری تصریح کرد: زیر نظر وزارت علوم به دنبال آموزش بهره‌بردارانی مانند فرزندان کشاورزان هستیم تا اینکه بهره‌برداری بادانش شود.

وی خاطرنشان کرد: رشته‌هایی بر اساس نیاز دستگاه‌های اجرایی تعریف کرده‌ایم و بیشتر رشته‌هایی تعریف‌شده که در آموزش عالی وجود ندارد ولی لازم است.

انتهای پیام/ ر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی