---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۵ ب.ظ

۱

6هزار نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل شدند

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۵ ب.ظ
   
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 67 هزار نفر از خانواده‎های شهدا و ایثارگران نیازمند اشتغال هستند.
به گزارش مشرق، حجت‎الاسلام سید محمد علی شهیدی عصر امروز در جمع دست‎اندرکاران مراسم نکوداشت شهدای اهل سنت شمال کشور اظهار کرد: مسئله بیکاری در سطح کشور با تحریم‎هایی که طی 10 الی 12 سال داشتیم وجود دارد این معضل در بین خانواده‎های شاهد و ایثارگر نیز به چشم می‎خورد.

وی با اشاره به اینکه سهمیه استخدام ایثارگران طبق قانون یک چهارم است، تصریح کرد: در بین خانواده‎های شهدا و ایثارگران حدود 67 هزار نفر نیازمند اشتغال هستند که برای این افراد طی دو سال دولت تدبیر و امید برنامه‎های مختلفی پیش‎بینی شد.

بیش از 3 هزار ایثارگر در طرح تکاک شاغل شدند/ 3800 نفر جذب ارگان‎های مختلف شدند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه امکان شغل دولتی برای همه وجود ندارد، افزود: باید تولید و ابداع کار جدید کنیم تا زمینه اشتغال فراهم شود، بنابراین طرح تکاک برنامه‎ریزی شد و در سطح استان‎ها اعلام کردیم که تامین بودجه داشته باشند ما هم از تهران تامین بودجه خواهیم کرد.

شهیدی افزود: در طرح تکاک تاکنون بیش از 3 هزار نفر از ایثارگران شاغل شدند و 3 هزار و 800 نفر در سازمان‎ها، ارگان‎ها و وزارتخانه‎ها با سهمیه‎ای که در نظر گرفته شده بود مقدمات اشتغال آنها فراهم شد.

وی با بیان اینکه در دو سال دولت تدبیر و امید حدود 6 هزار نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل شدند، گفت: بیشتر آنها جذب بنیاد شهید و امور ایثارگران شد و آنهایی که 30 سال خدمت کردند نیز بازنشسته شدند.

132 تشکل ایثارگری در سطح کشور فعالیت می‎کنند


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان داشت: با اجرایی شدن برجام و رفع تحریم‎ها این امید وجود دارد که آمار بیکاری کم شود تعداد بیکاران در حوزه شاهد و ایثارگر دو سال قبل نیز 67 هزار نفر بود اکنون نیز همان تعداد است.

شهیدی از فعالیت 132 تشکل ایثارگری در سطح کشور خبر داد و افزود: این تشکل‎ها به منظور آسیب‎شناسی مسائل مربوط به حوزه خانواده‎های شاهد و ایثارگر شکل گرفته است خیلی از کارها به آنها واگذار شد که هنوز محصولی به ما داده نشده است.

وی بیان داشت: بیش از 2 میلیون و 500 هزار جانباز و بیش از 300 هزار خانواده آزاده در کشور وجود دارد حدود 800 هزار نفر همسر، فرزندان و والدین شهدا و ایثارگران هستند.

شهیدی با اشاره به اینکه ایجاد آرامش برای خانواده شهدا و ایثارگران جزو وظایف اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است، گفت: بیش از 80 درصد ایثارگران در حوزه درمان رضایت از بنیاد شهید و امور ایثارگران دارند.

نظرات  (۱)

۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۲:۱۹ فرزند شهید
همش حرف چرته ما که فرزند یکی از سرداران شهید دفاع مقدس هستیم سه سال با مدرک لیسانس بیکاریم اراجیف وتبلیغاتی بیش نیس دوستان باور نکنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی