---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵ ق.ظ

استخدام استانداری همدان وپیگیری آن

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵ ق.ظ

پذیرفته شدگان این اسخدام میتوانند ازین صفحه برای تبادل نظر وهماهنگی استفاده کنندو هر گونه پیشنهاد یا انتقاد خود را از طریق نظرات با ما درمیان بگذراند.


صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .

نظرات  (۲۴۴)

با سلام به دوستان عزیز و تبریک به همه عزیزانی که شروع بکار کردن
و آرزوی موفقیت برای همه دوستان 
ما که هنوز اندر خم یک کوچه ایم و هنوز شروع بکار نکردیم و اداره ما هنوز داره بر طبل بی پولی میکوبه
از همه دوستان تقاضا دارم برای ما هم دعا کنن تا کار ماهم حل بشه
التماس دعا
سلام به دوستان اداره کار. خواهش میکنم برای پیگیری کار بیاید حضوری اقدام کنیم همه ادارات تقریبا کاراون درست شده ولی اداره کار همچنان با بهانه های مختلف خبری از شروع بکار نمیدن.خواهش میکنم همه دوستان هماهنگی  و پیگیری کنیم تا ما هم مثله ادارات دیگه تکلیفمون روشن بشه.
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۳ بلاتکلیف همدان
سلام دوست عزیز/ طبق معمول کارا کند پیش میره و مسئولین تا میتونن سعی می کنن جواب ندن به ما/ تاییدیه گزینشم اومده و اداره کل منتظر ابلاغ پسته طبق گفته خودشون، تا خدا چی بخاد
سلام به همه مخصوص بلاتکلیف تشکر میکنم انشااله به زودی من به شما تبریک کارتون بدم دوستان ما از شنبه شروع به کار کردیم امیدوارم زودتر همه شاد بشن و کارشون شروع بشه. خودم شما تو چه مرحله ای هستید؟درس شد . بلاتکلیف شما چی تا کجا پیش رفته؟
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۸ به قبول شدگان اداره کار
سلام /دوستان /نامه بکارگیری نیروهای جدید از طرف معاونت برنامه ریزی درچهارم مرداد به همه ادارات از جمله اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی ارسال شده خیلی از ادارات هم با استناد به این نامه شروع به کار کردن حالا مونده به همت خودمون که پیگیری کنیم
سلام به همگی بله ماازشنبه سرکاریم انشا.ا.به زودی کارهمه بچه های دیگر درست بشود
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۴ بلاتکلیف همدان
سلام دوستان
به همه دوستانی که ابلاغشونو گرفتن (بهرامی ناخدا نقطه و 4030 و بویژه دوست عزیزمون سیاوش) تبریک میگم انشاالله در پناه حق موفق و موید باشید / برای باقی دوستانم ارزو میکنم هر چه زودتر شروع به کار کنند
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۱۸ ورزش و جوانان
سلام 
ممنون چلسی ' شما شروع به کار کردین؟ 
ورزش و جوانان آذربایجان شرقی من دقیقا خبر ندارم اما فکر کنم کمتر از ۱مبلیون باشه 
اداره ورزش کمترین حقوق رو داره 
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۸ به قبول شدگان اداره کار
سلام /دوستان  /نامه بکارگیری نیروهای جدید از طرف معاونت برنامه ریزی درچهارم مرداد به همه ادارات از جمله اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی ارسال شده خیلی از ادارات هم با استناد به این نامه شروع به کار کردن حالا مونده به همت خودمون که پیگیری کنیم
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۴۰ ورزش و جوانان آذربایجان شرقی
سلام . بچه ها کسی میدونه اداره ورزش چقدر حقوق میده برای مدرک کارشناسی? کسی حقوق گرفته؟
سلام به همگی .مخصوصا بچه های ورزش وجوانان که قول شروع به کار شهریور را بهشون دادن انشاء ا..صحت داشته باشد وشما دوستان عزیز سریعا مشغول به کارشوید
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۱ ورزش و جوانان
سلام به ورزش سنندج
آقای مرادی رفعت مسوول منابع انسانی اداره کل
انسان باشخصیت و خوبی هستند ایشان گفتند
من احتمال ۹۹درصد میدم درست باشه
ما ی ماه پیش مدارکمون رو کامل تحویل دادیم
کلاس بدو خدمت ما موند اواسط شهریور برگزار شه
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۷ به ورزش و جوانان
سلام . به ماهم که از ورزش و جوانان سنندج هستیم گفتن اول شهریور شروع به کار هست .الان داریم کار پزشکی و سوپیشینه دو انجام میدیم.سوالم اینه ایا واقعا اول شهریور شروع به کار هست یا بازم عقب میفته خدانکرده . با ارزوی موفقیت برای هنه دوستان.

سلام به سلام

شما از چه سازمانی هستی

سازمان صنعت و معدن که همچنان ساز مخالف می زنه و منتظر پست و جواب گزینش از تهران هستش و ما که حدود 13 نفر هستیم همچنان لنگ در هوا موندیم

به ما پنجشنبه گفتن یکشنبه بیاین اداره.لطفا. کسانیکه امروز ففرفتنداداره،بگن چیکارکردند،من ازهمدان نیستم.وبگن کلاس برگزارمیشه؟کجا؟چه ساعتهای؟من بچه دارم،کلاسها مختلط هست؟اگه نباشه خیلی خوب ،بچمم بیارم.ممنون جواب بدهید
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۳ ورزش و جوانان
سلام به همه 

بچه ها بهتون تبریک میگم ان شاء الله همیشه وهمه جا موفق باشید 
به ما گفتند اول شهریور میرید سر کار 
سلام دوستان .تبریک به همه عزیزان و همه کسانی که پیگیربودنند. خودم جان کار شما هم حتما درست میشه. از مدیر سایت کمال تشکر  را دارم انشالا خدا پدر همه کسانی که در راه خدمت به خلق و مخصوصا تمام مدیرانی که واقعا دلسوزانه کارمی کنندبیامرزد .دوستان زندانی انشالا  همدیگر راببینیم و در کار هم اینطور باهم متحدو دلسوزانه کار کنیم .
سلام به همه دوستان گلم من دسترسی نداشتم زودتر بگم که دیروز اخر وقت نعمتی بهم زنگید گفت بیا ابلاغتو شنبه ببر . دوستان خداروشکر که جواب زحمات و صبرمون رو گرفتیم من بازم به این صفحه میام و جویای کار خودم و بلاتکلیف هستم انشااله زودتر حل بشه .از همه تشکر میکنم و مدیر محترم و خودم جان. بهرامی ناخدا نقطه و 4030به شما هم تبریک میگم موفق باشین
سلام دوستان ایشالا کار همتون بالاخص. جناب خودم درست بشه.مدیر عزیز از شما هم بابت همه زحمتات تشکر میکنم انشالا خیر دنیا و آخرت نصیب شما وهمه مدیران قبلی بشه.از جناب یک دوست هم نهایت تشکر رو دارم.
پاسخ:
مدیرسایت :ممنونم موفق باشین . التماس دعا
سلام به همگی .خودم جان انشا.الله به زودی کارشماهم درست بشه به کارگزینی ادارتان بگید اداره های دیگه بردن . وبامدیر صحبت کنید قانع شود
با سلام به دوستان و تبریک به همگی
امیدوارم که بتونید در مقام یک کارمند خوب انجام وظیفه کنید
ممنونم که پیگیر کار منم هستید 
متاسفانه هنوز محیط زیست زیر بار نمیره و میگه باید اول پول بیاد
شما دعا کنید انشالله که به برکت دعاهای شما کار ماهم درست بشه
لطفا ارتباطتون رو با سایت قطع نکنید تا پرداخت اولین حقوق
ممنونم
موفق باشید

سلام دوستان با عرض تبریک به من زنگ زدن شنبه اداره باشم ایشالا کار همه درست بشه مخصوصا جناب خودم.
سلام به همگی بچه های اداره زندان .طلسم کار شکست تبریک .ساعت دوازده آقای نعمتی به من زنگ زد گفت شنبه شروع به کارتان است بیا کارگزینی ابلاغت را بگیر کارتان جور شد.سیاوش .ناخدا. بهرامی بهتون زنگیدن
خودم جان مشکل کار شما حل شد شما کی شوع میکنید؟؟/
خبر خوششششششششششش             سلام به همه دوستان مخصوص بچه های سازمان دوستان من الان با نعمتی حرف زدم گفتش که انشااله امروز یا نهایت شنبه بهتون زنگ میزنیم خودتون به اداراتتون معرفی کنید ناخدا نقطه بهرامی 4030 تبریک به هممون

سلام دوستان .بهرامی جان خوش خبر باشی انشالا .ممنون از خبری که دادی . بنده با کارشناس بودجه تماس گرفتم ایشان مرخصی بودنند و گفتند شنبه میام وپیگیر می کنم .امیدوار قبل از پیگری ایشان تماس بگیرند.

رضای عزیزم به شما هم تبریک می گم .انشالا همیشه موفق باشی

کسی با من تماس نگرفت خودم پیگیری کردم.مدیرکل دستور شروع بکار رو به کارگزینی داده.احتمالا فردا یا شنبه تماس میگیرن.
سلام برادربهرامی من زنگیدم مشغول بود بعدش باهزاربدبختی. وصل کرد ریاست جواب نداد
 سلام به همگی . بهرامی جان  مرسی شما از چه کسی فهمیدید شنبه یا یکشنبه شروع به کار است چون من هم برای اداره زندان هستم اما تماس نگرفتن تا الان
امیدوارم کار سایر ادارات هم درست بشه.جناب چلسی شما دیشب به همه میگفتی بیاین فردا زنگ بزنیم بعد امروز صبح اومدی میگی سیاوش چی شد زنگ زدی؟؟؟؟!!!برادر من ما به این کارا میگیم مرده خوری.تو این مدت یه بار خبر خوب نیاوردی همش چشمت به دهن دیگران بود.
سلام بچه های زندان تبریک شنبه یا یکشنبه شروع بکاره.
سلام رضا جام بهت تبریک میگم.کی بهت زنگ زدن؟
ُسلام آقاسیاوش چی شد زنگ زدی چی گفتن ؟
سلام .آقا رضا شما برا کدوم اداره  هستید؟؟ 
بچه های اداره کار به کسی زنگ نزدن؟؟
سلام دوستان
ما ا ز امروز چهارشنبه صبحها میریم کاراموزی و عدظهرها کلاس استانداری
با سلام به همگی .لطفا بچه های اداره زندان فردا با ریاست جهت شروع به کار تماس بگیرند تا بدانند ما پیگیر هستیم
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۴ ورزش و جوانان
سلام به همه 
آقا سیادت و آقا سعید 
من رفتم ادارمون 
گفتن
 ؛شنبه زنگ میزنیم 
برید کلاسای بدو خدمت 
از اول شهریور هم میرید سر کار 
نننههههههههههه
سلام به هیچکس زنگ نزدن؟
سلام دوستان  من زنگ زدم اداره طبق معمول  نعمتی از هیچی خبر نداشت. و فقط گفتش که نامه اومده و ما منتظر دستور هستیم که رو نامه بدن. بعد منم زنگیدم ریاست عبدالملکی گفتش که نامه تازه اومده و تاریخ شروع کار نداره  حالا باید فعلا با رییس حرف بزنم تا ببینم چی میشه و پس فردا زنگ بزنید تا بهتون بگیم. دوستان لطفا تا میتونین زنگ بزنین اداره بگین ما میخایم شروع کار کنیم
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۵ ورزش و جوانان
سلام به همه
منم صبح زنگ زدم از ادارمون پرسیدم
اسم من هم توی لیست ارسالی بود
من فردا میرم اداره بپرسم کی میریم سر کار
سلام به همگی ناخداجان از کجاپرسیدی اسمت را گفت هست از استانداری یانعمتی؟
سلام دوستان .نامه ارسال شده .من خودم دیدم و اسم خودم هم پرسیدم .بچه ها پیگیر باشید . خصوصا زندانی ها
سلام دوستان نامه ارسال شده ازاین ببعد از اداره پیگیری کنید.دیگه بستگی به دستورمدیرکل اداره داره.
سلام 
نامه به اداره ماارسال شد 
از کار گزینی پرسیدم گفت حداکثر تا۳شنبه دعوت به کارتون می کنیم 
ممنون از همه کسانی که پیگیری کردند. 
خدا حافظ همه 

باسلام.  دوستان کسی میدونه بچه های اداره کار کسی کد گرفته یا نه؟؟؟؟
سلام کد استخدامی  من تازه امده /این اسامی مربوط به کسایی که قبلا کد کرفتن؟؟؟
سلام به هم منم امروز به امور اداری استانداری زنگیدم من برج دو ابلاغ گرفتم گفتم شروع بکار کی هست گفت هروقت که تامین اعتبار بشه گفت انشالله تو این ماه شروع بکار میکنید 
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۲ هانیه به بهرامی
منظورتون از کسایی که کد گرفتن چیه؟ من صبح ادارمون بودم گفت بعد از ارسال نامه ما کد میگیریم"گفتن ما اسامیتون خیلی وقته فرستادیم به افروخته! 
میشه جنابعالی بیشتر توضیح بدهید؟؟ مرسی 
سلام نامه امروز دبیرخونه بود اما چون اسامی رو ضمیمه نکرده بودن دوباره برگشت خورده بود دفترافروخته احتمالافردا ارسال بشه.قراره فقط اسامی کسایی که کدگرفتن به ادارات ارسال بشه.خودم جان شما خبر جدیدتر نداری؟
سلام نامه امروز دبیرخونه بود اما چون اسامی رو ضمیمه نکرده بودن دوباره برگشت خورده بود دفترافروخته احتمالافردا ارسال بشه.قراره فقط اسامی کسایی که کدگرفتن به ادارات ارسال بشه.
سلام
من بازم امروز استانداری بودم
نامه فردا به ادارات ارسال میشه!
جناب خودم، سامری اظهار بی اطلاعی می کرد ؟
سلا به همه دوستان. من زنگیدم دفتر افروخته گفتن که کارای نامه رو روز پنجشنبه انجام دادیم .و مقداری دیگه مونده. جناب بهرامی تازه پیوسته به جمع پیگیری کننده ها برو صفحات قبلی رو ببین تا بفهمی من شغل خوندن کامنت داشتم یا شما. بعدشم من به دوستان توضیح دادم که مشکلی داشتم  اما روز بعدشم رفتم همدانم. حوصله بحث ندارم. مثلا همکار از این به بعد تو پیگیر باش
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۷ ورزش و جوانان
سلام به همه 
من الان زنگ زدم به دفتر آقای سامری 08138386501
گفتن هنوز نامه ای از آقای افروخته به ما ارسال نشده! 
سلام.آقاجان مادرتون بازفردا پانشیدزنگ بزنیددفترافروخته.بیاید اینجابنویسیدنامه هنوز ارسال نشده!نامه از دفترافروخته رفته بیرون یا از دفترسامری پیگیری کنید یا از دبیرخانه ادارات کل.بعضی ها هم که دیگران رو تهییج میکردن برای پیگیری حضوری عجیبه بعداز اون روز غیبشون زده و به شغل شریف کامنت خونی روی آوردن!!!!
سلام به همه دوستان و ممنون از پیگیریهاتون راستش من از اون روزی که همدان بودم دیگه نتونستم پیگیری کنم خبرا رو شنیدم فردا زنگ میزنم . خودم جان یعنی تو این هفته نامه هارو میفرستن ادارات؟؟؟؟؟//
سلام به همگی .شب خوش .بزرگواری نمایدشنبه اول بادفتر اقای سامری تماس بگیرید تاسریع امضا. کندبعدا به ادارات فشار بیاوریم انشا شنبه خبرخوش بشنویم
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۶ ورزش و جوانان
جناب سلام، سلام 
فکرنکنم مدیران ادارات نگرانی از این که ما رو ببرن سرکار داشته باشن! 
چون سایر استان ها همین کار رو کردن و به مشکلی برنخوردن 


من امروز زنگ زدم آقای سامری گفتن نامه ای از آقای افروخته به ما ارسال نشده! 
کسی خبری داره؟ جناب آقای خودم شما خبری ندارین؟ 
امروز 
کسی زنگ زد ؟؟
با سلام خدمت همه بچه ها

وقتی که من پیام میزاشتم که اقا بهتون میگن این ماه و اون ماه به این حرفها نیست تا ردیف بودجه مشخص نشه با هزار تا از این نامه ها کار جلو نمیره!!! از سوی بعضی دوستان با انواع حرفها پذیرایی می شدم البته من بهشون حق میدم اما میخام بگم منم مث شماهام و دوس دارم هرچه زودتر تعیین تکلیف بشیم
بچه ها اگه تا نیمه اول سال سر کار رفتیم که خدا رو صد هزار مرتبه شکر ولی اگه به نیمه دوم سال برسه و بگن از اول مهر و ... این حرفها مطمئن باشید دیگه سال 94 خبری از جذب ما ها نمیشه 
ونکته دیگه اینکه تا پولی نباشه کار پیش نمیره چون وقتی حقوقی در کار نباشه هیچ مدیری خودش رو زیر سوال نخواهد برد که بیان بگن خب اشکال نداره حالا که پول نیست ما نیروها رو جذب کنیم بعدا حقوق میدیم.
سلام به همگی.جناب خودم وسیاوش چه خبر؟ .نامه ارسال شده.؟
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۱ ورزش و جوانان
سلام 
نامه هنوز ارسال نشده 

سلام

بچه ها 1/5/94 هم گذشت و ما.........................

 

 

 

من دیگه خدانگهدار.

سلام دوستان از هفته بعد منتظرتماس ادارات باشید.دیگه از دفترافروخته پیگیری نکنید چون نامه از اونجارفت بیرون متن نامه هم همونطوری که خودم گفت ایندفعه خوب تنظیم شده ک از ادارات خواسته شده که بچه هارو ببرن سرکار.البته اگه مدیرکل خیلی محافظه کارباشه امکان داره بگه من تا وقتی پول تو حسابم نیاد نمیبرم.اما اداره خود ما یعنی سازمان زندانها چون شدیدا به نیرو نیاز داره به احتمال 99درصد اقدام خواهد کرد.
سلام جناب خودم ممنون از پیگیریتون
۳۱ تیر ۹۴ ، ۲۰:۱۱ ورزش و جوانان
ممنون آقای خودم خیلی خوشحال شدم 
براتون آرزوی موفقیت دارم .
سلام دوستان
آخرین خبر اینکه همون ساعتی که 4030 زنگ زد و داشت با خانم موسوی صحبت میکرد که حدود ساعت 1:30 بود من بعد از تماس صبح که خبرشو گذاشتم رفتم اونجا اول از خانم موسوی از محتوی نامه پرسیدم که آیا ادارات رو مختار کردن به شروع بکار ویا ملزم کردن که ایشون اظهار بی اطلاعی کردن و چون نامه توسط آقای افروخته امضا شده بود و به دفتر آقای سامری ارسال شده بود امکان رویت رو نداشتیم برای همین با همکاری خانم موسوی و از شانس خوب که اتاق آقای افروخته مهمان نداشت شخصا سراغ جناب افروخته رفتم
ایشون فرمودن اگر تا الانم طول کشیده برای این بوده که میخواستیم خیالمون از پول راحت بشه که انشالله تا آخر ماه میرسه ولی ما دستگاهها رو در این نامه ملزم کردیم که تمام افرادی که کارهاشون انجام شده و مشکلی دیگه ندارن ببرن سر کار تا پول هم برای حقوقشون برسه و خیالتون راحت باشه نامه تا آخر وقت فردا به تمام ادارات میرسه و فرایند بکار گیری ادامه پیدا میکنه
بعد از دفتر جناب سامری پیگیری کردم منشی ایشون گفتن نامه در کارتابل آقای سامری هست و انشالله که اگر ایشون ببینه امروز وگرنه فردا امضا و به ادارات ارسال میشه
موفق باشید
۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۷:۱۳ ورزش و جوانان
آقای بهرامی سلام 
میشه بیشتر توضیح بدید! الان اداره ورزش برای هیچ کس کد مستخدمی نگرفته بغیر از اونایی که سهمیه دارن ! بنظرتون ما که سهمیه و کد نداریم حتی با فرستادن نامه افروخته سر کار نمیریم؟؟ 
پس خانوم دینی زاده چه طور میگن همه تامین اعتبار شدن؟؟ 
و همه سر کار میرن؟ ؟
 دفتر افروخته میگه همه تامین اعتبار نشدن!؟ 
ادارمون هم میگه مهم نامه هست کد مستخدمی کاری نداره !تا نامه نیاد نمی شه کد گرفت! 

لطفا راهنمایم کنین!
هر کی اطلاعی داره بگه! ممنون از لطف همه
سلام به همه دوستان بخدا همه مون رو گذاشتن سرکار مارو سه ماه فرسوادن اموزش بدون حقوق حالا هم اموزش تموم شده رفتیم خونه نشستیم که بهمون زنگ بزنن فقط یه حکم ابلاغ دادن بهمون دیگه معلوم نیست کی بریم سرکار دیگه خسته شدیم لعنت به همشون استانهای دیگه رفتن سرکار از اول برج 2فقط این همدان خراب مونده میگه تامین اعتبار نشده ومشکل دارن 
سلام.جناب چلسی من اصلا از حرفها وپیگیریهای شما هیچی سردرنمیارم فک کنم زیادی خنگم من.انتخاب رییس سازمان مدیریت یه بهانه مضحک برای از سر باز کردنه.نامه در شرف ارساله اما خبر بد اینه که کسانی که کد نگرفتن شروع بکار نخواهند کرد.
سلام مجدد بچه هابعدازدیدن کامنت خودم من باخانم موسوی تماس گفت نامه امضا فردا یا شنبه به ادارات ارسال.گفتم محتوای نامه چه هست گفت گفتیم شروع به کارکنند هروقت نقدینگی اومدبهشون حقوق میدیم دعا کنید این بار دروغ نباشد.فردا همه با هم بزنگیم
۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۳:۳۵ ورزش و جوانان
جناب آقای خودم با تشکر ویژه بابت پیگیری های جنابعالی 
لطفا هر خبر تازه ای که شد به ما هم خبر بدین !ممنون !!
من هم زنگ زدم دفتر آقای افروخته همین رو گفتن! 
به من گفتن منتظر یک شماره نامه از تهران هستیم بیاد زودتر کارهاتون رو انجام میدیم خیلی کلافه شده بودازبس پیگیری میکنم 
ادارمون هم زنگ زدم گفتن نامه بیاد فرداش میرید سر کار 
تا بعدا براتون کد مستخدمی بگیریم 
جناب آقای خودم باز شما بیشتر از ما آشنا دارین لطفا بیشتر پیگیری کنین ممنون 
سلام به همگی .خودم جان بابت تمام پیگیری هات یک دنیاممنون.خواهش میکنم همین طور پیگیرباش من که امروزاین خبرراشنیدم خیلی. ناراحت شدم خداخیرت بده توبااین پیگیری هات ما راخوشحال کن
با سلام
دوستان آخرین خبر اینکه امروز نامه توسط آقای افروخته امضا میشه چون توی کارتابل ایشون بود
اینجور که همکاران ایشون گفتن اگر فردا نامه بدست آقای سامری برسه و ایشون هم امضا کنند برای ادارات ارسال میشه
که امیدوارم این فرایند به خوبی طی بشه
سلام به همگی .من امروز با دینی زاده حرف زدم گفت باید رئس مشخص بشود تا نامه ای که اومده برای هراداره توسط رئس تخصیص وامضاء شود که انتخاب رئس دوهفته طول میکشد وباید توسط دفتر ریاست جمهوری انتخاب شود طبق گفته دوست حسابدارمون که قبلا کامنت می گذاشت هدف اینها شروع به کار شهریور است که خداخیرشون نده ازپاشون در بیاره .تمام پیگیری ها بی فایده است 

سلام به همگی دوستان بد قول

من از ساعت 10 تا ساعت 11  در طبقه سوم ساختمان شماره 2 استانداری بودم ولی از شماها خبری نبود.

بابا خیلی مردین همیشه اینجور قول می دین

دمتون گرم

تعدادمون خیلی کم هست 
!
سلم دوستان منم اون روز که رفتم اجازه ندادن اما تلفنی خواهش کردم و رفتم داخل . دوستان امروز بازم با استانداری زنگ زدم گفتن که ما منتظر رییس برنامه و بودجه جدید هستیم ما بیشتر باید بگیم که این کار زودتر انجام بشه
سلام به همگی هانیه خانم اونها گفتن احتمالا یک مرداد سرکارید یا نظرشما این است.؟در ضمن بچه ها اینها مارا دست انداختن از اون هفته تا الان هی میگن این هفته یا اواخر هفته دیگه یا امروز یا فردا یا فعلا نامه را به ادارات نمی زنیم فردا حتما دسته جمعی پیش افروخته هم برویم
سلام من امروز رفتم استانداری اصلا راه ندادن برم تو گفتن زنگ بزن اگه اجازه دادن بعد برو تو هر چقدر زنگیدم جواب ندادن اخرش یکی از کارشناس های کارگزینی برداشت گفتم کی شروع به کار  گفت مشخص نیست فعلا مشکل تامین اعتبار داریم فعلا هیچی مشخص نیست خدا به فریادمون برسه
۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۸ محیط زیست
سلام به دوستان و تشکر از پیگیری همه منم با فردا ساعت 10 موافقم لطفا همکاری کنید دست روی دست گذاشتن فایده نداره .
سلام به همگی بچه ها من از یکی آشناهامون که در کارگزینی اداره شهرشازی است پرسیدم بچه هاتون کی سرکار میاین گفت یکسری از بچه هاشون قبلا رفتن سرکار و بقیه اول مردادمیاین سرکار. به برنامه بودجه بزنگیم بگیم اگر قراراست شروع به کار نشه باید همه ادارات نشونددرضمن بچه های اداره زندان به مدیر اداره آقای محمد یاری بزنگیم
دوستان امروز  زنگ زدین؟چه خبر؟ 
من زنگ زدم آقای افروخته "خودش نبود همکارش گفت نامه امروز یا فردا ارسال میشه و فقط درصدی از استخدامی ها تامین اعتبار شدن احتمالا ۱مرداد سر کار ید 
بعد گفت زنگ بزن دینی زاده تا بدانید کدام ادارات تامین اعتبار شدن 
زنگ زدم دینی زاده "منشی گفت ؛همه تامین اعتبار شدن _گفت مال کدوم اداره هستید نگاه کرد گفت ادارتون اسامی رو برا گرفتن کد نفرستاده گفتم پس ما ۱مرداد نمیریم سر کار گفت تا کد نباشه نه '۱ماه طول میکشه کد بیاد 
سر م از درد داره میترکه "' 
تورو خدا فردا همه بیاین 
خنثی نباشیم 

سلام دوستان تعدادمون کمه باید بیشتر بشیم
۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۱:۴۲ محیط زیست
سلام به همه دوستان و تشکر از پیگیری همه منم با فردا ساعت 10 موافقم همکاری کنید لطفا. ممنون
سلام به همه وتشکر از آقای سیاوش
پس قرارمون ساعت ۱۰استانداری! 
قبل ساعت ۱۰ به ادارات خودتون ی سر بزنید 

سلام به همگی

 من هم با چهارشنبه ساعت 10 موافقم

 

سلام اقاسیاوش چی شد جواب نمیدی خبربدبهت دادن
۲۹ تیر ۹۴ ، ۲۲:۴۱ اداره کار
هانیه خانم و اداره کار 2 . برای روز چهارشنبه ساعت ده حتما میاید؟ دوستان دیگه نمیان؟؟؟ تعدادمون کمه!!
سلام دوستان خوبم من امروز اول رفتم پیش اقای افروخته که تشریف نداشتن جلسه منشیش هم همون حرفای تکراری رو میزد و بعدش رفتم پیش اقای مهر پویا کارشناس امور بودجه خود ادارمون که گفتن مشکل الان تعیین رییس برای سازمانه و انشااله دیگه حل میشه اما زمانشو نگفت بعدش رفتم استانداری که با دینی زاده حرف بزنم که اونم نبودش و با معاونش حرف زدم گفتش که نهایتا تا ده روز اینده مشکل حل میشه خیلی بدبین باشیم تا یک ماه و تو این هفته رییس بودجه تعین میشه و پول هم توحساب میاد و همه دوستان تامین اعتبار شدن . دوستان من امروز از یه منبع موثق که اشنا دراومد باهام و دلسوزانه بهم گفت که تا رییس بودجه تعین نشه هیچ کاری انجام نمیدن و کسی دلش برای شما نسوخته فقط پیگیری جمعی. و شما با دوستاتون هر کس که میشناسید برین استانداری پیش استاندار بگید تکلیف ما چیه حتما رسیدگی میکنن . دفتردار افروخته هم گفت ما حالا نامه نمیزنیم به ادارات. دوستان من دوباره چهارشنبه میام حتما باید کاری بکنیم
۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۹:۴۱ اداره کار 2
سلام من چهار شنبه میام ساعت 10جلوی استانداری/اطلاع رسانی شود/ هرکی رو میشناسید قبول شده بهش اطلاع بدید
آقای سیاوش امروز رفتین استانداری؟ چه خبر؟ لطفا توضیح کامل. بدین "
خیلی ممنون 
ان شاء الله همه دوستان با روز ۴شنبه موافقند؟
آقای سیاوش امروز رفتین استانداری؟ چه خبر؟ لطفا توضیح کامل. بدین "
خیلی ممنون 
ان شاء الله همه دوستان با روز ۴شنبه موافقند؟
۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۲:۲۱ اداره کار
باسلام به همه دوستان. من الان زنگ زدم دفترخانم دینی زاده گفتن نامه اعتبارش هفته پیش اومده ولی هنوز پولی به خزانه استاندا ری نیومده گفت زنگ بزن افروخته منم زنگ زدم گفتن نمیتونیم وصل کنیم از اداره تون پیگیری کنید. اداره مونم حرفای تکراری که داریم کاراتونو انجام میدیم فعلا شروع بکار مشخص نیست. دوستان من چهارشنبه میرم استانداری و اداره کار. خاهشا هرکی میتونه مخصوصا بچه های اداره کار بیاید بریم تا بیشتر از این مارو نپیچونن و به همدیگه پاس ندن. هرکی میاد موافقت کنه و ساعت ده جلو استانداری باشه. مدیرجان زودتر تاییدکن ممنون
سلام به همه دوستان خوبم 
من الان زنگ زدم دفتر آقای افروخته 
هنوز نامه رو ادارات نفرستادن و گفتن فعلاً نمیفرستیم 
نمیفرستن
واقعا از ناراحتی دارم ((دق))می کنم 
بنظرم ۴شنبه بریم استانداری "!موافقند؟؟
دوستان خوبم تا میتوانید زنگ بزنید به ادارات، استانداری، افروخته، به همه زنگ بزنیم و پیگیری کنیم 
تو رو خدا کوتاهی نکنید 
۲۹ تیر ۹۴ ، ۰۹:۰۰ بلا تکلیف همدان
سلام دوستان
منم با نظر دوستانی که میگن یکی دوروز بعد تعطیلات بریم موافقم حالا هر تاریخی که وافعا تعداد بیشتری میاین تعیین کنیم بلکه بریم و نذاریم کار بیشتر ازین طول بکشه دیگه همه خسته شدند از این وضعیت

سلام دوستان عزیز من فردا میام همدان بجز فردا دیگه نمیرسم بیام . به هر حال من ده یازده میرم پیش افروخته . ما مشکلی با نامه نداریم مشکل ما شروع کاره دوستان سازما فردا بیاین 4030 ناخدا نقطه میاین؟؟؟؟
سلام /به نظر من یکی دوروز بعد از تعطیلات عید فط بریم بهتره اگه دوشنبه بریم مطمئنا میگن تعطیلات  بود نفرستادیم اما اگه چهارشنبه بریم دیگه بهونه ای ندارن / بااین حال اگه نظرتون رو دوشنبه بود که اعلام کنید من میام
سلام عیدتون مبارک دوستان همون دوشنبه خوبه ما حضوری نرفتیم میگن برید شهریور بیاید .باید زودتر بریم
باتشکر فراوان از آقا رضا آقا سیاوش 
۲نفر فقط؟ 
لطفا به دوستان خود اطلاع دهید تا شنبه یک تاریخی تعیین کنیم 
۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۵:۱۷ ورزش و جوانان
تاتنور داغه نان رو بچسبانیم 
سلام دوستان خوبم 
منم موافقم 
بنظرم من صبر کنیم تا روز سه شنبه ببینیم واکنش ادارات نسبت نامه ارسالی بهشون چی هست 
اگه واکنش خوبی ندادن ۴شنبه بریم استانداری 
حالا دوستان خوبم هروقت دیگه شما بگید منم میام 
سلام دوستان منم موافقم ولی به اقتضای کارم نمیتونم بیام چون هفته دیگرو همدان نیستم
ولی آدرس دفتر آقای افروخته خیابان شکریه ساختمان شماره دو استانداری طبقه سوم مدیر کل برنامهریزی و بودجه
انشالله که موفق باشید
سلام دوستان منم حتما میام با دوشنبه ساعت یازده موافقم اما باید بریم پیش افروخته تا ادارات رو الزام به شروع کار کنه ادرس افروخته کجاس؟؟؟؟/خواهشن هر کی میاد بگه وگرنه وعده الکی ندید
سلام به همه.منم با نظر هانیه خانم موافقم. بنظرم دوشنبه ساعت 11 همه جلو استانداری باشیم هرکی موافقه و حتما میاد اعلام کنه. مطمن باشید هرچی تعداد بیشتر باشه نتیجه بهتری میگیریم بعداز سه سال بالاخره باید حقمونو بگیریم
سلام به همه 
جناب آقای خودم  تحلیل جنابعالی چیه؟ بنظرتون شروع به کار کی هست! 
هم استانی ها نظرتون پیگیری دسته جمعی جلو استانداری چی هست؟ 
من موافقم 
لطفا موافقت کنین وبیان!باید تا تنور داغه بچسبونیم 
الان اینا سرخوش ازنتیجه مذاکره هستند 
دوستان عزیز فقط بخاطر خودتان !یک تاریخی تعیین کنیم بریم 
سلام به همه بهرامی فکر نمیکنم نعمتی ترسو و اون بیات از خدا بی خبر این کارو برا ما بکنن اما بازم اصرار میکنیم. چقدر بدبختیم که این همه غرورمون خدشه دار کردن با کلی زحمت به اینجا رسیدیم او وقت باید بگیم بی مزدم کار میکنیم امام زمان کجای؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بچه ها من با دوستم صحبت کردم گفت قرار شد بعداز اینکه نامه به سازمان رسید بره باهاش صحبت کنه که با تعهد بریم سرکار.من دارم سعی خودمو میکنم اگه نشد یه وقتی نیاین فحش بدین.دعا کنید درست بشه.
سلام به همگی .در جواب دوست عزیزم بله من از شمس الهی در استانداری پرسیدم گفت تمام اسامی که به دست همکاران خانم موسوی در برنامه بودجه رسیده ومیگویدکه از 600نفر 500نفر کد گرفتن را ایشان فرستاده .ومن طبق گفته دوستم موافقم باریس سازمان زندان مکاتبه وبگیم ما کار میکنیم هر وقت حقوق دادن مال ماهایکه کار کردیم را حساب کنید وبا تهران تماس بگیریم وموضوع واریز را بگوییم .
سلام من زنگ زدم به یکی ازدوستام تو اداره کل سازمان زندانها قضیه نامه رو بهش گفتم.گفت با توجه به اینکه سازمان زندانها نیرو کم داره احتمال داره ازتون تعهد بگیرن ببرنتون سرکار.تصمیم گیرنده نهایی رییس سازمان زندانهاس.قرار شد بعداز رسیدن نامه به سازمان پیگیری کنه بهم خبر بده.بنظر من بریم تو سایت سازمان زندانهای همدان برای رییس تو قسمت ارتباط با ما نامه بنویسیم که ما حاضریم تا اومدن پول بدون حقوق بریم سرکار.
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۵ به 4030عزیز
4030جان مطمنی که کد بچه های سازمان زندان اومده ؟؟؟؟؟؟؟فردا نعمتی نزنه زیرش بگه مشکل دارید نمیشه
سلام دوستان
کسی از شماها مراحل جذب ثبت احوال رو طی کرده اگه میشه بگه چه مراحلی و کجا؟ 
با تشکر 
تشکر خودم جان همه ادارات تامین شدن چه کسانی تامین نشدن هنوز مشکلشون چیه؟
سلام دوستان
من امروز دفتر آقای افروخته بودم هردو عزیزی که زنگ زدید من اونجا بودم با خانم موسوی صحبت کردید
نامه امروز به ادارات ارسال میشه که احتمالا بعد از تعطیلات بدست ادارات برسه ولی متن نامه بصورتی تنظیم شده که مدیریت برنامه ریزی پرداخت حقوق رو تضمین نمیکنه و دست اداراته که ببرن سر کار یا نه
به نظر من تا حدودی استان درست میگه چون مدیریت برنامه ریزی کشور چندین نوبت نامه به عناوین مختلف برای غیر از کار ما داده که فلان کار تامین اعتبار میشه ولی هنوز از اول سال هیچ خبری نیست برای همین استان هم میترسه که خدای نکرده پول نیاد
پیشنهاد من اینه که همگی نظر استان رو به مدیریت برنامه ریزی کشور همون آقای فرشکاران و خانم پناهی منتقل کنیم و بهشون فشار بیاریم که پول تزریق کنن
ممنونم موفق باشید
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۱:۲۳ بلاتکلیف همدان
سلام به همگی
حق با سیاوشه باید یه پیگیری حضوری و گسترده داشته باشیم ، ظاهرا حالا حالا اسیریم و بعد 4 سال اواره کردنمون هنوز یه عده دلشون خنک نشده و راضی نشدن که ماها مشغول شیم
اخه مگه میشه همچین چیزی .. مگه داریم ...
4 سال شده هنوزم قدم به قدم داریم پیش میریم بهتره بگم پیش نمیریم اصلا

سلام به همه دوستان میدونید چرا مارو همش سرمیدونن بخاطر اینکه ما حاضر نیستیم یه بار حضوری بریم پیگیر باشیم خواهش میکنم دوستان بعد این تعطیلات بریم دنبال کارمون بگیریم. راه دوره و نتونستم برسم بعد تعطیلات من که میرم. امروز زنگیدم افروخته دفتردارش میگه اول مرداد معلوم نیس و پول به حساب ما نیومده منم عصبانی شدم گفتم لابد میگید چندتاشونم پارس یا گوشه نداره جم کنید بابا این چه وضعیه وقتی نامه از تهران اومده یعنی اونا مسولیت قبول کردن شما شدید کاسه داغتر از اش ما چه گناهی کردیم به خدا افسردگی گرفتم بعد زنگیدم دینی زاده میگه همه همه تامین اعتبار شدن و مشکلی نیس گفتم شما که از حال خودتون خبر ندارید پس هیچی دیگه . خدا خونه ظلمشون خراب کنه
سلام به همگی .من الان با برنامه و بودجه تماس گرفتم گفتن کسانی که کدنداشته باشند تامین اعتبار نشدن وفقط باید از اداره خودتون برای اومدن کد پیگیری کنید .وهمچنین راجع به شروع به کار پرسیدم گفتن اسامی اومده داریم بررسی می کنیم وهفته آینده به ادارات ارسال اما شروع به کار معلوم نیست چون نامه ی اومده فقط یک کاغذ است و پولی به حساب خزانه نیامده و ادارات تا پول را نبیند کسی را شروع به کار نمی کنند در پایان بازهم گفتن بستگی به ادارات دارد که بچه های خودشان را ببرند سرکار هروقت پول اومد حقوقشان رابدن .بچه های اداره زندان با اداره تماس بگیریم بگیم حداقل شروع به کار بکنیم هروقت پول اومد حقوق بدن طبق گفته کارشناسان برنامه بودجه.(در کل خیر نبینندشروع به کاراول مرداد بازم معلوم نیست)

سلام به دوستان و خودم جان .

خودم جان از کجا میشه فهمید که اسامی چه اشخاصی رو به برنامه و بودجه اعلام کردنند.

بله من نامه تعداد افرادی که برای استان همدان ارسال شده را دیدم حدود 546نفره که از این تعداد فقط 30درصد تامین  اعتبار شده حالا باید فهمیم که این 30درصد شامل چه افرادی میشن

اگر شامل افرادی که ایثارگری دارند باید فعلا باز منتظر باشیم .چون تو استخدامیها هم ذکر میشه که 30درصد سهمیه ایثارگری و جانبازان در اولویت استخدام هستند .

سلام دوستان
ببخشید من امروز خبرهای خوبی نشنیدم برای همین گذاشتم فردا دقیقا مطمئن بشم بعدا بگم ولی خبری که مبنی بر کاهش تعداد تامین اعتبارها است موثقه و احتمالا  بازم میگم احتمالا برای کسانی که مشکل پست دارن و یا کد نیومده تامین اعتبار نشده
و مشکل بعدی هم اینکه آقای افروخته میگن تا وقتی پول توی حساب استان نیاد ما نمیتونیم شروع بکار بزنیم ولی به ادارات نامه میدیم ولی قول حقوق رو نمیدیم و از اونجایی که ادارات تا حقوق نباشه کسی رو نمیبرن سرکار معلوم نیست کی بریم
حالا تا فردا منتظر باشید انشالله که بتونیم با رآیزنی این مشکلو حل کنیم
سلام به همگی .خودم جان مرسی.فقط بپرس نامه ارسال بشه دقیقا شروع به کارچه روزی است خسته شدیم ازبس گفتن امروز فردا
سلام به همه و خودم. خودم جان همه دوستان تامین اعتبار شدن مشکلی نبود؟ خبر از اول مردادرو تایید کردن اگه میشه بیشتر توضیح بده .باور کن از خبرت خوشحال شدم واقعا تو فشار سختی هستیم فقط خواهشی دارم من از ظهر منتظر کامنت شما بودم لطفا خبرتو در اولین وقت برامون بزار . امیدوارم بعداز پایان مشکلات بتونم ببینمت و از نزدیک ازت تشکر کنم دادش  منمنون واقعا
سلام دوستان
امروز من رفتم اسامی از دفتر خانم دینی زاده به دفتر آقای افروخته ارسال شده و انشالله گفتن فردا به ادارات ارسال میشه
من فردا بازم میرم انشالله که خبر خوب بیارم
سلام به همه چرا اواسط مرداد منظورت چیه هانی؟با کی حرفیدی؟ خودم چی شد پیگیری کردی از دوستانت؟/
سلام خودم جان رفتی دفتر افروخته چی گفتن؟
سلام به همه
من امروز رفتم هیچ خبر تازه ای نیست ۱مرداد هم معلوم نیست
شاید اواسط مرداد
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۳ از رضا به همه دوستان
با سلام به تمامی دوستان.  ببخشید اگه کم پیام میذارم. ولی تا وقتی خبر جدیدی نگیرم پیام نمیذارم. تا اونجایی که از استانداری پیگیری کردم. نامه براشون اومده ولی بدست ادارات نرسیده. درمورد اداره خودمون_اداره کار _ همچنان جوابای تکراری که داریم کاراتونو انجام میدیم و از نامه استانداری هم ابراز بی اطلاعی میکنن. خاهشا دوستانی که از اداره کار هستن و اطلاعاتی دارن بگن ممنون میشم

سلام به همگی

اقا من امروز زنگ زدم ئفتر افروخته یه خانومی جواب داد و گفت که هنوز نامه همون جاست و دارن کاراشو انجام میدن تا معلوم بشه چه کسایی تأمین اعتبار نشدن و تا اواخر هفته بعد هم طول میکشه : هانیه و خودم پیگیری کنید . متشکرم

سلام به همه دوستان
من فردا میرم دفتر آقای افروخته انشالله که بتونم پیگیری نامه رو به ادارات بکنم
ولی اگر احیانا یه چیزی اونا گفتن منم گذاشتم ولی نشد تورو خدا مارو دروغگو خطاب نکنید منم هرچی از دوستانم که اونجا هستن میشنوم و بهم میگن رو اینجا میگم
انشالله که راست در بیاد
موفق باشید
سلام برادر عزیز سیاوش 
دیگه روم نمیشه به ایشان زنگ بزنم 
فردا حضوری میرم دفتر آقای افروخته واداره منابع طبیعی 
پیگیری کنم 
اگه خبر جدیدی کسب کردم اطلاع میدم 
آقای خودم خبر ی ازتون نیست ناراحت شدین 

هانیه شنبه تو تقویم تعطیل زده!!!!!!!!!لطفا دوباره پیگیری کن
سلام به همه 4030جان برا خودش یه چیزی گفت منم منظورشو نفهمیدم . ما چن نفر بودیم که همه برا هم با اسم های شناخته شده پیام میزاشتیم با هم پیگیری میکردیم خبرا رو میزاشتیم اکثر خبرهامون هم واقیت داشتن و به حقیقت میرسیدن من دلم روشنه که تا اخر ماه حل میشه انشاله چون همه کسانی که بهشون و به خبراشون اعتماد داریم میگن که اول مرداد خدابخواد شروع کاره اما یه چن نفر با اسمهای جدید اومدن و یه چیزای میگن که فقط بچه هارو ناامید کنه عزیزان تازه وارد ما میدونیم که تا روز شروع کار باید پیگیری کنیم و فشار به مسولین بیاریم اما امیدوارانه نه مثل شما که چیزای میگید که اعصاب بچه هارو دگیر کنی . خبرای ما از خود مسولین هستش و حرفای اونارو میزنیم خود من که اینطوری ام خبر موثق بزارید یعنی چه؟؟؟/خودت پیگیر باش خبرای موثقتم برا خودت 
سلام بر همه امروز زنگ زدم به آشنای با نفوذی که دارم'
ایشان گفتند که شنبه نامه به ادارات ارسال می شود. </
راستی برادرسیاوش منظورازذخیره چه کسانی هستندچون دراین مرحله فقط اصلی هابه گزینش معرفی وباقی مراحل راانجام میدن .
سلام به همگی.درجواب دوستمان .بله من تقریبا چهل روز پیش از اقای شمس الهی پرسیدم همه بچه های سازمان زندان کداستخدام براشون از تهران اومده.وتمام مراحل پزشکیشان انجام شده وهمچنین تادوشنبه هفته دیگه نامه به ادارات ارسال میشه
عرض ادب به همه دوستان 
اولا در مورد مذاکرات ژنو به همه دوستان تبریک میگم و آرزوی توفیق روز افزون برای دولت تدبیر و امید و مردم ایران

انشاله که کارای استخدامی هرچه زودتر به یک نتیجه برسه و از بلاتکلیفی خلاص بشیم

من باز هم به دوستان تاکید می کنم که نفرمائید اول مرداد یا فلان تاریخ میریم سر کار - چون این حرفها باعث دلگرمی افراد میشه و اگه این استخدامی شکل نگیره ...
چشم و دل خیلی ها به این استخدامی هست !! با این حرفها همدیگه رو ازرده نکنیم و کسانی که خبر های موثق باز هم می گم موثق نه اینکه هرجا رفت و از هر کسی چیزی شنید بزارن رو سایت
سلام به همه و بهرامی بهرامی جان نگفتن که کدوم از بچه ها مشکل داشتن که تامین اعتبار نشدن؟ میشه بیشتر توضیح بدی با چه کسانی حرف زدی تشکر
سلام/ از بس که اینا تواین سه سال  حرف زدن و تو خالی از
آب در اومده به حرفشون اعتباری نیست /من یکی که به اول مرداد امیدوار نیستم /اما دعا میکنم
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۹:۲۹ به بچه های سازمان زندان
دوستان لطفا ج بدین شما کد استخدام گرفتید؟؟همه مراحلو انجام دادید؟
سلام دوستان گلم . منم امروز زنگی به اداره زدم و با اقای بیات صحبت کردم گفت من دفتر افروخته بودم و خبری نیس فعلا منم چیزی نگفتم چون حق داره فعلا نامه براشون ارسال نشده اما بعدش زنگیدم اقای افرخته که همکارشون  یه اقای گفتن که مشکل حله دوسه روز اینه نامه رو میفرستیم به  ادارات گفتم پس اون تعداد که میگین تامین اعتبار نشدن چی گفتش اطلاع دقیق ندارم اما انگار مال کسانی هست که جز ذخیره ها بودن یه کد نگرفتن هنوز که اونم حل میشه . بعدش زنگی زدم به خانوم دینی زاده دفتر دارش گفت همه تامین اعتبار شدن و مشکلی نیس . نمیدونم حرف کی رو باور کنم هرکی یه چیزی میگه . خودم جان شما اطلاع دقیقتر داری بگو داداش
زیاد فشار پیگیری اساسی به خودتون نیارید امروز نامه مربوطه از دفتر دینی زاده به دفترافروخته ارسال شد.فردا یا پس فردا به ادارات ارسال میشه.خود بیات هم امروز دفتر افروخته بود.
سلام به همگی .بچه ها ما فقط بایداساسی از دفتر افروخته پیگیری کنیم باید تاکید کنیم کارشناس هاشون سریع اون مقدار کسری را بررسی کنند ونامه را به ادارات ارسال نمایند.تا نامه به مسئولین ادارات نرسد اون ها اظهار بی اطلاعی میکنند.
سلام دوستان .امروز زنگ زدم بیات کارشناس بودجه زندان . اصلا اظهار بی اطلاعی کرد و گفت خبری نیست .دوستان زنگ بزنید و پیگیر باشید .خیلی تنبلی می کنن . واقعا خدا به داد ما برسه که کجا می خواهیم کار کنیم
باسلام خدمت دوستان عزیز من جز کسانی هستم که اول اردیبهشت ابلاغمون رو بهمون دادن الان نزدیک به سه ماهه داریم اموزش میبینیم اونم بدون حقوق الانم نزدیک به ده روزه اموزش تموم شده رفتیم نشستیم تو خونه تا خبرمون کنن پس به وعده اول مرداد دلخوش نشید اینا همه حرفاشون دروغه فقط میخوان ماهارو بزارن سرکار یه مدت دست از سرشون برداریم پیگیری نکنیم امیدوارم زود تر کارتون درست بشه کار من هم همینطور
سلام به همه مخصوصا جناب آقای خودم 
دوستان لطفا الکی هم دیگر رو ناراحت نکنیم "هیچ کس طلب کار نیست. 
ممنون خودم بابت تمام اخبار موثق تون. 
لطفاً هر وقت نامه به ادارات ارسال شد مارا در جریان بگذارید "باتشکر فراوان 
باسلام به همگی .برادر سیاوش منظور م از ارسال نامه نامه ارسالی تهران نیست بلکه نامه ارسالی سازمان برنامه بودجه به ادارات مربوطه براشروع کار است .درضمن برادرخودم قصدجسارت نداشتم
سلام آقای بهرامی ازکسی که پرسیدم آشنا بود دقیق گفت برای همه ادارات تامین اعتبار شده است فقط کمی تامین اعتبار کم است که دارند جزیی بررسی میکنند که ببیند مربوط به کدام اداره است گفتن شاید تا آخر هفته نامه رابه ادارات بفرستند یا اوائل هفته آینده.وگفتن به احتمال قوی شروع به کار اول مرداد است
سلام به همه دوستان خودم جان ممنون از پیگیریهات 4030 همینطوری یه چیزی میگه همکار عزیز 4030جان این چه حرفیه هر کی بهت حرفی میزنه باورت میشه مگه نامه رو نفرستادن مگه شمارشو نزاشتن تو سایت همه خبرشو دادن تو داری رو به عقب میری داداش گلم بعدشم ما انشااله اول مرداد سر کاریم انقد بد بین نباشید یه روال کاریه که باید طی بشه . دوستان ما باید تا روز ابلاغمون پیگیر باشیم . خودم جان ناراحت نشو همه استرس دارن. خبری از ناخدا و نقطه نیس کجان؟
جناب 4030 من از حرفای. شما سردرنمیارم.بالاخره زنگ زدی یا حضوری رفتی.همه تامین شدن یا یه عده نشدن!!!!!!
باسلام .من صبح دفترآقای افروخته بودم و گفتن همه ادارات تامین اعتبار شدن.اون کسری همه دارد بررسی میشود کلکی هم وجود ندارد لطفابدبین نباشید 
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۵ بهرامی به خودم
خودم جان شما ناراحت نشید بچه ها تحت فشارن بدون فکرصحبت میکنن.همش تقصیر دفتر افروختس که همه رو گذاشته سرکار.شما از صحت اینکه میگن تعداد کمتری تامین اعتبار شدن خبر نداری؟
جناب 4030انگار بنده بدهکارم شدم یا احیانت شما فکر میکنی بابای من استانداره یا معاون برنامه ریزی منم تا حدی که اطلاع داشتم میگفتم از این به بعد هم انشالله همون خودتون زحمت بکشید تلفنی از برنامه بودجه پیگیری کنید من هر روز دارم میرم اونجا و چون کارم به اونجا مربوطه همکارا تا حدی خبر جدیدی میشه میگن
حالا شما سعی کن خودت پیگیری کنی که ماهم دیگه دروغگو نشیم
موفق باشید
بهتره بجای غر زدن به دیگران خودتونم پیگیری کنید.من زنگ زدم دفتردینی زاده گفتن برای همه تامین اعتبار شده اما دفتر افروخته میگه برای یه عده نشده که این حرف دفتر افروخته اصلا منطقی نیست.معلوم نیست چه کلکی تو کارشونه.جناب خودم شما اطلاعی از این قضیه نداری؟چرا دیگه نیستی؟
جناب مدیر لطف کنید سرعت سایت را برای ارسال نظر بالا ببرید
سلام به خودم جان میبینم که خبر موثقه شما هم دروغ از آب در آمد من الان با سازمان برنامه وبودجه تماس گرفتم گفت نامه ارسالی به ادارات اوایل هفته آینده انجام میشود  .علتش چون تامین اعتبار از داوطلبان شرکت کننده کمتر است و باید بررسی شود که این کمبود مربوط به کدام اداره است و فرمودن شاید اوائل مرداد سرکار باشیم. .تانامه هفته آینده به ادارات ارسال بشود و ادارات خستگی ماه رمضان را بگیرند یک مدت هم زمان می برد
سلام خدمت بلاتکلیف .دیگر نیازی به این کارها نیست اگر خدا به خواهد کارها دارد درست میشود شما مال کدام اداره هستی اینقدر شاکی هستی این پیگیری ها باید برای قبل از نامه انجام میشد تا کار به مردادنمی رسید
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۰:۱۱ بلاتکلیف همدان
سلام دوستان
به نظر من بهتره فردای تعطیلات عید فط یعنی روز 29 یه پیگیری دسته جمعی داشته باشیم اول جلوی استانداری ببعد اگه لازم شد حتی ادارات کل (اما وجدانی این دفعه بیاین نه قول الکی) به خاطر ابروی خودمونم شده بیاین خجالت کشیدیم انقدر به این و اون جواب دادیم که کارمون چی شد/
سیاوش کجایی؟  از دیروز هرچی تماس گرفتم جواب نمیدی چرا؟

سلام به همگی و سیاوش

ما همه مراحل رو انجام دادیم ولی سازمان میگه جواب گزینش نیومده و تهران رو مقصر میدونه.

خودم و صداقت خبر ندارید کیا تامین اعتبارنشدن؟
سلام.کسی اطلاع نداره کدوم اداره ها تامین اعتبار نشدن؟خودم جان شما چیزی نشنیدی؟
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۹ ثبت احوال تبریز

سلام دوستان ثبت احوالی

لطفا تو سایت یه آماری بدین برای اینکه هماهنگ بشیم و یه وقتی رو تعیین کنیم تا جلوی سازمان ثبت احوال تجمع کنیم برای گرفتن حقمون

بخدا اینا الکی دارن مارو سر میدونن

کاری نیست که نشه دو ماهه جمش کرد الان بیشتر از دوساله علافیم

لطفا با استانهای دیگه هماهنگ بشیم تا بتونیم یه تجمع درست حسابی بکنیم برای گرفتن حقمون

یک ماه هم یکماهه چرا دیر بریم سرکار وقتی که همه مراحلو پشت سر گذاشتیم

همه ادارات قبولی های 91 رو دعوت کردن الا ثبت احوال

لطفا هماهنگ بشین باهم

سلام خدمت دوست عزیز بله کد استخدامی طول میکشد اما نه دوماه بلکه دوهفته برای اطلاع دقیق با استانداری تماس بگیر بگو با اقای شمس اللهی کار دارم کارکد استخدامیتون دست شمس اللهی است.
سلام به همه دوستا و همکاران سازمان میگم خودم جان من زنگیدم دفتر افروخته دفتردارش گفت چون لیست ما از اون تعدادی که بوده کمتره باید دوباره بفرستیم پیش دینیزاده چیزای گفت سر در نیاوردم میشه برامون پیگیری کنی توضیح بدی ممنون میشم. و سوال از رما مگه شما ازمایشاتون و بقیه کاراتون انجام ندادید ؟ که کد نگرفتن براتون تو چه مرله ای هستین؟ قبول شده 91 هستی؟                                                             

سلام به همگی دوستان

بنده امروز با دفتر افروخته تماس گرفتم فرمودند که امروز نامه ها رو به سازمانها میزنن و از 1/5/ شروع به کار میشیم

ولی با سازمان صنعت و معدن که تماس گرفتم گفتن که ما بعد از رسیدن نامه مشکل کد مستخدمی داریم و دو ماهی هم طول می کشه . کسی در این مورد خبری داره به من کمک کنه  ممنونم

سلام خدمت دوست عزیز من هم موقع ازمایشات پزشکی استرس داشتم اما مسولین مراحل پزشکی گفتن کسی رابرا مراحل پزشکی رد نمی کنند خیالت راحت به خدا توکل کن خدافبولت کرده باقی اش را به خدا بسپار.درپاسخ به سیاوش ازنعمتی بپرس اما فکرکنم شده درهمدان باید اموزش ببینییم.
از دوستان عزیز تقاضا می کنم کسی که اینجا نظری میزاره کسانی نگاه می کنند که دلبسته به این استخدامی هستن لطفا تا زمانی که اتفاقی نیفتاده با احساسات افراد بازی نکنید و اظهار نظر شخصی نفرمایید

بچه ها از اول اسفند قرار بوده بریم سر کار و تا الان ماه ب ماه  تعویق افتاده فکر نمیکنم از این استخدامی خبری بشه
تعداد دقیقش رو نمیدونم فک کنم چهل پنجاه تا کمتر از تعداد داوطلبا.آموزش سازمان زندانها از اول مرداد و در محل اداره کل برگزار میشه و زمانش هم نهایتا دو هفتس.
سلام نقطه کجای خبرا رو شنیدی؟دو ستان سازمان زندان میدونید اموزش ما از کی میشه از اول مرداد یا زودتر؟
سلام دوستان این ازمایشات پزشکی مهمه یا فقط واسه تکمیل پروندست؟منظورم اینه شاید کسی مریضی داشته باشه ولی خب به کارش لطمه نزنه و اصلا بی خبر باشه ازش و تو ازمایشش معلوم بشه اونوقت چی میشه یعنی براش مشکل ساز میشه لطفا جواب بدید خیلی استرس دارم خداخیرتون بده.
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۸:۵۸ علی به بهرامی
جناب بهرامی میشه بگید چند نفر تامین اعتبار شدن باتشکر
سلام دوستان .محصوصا بچه های اداره کل زندانها .لطفا به آقای بیات کارشناس بودجه تماس بگیرید . پیگیر باشید . من امروز زنگ زدم و گفتم که نامه تامین اعتبار امده شما هم برای تاکید بیشتر تماس بگیرید.
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۹ بهرامی به خودم
سلام دوستان من امروز رفتم دفتر افروخته نامه اومده اول مرداد هم صحت داره.فقط تعداد کسایی که تامین اعتبارشدن یه مقدار کمتر از آمار داوطلباس.خودم جان شما نمیدونی چه کسایی تامین اعتبارشدن؟من حدس میزنم اداراتی که مشکل پست داشتن تامین نشدن شما خبر دقیق نداری؟

سلام به دوستان .خبر خودم جان موثقه. پنجشنبه من نیز از دفتر اقای افروخته پرسیدم و حتی از خزانه نیز سوال کردم گفتند که نامه تامین اعتبار امده .دفتر اقای افروخته گفت 99درصد انشالا کارها درست شدست .

امیدوارم دیگه بهانه نداشته باشه اداره کل زندانها مخصوصا نعمتی

با سلام
بله احتمالا دوره آموزشی دارید و بستگی به تعدادتون داره اگر زیاد باشید در خود استان انجام میشه ویا به مرور در ابتدای خدمت
به دوستی که از کردستان پرسیده بود باید بگم بله به تمام استانها ابلاغ شده واحتمال زیاد تمام استانهایی که هنوز شروع بکار نکردن از اول مرداد شروع بکارشون به ادارات ابلاغ میشه
فکر نکنم ادارات برسن کارای استخدام رو تا اول مرداد تموم کنن/اول مرداد سر کار نمیریم..
سلام دوستان .جناب خودم این نامه تخصیص اعتبار دیگه به تمام استانها مربوط میشه؟ من از کردستان هستم یعنی ماهم از اول شروع به کار میکنیم؟ ممنون جواب بدید .یاحق
بازم سلام به همه دوستان تشکر خودم جان . سوالی دارم از دوستان برای ما هم کلاسهای اموزش میزارن چه مدت؟ خود همدانه کلاسای اموزش سازمان زندان یا تهرانه ؟نقطه کجای خبری ازت نیس
سلام دوستان
خیالتون راحت خبر موثقه از دفتر آقای افروخته گرفتم
انشالله روز یکشنبه نامه به ادارات ارسال میشه
سیاوش اگر نامه رو ببینم حتما از روش یک عکس میگیرم و میزارم
ولی خیالتون راحت شروع بکار اول مرداده
تا اون موقع هم اداراتی که آزمایشات رو انجام ندادن وقت دارن خود ماهم هنوز انجام ندادیم
موفق باشید
ما معاینات پزشکی را  انجام ندادیم جناب خودم به نظرت شر وع به کار اول مرداد  شامل ما هم میشه بعدشم خبرت تا چه حد درسته منبعت موثق هست؟
این خبرا رو از کجا میاری جناب خودم!!ً!!!!!!!
سلام به همه دوستان هانیه جان شما خودت پیگیری کن به بقیه هم بگو منتظر خبر از کسی نباش و خودم جان شما هم که شماره نامه رو دادن بهت دوستان خب متنشو طبق صحبتای خودت بزار . من دیروز از نماینده شهرمون پیگیر شدم کاملا خبر موثق بود و گفتش که تا اول مرداد همه بچه ها مشغول میشن نامه هم میفرستن برا اداره ها
سلام به همه مخصوصا جناب آقای خودم 
آیا خبر ارسال نامه به ادارات تا روز یکشنبه و شروع به کار تا اول مرداد موثق می باشد یا من از اشنای بانفوذ م پیگیری کنم. ممنون 
خودم جان خبرت موثقه؟از دفتر افروخته خبر گرفتی؟
سلام خودم جان.این مطلب را پرسیدی یا نظر خودت است
با سلام
دوستان ببخشید من چند روز کمتر سر زدم
انشالله نامه تامین اعتبار روز یکشنبه به ادارات ارسال میشود و شروع بکار همه ادران طبق نامه ارسالی اول مرداد ماه میباشد
موفق باشید
سلام شماره دفتر افروخته رو میخواستم برا پیگیری زنگ بزنم هرکس داره اعلام کنه
سلام بچه ها خبری نیست؟خودم جان چخبر؟

سلام

سامری : معاون برنامه ریزی استانداری همدان است.

سلام دوستان التماس دعا میگم این نامه تامین اعتبارم میاد بلاخره پیداش میشه اما خودم جان دیگه مشکلی نیس بعد ابلاغ  بودجه دیگه باید مشغول بشیم انشااله
سامری کیست؟باذکرمثال توضیح دهید.
سلام دراین شبهای عزیز قدر برای همه جوانان کشور عزیزمون که بیکارند دعا کنیم چرا که بهترین دوران زندگیشون به بطالت وبلا تکلیفی سپری میشه/از خدا بخوایم ریشه ربطه مداری وپارتی بازی رو تو این مملکت بخشکونه و هر کی شایسته تره پستهای مهم رو دست بگیره
سلام خودم جان یعنی نامه اومده همدان؟ .آقای سامری کیست سمتش چیه؟
خودم جان اینم شماره نامه
.شماره نامه ی ارسالی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به استانها:

58863  به  تاریخ 1394/04/15
سلام دوستان عزیز
کسی تا حالا مراحل گزینش ثبت احوال رو طی کرده. خواهشن بگین بعد از اعلام نتایج 3 برابر ظرفیت چه مراحله دیگری هست و مصاحبه عقیدتی کجاست و چه سوالاتی پرسیده می شود
با تشکر

سلام دوستان نامه هنوز به دفتر آقای افروخته نرسیده و معلوم نیست از دفتر آقای سامری کجا رفته امیدوارم بهونه دیگه ای نداشته باشن
سلام سیاوش من هم امروز به تهران زنگیدم اصلا جواب ندادن.نگران نباش توکل به خدا .اتفاق خوب یا بدمی افتد
سلام به همگی .هانیه خانم چند روز تمام شد اگرنامه ابلاغ کردن به ادارات پس چرا به ما اداره مربوطه تماس نگرفت.ناخداجان ازریس مدیریت خبرداری ریس انتخاب شد.
دوستان خبر جدید نداری خودم شما اخر وقت پیگیری نکردی؟ از اقای افروخته
من امروز از تهران پیگیر شدم برا شماره نامه و این که اصلا فرستادن یا نه هیچکس جواب نداد من نگرانم
بچه ها بدون شک نامه ابلاغ شده خیالتون راحت.

ضمن عرض سلام و خسته نباشید.خودم جان به نقل از یکدوست در سایت تبادل نظر سال 91 :

سلام.

خداروشکر دیروز سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، نامه ابلاغ بودجه رو به تمامی استان ها ارسال کرد و عزیزان می تونند حقوق ماه هایی که کارکردند رو به همراه حقوق تیرماه دریافت کنند.

نامه اش امروز تا پایان وقت اداری می رسه به دستشون.

با سلام خدمت دوستان
من الان دفتر آقای افروخته بودم هیچ نامه ای توی کارتابل استانداری مبنی بر تخصیص اعتبار و یا هر عنوان دیگه ای بدستشون نرسیده
اگه کسی با تهران تماس گرفت و گفتن نامه زدیم شماره نامه رو حتما بگیره من سریعا پرینتشو میزارم روی سایت
ممنون
۱۶ تیر ۹۴ ، ۰۱:۵۸ ورزش و جوانان
ممنون صداقت جان 
من هم خبر جدیدی ندارم

فقط با دفترنوبخت تماس بگیرید
سلام .به نقل از هادی از تبریز نامه تامین اعتبار ارسال شدهِ.خبرهای هادی همیشه درست و موثق بوده.دیروز من با آقای فرشکاران صحبت کردم گفت ارسال نامه تامین اعتبار ارتباطی با تشکیل سازمان مدیریت نداره و ما نامه این استانهارو(استانهای بدون سازمان مدیریت) به استانداریشون میزنیم.خودم جان شما بهتر از ما با استانداری ارتباط داری لطفا نامه رو یگیری کنید.
از طریق اداره کل هاتون پیگیری نکنید چون فایده ای نداره فقط و فقط استانداری و از معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری

ما هممون سر کاریم !! منظورم اینه که خبری نسیت و نخواهد شد تا زمانی که بودجه ملی و اعتبارات ملی برا این استخدامی ها در نظر گرفته بشه فقط باید از طریق استانداری پیگیری کرد البته فقط اونا هم کاری از دستشون بر نم اد فقط اینکه به بالاتر گزارش بدن
ناخدا کجای .خبری ازت نیست
سلام به همگی. هانیه خانم شما که اینقدرمحکم حرف میزنید میشه از  اشناتون بپرسید ریس مدیریت کی مشخص میشه کارما گیراقاریس است.درضمن اقای تنها شمامال کدام اداره هستیدکه 15سال است استخدام نشدید الان کدام اداره قبول شدی که طلسم استخدامیت شکسته
سلام به همگی وبه خصوص ورزش وجوانان اکثرا گوشیت دسترس نیست.خبر جدیدی نیست.آخرین خبر همون اول مرداد هستش.توکل برخدا.التماس دعا.
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۶ از علی به رضا
شما کس دیگه ای هم میشناسید که اداره تعاون کار قبول شده باشه که هماهنگ کنیم باهم بریم اداره کل پیش اقلامی /راستی نگفتی از کدوم شهرستان هستی
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۹ ورزش و جوانان
سلام به همه دوستان خوبم
صداقت_چلسی _خودم_رما_سیاوش و بقیه دوستان خبر جدید ندارین ؛تا کی باید منتظر باشیم؟
تو رو خدا خبری شد بگین! 
من ی روز در میان به اداره کل و استانداری زنگ میزنم اما همش حرف های تکراری میزنن!

سلام به همگی دوستان

قابل توجه 4030 بنده چه دروغی دارم که بگم بنده دیروز زنگ زدم تلفنچی گفت که خبری نیست و گفتن که وصل نکنید که من هم عصبانی با اون برخورد کردم و گفتم که باید ما تا اونجا بیایم تا جوابمون رو بدید که ایشان بعد از هماهنگی وصل نمود میتونی از تلفن چی بپرسی . شما همین طوری پیگیری کردی ،تا بهت گفتن خبری نیست گوشی رو قطع می کنی

سلام برج 6 گفتم ببینید  من تویه اداره دولتی 15 ساله کارمند قراردادیم (حسابدار) بهتون گفتم اعتبار 500میلیاردی فقط برای 6ماه حقوق ومزایا میباشه ولی ناامید نباشید پیگیری کنید حق گرفتنی است نه دادنی
۱۴ تیر ۹۴ ، ۲۲:۲۹ از رضا به علی
دقیقا همون جوابایی که خانم ضیافر به شما دادن به منم گفته. همیشه از ناامیدی حرف میزنه و هربار میگه تا دو سه ماه دیگه شاید درس بشه. حتی میگفت فعلا یه نفر مونده بره گزینش. واقعا براش متاسفم حالا که خیاله خود راحت شده و پشت میز نشسته اصلا انگار نه انگار. همش با ناامیدی جواب میده.
سلام دوستان هم استانی 
مطمئن باشین که اخبار من کاملا درست است. منبع خبر من کاملاً در جریان هستند.
من قبلا درسایت استخدامی پیام میذاشتم دوستان قدیمی تر من رو میشناسن! 
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۷:۴۹ به بچه های همدان
سلام
این رئیس سازمان مدیریت استان شما کی تعیین می شه گفتن باید رئیس سازمان مدیریت تمام استان ها مشخص بشه تا نامه تامین اعتبار را بفرستند معلوم نیست بهانه هست یا واقعیت هر وقت که رئیس سازمان استان تون مشخص شد اعلام کنید لطفا
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۷:۲۷ ازعلی به رضا
رضا شما برا کدوم شهرستان هستی منم اداره تعاون کار قبول شدم / چند روز پیش زنگ زدم به خام ضیافر گفتش به این زودی ها منتظر نباشید باهاتون تماس میگیریم ممکنه خیلی زمان ببره
اگه دولت قبلی می خواست باید کاری می کرد چون استخدامی مال دولت قبله و نتونست چون از خرداد 91 موند تا 92 .حالا هم همه هزینه هاشو گذاشته رو دوش این دولت . حق و النصاف هم دارن پیگیری می کنند با این اوضاع اقتصادی(میراث گذشته) کشور یه کم تحمل داشته باشید... انشاله درست میشه
سلام به همکی.خانم هانیه. و رما. لطفاچیزی نگید یا اگرمگید دروغ نگید من امروز بابرنامه بودجه تماس .گفتن هیچ خبری نیست .وهمچنین جهت. اطلاع. خانم رما هیچ تلفنی وصل به دفترچچ اقای افروخته نمی شود
من هم با رضا موافقم
باسلام به همه دوستانی که پیگیر کارا هستن، مخصوصا خودم، نقطه و سیاوش و ... من خیلی پیام نذاشتم چون خبر قطعی نداشتم ولی چندین بار استانداری و اداره ای ک قبول شدم رفتم. ولی تنها جوابشون اینه که داره مراحل اداریش انجام میشه و منتظر بمانید. تنها پیشنهاد من اینه که هماهنگ کنیم و حضوری بریم استانداری تا زودتر به نتیجه برسیم. مطمن باشیدهرچی تعدادمون بیشتر باشه نتیجه بهتری بدست میاد. در غیراین صورت باید منتظر باشیم ببینیم کی دلشون به رحم میاد و کاری واسمون انجام بدن. مطمن باشید هیچ وقت با گل و شیرینی نمیان دنبالمون بگن تشریف بیارید سرکار. خودمون باید جلوی استانداری تحصن کنیم و سعی بشه خبرش به بالادست مخصوصا تهران برسه تا کاری واسمون انجام بدن وگرنه مسولین استان ما اصلا براشون مهم نیست ک بیش از سه ساله داره با احساسات و غرور و زندگی چندین جوان بازی میکنن. من خودم بخاطر همین بی کفایتی مسولین زندگیم بهم خورد و نامزدم ازم جدا شد و با یکی دیگه ازدواج کرد. چون بهش قول داده بودم نهایتا تا اول اردیبهشت سرکار باشم ولی... بعدش مسولین میگن چرا ازدواج کم شده چرا طلاق زیاد شده. ایشاله که اون دنیا مسولینی که کم کاری میکنن و فقد قول الکی میدن تقاصشو میبینن.
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۱ ورزش و جوانان لرستان
شما هنوز بکارگیری نشدین ما 15 فروردین ابلاغ مونو زدن.

سلام

من هم امروز زنگ زدم دفتر آقای افروخته بلاخره وصل کردند ولی همان حرفهای تکراری رو گفتند که تامین اعتبار شده و باید رئیس بیاد و دستور بده که شروع به کار بشید.

با سلام خدمت دوستان
من امروز دفتر آقای افروخته بودم ایشون فرمودند فعلا خبری نیست تا رییس سازمان استان انتخاب بشه که احتمالا همین چند روز رییس مشخص میشه
فقط نمیدونم هانیه خانم این خبر تخصیص بودجه استان همدان رو از کدوم منبع شنیده
جالبه ایشون (هانیه خانوم)بجز این پیغام ،پیغام دیگه ای نذاشتن
لطفا اگر خبر جدیدی دارید بگید ممنون
هانیه خودتو گذاشتی سر کار من زنگیدم افروخته وصلم نکرد و گفت خبری نیس
سلام به همه دوستان گرامی و خودم جان منم خبر جدید نداشتم تا دیروز که اخبار تکراری بوده امیدوارم دوسست تازه وارد هانیه درست بگه . منتظر خبرت هستیم خودم جان منم زنگ زدم افروخته ج ندادن

سلام به همگی دوستان

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما دوستان عزیز و التماس دعا در این شبهای لیالی قدر

۱۴ تیر ۹۴ ، ۰۹:۲۹ ورزش و جوانان
سلام  من زنگ زدم اداره و استانداری درمورد بودجه 
جواب درستی ندادن میگن بهتون زنگ میزنیم منتظر باشین

سلام خودم جان ممنون از پیگیریات من هستم اما خبر جدیدی نبود بذارم امیدوارم فردا خبر اومدن نامه رو بیاری.بازم ممنون ازت.
دوستان جدید اومدن یا همه اسامی رو عوض کردن؟
سیاوش و نقطه و بقیه کجان خبر جدیدی نیست؟
والا من چیزی امروز نشنیدم بجز خبر هانیه خانم که انشالله درست باشه ولی فردا اول صبح میرم دفتر آقای افروخته تا ببینم جریان چی هست
امیدوارم خبرهای خوبی بتونم فردا براتون ارسال کنم
فقط بازم به هانیه خانم تاکید میکنم اگر بفرمایند اون شخص موثقی که این خبرو به شما داده کدوم قسمت استانداری هست کار من راحت تره
اسم ایشونو نمیخوام فقط قسمت کاریشونو بگن کافیه
ممنون
سلام.جناب خودم شما خبر تخصیص اعتبار رو تایید میکنید؟یعنی واقعا نامه ابلاغ اعتبار رسیده؟
سلام. ممنون از خبر خوبتون. نمیدونید دقیقا شرو ع  بکار کی میشه؟؟؟
با سلام
ببخشید هانیه خانم میتونید بگید آشنای شما کدوم قسمت هستند  تا من فردا اول وقت پیگیری کنم انشالله که کشکل حل شده باشه
چون من مروز که با دفتر آقای افروخته تماس گرفتم مطلب خاصی نگفتن
بازم ممنون از پیگیریتون
با سلام مرسی هانیه خانم .شما مال کدام اداره هستید
سلام خدمت هم استانی ها 
الان آشنای با نفوذی که در استانداری دارم زنگ زد و گفت بودجه استان همدان تخصیص داده شده وظرف چند روز آینده به ادارات ابلاغ خواهد شد.
با سلام. از همه ی دوستان میخام برا اینکه استخداممون زودتر به نتیجه برسه و مسولین استان یکم بفکر
پیگیری کارامون باشن، از هر طریقی شده هماهنگ باهم بهشون فشار بیاریم. من که نظرم اینه حضوری هماهنگ کنیم و بریم استانداری، هرچی تعدادمون بیشتر باشه مطمن باشید نتیجه میگیریم. حالا هرکی نظرشو بگه.....
۱۲ تیر ۹۴ ، ۰۰:۱۲ از رضا به خودم
خودم
ممنون از اطلاعاتتون. من برای اداره کار و رفاه اجتماعی هستم. جدیدترین بهونه ای که میارن میگن باید براتون پست مشخص کنیم. استانداری هم چندین بار زنگ زدم ولی جوابه قطعی نمیگن. فقد میگن باید منتظر باشید. میشه شماره هایی که از تهران دارید و به استخدام مربوط میشه رو بذارید. ممنون
با سلام مجدد و قبولی طاعات
در جواب دوستمون که پرسیدن چه اداراتی کد گرفتن من تاجایی که خبر دارم چون هنوز سازمان مدیریت در همدان احیا نشده یوزر و پسورد ادارات و معاونت نیروی انسانی همدان هنوز اعتبار داره پس اداره ای که کد نگرفته میتونه اقدام کنه
تا الان فکر میکنم ادارات:منابع طبیعی،جهاد،دامپزشکی،محیط زیست،زندانها،راه و شهرسازی،هواشناسی،استانداری،.....وچندتا دیگه از ادارات که فکر میکنم 90درصد ادارات همدان است کد گرفتن

به نظر من با تماس با دفتر آقای نوبخت،خانم پناهی،آقای فرشکاران تاکید کنید که وضعیت سه تا استان دیگه(همدان،سمنان،سیستان)رو از نظر احیای سازمان مدیریت معلوم کنن مشل کل کشور حل میشه
چون بودجه 94 باید به سازمان مدیریت هر استان ابلاغ بشه تا به ادارات تخصیص پیدا کنه
همگی موفق باشید

ضمن عرض سلام خدمت خودم.ممنونم

به نظر شما این انتظار تا که طول خواهد کشید.

۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۳ از رضا به خودم
سلام دوست عزیز. شما میدونید کدوم اداره ها کد استخدام گرفتن؟
سلام دوستان واقعیت اینه که مشکل ما دیگه دست مسئولین استانی نیست و اینها پیگیر مشکل ما نیستن.ما خودمون باید از سازمان مدیریت پیگیر باشیم تا زودتر نامه ارسال بشه.از پیگیریهای همه شما ممنون منم پیگیر هستم و امیدوارم طبق قول سازمان مدیریت بزودی نامه ارسال بشه.
بچه ها خانم پناهی میگه نامه شما آماده است فقط باید شخص آقای نوبخت امضاء نماید اگردوست دارید با دفتر معاون رئس جمهور آقای نوبخت تماس حاصل فرمائیداین شماره 02133911130
سلام به همگی من برای بار چندم به خانم پناهی زنگیدم گفت بودجه مشکل ندارد ودستگاههای شما باید الان شمارا شروع به کار می کردن لطفا همگی با مدیر دستگاه برای بچه های اداره زندان جناب آقای حسن محمد یاری تماس حاصل فرمایید
سلام ناخدا از اطلاع رسانید
به اطلاع برسونم چون استان کردستان هنوز یکی از استانهایی که برای خیلی از استخدامیهاش کد مستخدم نگرفتن برای همین استانداری کردستان توپو انداخته توی زمین ادارات
خوشیختانه ادارات همدا بیشترشون کد گرفتن و فقط مشکل تخصیص اعتبار هست که انشالله به زودی حل میشه

سلام دوستان . به این مطلب توجه داشته باشید .(گزارش مربوط به استان کردستان است.می خوام بگم که انوها از طریق روزنامه استانیشون پیگیرند ما چرا نباشیم)

به گزارش نوای آبیدر، در این اطلاعیه آمده است،

بسمه تعالی

با توجه به برگزاری آزمون استخدام سال 1391 در 2 مرحله بدینوسیله به اطلاع می رساند:

 کلیه مراحل آزمون استخدام (به غیر از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران که در دست اقدام است) به پایان رسیده و همچنین در اجرای نامه رئیس امور اجتماعی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعتبار مورد نیاز در جدول شماره (9) قانون بودجه سال 1394 کل کشور منظور گردیده است که پس از ثبت اطلاعات پذیرفته شدگان از طریق دستگاه استخدام کننده و اخذ شماره مستخدم؛ دستگاههای اجرایی می توانند احکام پذیرفته شدگان را پس از سوگند نامه استخدام صادر نمایند.

 

به مدیران محترم دستگاههای اجرایی ذیربط تاکید می گردد در بکارگیری نیروی انسانی پذیرفته شده تسریع بعمل آورند.

 

سیده شهلا شالپوش

مدیر کل منابع