---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۱۶ ب.ظ

استخدام استانداری همدان وپیگیری آن

چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۱۶ ب.ظ

پذیرفته شدگان این اسخدام میتوانند ازین صفحه برای تبادل نظر وهماهنگی استفاده کنندو هر گونه پیشنهاد یا انتقاد خود را از طریق نظرات با ما درمیان بگذراند.


صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .

نظرات  (۱۳۶)

سلام به دوستان و سیاوش .نعمتی گفت بعد از این که مدیریت امضاء کنه .باید تاییدیه تحصیلی.خدمت.سوئپیشینه را دریافت کنم.که حدود دوهفته ای طول میکشه وبعد تامین اعتبار بشه . بعد من پرسیدم کلا چقدر کار داره گفت حدود یک ماهی طول میکشه.

ولی من فکر کنم اگر بخواهد کار انجام بده کمتر از دوهفته کار داره

فرمانداری یکی از شهرستانهای استانمون
مرسی سیاوش جان امیدوارم شماهم موفق باشید و زودتر کارتون درست بشه
ماهان از صمیم قلب بهت تبریک میگم موفق باشی
دوستان بجز منو نقطه و ناخدا پیر شده که خبری ازش نیس دیگه کی قبول شده سازمانه؟؟ رها شما کدوم اداره ای؟
 ناخدا خورشید تشکر بابت پیگیریت حالا بگو دقیق نعمتی چی گفت ؟ یعنی ما زنگ بزنیم میخاد چکار کنیم ؟ نگفت کدامون گرفته یا نه؟
سلام به دوستان من امروز به کارگزینی استانداری زنگ زدم یه بار بعد سه سال یه خبر خوب داد که گفت روز دوم اردیبهشت ساعت ده صبح مرکز آموزش حاضر باش امیدوارم واسه شماهم درست بشه من که خیالم راحت شد 
نقطه من با نعمتی حرف نزدم چون هر بار جواب درس حسابی نمیده . لطفی کنید شما یا بقیه دوستان خبر بگیرن به منم بگن مرسی
سلام دوستان .امروز رفتم پیش نعمتی گفت چند تا از اسامی از گزینش آمده و پیش مدیریته .فردا تماس بگیرید اگر امده باشه پیش من به شما میگم
سلام دوستان من الان زنگیدم استانداری برا کد استخدام با مهذب حرف زدم که گفت من در جریان نیستم با اقای شمسالهی حرف بزن که دوباره وصل کردن با شمسالهی حرف زدم که گفت از اداره خودتون پیگیر باشید البته چن روز طول میکشه گفتم شما خبر نداری گفت ما ازطریق سیستم با هم ارتباط داریم ما سایتو باز میکنیم اونا هم کد میگیرن گفت حالا باید صبر کنید

سلام سیاوش از نعمتی چه خبر؟

سلام به سیاوش عزیز من هستم وفعلا هم خبری نشده گفتن نامتون رو فرستادن تهران گفتن خودمون خبرتون میکنیم این سه ساله اینکارو کردیم خبر نکردن نمیدونم چقدر باید صبر کنیم اینا خبرمون کنن دیگه خسته شدم اینقدر حرف شنیدیم 
بقیه دوستان کجان؟ چشم انتظار و بلاتکلیف و رماو پیر شده ورهاو نقطه و غیره کجاید دوستان ؟
مدیر جان طول این صفحه شده طول تاکسی های خیابون بروجرد ملایر که ته نداره لطفا عوضش کن
پاسخ:
چشم در اسرع وقت
امیدوار راه وشهرسازی امیدوارم موفق باشی حقیقتا خوشحال شدم نظرت درمورد سایر اداره ها چیه اطلاعی نداری؟ تا کی ما باید منتظر بمونیم گزینش که گفت ما جواب نامه هاتون فرستادیم اداره خودتون دیگه از اونجا پیگیر باشید تا الان هم خبری از اداره خودمون نشده. فقط بهم بگو چطور پیگیر کد استخدام باشیم کسی از تهران شماره ای داره بزاره
۲۸ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۰۵ امیدوار راه و شهرسازی
سلام
سیاوش جان اگه نظرات پایین صفحه رو نگاه کنید به تاریخ 29 فروردین 93 شرح کامل روندمونو نوشتم که تو پرانتز میارمش : (سلام دوستان
پیرو مطالب قبلی که گفتم فرم گزینش پر کردیم و اومدن تحقیقات محلی ،
اوایل اسفند تماس گرفتند برای مصاحبه عقیدتی ، ( سوالات : اعضای خانواده و شغلشون ، فعالیتهای بسیج ، هیات ، سیاسی و فرهنگی ،شرکت در نماز جمعه و جماعت ، شرکت در راهپیماییها ، قرائت ذکرهای نماز ، مسایل روز مانند داعش و . . . )
هفته قبل هم تماس گرفتند نامه برای سوپیشینه ، عدم اعتیاد ، تعهد محضری ده ساله ، استعلام پایان خدمت دادند که جوابیه ها را دوروزه گرفتم و تحویل اداره دادم و منتظر تماس برای دعوت به کار هستم ( اداره راه و شهرسازی ) )
من از کارگزینی راه و شهرسازی پرسیدم قطعیه چون میخوام از کار قبلیم استعفا بدم گفتند کد مستخدمیتون اومده و سی ام بیاین ابلاغ بگیرین و از یکم مشغول به کار بشین
سلام مدیر عزیز صفحه همدان پر شده یه صفحه دیگه ایجادکنید لطفا 
سلام وقتبخیر دوستان لطفا بگید خبری از هیچ اداره ای نیس ؟ هیچ اداره ای کد استخدام نگرفته هنوز ؟ دوستان بریم استانداری برا پیگیری؟ لطفا فعال باشید .چکار کنیم
بالاخره نفهمیدیم ما چندتا امیدوار داریم ؟ برا دوستان همدانی که مهذب گفت کسی کد نگرفته پس امیدوار چطوری انجام شده کارش البته خداکنه حقیقت داشته باشه
امیدوار خیلی بهت تبریک میگم بالاخره یه خبر خوب شنیدیم موفق باشی انشااله.فقط یه سوال گزینشتون کی تموم شد/؟
سلام
دو تا امیدوار کامنت گذاشتن که دو نفر جدا از هم هستند.
من قبلا هرچی کامنت گذاشتم با نام امیوار  اسم راه و شهرسازی رو هم آوردم ،
امیدوار دوم شما کدوم اداره هستین ؟
منابع طبیعی
سلام
امروز راه و شهرسازی تماس گرفتند گفتند سی فروردین بیاین ابلاغ بگیرین و از یکم اردیبهشت مشغول به کار بشین
سلام بر همه  امروز به من یه پیام اومده با این مضمون :استخدام شده گرامی جهت پیگیری نتیجه استخدام خویش حداکثر تا 31/1/94 به  کارگزینی اداره   مربوطه مراجعه نمایید. این در صورتی که من تمام مراحل استخدامی از قبیل مصاحبه- عدم اعتیاد- سوءپیشینه وغیره را قبلا انجام داده ام  فکر کنم برای دریافت ابلاغیه باشه - امیدوارم عاقبت همه مان ختم به خیر باشد .
 این سی فروردین برا ما نیس چون مهذب دم از برج چهار میزنه خبرت چقد موثقه؟
سلام نقطه جان زنگ زدم گفتن نتیجش مثبته نامه تون فرستادیم اداره خودتون . به نظرت کی زنگ میزنن برا سو پیشینه و پزشکی ؟ کاش این سی فروردین که دوستمون میگه راست باشه

سلام سیاوش جان  زنگ بزن به گزینش نتایج مشخص شده انشاالله شما هم قبولی.

انشالله که راست باشه مردیم از بلاتکلیفی شما واسه کدوم اداره هستید 
استان همدان،بیشتر ادارات همدان اعلام کردند
سلام به مژده این سی فروردین واسه کدوم استان هست که گفتی لطفا جواب بدید
روز یکشنبه 30 فروردین جهت دریافت ابلاغیه خود به اداره مربوطه مراجعه کنید
سلام دوستان من از استان اردبیل هستم اکثر ادارات استان اردبیل شروع به کار زده به غیر از چند تا اداره که انها هم به زودی اعلام می کنند به امید خدا مشکل شما هم حل بشود
سلام من پرسیدم گفتن ادارات تایید کردن استانداری هم تایید کرده و الان فرستادن تهران و حالا باید منتظر اونا باشیم،حدس من خرداد ماهه
سلام دوستان عزیز من امروز با استانداری تماس گرفتم گفت نامه تون رو فرستادیم وزارت کشور برای تاییدیه یکی دو ماه طول میکشه شایدم زودتر فعلاً مشخص نیست کی جواب بیاد

سلام دیگه کسی موافق رفتن به استانداری نیست؟

دوستان ونقطه جان من دوشنبه نمیتونم بیام
من موافقم با دوشنبه حتما میام
خوب دوستان یه زمان پیشنهاد بدید ببینیم چند نفر میخوان بیان بنظر من دوشنبه باشه که ملاقات عمومی دارن.نظرتون رو بگید.
دوستان یه کم فعال باشید خواهشا به اداره ها تون زنگ بزنید به گزینشتون نترسید اینا باید زوتر از اینا کارای ما رو راه می انداختن

منم زنگ زدم جواب ندادن باید از یه راه دیگه پیگیر شد.

سلام دوستان حالا به حرف من رسیدید که باید پیگیری دست جمعی داشته باشیم جناب آقای افروخته نامه تایید بودجه رو امضا نمیکنه به این زودیا میره واسه برج شش حالا خودتون میدونید 
سلام دوستان صب همگی بخیر .دوستان من زنگ زدم کارگزینی گفت که ما به شما چیزی نمیگیم از ادارتون پیگیر باشید بعد زنگیدم اداره اونا هم گفتن فعلا که نامه ای به دست ما نرسیده خودمون باهاتون تماس میگیریم . دوستان ونقطه لطفا اگه ادم کله گنده ای میشناسید بهش بگید زنگ بزنن سازمان زندان ببینن ما تا کی الافیم . به ما که جواب درس حسابی نمیدن این از خدا بی خبرا .

سلام به سیاوش و بقیه دوستان

راستش حرفی برای گفتن نداریم  وهمچنان بلا تکلیف هستیم

منتظر گذر عمر تا شاید.............

سلام سیاوش امروز زنگ میزنی؟

 

۲۵ فروردين ۹۴ ، ۰۷:۴۸ ناخدا.به سیاوش و دوستان

سلام به دوستان .من پنجشنبه رفتم گزینش .خوب بود .احکام پرسیدن.از اون آقایی که می پرسید سوال کردم جوابشو کی میدید. گفت توکلت به خدا باشه .

سلام شب همگی بخیر دوستان چه خبر هیچ خبری ازتون نیس نکنه همگی سرکارید حداقل بگید خوشحال بشیم ؟ مهسا خانوم  شما کدوم اداره هستید؟
دیگه رومون نمیشه بریم بیرون انقد بهمون گفتن پس کی میری سر کار😕😕😕
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۰۳ مهندس بیکار 2
سلام هم استانی ها :
به نقل از همدان پیام 
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان در این باره گفت: آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی، با برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به صورت متمرکز توسط سازمان سنجش در خردادماه برگزار می‌شود و در این آزمون استخدامی استانداری‌ها نقش و مأموریتی نخواهند داشت و فرصت به همه متقاضیان شغل داده شده است تا در این آزمون شرکت کنند.
رضا قیاسی افزود: در حال حاضر 621 نفری که در سال 91 آزمون و مراحل استخدامیشان انجام شده و به دلیل نبود اعتبار استخدام نشدند، در حال به کارگیری در استان هستند و اعتبار این استخدامی‌ها در سراسر کشور تأمین شده است.

سلام سیاوش  پنجشنبه بمنم گفتن هفته بعد زنگ بزن.

سلام پیر شده کجای؟ خبری ازت نیس تحقیقاتت انجام شده یا نه
سلام نقطه خوبی اون روز که رفتم مصاحبه گفتم کی نتیجشو بهم میگین گفتن ده روز دیگه زنگ بزن بهت میگیم حالا به نظرت چکار کنم به شما نگفتن زنگ بزن؟
سلام بلاتکلیف من دعا میکنم کار همه بچه ها زودتر درس بشه من به خدا نگران همه هستم توکلت به خدا باشه  تو این کار وبار ما جز داشتن صبر وتوکل کاری نمیتونیم بکنیم > سوالای سیاسی فقط پرسیدن اخرین خبری که شنیدی گفتم بیانیه لوزان بوده بعد پرسید وزرا چطر انتخاب میشن گفتم توسط ریس جمهور به مجلس معرفی میشن تاید میشن واخریش کار مجلس خبرگان چیه گفتم انتخاب رهبر > سخت نمیگیرن زیاد انشاله حل میشه نگران نباش

سلام سیاوش جون چه خبر؟

سلام مهسا از بچه های غیر سهمیه هنوز برا کسی کد صادر نشده.

الان کد ها صادر شده منتظر امضای نامه توسط  اقای افروخته برای ابلاغ شروع به کار هستند؟یا تازه بعد از امضای نامه وارد مراحل صدور کد و ... میشن؟؟؟اگه اینطور باشه حالا حالاها نمیشه بریم رو اسفند 94
۲۳ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۲۵ بلا تکلیف همدان
سلم به همگی، وست عزیز سیاوش باید بگم که نه هنوز هیچ قدمی برا ما برنمیدارن به ریاست سازمان هم نامه دادم جواب ندادند، خوشحالم که رفتی مصاحبه و تحقیقتم انجام شد خوش به حالتون مصاحبه چطور بود بیشتر بخش سیاسیشو بگین؟
واقعا دپرس شدم مییبینی که دیگه سایتم نمیام الانم ساعت 1.25 دقیقس اومدم بی خوابی زده به سرم
سلام به دوست عزیز ((خودم)))من این خبر رو از آقای لطفی گرفتم که گفت نامه تامین اعتبار رو دادیم امضا کنه وفکر کنم میدونی آقای لطفی کی هست گرفتن کد مستخدمی و مهیا کننده شروع. به کار ما به من اینجور گفت انشالله که امضا کنه ولی ایمیل جواب نمیده منم میدونم مرد شریفی آقای نیکبخت؟؟؟  تجمع جلوه استانداری راه حل کار ماست اگه موافق هستید یک روز تو این هفته مشخص. کنید ولی تعداد افراد خیلی مهمه 

یعنی چی اونا هیچ عجله ای ندارن؟

امروز ظهر به من گفتن ممکنه برج 3 باشه دلیلشم اینه که اونا هیچ عجله ای ندارن ....
سلام فعلا که به کسی جواب نمیدن هرچقدر میزنگی چون دارن حکم کارمندان رو میزنند حضوری هم بری نمیزارن بری بالا!!! بعدشم یه دست صدا نداره باید زیاد باشیم تا بهشون فشار بیاد 390نفر میخواد استخدام بشه ازین تعداد فقط پنج نفر میاد اینم اثر نداره!!!!واسه پیگیری فقط آقای لطفی و میرصفدریان سرپرست اموری اداری و کارگزینی هستن 
خدا خیرت بده اقا ماهان،الان از کی پیگیر باشیم؟اگه حضوری هم می خواین برین من هستماااا
برای صدور کد و سایر کارها فرستادن استانداری،قبل از عید استاندار قول واسه اول اردیبهشت داد الان دیگه نمیدونم
سلام به سیاوش من واسه خود استانداری هستم با یک نفر دونفر کار درست نمیشه حداقل باید پنجاه نفر باید باشیم من صدا سیما هم آشنا دارم میتونم بگم بیاد واسه تهیه گزارش تو تحریریه خبر همدان کار میکنه اگه مایلید یه روز مشخص کنید 
راستی ماهان شما مال کدوم اداره بودین؟
میگم ماهان جان نکنه به خاطر اینکه بعضی از بچه ها کار گزینششون تموم نشده دست نگه داشتن ؟
سلام صبخیر موفق باشی نقطه> ماهان جان تشکر بابت جوابت پس یه روز مشخص کنید بریم استانداری

سلام ساوش جون.آره رفتم خیلی خوب بود.

سلام به سیاوش عزیز آقای محسن زارعی افروخته مدیرکل برنامه بودجه استان همدان هستند ورود پنجم من مسول کارگزینی همدان صحبت کردم گفتن کارها تموم شده نامه تامین اعتبار رو آقای مهندس افروخته امضا کنند دعوت بکار میشین گفتم انشالله کی امضا میکنه گفت معلوم نیست امروز امضا کنه یا یه ماه دیگه ببندید این آقا هفده روزه نامه ماهارو امضا نکرده اگه پیگیری دسته جمعی نبنباشه این آقا امضا نمیکنه حالا مونده به خودتون ماها باید از روز پنجم سرکار بودیم نه که هروز بگن فعلا مشخص نیست من روز هفدهم هم پیگیری کردم گفتن دو سه ماه. دیگه لطفا دوستان از آقای مهذب سوال نپرسن به آقای لطفی و میرصفدری زنگ بزنید الان کار ما دست این آقایانه اینا مسول امور اداری وکارگزینی هستن
سلام به ماهان
من خبرشو دارم نامه تو کارتابل آقای افروخته هست و تازه تاریخ1/17 رسیده بدتش ولی هنوز اقدامی روش انجام نداده البته من تا تاریخ 1/19 خبرشو دارم نمیدونم تا الان کاری کرده یا نه
ولی بهترین پیگیری سایت استانداری و زدن ایمیل به استانداره نشانی ایمیلشم توی سایت استانداری هست مهندس نیکبخت انسان شریف و پیگیرییه انشالله جواب میده
سلام به همگی ومهسا میگم مدارک برا چه کاری فرستادن استانداری؟
سلام 4030 میشه بگی خواهر شما مال کدوم ادارس ؟ تشکر
مدیر جان خداقوتت بده > میگم این نامه سازمان مدیریت در مورد چی بود؟
پاسخ:
مدیرسایت:خب نامهدتو سایته نگاهدکنین متوجه میشین
سلم ماهان جان این مدیر برنامه وبودجه که میگین استانداری همدانه؟ یا تهرانه؟
هر اداره ای شروع به کار کرد لطفا اعلام کنه.اداره راه هم مدارک رو فرستاده استانداری و  فعلا خبری نیست
سلام دوستان. مدیر محترم زحمت کشیدن شماره دفتر جمالی قمی و عسگری آزاد را در صفحه قرار دادند
 از روز شنبه شروع میکنیم برای زنگ زدن به این آقایان... انقد زنگ بزنیم کلافشون کنیم تا شاید حیا کنند و کاری برای ما انجام بدند.
 اینها ماهارا مسخره کرده اند... فقط زنگ بزنید شماره ها را اشغال کنید. من که هر روز زنگ میزنم
دفتر عسکری آزاد: ۰۲۱۸۸۵۴۶۹۶۱          
    دفتر جمالی قمی:  ۰۲۱۸۸۵۴۶۸۱۷
سلام به همه دوستان با پیگیری انجام شده از استانداری نامه تامین اعتبار  دست. آقای مهندس افروخته مدیرکل برنامه بودجه اگه امضا کنه هممون میریم سرکار ولی این آقا از روز پنجم تا حالا امضا نفرمودن اگه پیگیری دست جمعی نباشد تا اول تیر ماه هم امضا نمیکنن حالا موندم به خودتون این خبر موثق موثق تصمیم گیری با خودتونه 
سلام دوستان و نقطه جان به خدا امروز به اینترنت دسترسی پیدا کردم قبل عید برا من اومدن تحقیقات دوسه روز پیش هم رفتم برا مصاحبه نقطه جان امروز رفتی مصاحبه؟ میدونم که موفق شدی چون خیلی سخت نگرفتن درسته؟ برا من که اینطوری بود > بلاتکلیف جان شما چه خبر مهذب کاری کرد یا مثل همیشه دروغ میگن؟ و قابل توجه بچه های سازمان زندان کارگزینی زندان گفت که شما کار گزینشتون انجام بشه دیگه ما کد استخدام میگیریم کاری به استانداری ندارید حدودا یه ماهی دیگه طول میکشه> دوستان نظر شما چیه ؟درس میگن؟ یا میخان سرمون بدن؟
نه ما هم نرفتیم سر کار،منتظر اول اردیبهشتیم
سلام به همگی
انگار همدان همه رفتن سر کار بجز من چون هیچ خبری از هیچ کس نیست
اگه کسی رفته سر کار بگه ما هم خوشحال میشیم
با سلام
نامه سازمان مدیریت با کیفیت خوب رو من دارم فقط بگید چطور بزارم براتون؟

پاسخ:
مدیر سایت: از طریق سایت زیر آپلود کنید و لینکشو بفرستید.
http://upload7.ir/
با ستام از بچه هایاوقاف کسی هس که در  ارتباط باشیم
سلام دوستان خوبید . اقا سیاوش امروز برا خواهر بنده امده بودن تحقیق ! گفتم حواستون باشه . 
سلام مجدد.
نه ما اداره راه هستیم.
موندیم چکار کنیم. به نظرم باید پیگیری دسته جمعی بکنیم.
سلام به امید
شماهم استخدامی محیط زیست هستید؟
نه برای کل 13 نفر استخدامی محیط زیست بود
نامه درخواست کد مستخدم بود
۱۷ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۱۷ بلاتکلیف همدان
سلام دوستان سال نو برای همگی مبارک و خوش یمن و پر از توفیق باشه ایشالا
من امروز زنگ زدم استانداری همون حرفای تکراری قبل رو گفتند و اینکه اونایی که کاراشون تموم شده تیر ماه و مال من که ادارمون مشکل پست داره هنوز مشکل به قوتش باقیه و گفت که تازه شما شاید دیرترم برید به خاطر همین مشکل
یک کلام بگم که نا امیدترم کردند مثل همیشه
دوست عزیزمون سیاوش شاهدند که اقای  ایکس قول دادند که تا یک هفته بعدی از پیگیری حضوری مون که حدودا یکی دو ماه پیش بود مشکل پست مارو پیگیری کنند که اینطور نشد. خلاصه اینکه دیگه بریدم ختم کلام
سلام به پیام.
ببخشید این نامه ای که محیط زیست 12/27 برای استانداری فرستاده موضوعش چیه بوده؟ و فقط برای شما فرستاده استانداری یا کل بچه های محیط زیست؟ و این خانمی که میگین کی هست که اگه ماهم رفتیم بریم پیشش؟
ممنون میشم جواب بدین . منتظرم

سلام به همگی

من دوباره امدم

بچه ها از صنعت معدن چه خبر

تکلیف چی شد

دوستان اداره راه در حال صدور کد هست کسی میدونه کی صادر میشه و برنامه چیه،ایا ما دیگه لازم نیست این ازمون جدید رو ثبتنام کنیم،اینجا قطعی میشه؟؟؟؟
سلام به پیام عزیز واسه من کد مستخدمی گرفتن تو شهریور ماه پارسال واسه من خود امور اداری استانداری گرفته یعنی واسه خود استانداری هستم 
با سلام
من امروز استانداری بودم از دوستان میخوام اگر کسی فرایند گزینشش تموم شده حتما با اداره کل خودش در ارتباط باشه چون استانداری تا از اداره کل کسی باهاش تماس نگیره کاری انجام نمیده
امروز من نامه محیط زیست رو که از تاریخ12/27 ارسال شده بود تازه پیدا کردم و خانمی که مسئول بود گفت به اداره بگو با من تماس بگیره تا بگم چکار کنه اگر نرفته بودم این نامه تا یک سال دیگه همون جا میموند
فقط یک سوال :
استان همدان کسی هست شماره مستخدم گرفته باشه،اگر هست بگه از کدوم اداره هست تا من برم فرایند اخذ شماره رو پیگیری کنم
لطفا اگر کسی هست بگه

سیاوش جون کجایی؟

با سلام
من امروز رفتم محیط زیست خوشبختانه نامه تاییدیه گزینش از تهران تاریخ12/27 رسیده و اداره محیط زیست نامه زده به استانداری فقط منتظر باز کردن سایت برای محیط زیست هستن تا کد مستخدم بگیرن
الان کار اصلی با آقای مهذب و شمس الهی است که سایتو باز کنن برای اداره

خیلی جالبه امروزم بااستانداری تماس داشتم بازهم تکرار حرفای سالهای قبل فعلا خبری نیست، اگه خبری شد خبرتون میدیم ،زمانشم ماهم مثل شمانمیدونیم وازاین حرفا  .این حرفایعنی چه؟ پس چرانشستی پشت میز .بخدادیگه شورشودرآوردن برخورد یه مشتی آدمای مفت خور افتادیم .
سلام سیاوش .چه خبر .دادگستری برای شما آمده تحقیق یا نه
سلام به همه من امروز با استانداری قسمت منابع انسانی تماس  گرفتم  گفتند قرار شده اونایی که کار گزینش شان تمام شده ظرف یکماه اینده شروع بکار کنند  واونایی که گزینش نشده اند می مونه برای تیرماه با کارگزینی ادراه مون تماس گرقتند گفتند هنوز نامه تامین اعتبار استانداری به دست ما نرسیده  تازه اگر اون ابلاغیه هم بیاد یکماهی طول می کشه تا شروع بکار کنید. همچنان سر کاریم به قول دوستان مذاکرات هسته ای به نتیجه رسید بحث استخدامی ما هنوز .........

سلام سیاوش نمیدونم اومدن یا نه اما میدونم بزودی زنگ میزنن برا مصاحبه تو چه خبر؟

با سلام به همگی
سال نو همه مبارک
من آخرین پیگیری که کردم از هسته گزینش آموزش و پرورش(مجری گزینش اداره محیط زیست)گفتن 26اسفند مدارک رو تکمیل کردیم برای صدور کد گزینشی فرستادیم هسته گزینش سازمان محیط زیست کشور ولی متاسفانه همه اعضای گزینش سازمان محیط زیست تا 15 فروردین مرخصی تشریف دارن من امیدوارم فردا با شروع کار در سال جدید این کد گزینشی هم صادر بشه ما از بلاتکلیفی در بیایم
البته سایت کارمند ایران رو من دائما پک میکنم فعلا بازه و مشکلی نداره و آماده وارد کردن اطلاعات و اخذ کد مستخدمه.
سلام. به منتظر اینا همش تقصیر خودمونه نمیدونم بچه‌های همدان چرا. اینجورین هیچ پیگیری ندارن از بقیه استانها یاد بگیرید مثل خوزستان، اردبیل، کرمان، شیراز و از ما بدتر مسولین استان هستند که اصلاً پیگیر کارمون نشستن خدا به فریادمون برسه
سلام بر همگی سال 94 هم اومد اما بازم خبری نشد بخدا پیر شدیم اخه چقدر ما بدبختیم سه ساله که ازمون دادیم اما خبری نیست هر ماه میگن ماه بعد میرید سر کار .واقعا سر کاریم

سلام به سیاوش عزیز من واسه خود استانداری هستم نه از گزینش دادگستری خبر ندارم واسه من همه کارام تموم شده 
سلام نقطه خوبی چه خبر؟ اومدن برات  تحقیق خبر جدید چی داری ؟
سلام ماهان مال کدوم اداره بودی گزینش دادگستری هم خبر داری؟ تموم شده یا نه
سلام به دوستان من امروز رفتم استانداری برای پیگیری کارم من گزینش ومصاحبه رو گذروندم از کارگزینی پرسیدم گفت کارتون تموم. شده نامه رو فرستادیم پیش آقای افروخته جهت امضا هروقت امضا کنه دعوت بکار میشوید
سلام به دوستان عزیز کسی میاد برای پیگیری بریم استانداری روز دوشنبه ساعت ده اگه میآید اعلام حضور کنید حداقل چند نفر بشیم 
سلام هستم چطور

سلام سیاوش هستی؟

سلام به همگی

عید همگی مبارک ، انشااله که سال خوبی داشته باشید

سلام به همگی سال نو رو به همه تبریک میگم تبریزلی چه اتفاق بدی افتاده خدا نکنه؟ ممنون بابت خبری که دادی از پیشنهادتم تشکر استفاده میکنم
خبر خوش برای گزینش نشده :
دوستان در طی دید وباز دید عید با یکی از کله گنده های معاونت برنامه ریزی دیدار داشتم که گفتن خیالتون تخت باشه طی فروریدن ونهایتا اواخر اردیبهشت شما هم گزینش میشین و بزودی شروع بکار میکنن نگران نباشین فقط یه توصیه میتونم بکنم که اینه که دوستان ازین فرصت تعطیلات عید نهایت استفاده رو بکنید و خودتون واسه گزینش و مصاحبه آماد کنید من خودم از فردا شروع میکنم شمام هم میتونید همینکارو بکیند انتظار بیهوده  که فایده نداره حداقل یکار مثبت بکنیم فردا یدید یهوی زنگ زنگ زدن واسه مصاحبه منم همین فایلهای همین وبلاگ رو وساه مصاحبه دانلود کردم خیلی هم خوب و کاملن ایشالاه تا 13 بدر تموم میشم شمام میتونین همیکارو بکنینن روی یکی دوساعت وقت بذارین بعدا دیگه استرس ز اد نشین واسه مصاحبه . واسه منم خیلی دعا کنید یه اتفاق بدی افتاد واسم
به امید موفقیت هممون
سلام به همگی وسال نو همتون مبارک . نقطه جان سال نوشما هم مبارک باشه همکار اینده انشااله پیروز و سر بلند باشی

سیاوش جون سال نو مبارک.به امید گزینش در سال جدید همکار عزیز.

سلام دوستان
پیرو مطالب قبلی که گفتم فرم گزینش پر کردیم و اومدن تحقیقات محلی ،
اوایل اسفند تماس گرفتند برای مصاحبه عقیدتی ، ( سوالات : اعضای خانواده و شغلشون ، فعالیتهای بسیج ، هیات ، سیاسی و فرهنگی ،شرکت در نماز جمعه و جماعت ، شرکت در راهپیماییها ، قرائت ذکرهای نماز ، مسایل روز مانند داعش و . . . )
هفته قبل هم تماس گرفتند نامه برای سوپیشینه ، عدم اعتیاد ، تعهد محضری ده ساله ، استعلام پایان خدمت دادند که جوابیه ها را دوروزه گرفتم و تحویل اداره دادم و منتظر تماس برای دعوت به کار هستم ( اداره راه و شهرسازی )
سلام شب همگی بخیر مدیر جان ببخش که ناراحت شدی با سوالم راس میگی شما از کجا بدونی !!!!!!!!!!!!!!!!
سلام به همگی
آخرین خبری که من از محیط زیست دارم مراحل گزینش تموم شده و فقط معطل برگزاری جلسه هسته گزینش سازمان مرکزی در تهران هستن تا تاییده گزینش رو برای کد مستخدم صادر کنند که متاسفانه همه کارکنان هسته مرکزی تهران رفتن مرخصی تا 15 فروردین.

سلام سیا وش جون.نه هنوز برا من نیومدن.(شکلک غمگین)

دوستان ومدیر عزیز لطفا جواب بدین از استان همدان خودمون کسی کد استخدامی گرفته؟ کسی  یا اداره ای هست که برا پنجم بعد عید شروع به کارشون باشه ؟
پاسخ:
مدیرسایت:اینو من از کجا بدانم همدان کسی کد گرفته یانه !
پیر شده شما چطور خبری نداری ؟
سلام دوستان  شبهای اخر سالتون خوش . چن نفر بهم اطلاع دادن که اومدن درمورد من پرس وجو میکردن وتحقیق میکردن . نقطه جان برا شما اومدن؟

سلام به همگی

کارگزینی صنعت و معدن همدان بیان فرمودند که ما با وزارتخانه مشکل داریم و به موجب ادغام این وزارتخانه کمبود پست و نیروی مازاد داریم و فعلا وضعیت قبول شدگان این سازمان معلوم نیست

سلام دوستان.نه سیاوش هنوز نیومدن همچنان گوش به زنگم.از دوستت پرسیدی سوالات وفضای مصاحبه چطور بوده؟

سلام وقت همگی بخیر .فعلا که خبری نیس بلاتکلیف .لطفا اگه کسی چیزی میدونه بگه تو استان همدان کسی مشغول به کار شده یا همه مثل هم هستیم . نقطه شما چه خبر اومدن برا تحقیقاتت؟
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۰۳ بلاتکلیف همدان
سلام سیاوش و دوستان، نه متاسفانه باور کن دیگه حتی حوصله پیگیری هم ندارم چون نتیجه نمیگیرم
راستی خبری از نحقیقات نشده؟
پذیرفته شدگان در آزمونهای استخدامی که بسیاری از آنها حدود چهار سالی است بلاتکلیف مانده اند اکنون می توانند خود را برای جذب در سازمان های مربوطه آماده کنند؛ چرا که بررسی های لازم در مورد ابعاد استخدامی آنها در حال اتمام، بودجه لازم برای جذبشان تصویب و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هم قول استخدام این افراد در سال آینده را داده است.
به گزارش خبرنگار ایسنا، پس از تصویب مصوبه اول بهمن ماه ۱۳۹۰ از سوی هیات وزیران در دولت دهم و ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی بخش عمده‌ای از نیروهای شرکتی تبدیل وضعیت شدند. اما در ادامه مورد ایراد هیات تطبیق مقررات با قوانین مجلس قرار گرفت و به دلیل مغایرت‌های قانونی لغو شد و اکنون دیگر قابلیت اجرایی ندارد.
در مصوبه جنجال برانگیز دیگری تحت عنوان مهرآفرین که هیات وزیران(دولت دهم) در ۲۹ آذر ماه ۱۳۹۱ به تصویب رساند به مسئولان اجرایی هر استان در مجموع مجوز و اختیار استخدام و تبدیل وضعیت بیش از ۵۰۰ هزار نیرو را تفویض کرد که طبق برآوردهای انجام شده این استخدام ها بار مالی حدود ۱۱ هزار میلیارد تومانی را برای دولت به همراه داشت.
در پی این مصوبات هزاران نفر از متقاضیان تحصیل کرده و جامانده از کار در آزمونهای استخدامی برگزار شده از سوی دستگاهها شرکت کردند و به انتظار اعلام نتایج و جذب نشستند. اگرچه مهرآفرین و برخی دیگر از مصوبات استخدامی، مورد انتقاد مجلس قرار گرفت و به دلیل ایرادات قانونی وارد بر آنها لغوشان ضروری به نظر می رسید، اما دولت قبل با بی توجهی به مسایل مطروحه آزمون برگزار و تعداد زیادی را امیدوار کرد.
با تغییر دولت، تمامی مصوبات مغایر قانون دولت گذشته که بار مالی قابل توجهی را برای دولت به همراه داشت لغو و در نهایت به بلاتکلیفی کسانی که در آزمونها پذیرفته شده و حتی فرایند استخدامی آنهاطی شده بود انجامید. اما سرانجام با پیگیریهای مستمر وحتی تجمعات متعدد متقاضیان در مقابل مجلس و گاها سازمان مدیریت و برنامه ریزی و واکنش سایر نهادها بالاخره بعد از شرط و شروطهای تعیین شده از سوی دولت، رای بر تعیین تکلیف این متقاضیان و فراهم آوردن شرایط لازم جهت استخدام آنها صادر شد.
اگر چه پیش تر معاونان معاونت توسعه مدیریت و نیروی انسانس رییس جمهور(قبل از ادغام با معاون برنامه ریزی و تشکیل سازمان مدیریت) عنوان کرده بودند که تعهدات استخدامی دولت به حدود ۲۰ هزار نفر می رسد و چندی پیش هم معاون نوسازی سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام کرد که مقدمات استخدام حدود ۱۵ هزار نفردر سال آینده ایجاد شده است؛ اما نوبخت- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی- آمار را تا بیش از دو برابر بیشتر اعلام کرد و بعد از تصویب لایجه بودجه سال آینده تاکید کرد که بیش از ۳۸ هزار نفر در سال بعد به استخدام دولت در خواهند آمد.۳۸ هزار نفری که بارمالی نزدیک به ۵۷۵ میلیارد تومانی را برای دولت رقم زده و در بودجه سال ۱۳۹۴ تامین شده است.
آنطور که نوبخت گفته مسئولین مربوطه در استان‌ها می‌توانستند حتی از اسفند ماه سال جاری اقدامات اداری استخدامی را آغاز کنند تا در سال آینده روند به طور مطلوب تر و سریعتری پیش برود.
به هر حال اگر بودجه یاری کرده و سازمانها به وظایف خود در مورد استخدامهایی که بر عهده آنها گذاشته شده عمل کنند، مشمولان منتظر می توانند به استناد قولی که نوبخت به آنها داده آماده استخدام شوند و سال ۱۳۹۴ را پایان سردرگمی خود دانسته و برنامه زندگیشان را براساس آن طراحی کنند. مساله ای که همواره نسبت به آن گله مند بوده و عنوان می کردند که نمی دانند با اوضاع فعلی تکلیف زندگی و آینده آنها چیست و چگونه خواهد شد
سلام به همگی و بلاتکلیف. کارت به کجا رسید درس شد؟
نقطه جان من واسه استان کردستانم اداره هواشناسی

سلام امینی شما برای کدوم سازمانی؟اون فایلارو گرفتم.ممنون از راهنماییت.

به نقطه :
نقطه جان بنظر من اگه اون فایلهایی که مدیر بالای وبلاگ گذاشتنو بگیری کافیه من خودم کامل خوندم هم کامله و هم جامعه ایشالاه که موفق میشم مصاحبه منم فروردینه

سلام فعلا نه اگه بیان خبر میدم.راستی از اون دوستت بپرس مصاحبه عقیدتی چطور بوده.بیشتر چی پرسیدن.روخوانی قرآن هم بوده؟

سلام دوستان و نقطه. نقطه برات اومدن تحقیق؟  خبری شد؟؟؟؟؟؟
باسلام به دوستان من امروز با یکی از کارمندان استانداری تماس داشتم که گفت سهمیه دارهای خود استانداری از 16فروردین شروع بکار میکنن منظورم ماده 48 ها هستند
رما جان و بقیه دوستان سلام . رما شما سهمیه ای؟؟؟؟؟ ما سهمیه نداریم و حساب بچه های سهمیه جداس . اداره ما هم یه ماه پیش بچه های سهمیه رو دعوت به کار کردن . خبر جدید نیس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

سلام به رها

من خبر رو از بچه های صنعت و معدن همدان شنیدم

خبرم هم صد درصد موثقه

من اهل استان شما نیستم ولی تو رو خدا این شنیدم شنیدم رو بزارین کنار.بابا اون یه عده که معرفی شدن بچه های فرزند شهید بودن که از منابع سال 93 خیلی وقت پیش کارشون انجام شده.وگرنه بقیه بچه های سهیمه از بنیاد مثل بقیه دوستان فعلا باید منتظر باشن.با اطلاعات غلط هم زهن خودتون و ذهن بقیه رو مشوش میکنین و ناراحتی خیلی ها رو به وجود میارین
سلام به رما این خبر رو از کی شنیدی منم جز سهمیه ها هستم ولی فعلا خبری نشده واسه من 

سلام به بچه های منتظر

امروز خبر دادند که چهار نفر از بچه های دارای سهمیه که قبلا کد مستخدمی گرفته بودند در سازمان صنعت و معدن مشغول شدند

وضعیت کاری ما هم برج 4 معلوم می شود

سیاوش جان پیگیری دسته جمعی تو گزینش یه کم خطرناکه !!!!!نداره. هفته بعد یه روزی مشخص کنیم به فاصله نیم ساعت یا یه ساعت بریم بصورت انفرادی سوال کنیم.