---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۱۴ ب.ظ

۰

حضور دکتر لاریجانی در جلسه کمیسیون تلفیق/امکان حضور اقتصاددانان و سایر نمایندگان در جلسات بررسی بودجه
عضو کمیسیون تلفیق مجلس به حضور دکتر لاریجانی در جلسه امروز کمیسیون تلفیق اشاره کرد و گفت: امسال تمام نمایندگان و صاحبنظران می توانند بدون حق رای در جلسات کمیسیون تلفیق حضور یافته و نظرات کارشناسی خود را مطرح کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، احمدرضا دستغیب در حاشیه جلسه علنی امروز (دوشنبه 22 دی) در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس تدبیر اندیشیده شده در هیات رییسه مجلس، کار کمیسیون تلفیق بر اساس یک برنامه زمانبندی مشخص پیش خواهد رفت.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، افزود: اکنون این جدول زمان‌بندی آماده و در اختیار اعضای کمیسیون تلفیق قرار گرفته تا بر اساس آن، اعضا از موضوع مورد بررسی در هر جلسه مطلع باشند.

وی تصریح کرد: هفته اول به بحث کلیات بودجه اختصاص یافته و دیروز هم آیین‌نامه کمیسیون تلفیق با اصلاحاتی تصویب شد، بنابر معیار، کار ما بر اساس آیین‌نامه مجلس شورای اسلامی و آیین نامه داخلی کمیسیون تلفیق خواهد بود.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه بررسی کلیات بودجه از امروز آغاز خواهد شد، بیان کرد: تقسیم بندی مشخصی برای حضور دستگاه های مختلف صورت گرفته و نکته حائز اهمیت اینکه ریاست مجلس شورای اسلامی هم در جلسه امروز حضور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بررسی لایحه بودجه امسال کمی دشوار است، گفت: ما با یک کاهش جدی در منابع نفتی مواجه هستیم و به همین دلیل هم بررسی بودجه و تخصیص ها نسبت به گذشته دشوار تر خواهد بود.همچنین یکی از پیشنهادات دولت هم که در صحن علنی تصویب نشد مربوط به سهم صندوق توسعه ملی بود که اکنون همین موضوع با احتساب سهم20 درصد در لایحه بودجه سال 94 آمده است.

دستغیب بیان کرد: موضوع حائز اهمیت دیگر اینکه حضور سایر نمایندگان در جلسات کمیسیون تلفیق بلا مانع بوده که این موضوع باعث مطرح شدن نظرات آنها خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام نمایندگان می توانند بدون حق رای در این جلسات شرکت داشته و نظرات کارشناسی خود را بصورت مشورتی اعلام کنند، این موضوع باعث بهره مندی از تمام نظرات خواهد شد.

دستغیب تصریح کرد : همچنین اکنون این امکان به وجود آمده که غیر از صاحبنظران و اقتصاددانان مجلس، از نظرات دیگران صاحبنظران هم استفاده شود، این فرصت مناسبی برای کمیسیون تلفیق بوده تا بتواند از نظرات سایر اقتصاددانان هم بهره مند شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: ما آمادگی خود را برای حضور و دریافت نظرات کارشناسان اعلام می‌کنیم و اقتصاددانان می توانند نظرات خود را در راستای کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی به نمایندگان اعلام کنند./

۹۳/۱۰/۲۲
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی