---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳ ق.ظ

۰

استخدام

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلماس گفت: با تکمیل ساختمان اداری منطقه ویژه اقتصادی سلماس، استخدام نیرو با اعلام فراخوان انجام می‌شود.

محمد رحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در  ارومیه، اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی سلماس از مطالبات مردم این شهرستان از دهه 70 است که به سبب برخی مشکلات قانونی مانع از اجرایی شدن آن شده و در سال 89 به تصویب هیئت دولت رسید.

وی گفت: این منطقه در سه فاز اجرایی می شود که فاز نخست آن 187 هکتار از اراضی ملی بوده و شناسایی شده و اکنون نیز در حال اجرای یک سری استعلامات از قبیل گاز است.

رحیمی، آذربایجان‌غربی را دارای 5 پایانه مرزی و گمرک رسمی دانست و تصریح کرد: بازگشایی مرز رسمی سلماس نیز نقش موثری در اقتصاد این منطقه می‌تواند ایفا کند.

وی گفت: از آنجایی که مناطق ویژه اقتصادی خارج از محدوده استحفاظی محسوب می‌شوند سرمایه‌گذاران از برخی معافیت‌های مالیاتی و گمرکات برخوردار می‌شوند.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلماس بیان کرد: مناطق ویژه اقتصادی با هدف تشویق تولیدکنندگان و انتقال فناوری داخلی به خارج ایجاد می‌شود و معافیت‌های مالیاتی و گمرکی سبب می‌شود تولیدکنندگان سود بیشتری ببرند.

وی افزود: بروکراسی اداری و اتلاف وقت سرمایه‌گذاران از مهم‌ترین مشکلات و معضلات جذب سرمایه‌گذار است و در این باره منطقه ویژه اقتصادی زمانبدی ورود، خروج و ترخیص کالا و نیز بروکراسی اداری را کاهش می‌دهد و با محاسبه شرایط سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی، از 24 درصد معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند.

رحیمی به کالاهای معاف از گمرک اشاره و تصریح کرد: اگر مشابه کالا در کشور وجود داشته باشد 10 تا 15 درصد از معافیت گمرکی برخوردار می‌شود اما اگر مثل برخی داروها مشابهی در کشور نداشته باشد تا 100 درصد از پرداخت هزینه گمرک معاف می‌شوند.

وی به نحوه استخدام نیرو در منطقه ویژه اقتصادی سلماس اشاره کرد و گفت: هنوز تا زمانی که ساختمان اداری آن شکل نیافته باشد استخدامی صورت نمی‌گیرد و در موعد مقرر نیز تلاش می‌کنیم با اعلام فراخوان استخدام نیرو سیستم بی‌طرفی را پیش‌رو قرار می‌دهیم و غیر از سیستم کارگاهی و عمرانی، منطقه ویژه اقتصادی سلماس تا 10 نفر نیرو نیاز دارد.

انتهای پیام/ ب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی