---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۲ ب.ظ

۰


معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به فارس گفت: آزمون استخدام ۵ هزار نفر در این وزارتخانه، ۲۷ شهریور برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۲۷ شهریور امسال برگزار می‌شود/ اعلام توضیحات در خصوص ۳ معلم زندانی

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری زنجانی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه «چرا آموزش و پرورش تاریخ و جزئیات برگزاری آزمون استخدامی را اعلام نمی‌کند و این در حالیست که مجلس این تاریخ را اعلام کرده است؟»، اظهار داشت: تا کاری نقد نشود نمی‌توانیم از آن صحبت کنیم.

وی افزود: وزیر آموزش و پرورش به تمام معاونان اعلام کرده است که درباره آینده صحبت نکنند زیرا ممکن است آن موضوع اتفاق نیفتد و باید از کارهای انجام شده صحبت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری با بیان اینکه مجلس این قید را ندارد و پس از گزارش آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش، اطلاعات آزمون را اعلام کردند، خاطرنشان کرد: هنوز بعضی ریزه‌کاری‌ها درباره آزمون استخدامی اتفاق نیفتاده است و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید شرایط را به ما اعلام کند که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: تاریخ برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 27 شهریورماه است و اطلاعیه آن در یکی دو روز آینده اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا از رؤسای قوه قضائیه برای سخنرانی در اجلاس آموزش و پرورش دعوت نشده است؟»، تصریح کرد: تجربیات ما خیلی نیازهای بالایی را در آن ارتباط نیاز نداشته است و اگر نیاز داشتیم استفاده می‌کردیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری افزود: تاکنون احساس نکرده‌ایم که حضور مسئولان قوه قضاییه مهم است و از قوه مجریه و مقننه دعوت شده است زیرا آموزش و پرورش با این دو قوه کار بیشتری دارد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش  در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه «در 31 تیرماه تجمع برخی معلمان روبه‌روی مجلس اتفاق افتاد و برخی در این رابطه دستگیر شدند؛ برای آزادی این فعالان صنفی چه کاری انجام داده‌اید؟»، اظهار داشت: اگر برخورد خشن و ناملایمی درباره فرهنگیان اتفاق افتاده است، اظهار تأسف می‌کنیم، آن را قبول نداریم و محکوم می‌کنیم.

وی افزود: هیچ همکار فرهنگی که در 31 تیر احضار شده است در بند نداریم و همان روز وزیر آموزش و پرورش شخصاً پیگیر وضعیت دستگیرشدگان بودند و آنها آزاد شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری ادامه داد: 3 همکار فرهنگی که در سال‌های 88 و 89 محکومیت‌هایی داشته‌اند و قبلاً درخواست عفو برای آنها و سایرین داشتیم در 31 تیر دستگیر شدند که در همان زمان اعلام کردیم زمان درستی را برای این کار انتخاب نکرده‌اند و آرزوی عفو آنها را داریم.

وی با اشاره به اسامی معلمانی که در روز 31 تیرماه دستگیر شده‌اند، گفت: فقط 3 نفر از معلمان که آقایان بهشتی، باغانی و عبدی هستند اکنون دستگیر شده‌اند و از ریاست قوه قضاییه برای آنها درخواست عفو کردیم و صحبت‌هایی نیز با سازمان زندان‌ها در این خصوص انجام داده‌ایم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به پرسش دیگری «مبنی بر اینکه آخرین وضعیت مدارس استیجاری چگونه است؟»، عنوان کرد: مدارس استیجاری قصه کهنه آموزش و پرورش است و به این زودی‌ها این بحث پایان نمی‌پذیرد اما از این ناحیه مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه اکنون اتفاق خاصی درباره مدارس استیجاری که مشکل‌ساز شده باشد نداریم، خاطرنشان کرد: از نهادهایی مانند بنیاد شهید، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی(ره) و تبصره اجرایی حضرت امام (ره) مدارسی وجود دارد اما قراردادها طوری تنظیم شده که با آنها کنار می‌آییم و مشکل خاصی وجود ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری در خصوص اینکه «دانش‌آموزانی که دارای شناسنامه نیستند امکان ادامه تحصیل پس از پایه ششم دبستان را ندارند»، گفت: سال گذشته حدود 200 هزار نفر افزایش دانش‌آموز در دوره ابتدایی داشتیم که نیمی از آنها افرادی بودند که باید وارد مدرسه می‌شدند و برای نیم دیگری از آنها از قبل پیگیری‌هایی شده بود که باید اکنون وارد مدرسه می‌شدند.

وی تصریح کرد: کسی نمی‌تواند این افراد را ثبت نام نکند و کسی حق ندارد، دانش‌آموزی که آماده درس خواندن است را در مدرسه ثبت‌نام نکند.

نمونه سوالات جهت آمادگی در استخدام آموزش وپرورش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی