---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۳ ب.ظ

۰


استاندار اردبیل با انتقاد شدید از مدیران سابق در برگزاری آزمون‌های استخدامی گفت: استخدام‌های بلاتکلیف مشکلات زیادی را برای استان اردبیل و دستگاه‌های اجرایی به وجود آورده که مدیریت ضرب در صفر بوده است.

خبرگزاری فارس: ایجاد مشکل در دستگاه‌های اجرایی به دلیل استخدام‌های بلاتکلیف در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه در سال‌های گذشته بدون برنامه‌ریزی دقیق 1000 نفر به استخدام دستگاه‌های دولتی درآمده‌اند که با سپری شدن مراحل گزینش حق استخدام برای آنها به وجود آمده است، اظهار کرد: جالب اینجاست که بعد از چندین سال تعدادی از این افراد بکارگیری شده‌اند اما همچنان برای جذب تعدادی از این استخدامی‌ها ردیف و چارت سازمانی در ادارات وجود ندارد.

وی افزود: این استخدام‌ها بدون ظرفیت‌سنجی خاص انجام شده است، به طوری که اداراتی همچون ارشاد، محیط زیست، بنیاد شهید و بیمه نیازی به جذب نیروهای جدید نداشتند اما نفرات متعددی برای این ادارات استخدام شده‌اند.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان یادآور شد: نمونه این ادارات محیط زیست با 96 پرسنل است که 70 نفر جدید نیز باید به آنها اضافه شده که اصلاً این اداره‌کل ظریفیت پذیرش این نیروها را ندارد.

خدابخش خطای استراتژیک مدیران سابق را در این حوزه یادآور شد و تصریح کرد: در حالی که چارت سازمانی برخی از ادارات 104 نفر است، باید 50 نفر به این افراد اضافه شود که این برنامه‌ریزی غلط ناشی از مدیریت ضعیف گذشته بوده که کل مجموعه اداری را زیر سئوال برده است.

این مسئول با بیان اینکه استخدام نیروهای جدید در ادارات باید بر اساس نیازسنجی انجام شود تا امروز استخدامی‌های سال 91 دچار سردرگمی نمی‌شدند، گفت: این حرکت مدیران سابق اسباب شرمندگی است.

استاندار اردبیل از دستگاه‌های نظارتی خواست تا در این زمینه تخلفات احتمالی را رصد کنند تا مشکل به وجود آمده که قصور مدیران سابق بوده به نحوی برطرف شود.

خدابخش مدعی شد: اینگونه مدیریت که استخدامی ‌بدون در نظر گرفتن ردیف و چارت سازمانی انجام می‌شود، خطای مدیریتی و مدیریت ضرب در صفر است و ما هم‌اکنون گرفتار برخی از استخدامی‌هایی شده‌ایم که در هیچ اداره و نهادی چارتی برای گروه تحصیلی و رشته آنها وجود ندارد و ما نمی‌توانیم یک فارغ‌التحصیل رشته تئاتر را که باید در ارشاد استخدام می‌شد در سایر ادارات به کار بگیریم.

وی عنوان کرد: به تبع استان اردبیل در سایر استان‌ها نیز شاهد چنین گرفتاری‌ها و مشکلاتی هستیم که قطعاً کار را در این استخدام‌ها سخت می‌کند که در کنار تأمین اعتبار مورد نیاز برای پرداخت حقوق باید ساختمان، تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز برای این استخدامی‌ها تعریف کنیم تا بعد از استخدام، این افراد مشغول به کار شوند.

* اعتبار ماده 180 ویژه توازن‌بخشی است

رئیس شورای اداری استان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اعتبار ماده 180 ویژه توازن‌بخشی در شاخص‌های مختلف است، یادآور شد: دولت به صورت استانی و ملی این اعتبارات را به نحوی توزیع می‌کند تا یک توازن واقعی در مناطق مختلف کشور در حوزه‌های زیربنایی اتفاق بیفتد.

خدابخش ادامه داد: استان‌هایی که در حوزه‌های مختلف آبرسانی، حوزه بهداشت، برق‌رسانی  راه‌سازی از شاخص‌های کشوری پایین‌تر هستند، می‌توانند از این اعتبارات استفاده کنند تا وضعیت متوازنی را در توسعه شاهد باشیم.

این مسئول عنوان کرد:‌ این اعتبارات با سهمیه مشخص از تهران ابلاغ شده تا در حوزه‌هایی که از متوسط کشوری پایین‌تر هستیم این مبلغ هزینه شود.

استاندار اردبیل افزود: به هیچ‌وجه نمی‌توان این اعتبارات را در محل غیر از توازن‌بخشی هزینه کرد که سهم ما از این اعتبارات 69 میلیارد و 600 میلیون تومان است که به صورت استانی توزیع می‌شود.

خدابخش گفت: سهم ملی نیز 36 میلیارد تومان است که می‌توانیم از این اعتبارات در ارتقای شاخص‌ها و بهبود آن استفاده کنیم.

وی از مدیران شرکت برق و جهاد کشاورزی خواست تا در برق‌دار کردن چاه‌های استان به جای استفاده از محل ماده 180 از منابع دیگر استفاده کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی