---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷ ب.ظ

۰

خبرگزاری تسنیم: معاون دانشگاه فرهنگیان گفت:‌گروه هماهنگی و برنامه‌ریزی تربیت معلم طی دو هفته آینده بحث استخدام در آموزش و پرورش و مباحث مربوط به نحوه آزمون وبرگزاری دوره آموزشی یک ساله در دانشگاه فرهنگیان را بررسی می‌کند.

نعمت الله موسی‌پور در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش و اقدامات دانشگاه فرهنگیان برای برگزاری دوره آموزشی یک ساله برای افراد پذیرش شده در این آزمون اظهار داشت:‌ هنوز جزییات این آزمون مشخص نشده است و به همان میزانی که وزیر آموزش و پرورش در خوزستان اعلام کرده‌اند،‌ اطلاعات را می‌توان به متقاضیان ارائه کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آبان ماه برگزار شود؟‌افزود: واقع امر این است که توسط گروه هماهنگی برنامه‌ریزی تربیت معلم طی دو هفته آینده بحث استخدام در آموزش و پرورش و مباحث مربوط به نحوه آزمون و برگزاری دوره آموزشی یک ساله در دانشگاه فرهنگیان بررسی می‌شود که در این جلسه تصمیم گیری‌های لازم اتخاذ شده و احتمالا ابلاغ خواهد شد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان ادامه داد:‌ این دانشگاه هم‌اکنون در حال کسب آمادگی‌های لازم است، به ما اعلام کرده‌اند که احتمال برگزاری آزمون در تابستان وجود دارد بنابراین در تلاش برای فراهم کردن زمینه‌ها و شرایط لازم برای برگزاری دوره آموزشی یک ساله توسط دانشگاه فرهنگیان هستیم.

به گزارش تسنیم،‌عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش نیز در این خصوص گفت: هنوز منابع، رشته‌ها و زمان آزمون مشخص نیست البته وزارت آموزش‌وپرورش در تلاش است تا در تابستان امسال آزمون را برگزار کند. مرکز سنجش آموزش و پرورش مسئول تصمیم گیری در رابطه با زمان آزمون نیست و اگر به ما ابلاغ کنند که وظیفه برگزاری آزمون را داریم،‌آن را عهده‌‌دار می‌شویم در غیراین صورت،‌دولت به صورت متمرکز آزمون را برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش،‌درباره زمان برگزاری آزمون گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بر اساس مقررات خودش هر 6 ماه، یک مرتبه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی را برگزار می‌کند و مدتی قبل در این سازمان برای استخدام در یکی از دستگاه‌ها آزمون برگزار شده است به همین دلیل ما باید آزمون را در 6 ماهه دوم برگزار کنیم لذا ما از سازمان مدیریت در خواست کردیم که آزمون را در 6 ماهه اول برگزار کند تا بتوانیم از سال تحصیلی پیش رو استفاده کنیم و پذیرفته شدگان نیز بتوانند دوره یک ساله خود را در دانشگاه فرهنگیان طی کنند.

بطحایی خاطر نشان کرد: مذاکره و گفت‌و‌گو با سازمان مدیریت در جریان است و امیدواریم تا 2 هفته آینده اطلاعات تکمیلی درباره آزمون استخدامی را در پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش قرار دهیم.

ا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی