---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۲۶ ق.ظ

۰

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: آزمون استخدامی بانک پارسیان برای به خدمت گرفتن کارکنان تعاونی منحله ثامن الحجج امروز ۲۷ آبان در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

به گزارش بانک مردم، امروز آزمون استخدامی کارکنان تعاونی ثامن الحجج در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد تا بانک پارسیان به کمک این آزمون، کارمندانی را که نیاز دارد، جذب کند.

این آزمون که با استقبال فراوان کارکنان ثامن‌الحجج مواجه شد، در ۳ مقطع دیپلم، کارشناسی و کارشناسی ارشد برگزار گردید و کارمندان دیپلمه، آزمون امروز بانک پارسیان را بسیار ساده و پیش پا افتاده عنوان کردند.

برعکس کارمندان دیپلمه، کارمندانی که باید آزمون تخصصی می‌دادند تست‌های دروس عمومی را سخت و دروس تخصصی را آسان دانستند. کارکنان ثامن الحجج که آزمون بانک پارسیان موجب شده بود گرد هم آیند برای این آزمون هیجان داشتند اما یک اطلاعیه از سوی بانک پارسیان کمی استرس ثامن الحججی ها را زیاد کرد. در اطلاعیه بانک پارسیان که امروز در محل آزمون نصب شده بود آمده بود که استخدام قبول‌شدگان بعد از ایجاد نیاز ناشی از توسعه شبکه خواهد بود.

در ادامه این اطلاعیه آمده که باید بانک مرکزی مجوز توسعه شبکه بانکی (مثل مجوز توسعه شعب) رابه پارسیان بدهد تا آنها، ثامن‌الحججی‌ها را استخدام کند.

جالب اینکه آز   مون امروز بانک پارسیان یک تکلیف از سوی بانک مرکزی تعبیر شده و اقدام زورکی تعبیر می‌شود!

با وجود اینکه کارمندان ثامن‌الحجج مدعی بودند از استخدام در بانک پارسیان ناامید هستند و این آزمون را سرکاری می‌دانستند اما از آن استقبال خوبی کردند.

آزمون بانک پارسیان برای استخدام کارکنان ثامن‌الحجج را می‌توان بی‌سابقه‌ترین آزمون استخدامی بانکی برای ساماندهی کارکنان یک تعاونی اعتباری منحله دانست.

در زیر عکس‌های حضور کارکنان و اطلاعیه بانک پارسیان را می‌توانید مشاهده کنید:

photo_2016-11-17_19-04-18

photo_2016-11-18_02-43-00

۹۵/۰۸/۲۹
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی