---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۷ ب.ظ

۱

پلیس ایلام بهیار استخدام می کند

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۷ ب.ظ

ا

یلام - ایرنا - مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان ایلام با صدور اطلاعیه ای از داوطلبان فارغ التحصیل سال اول متوسطه برای خدمت در رشته بهیاری از طریق برگزاری آزمون دعوت به همکاری کرد.

  به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، در اطلاعیه مرکز گزینش و استخدام انتظامی استان ایلام آمده است، داوطلبان استخدام با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام از امروز 14 تا 21 تیر ماه سال جاری بمدت یک هفته می توانند به نشانی ایلام - بلوار شهید بهشتی - خیابان پیروزی جنب اداره اماکن عمومی، اداره گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان مراجعه کنند.

فارغ التحصیلان سال اول متوسطه در خرداد ماه سال تحصیلی 94 - 93 با ارایه مدارک معتبر از آموزش و پرورش با معدل حداقل 17 می توانند در این آزمون استخدامی شرکت کنند.

دارا بودن 19 سال سن تا تاریخ 31 شهریور 94 و حداقل قد 160 سانتی متر از دیگر شرایط ثبت نام در این آزمون است.

زمان برگزاری آزمون ساعت 8 صبح دوم مرداد 94 در دانشگاه علوم انتظامی واقع در تهران منطقه 22 شهرداری، انتهای بزرگراه شهید همت و ابتدای بزرگراه شهید خرازی اعلام شده است.

نظرات  (۱)

امیدوارم در ماه رمضان توشه ات فراوان باشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی