---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۰۱ ق.ظ

۰

شهرکرد- ایرنا- کارشناس مسئول استخدام آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری از آغاز پذیرش 38 سرباز معلم در آموزش و پرورش این استان خبر داد.

محمدزمان کریمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت نام پذیرش سرباز معلم در استان از امروز شنبه 23 اردیبهشت آغاز و تا چهارشنبه 27 اردیبهشت سال جاری در واحد امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه دارد.
وی از ابلاغ شیوه نامه پذیرش سرباز معلم برای سال تحصیلی 96- 97 خبر داد و افزود: سرباز معلمان از بین مشمولان دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های فنی، متوسطه و ابتدایی جذب می شوند.
وی اظهار کرد: در این دوره 8 سرباز معلم در رشته های الکترو تکنیک، کامپیوتر، تاسیسات، الکترونیک، طیور ودامپروری، صنایع شیمیایی، 10 سرباز معلم در رشته های معارف، کار و فناوری، زبان خارجی، زیست شناسی و ادبیات فارسی جذب می شوند.
کریمی از جذب 20 سرباز معلم در مقطع آموزش ابتدایی در رشته های آموزش ابتدایی، روانشناسی، روان شناسی شخصیت، علوم تربیتی، مشاوره و راهنمایی، روان شناسی بالینی، سنجش و اندازه گیری، دبیری امور تربیتی، روان شناسی عمومی، امور فرهنگی و تکنولوژی آموزش و مطالعات خانواده خبر داد.
وی اظهار کرد: خدمت سربازی در آموزش و پرورش 2 سال تحصیلی می باشد و اولویت بکارگیری در هفت منطقه محروم عشایری ، لردگان، میانکوه، فلارد، کوهرنگ، اردل و خانمیرزا است.
به گزارش ایرنا، هم اینک بیش از 100سرباز معلم در مدارس استان چهارمحال وبختیاری مشغول تدریس هستند.
خبرنگار: سمیه پناهنده** انتشار:جهانبخش صفری
۹۶/۰۲/۲۴
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی