---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱ ق.ظ

۲

خبرگزاری فارس: امکان استخدام دولتی دیگر وجود ندارد/ ایجاد ۷۰۰هزار شغل در سال گذشته

وزیر رفاه با بیان اینکه متأسفانه گاهی قوانین مانند توری تنیده شده‌اند و مانع کارآفرینی می‌شوند، گفت:با جهت‌گیری دولت، اشتغال را برای افراد تحصیل کرده فراهم می‌کنیم چون دیگر امکان استخدام در دولت و مشاغل بزرگ وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار شهری و رفاهی خبرگزاری فارس، علی ربیعی در حاشیه مراسم چهارمین جشنواره رهبران کارآفرین گفت: باید کاری کرد که مردم، دولت و کشور کارآفرین داشته باشیم و اگر می خواهیم میانبر بزنیم و در مسیر پر پیچ و خم اقتصاد بین المللی موفق باشیم و قدرت اجتماعی را بالا ببریم باید مفهوم کار آفرینی گسترش یابد.

وی افزود: در حال حاضر در جریان فقرزدایی کارآفرینی نقش دارد و اولین گام در دولت این است که مسیر را قابل پیش بینی و ریسک کارآفرینی را کاهش دهد بطوری که رئیس جمهور نیز دستور داده تا جدی دنبال شود.

ربیعی از شناسایی افراد بزرگ در حوزه کارآفرینی و توسعه کارآفرینی در سطح محلی خبر داد و گفت: امسال نیز کارآفرینان منطقه ای را شناسایی کردیم و در دولت قصد داریم بر روی مزیت های محلی و منطقه ای کار کنیم. 

وزیر رفاه با بیان اینکه استراتژی دولت در سال 96 کارآفرینی در سطح خرد خواهد بود گفت: با کمک دانشگاه ها سعی داریم گفتمان کارآفرینی را گسترش دهیم و امیدواریم با جهت گیری دولت، اشتغال را برای افراد تحصیل کرده که به بازار کار می‌آیند را ایجاد کنیم، زیرا دیگر امکان استخدام در دولت و مشاغل بزرگ وجود ندارد.

وی گفت: با بررسی 700 هزار شغل ایجاد شده در سال گذشته و 600 شغل در طرح «تابستان تا تابستان» این نتیجه به دست آمد که بیشتر مشاغل ایجاد شده بیشتر در حوزه صنایع مبتنی بر کارآفرینی و صنایع کمتر از 10 نفر صورت گرفته و سهم زنان هم بسیار بیشتر از مردان بوده است.

ربیعی از برگزاری نشست با وزیر ارتباطات در حوزه اشتغال در فضای مجازی خبر داد و گفت: به دنبال ایجاد راهکارهای اشتغال برای دانشجویان کارگر هستیم.

وی گفت: متأسفانه گاهی اوقات قوانین مانند توری تنیده شده‌اند و مانع کارآفرینی می شوند و ما از ابتدای دولت سعی داشتیم که موانع قانونی را کم کنیم اما از بین بردن این سنت ها و ساختارهایی که در طی سال‌ها ایجاد شده، زمان بر است اما دستور کار دولت کاهش قوانین دست و پا گیر در طی این سال‌ها است.

۹۵/۱۲/۰۳
مدیر سوم

نظرات  (۲)

سلام به همه دوستان
امروز صورت جلسه کمیته فرعی ما برای امضا رفت دانشگاه..خدا بخاد شنبه حکم جدید میزنن و مبلغ رو میگم..البته دوونیم سال شرکتی هم بودم که اونو تو کمیته اردیبهشت درنظر میگیرند..طبقه و رتبه بعدی هم در کمیته مهر انشا... ، دوست شیرازی طبقه هر چهارسال سابقه ورتبه هر پنج ساله برای کارشناسها....اگه قبل عید حکم جدید زدن تفاوت میگیرید ولی بعد عید میره تو لیست سیاهه ودیون تفاوتش...کلاس اموزشی تاثیر داره ولی نه خیلی چشمگیر.
دوستانی که تبدیل نشدید سستی از خودتونه...ما دانشگاه رو با مدارک بایکوت میکردیم...شماره نامه هارو که دارید راه فرار رو ببندید...خیلی جالبه منتظرید کسی دیگه پیگیری کنه...برید دانشگاه بست بشینید ...حکم اولیه ربطی به ساعت اموزشی نداره که منتظر حسابش باشند.خوبی بچه های ما این بود که همه باهم پیگیر بودیم...گلستان اصفهان بجنبید...دولت که عوض بشه قانونها تا یه مدت اجرا نمیشه کارتون سخت میشه.
همکارم ادواری دار ۸۴ با قراردادی نوده حکمشو دیدم ..دوستی که پرسیده بودید پیگیری کنید.
وزیر دیروز  پیش ما بود و گفته تا پایان دوره وزارتش شرکتیا رو تبدیل میکنه به چی رو نگفت.
سلام به همه دوستان
امروز صورت جلسه کمیته فرعی ما برای امضا رفت دانشگاه..خدا بخاد شنبه حکم جدید میزنن و مبلغ رو میگم..البته دوونیم سال شرکتی هم بودم که اونو تو کمیته اردیبهشت درنظر میگیرند..طبقه و رتبه بعدی هم در کمیته مهر انشا... ،

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی