---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۴۷ ب.ظ

۳

  


تا زمانی که مجوزهای لازم برای استخدام از دولت و مجلس گرفته شود، 16 هزار نفر را به عنوان خرید خدمت و در قالب شرکتی در وزارتخانه به کار گرفته می شوند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، گفت: تا زمانی که مجوزهای لازم برای استخدام از دولت و مجلس گرفته شود، 16 هزار نفر را به عنوان خرید خدمت و در قالب شرکتی در وزارتخانه به کار گرفته می شوند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، حسن قاضی زاده هاشمی، ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید چمران سروآباد در جمع خبرنگاران، افزود: در طول یک و نیم سال گذشته بارها به مجلس و دولت گفته ایم که از لحاظ نیروی انسانی مشکل داریم اما تا زمانی که مجوزها از سوی این دو بخش داده نشود تنها به این شیوه می توانیم نیروی لازم را جذب کنیم.

وی با اشاره به اینکه هرگونه استخدام دست مجلس است، اظهار کرد: هر وقت این دو بخش اعتبار جذب نیرو را تامین کنند و دولت هم مجوز بدهد ما استقبال می کنیم، چرا که کمبود نیروی بسیاری زیادی داریم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد حمایت از خیرین سلامت نیز گفت: به نظر می رسد خیرین بیشتر از همکاران ما در کردستان کار کرده اند که ما از آنها تشکر می کنیم.

وی با اشاره به تسهیل وزارت بهداشت برای رفع موانعی که سر راه فعالیت خیرین وجود دارد، بیان کرد: وزارت بهداشت همه نوع حمایتی از خیرین در حد صدور مجوزها، تعیین اولویت ها، و همچنین در حوزه مالیات بر اساس سرمایه گذاری و خدماتی که ارائه می کنند، را صورت می دهد.

وی ادامه داد: در این دولت، وزارت بهداشت قائم مقامی به عنوان مشارکت های مردمی را فعال کرده است و در استان ها نیز این سمت فعال شده که بتواند امورات خیر را جذب و ساماندهی کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مشکلات زیادی در مریوان از لحاظ امکانات و زیرساخت ها وجود دارد که متناسب با رشدی که این شهرستان داشته، نیست.

وی اظهار کرد: مریوان بعد از فروپاشی رژیم بعث عراق شرایط و موقعیت ویژه ای پیدا کرده اما متاسفانه زیرساخت های آن آماده نیست و شرایطی ندارد که باعث رضایت مندی مردم شده باشد.

وی بیان کرد: بیمارستان های مریوان که به عنوان پشتیبان سروآباد هم عملی می کنند، مشکلات زیادی دارند.

وی ادامه داد: قرار است تیمی را از تهران به مریوان بفرستند و همچنین در قالب اعتباری که در اختیار استان قرار می دهیم بخشی از مشکلات شهرستان مریوان را برطرف کنیم.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه باید خیلی وقت پیش بیمارستانی حداقل 320 تختخوابی در مریوان کلید می خورد، گفت: اگرچه باید در بودجه سال 94 پیش بینی می شد و دیر شده است، اما امیدواریم، در قالب تصمیمات هیات وزیران و رییس جمهوری که گزارش های این منطقه را در اختیار آنها قرار می دهم قدم های موثری در این دولت، برای مریوان برداریم.

دکتر هاشمی با بیان اینکه، در سروآباد هم مجموعه ای با عنوان بیمارستان افتتاح شده است اما متاسفانه برای تکمیل شدن به یک سال دیگر زمان نیاز دارد، افزود: اکنون این ساختمان در دست وزارت راه و شهرسازی قرار دارد و به وزارت بهداشت تحویل داده نشده است.

وی ادامه داد: یک درمانگاه را در داخل ساختمان این بیمارستان نیمه تمام جای داده اند که باعث نارضایتی مردم شده است، اما این موضوع مربوط به دوران ما نیست و به گذشته برمی گردد.

وی تاکید کرد: به محض اینکه این بیمارستان به وزارت بهداشت تحویل داده شود به سرعت نسبت به تجهیز، استقرار تجهیزات و تامین پزشک و کادر درمانی مورد نیاز اقدام می کنیم.

وی با یادآوری رشادت ها و فداکاری های شهدا و جانبازان گرانقدر، تعداد شهدای این منطقه را به نسبت جمعیت بالا دانست و گفت: مردم این منطقه دین زیادی به گردن ما دارند و باید در راستای رفع مشکلات آنها تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه اولویت با درمان مردم داخل کشور است و اول باید به فکر آنها باشیم و مشکلات آنها را حل کنیم و بعد به توریسم درمانی فکر کنیم، اظهار کرد: اما اگر کسی علاقه مند به این حوزه باشد برای سرمایه گذاری در حوزه سلامت تسهیلات لازم در اختیار وی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در منطقه سروآباد و مریوان در حوزه سلامت در ابتدای راه هستیم، ادامه داد: مردم اکنون برای ابتدایی ترین نیازهایشان مشکل دارند.

وی گفت: امکانات و تجهیزات از جمله آی سی یو و آمبولانس در این منطقه کم است و این کمبودها موجب شده است وقتی پزشکی را در این مراکز مستقر می کنیم، نتواند از دانش و مهارت و توانایی خود استفاده کند و از این منطقه می رود.

وی بیان کرد: اگر تاکنون خوب برنامه ریزی شده بود می توانستیم در حوزه توریسم درمانی وارد شویم و فرصت بسیار ارزشمندی برای این کار داشتیم اما متاسفانه به دلیل بی تدبیری این فرصت ها از دست رفته است.

وی یادآور شد: جذب بیماران از کشور عراق علاوه بر سودآوری، اعتباری برای کشور محسوب می شود.

وی اضافه کرد: پزشکان و جراحان مجربی در این منطقه داریم که کارشان بهتر از همکاران ما در بسیاری از نقاط کشور است اما امکاناتشان در حد صفر است.

سروآباد در 90 کیلومتری غرب سنندج قرار دارد.

نظرات  (۳)

چرا منت میذاری حاجی لازم نکرده جواب بدی.
اینا کی هستن که کمپین راه انداختن که حقوق اداره ورزشو بدونن؟ هر سایتی که میرم این کامنتو میبینم، اقا جان حقوق اداره ورزش برای کارشناس ارشد تربیت بدنی طبق حکم امسال 950 هزار تومان در استان خراسان شمالی صادر شده.
بچه ها کسی میدونه با مدرک ارشد تربیت بدنی چقدی بهمون میدن تو اداره ورزش و جوانان؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی