---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۵۳ ق.ظ

۰

وزیر آموزش و پرورش در آستانه سال تحصیلی جدید، برنامه‌های این وزارتخانه را تشریح کرد و از فراخوان استخدام جدید در دی ماه خبر داد و گفت: آخرین آمار تعداد دانش‌آموزان تاکنون ۱۳ میلیون و ۷۷۸ هزار نفر است.



* جذب ۳۶ هزار و ۶۰۰ دانشجومعلم در دانشگاه فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش درباره وضعیت دانشگاه فرهنگیان گفت: توانستیم گام‌های خوبی را برای دانشگاه فرهنگیان برداریم و برای اولین بار در مهر ماه امسال ۳۴ هزار و ۶۰۰ نفر پذیرفته شدند که ۱۹ هزار نفر از طریق ماده ۲۸ و آزمون استخدامی بوده است.

وی اضافه کرد: تعداد پذیرفته‌شدگان جدید با دانشجویان فعلی، ۶۵ هزار و ۶۰۰ دانشجو است که نیرو و انرژی جدید برای آموزش و پرورش است.


* برای ۳ مدرسه غیردولتی متخلف لغو امتیاز مؤسس اعمال شد

بطحایی درباره مدارس غیردولتی اظهار کرد: در سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی، سامانه‌های متعددی طراحی شدند که مهم‌ترین سامانه، نظارت است که در دو بخش اجرا شد و باعث شد میزان تخلفات و خطاها به ویژه در بحث شهریه و ثبت‌نام کاهش چشمگیری داشته باشد. 

وی افزود: ۳۲ مدرسه متخلف غیردولتی داشتیم که بیش از شهریه مصوب دریافت کرده بودند و شهریه اضافی بازگردانده شد؛ ۱۸ مدرسه تذکر کتبی گرفتند و متأسفانه برای ۳ مدرسه لغو امتیاز مؤسس انجام شد.

وزیر آموزش و پرورش به استفاده از فناوری‌های جدید در آموزش از راه دور اشاره کرد و ادامه داد: در بخش فناوری‌های نوین کارهای خوبی صورت گرفته است که نمونه آن در کرمانشاه بود و به اذعان مسؤولان استانی، دانش‌آموزان استان کرمانشاه توانستند در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی پذیرفته شدند.

* ورود اضافه تدریس معلمان به احکام حقوقی

بطحایی به رفع مشکل سنوات بازنشستگی فرهنگیان که دارای سابقه حق‌التدریس بودند، اشاره کرد و گفت: حدود ۵۰ تا ۷۰ هزار فرهنگی در هنگام بازنشستگی مجبور بودند، سنوات را به نرخ روز پرداخت کنند که مبلغی حدود ۲۰  تا ۲۵ میلیون تومان می‌ش که این مشکل حل شد.

وی به اقدام دیگری برای معلمان اشاره کرد و افزود: با مساعدت شورای حقوق و دستمزد، معلمان شاغلی که اضافه تدریس می‌گیرند به شرط اینکه حداقل ۶ ساعت باشد، در فوق العاده شغل و حق شاغل آنها وارد می‌شود و با ابلاغ این مصوبه، این تعداد ساعات برای حق التدریسان غیرموظف تا ۲۵ درصد به عنوان حق شاغل در حکم‌شان وارد می‌شود.


* به‌کارگیری ۱۶ روش برای جبران کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش

بطحایی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره موج بازنشستگی در آموزش و پرورش و حل مشکل کمبود نیروی انسانی، گفت: دو برنامه در این خصوص داریم که یکی ایجاد روش‌های انگیزشی در مناطق است تا بازنشستگی معلمان به تعویق بیفتد و ضمن اینکه ۱۶ روش را به کار گرفتیم تا بخشی از کمبود نیروی انسانی را جبران کنیم و امسال همه کلاس‌ها با معلم خواهند بود.

بطحایی درباره استخدام نیرو در آموزش و پرورش نیز به خبرنگار فارس افزود: برای استخدام جدید مذاکره‌ای را آغاز کردیم که البته زمان‌بر است و درباره تعداد مجوز درخواستی هم نمی‌توانم چیزی بگویم اما احتمالا فراخوان برای دی ماه اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره گلایه از برخی محتوا در کتاب درسی مانند ورود یک فیلم در کتاب‌ها، اظهار کرد: ۱۴۰ میلیون جلد کتاب درسی چاپ می‌ شود و مطالب از دو سه منبع اتکا شده است اما نارسایی را نفی نمی‌کنم که البته در حجم کار، نارسایی‌ها بسیار کم است و در چاپ بعدی تصحیح می‌شود.

۹۷/۰۹/۲۱
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی