---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۲۲ ق.ظ

۰


 
در بیانیه ‎دانشگاه فرهنگیان آمده است: با اجرای طرح نمایندگان برای استخدام 120 هزار نفری نیروهای حق‌التدریس عملا دانشگاه فرهنگیان از گردونه تربیت معلم کنار گذاشته می‌شود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ متن بیانیه‌ دانشگاه فرهنگیان در واکنش به طرح مجلس برای استخدام 120 هزار نفر در آموزش و پرورش بدین شرح است:

-
برای اصلاح جامعه و دست یابی به آرمان های توسعه میهن به شهادت عقل و تجربه های جهانی راهکار قطعی و پایدار، تمرکز بر کیفیت معلم و ایجاد تحول در تعلیم و تربیت بدست اوست. نظام ما برای تحقق این معنا دانشگاه فرهنگیان را تاسیس کرده است. آنگاه چگونه می توان تصور کرد که در یک حرکت شتابزده و معطوف به منافع کوتاه مدت، رخدادی استراتژیک و همسو با منافع ملی و توسعه ای را بی خاصیت نماییم؟ چرا که با اجرایی شدن طرح نمایندگان محترم در زمینه استخدام تقریبا بی قید و شرط حرفه ای نیروهای حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی، بواسطه پوشش باورنکردنی 120 هزار نفری عملا دانشگاه فرهنگیان از گردونه تربیت معلم کنار گذاشته شده یا کاملا به حاشیه رانده خواهد شد!!! روشن است که این اتفاق با منویات مقام معظم رهبری هیچگونه سازگاری و سنخیت ندارد.

تاسف آورتر اینکه در حمایت از این تصمیم ناصواب و ناقض حکم برنامه تازه تصویب شده ششم توسعه، پای دانشگاه فرهنگیان و مدیریت آن را نیز به میان بکشیم و عملکرد دانشگاه در طی سال های اخیر را مسبب یا توجیه کننده این تصمیم به افکار عمومی و نخبگان معرفی کنیم! ادعا این است که اگر دانشگاه فرهنگیان به وظایف خود عمل می کرد هیچگاه نمایندگان به چنین طرح هایی متوسل نمی شدند!!

طرح این معنا بویژه از سوی نماینده محترمی که خود در گذشته مدیریت دستگاه آموزش و پرورش را برعهده داشته و برای پایه گذاری دانشگاه نیز متحمل زحماتی شده است جای تعجب بیشتر دارد. توضیح اینکه اسناد متعلق به دوره تاسیس دانشگاه که مربوط به دولت دهم است شهادت می دهند دانشگاه باید سالانه 25 هزار معلم جدید تربیت کند و در اختیار دستگاه تعلیم و تربیت کشور قرار دهد.

بر این اساس دانشگاه می توانست تا این تاریخ دو گروه 25 هزار نفره و جمعا 50 هزار نفر را فارغ التحصیل کرده و به میدان تعلیم و تربیت گسیل نماید. نکته اینجاست که دانشگاهِ متهم به کم کاری و یا به تعبیر طعن امیز دیگر با "فتیله نیمه روشن"، تا این تاریخ بالغ بر 50 هزار نفر دانش آموخته را تحویل آموزش و پرورش کشور داده است و با متر و معیار بانیان دانشگاه حداقل به 100% هدف کمی خود نایل شده است! تنها تفاوت در چگونگی دانش آموختگی این تعداد و نقدی است که ممکن است هر صاحبنظری مثلا به روش یک ساله مهارت آموزی داشته باشد که البته قابل بحث است. لیکن در این مقال و در پاسخ به این سوال که چرا با طرح پیشنهادی می خواهید به یکباره بالغ بر 120 هزار نفر احراز صلاحیت نشده را به آموزش و پرورش تحمیل کنید، کاملا بی ارتباط بوده و مسموع نیست.

بنابراین از همه نمایندگان ارجمند مردم تقاضا می شود مسئولیت های ملی و پاسخگویی به تاریخ را بیش از پیش نصب العین خود قرار داده و از پیگیری تصویب این طرح، دستکم در شکل مسئله ساز کنونی، دست بشویند.

دانشگاه فرهنگیان راه برون رفت را شرکت در دوره فشرده مهارت آموزی و پذیرفته شدن در آزمون صلاحیت حرفه­ای پیشنهاد می نماید که راه حلی اعتدالی و خردپذیر بوده و امادگی برگزاری ان با رعایت ضوابط علمی در این دانشگاه وجود دارد.
و اخر دعوانا ان الحمد لله رب العالمین
۹۶/۰۸/۰۹
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی