---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۱۱ ق.ظ

۰


در این بخشنامه سازمان اداری و استخدامی تاکید شده است بکارگیری نیروی انسانی بدون رعایت مراتب قانونی، خلاف موازین قانونی بوده و پرداخت هرگونه وجهی به آنها مجاز نخواهد بود.
به گزارش صبحانه، پس از قانون مصوب سال گذشته مجلس مبنی بر اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های مختلف جهت تداوم حضور بازنشسته ها در مشاغل دولتی، بخش های مختلف قوه مجریه مجبور شدند سخت گیری ها و نظارت های بیشتری را در این خصوص اعمال کنند.

در عین حال، ماده 9 ضوابط اجرایی بودجه امسال نیز تاکید کرده است "هر گونه بکارگیری نیروی انسانی جدید به هر شکل و عنوان در مشاغل و فعالیت‌های دستگاه های اجرایی موضوع ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری -مصوب 1386- (از محل هر گونه اعتبار) صرفاً با مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور با اخذ تأییدیه سازمان مبنی بر پیش‌بینی بار مالی در قانون و با رعایت قوانین و مقررات مربوط از جمله قانون مدیریت خدمات کشوری امکان‌پذیر است."

همین دو موضوع مهم، باعث شده است تا سازمان اداری و استخدامی کشور با صدور بخشنامه ای به همه دستگاههای اجرایی، نحوه بکارگیری بازنشستگان در این دستگاهها را متذکر و یادآور شود.

پرداخت وجه به بازنشستگان

طبق این بخشنامه که نسخه ای از آن به دست صبحانه رسیده، هرگونه استفاده از بازنشستگان منوط به کسب مجوز از این سازمان و اخذ شماره شناسه برای آنها از طریق ثبت اطلاعات افراد در بستر سامانه کارمند ایران است. همچنین صدور مجوز استفاده از بازنشستگان اعم از تمام وقت و پاره وقت، صرفا برای یک دستگاه اجرایی امکان پذیر بوده و ثبت اطلاعات در سامانه کارمند ایران برای تخصیص شماره شناسه، فقط برای دستگاهی که مجوز بکارگیری برای آن صادر شده، مقدور است.

در پایان این بخشنامه علی اکبر اولیا معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی تاکید شده است که بکارگیری نیروی انسانی بدون رعایت مراتب فوق الذکر، خلاف موازین قانونی بوده و پرداخت هرگونه وجهی به آنها مجاز نخواهد بود.
۹۶/۰۷/۱۷
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی