---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۱۱ ق.ظ

۰



مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش گفت: تمامی معلمان حق‌التدریس، پیش‌دبستانی و نهضتی‌ها به‌شرط شرکت در آزمون تخصصی مربوط به خود و بر اساس سهمیه‌های دولت در قانون برنامه ششم توسعه استخدام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، سید محمد شفیعی ظهر امروز در خاتمه همایش توجیهی آموزشی قوانین و مقررات رسیدگی به تخلفات اداری که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین مصوبه مجلس در خصوص استخدام معلمان حق‌التدریس اظهار داشت: بر اساس آخرین مصوبه‌ای که در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس صورت گرفت تمامی معلمان حق‌التدریس، پیش‌دبستانی و نهضتی‌ها با رعایت برخی مسائل که مشمول قانون قبلی باشند مشمول این مصوبه هستند.

وی افزود: مقرر شد این معلمان به‌شرط شرکت در آزمون تخصصی مربوط به خود بدون رقابت با دیگر نیروها به پیشنهاد وزارت آموزش‌وپرورش و موافقت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و حضور مسئولان اداره استخدامی رئیس‌جمهوری که توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود، استخدام شوند. 

مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش تأکید کرد: این مصوبه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است و برای اینکه این قانون به قانون قبلی الحاق شود باید در صحن علنی مجلس نیز مطرح شود و منتظریم ببینیم بعد از طرح در صحن علنی مجلس چه اتفاقی می‌افتد.

وی در رابطه با تعداد نیروهای استخدامی طی هرسال بیان کرد: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه سهمیه‌هایی توسط دولت برای جذب نیروهای آموزشی تعلق می‌گیرد اما بر اساس مصوبه اخیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس که در صحن علنی نیز مصوب می‌شود با نظر سازمان اداری استخدامی و مجوز استخدامی دولت برای جذب نیرو فراتر از آن اقدام نمی‌شود.

شفیعی با اشاره به میزان بودجه آموزش‌وپرورش در سال 97 عنوان کرد: آموزش‌وپرورش دستگاه عظیمی است و هرگز قبول نمی‌کنیم که توسط دولت مصوبه‌ای دریافت کند که قادر به جبران هزینه‌های خود نباشد و پرداخت حقوق کارکنان آموزش‌وپرورش در رأس دغدغه‌های دولت قرار دارد و مشکل پرداخت حقوق و مزایای فرهنگیان که نیمی از کارکنان دولت را به خود اختصاص می‌دهند وجود ندارد چراکه آموزش‌وپرورش بستر و محور توسعه است.

وی بودجه بسته‌شده برای این وزارت خانه را با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای بیشتر از حد انتظار دانست و تصریح کرد: در حال رایزنی با کمیسیون آموزش و تحقیقات و نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات موجود در این بودجه هستیم.

مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش در رابطه با کمبود نیرو در ساختار آموزش‌وپرورش شهرستان بروجرد نیز گفت: این شهرستان نیاز به 1200 ساعت نیرو در مقطع ابتدایی و 700 ساعت در مقطع متوسطه دارد که در حال حاضر مشغول به خدمت هستند اما رعایت دیگر برنامه‌ها در رابطه با اخذ کد پرسنلی و دیگر مسائل آن‌ها در حال اجراست و درصدد رفع مشکلات آن‌ها هستیم.

۹۶/۱۰/۰۲
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی