---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۱۹ ب.ظ

۰

کسری بودجه در سال جاری نخواهیم داشت/ تحقق 75 درصد از  درآمدهای پیش بینی شده در بودجه 93
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با بیان اینکه در سال جاری کسری بودجه نخواهیم داشت، گفت: علی‌رغم اختلاف 25 درصدی در عملکرد با بودجه مصوب سال 93، تدابیری اندیشیده شده که مجبور نشویم تا آخر سال جاری به مجلس متمم یا لایحه اصلاحی برای جبران کسری بودجه ارائه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدباقر نوبخت در اولین جلسه کمیسیون تلفیق بودجه با ارائه گزارشی از عملکرد بودجه در سال جاری به نمایندگان مجلس گفت: با توجه به کاهش قیمت نفت در سال جاری و به تبع آن عدم وصول بخشی از سایر درآمدهای دیگر برنامه‌ریزی‌ها به صورتی بوده که در سال 93 با کسری بودجه روبرو نشویم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ادامه داد: گزارشی که شب گذشته از خزانه‌داری کل کشور دریافت کردم مبنی بر این است که تا تاریخ 11 دی‌ماه سال جاری ، منابع و مصارف کشور مشخص شده که بر این اساس 128 هزار میلیارد تومان به خزانه واریز شده است.

وی افزود: با توجه به میزان دریافتی منابع از سوی خزانه، می‌توان عنوان کرد که حدود 75 درصد از پیش‌بینی‌ها برای وصول درآمدها تحقق یافته است که این یعنی اختلاف 25 درصدی در عملکرد با بودجه مصوب سال 93. البته تدابیری اندیشیده شده که مجبور نشویم به مجلس متمم یا لایحه اصلاحی برای جبران کسری بودجه ارائه شود.

نوبخت یادآور شد: برخی ارقامی که در لایحه بودجه سال 94 پیشنهاد شده باید با توجه به کاهش قیمت نفت و واقعیت‌های اقتصادی تعدیل شود./

۹۳/۱۰/۲۲
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی