---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۴۳ ب.ظ

۰

نوبخت: بودجه ۹۴ عملیاتی تدوین شد

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۴۳ ب.ظ

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی دولت از تدوین بودجه ۹۴ به روش عملیاتی خبر داد و گفت: بودجه هم اکنون در مراحل پایانی و تلفیقی است و ما انشاءالله در جلسه روز یکشنبه کلیات بودجه را رسیدگی می‌کنیم و به رای می‌گذاریم.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در ارتباط با بودجه سال 94 و ویژگی‌های آن اظهار داشت: بودجه هم اکنون در مراحل پایانی و تلفیقی است و ما انشاءالله در جلسه روز یکشنبه کلیات بودجه را رسیدگی می‌کنیم و به رای می‌گذاریم. برای روزهای پنجشنبه و جمعه برای هر وزارتخانه‌ای یک ساعت وقت تعیین کرده‌ایم که آخرین جمع‌بندی را به وزراء منعکس می‌کنیم و نظرات آنها را در بودجه لحاظ می‌کنیم تا کمترین توقف بودجه در هیئت وزیران را شاهد باشیم.

وی در بیان ویژگی‌ بودجه 94 گفت: بودجه امسال به هنگام تعیین می‌شود و در وقت قانونی خود به مجلس تقدیم خواهد شد؛ همان کاری که سال گذشته انجام دادیم. اما انتظار این است که امسال گامهای مفیدتری برداریم. بنا شد که در این راستا قبل از ابلاغ بخش‌نامه بودجه 94 همه دستورالعمل‌هایی را که لازم است دستگاه‌های اجرایی تکمیل کنند به آنها ارائه دهیم که از ابتدای مهر امسال این دستورالعمل‌ها را توزیع کردیم.
سخنگوی دولت ویژگی دیگر بودجه را تهیه آن به روش عملیاتی عنوان کرد و یادآور شد: در این راستا قیمت تمام شده خدمات بسیار مهم است و لذا نیازمند آن هستیم که آموزش همه دستگاه‌ها را قبل از تکمیل این لایحه در دستور کار قرار دهیم. به همین جهت 2 هزار نفر ساعت آموزش توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به مسئولین تهیه و تنظیم بودجه در دستگاه‌های اجرایی و استانها داده شد.
نوبخت با اشاره به وجود بیش از 2900 طرح ناتمام خاطرنشان کرد: امسال حداقل 246 طرح با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و بنابراین حدود 2700 طرح خواهیم داشت. ما مصمم هستیم امسال منابع محدود خود را تخصیص بهینه دهیم و به طور مساوی میان همه طرح‌ها تقسیم نکنیم. از این جهت یکی از ملاک‌های ما پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد است.
وی ملاک دیگر را کمک به توازن‌بخشی مناطق دانست و اضافه کرد: برخی طرح‌ها این قابلیت را دارند که بتوانند زمینه را برای بهره‌برداری طرح‌های دیگر فراهم کنند که آنها هم در اولویت هستند. همچنین شراکت میان بخش خصوصی و دولتی نیز در ساماندهی این 2700 طرح ملاک عمل قرار گرفته است.

۹۳/۰۸/۲۸
مدیر دوم ........

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی