---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۵۳ ق.ظ

۰


نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس گفت: جهت پیشگیری از حوادث زلزله سرپل ذهاب باید دستورالعمل استحکام سنجی و استحکام‌بخشی امکان عمومی همانند بیمارستان‌ها، مدارس و همچنین مسکن مهر تهیه شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  چرا یک روز پس از ماموریت کمیسیون آموزش، رئیس دانشگاه آزاد لرستان را تغییر دادید

محمد بیرانوندی در نشست علنی امروز (دوشنبه 29 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول و ابراز تأسف و تاثر از مصیبت‌های ناشی از زلزله ویرانگر کرمانشاه مراتب همدردی مردم لرستان با مردم کرمانشاه به‌ویژه مصیبت‌زدگان، مجروحان و آسیب دیدگان زلزله اخیر را اعلام کرد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس‌جمهور افزود: آیا می‌دانید برخی مردم سعی می‌کنند به‌صورت شخصی کمک‌های خود را به دست مردم زلزله‌زده برسانند، آیا می‌دانید استقبال مردم از اعتماد به ورزشکاران و هنرمندان بیشتر از نهادها و ارگان‌های دولتی شده است.

وی ادامه داد: همه و همه این موضوعات در زلزله اخیر حکایت از این دارد که زلزله بی‌اعتمادی ویرانگرتر از زلزله اخیر خواهد بود و مردم دیگر به اماکن دولت ساز اعتماد ندارند، لذا دستور فرمایید جهت پیشگیری از حوادث زلزله سرپل ذهاب دستورالعمل استحکام سنجی و استحکام‌بخشی امکان عمومی همانند بیمارستان‌ها، مدارس و همچنین مسکن مهر تهیه شود.

بیرانوندی در ادامه خطاب به رئیس‌جمهور یادآور شد: در دوران تبلیغات ریاست جمهوری به جوانان حماسه‌ساز در انتخابات وعده داده شد که سازمان جوانان احیا می‌شود لذا همان جوانان از رئیس‌جمهور تقاضای تسریع و تعجیل در ارسال لایحه انتظار را دارند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی خطاب به فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد افزود: از آنجا که کمیسیون آموزش و تحقیقات تمام توان خود را برای ارتقاء آموزش و تحقیقات در استان لرستان مهیا کرده بود و از دانشگاه آزاد این استان بازدید کرده بود چرا یک روز پس از ماموریت کمیسیون رئیس دانشگاه را تغییر دادید، آیا نمی‌شد یک ماه فرصت داده شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی خطاب به دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گنجاندن آزمون در طرح استخدامی نیروهای حق‌التدریس صرفاً برای تأمین اولویت و استخدام پلکانی بود لطفاً این موضوع مبنای ریزش قرار نگیرد.

انتهای پیام/د

۹۶/۰۸/۳۰
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی