---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۵۱ ب.ظ

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌استخدامی های استانداری اردبیل از فروردین سال آینده با حکمی که در اواخر سال دریافت می کنند وارد دستگاه های اجرایی شده و کارشان را آغاز می کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مصطفی افضلی‌فرد عصر امروز در همایش توسعه روستایی در اردبیل اظهار کرد: هر چند دولت یازدهم در ابتدای کار زیر بار جذب این استخدامی های نمی رفت اما با تذکری که به رئیس جمهور دادیم این تفکر را یک تفکر غیرقانونی دانستیم چرا که لزومی نداشت کار غیرقانونی که در گذشته انجام شده بود این دولت بر آن دامن زده و از جذب نیروهای استخدام شده امتناع می کرد.

وی تصریح کرد: قرار شده است با تامین اعتبار در بودجه سال آینده استخدامی های استانداری اردبیل در اسفندماه صاحب حکم کارگزینی شده و از فروردین ماه فعالیت خود را به عنوان کارمند دولت آغاز کنند.

افضلی فرد با انتقاد از صدا و سیما در پخش فیلم شبهه ناک اخیر در حادثه بیمارستان فاطمی اردبیل گفت: این فیلم به چهره مظلوم، محروم و بافرهنگ حسینی دارالارشاد اردبیل ضربه زده و 20 نفر از نمایندگان مجلس در قالب نامه اعتراض آمیزی از رئیس سازمان صدا و سیما خواستند تا جلوی این کج سلیقگی  گرفته شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن تعهدات گذشته در توسعه روستاها بیان کرد: براساس ماده 143 برنامه پنجم توسعه حفظ و ظرفیت سازی در تولید و نیل به خودکفایی در محصولات کشاورزی باید با اقدامات مناسب نظیر ارتقای راندمان آبیاری به 40 درصد، برون سپاری فعالیت های غیرحاکمیتی و گسترش بیمه کشاورزی ارتقا یابد.

وی از افزایش راندمان تولید در بخش کشاورزی خبر داد و افزود: جای تاسف است که 80 درصد محصولات کشاورزی استان اردبیل به شکل خام صادر می شود که این خود ظلم مضاعف محسوب می شود.

افضلی فرد با بیان اینکه استان اردبیل در 10 محصول کشاورزی با کسب رتبه های تک رقمی جزو استان های شاخص است اما صنایع تبدیلی این محصولات در استان های دیگر راه اندازی شده است، گفت: به جای حمایت از کشاورزان 50 درصد تسهیلات پرداختی بانک ها به بخش ساختمانی هدایت شده است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس با اشاره به اهمیت آبرسانی به روستاها در برقرار کردن چاه های آب، حضور کارت شناسایی برای دهیاران و حل مشکل شغلی و بیمه دهیاران بیان کرد: امیدواریم مجلس با تصویب طرح استخدام دهیاران به این خواسته و مطالبه به حق آنها پاسخ دهد.

انتهای پیام/

نظرات  (۱۰)

۰۱ آذر ۹۳ ، ۰۷:۱۲ علی لرستانی
نماینده های محترم اگه امکانش هست ی شماره اعتباری به بچه هابدید که بتونیم باهاتون تماس بگیریم الان بهترین وقاطع ترین جوابو شمامیتونید بمابدید
باتشکرفراوان
۰۱ آذر ۹۳ ، ۰۶:۱۰ علی لرستانی
سلام بچه ها این هفته خیلی برای همه مون سرنوشت سازه میدونم خیلی ازبچه هامث خودم شباخواب ندارن بچه هاهمچنان اتحادمونو حفظ کنیم مرتب درتماس باشیم خداییش هرکسی درحد وسع مالیش به نماینده هاکمک کنه ماهمه ازنماینده های محترم خواهش میکنیم ازطزف همه ما محکم حرف بزنن وبخواهن تکلیف چندهزارجوون وخانواده هاشونو معلوم کنن شماروبه خداباخبرخوب برگردید مادیگه طاقت بلاتکلیفی نداریم
۳۰ آبان ۹۳ ، ۲۰:۱۸ علی لرستانی
سلام خدمت نماینده های محترم 
بچه هاخواهش میکنیم تاجایی,که میتونید اخبارموثق بگیریداینکه بهتون بگن بریدایشالا درست میشه یاقراره تأمین اعتبارکنن یاببینیم چی میشه رو قبول نکنید فقط اخبارموثق اونم بصورت کتبی!!!!!امید مااول بخدابعد به شماس که ایشالا باخبرخوب برگردید
ازبقیه بچه هاهم خواهش میکنیم همه درهزینه سفرکمک کنن به این بنده خداهافشارنیاد
تالازم شداعلام کنید همه برای تجمع تهران خواهیم آمد
یلعلی
مدیر آخه این چه وضعیه.  ازتون خواهش میکنم امکان کامنت گذاشتن مثل گذشته برقرار بشه. 

ضمنا به آقای رسایی ایمیل زدم و از ایشون پرسیدم آیا مطلب زیر رو شما گفتین:
آزمون های استخدامی استانداری به کل به حالت تعلیق در امدصحبتی که با اقای رسایی داشتم گفتند نوبخت امروز مورخ 28 ابان گفته که فقط خانواده شاهد و ایثارگر را در طرح مهر افرین برای سال 94 تامین اعتبار کردندو برنامه ای برای بقیه ندارندچون ازمون ( استانداری ها یا دستگاههای اجرایی ) ما بدون تامین اعتبارانجام شده و بنابر نامه رئیس مجلس غیر قانونی بوده. 

ایشون دیشب جواب داد ایمیل منو دادن:
سلام مطالب بنده فقط در سایتم قرار داده میشود.

دوستان دروغ پرداز خواهش میکنم دست از این بازیا بردارن
پاسخ:
مدیرسایت : امکان کامنت گذاشتن برقرار هست منتها باید ثبت نام کنید که بیش از 5دقیقه از وقتتان را نمیگیره .
۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۷:۳۹ علی لرستانی
سلام خدمت نماینده های محترم
شماروبخدابه صاحب این عزاداریهای محرمی ایشالا وقتی رفتیدتهرتن قشنگ ته توی این بودجه رو دربیارید مخصوصا روز شروع بکار.ماهمه ازاینوضع خسته شدیم بهشون بگید نامه کتبی مبنی برشروع کار بدن بدستگاههااینقد هرکارمندی ی نظر نده یکی امیدوارمون کنه یکی ناامیدمون کنه بخشنامه که بدن همه رو راحت کردن
خداپشت وپناهتون
پس شد سال بعد، همچنان منتظر میمانیم
مدیر این چه کاریه کردی ، من دیروز تا حالا دوبار ایمیل ساختم ، هر بار میخوام وارد شم میگه باید قبل از ورود ایمیل خود را تایید کنی که موفق به این کار نشدم و دیگه هم این کار رو نمیکنم  ، مگه میخوایم وارد سایت انرژی هسته ای کشور بشیم که اینقدر پیچیدش کردین ، نخواستیم بی خیال ، مطمئن باش این کاری که کردین تاثیرش منفی خواهد بود ، کلا بعد از اینکه از تهران برگشتیم دیگه این وبلاگ اون وبلاگ سابق نشد ، مدیران قبلی بسیار پخته تر و سنجیده تر عمل میکردند ، به واقع همه چیز رو مدیریت می کردند ، عزیزان فعلی بسیار منفعل و و موضعی و واکنشی ، سایت رو اداره میکنند ، هر چند منکر زحماتشون نیستم ، ولی کاش بچه های قبلی کنار نمیرفتند .
پاسخ:
مدیرسایت : خب منظور از تایید اینه که بعد اینکه ثبت نام میکنین واستون از طرف سیستم بیان یدونه ایمیل حاوی لینک میاد که با کلیک روی اون ایملتان تایید میشه اینکارم واسه اینه که کسی از اسم شما سو استفاده نکنه .....در ضمن اینکار هم به نفع خودتان است که هرکسی با هر خبری چه واقعی چه دروغ با احساس کاربران سواستفاده وکار کشی نکنه انقدرم که شما میگین سخت نیس این عزیزانی که ثبت نام کردن هم همین شکل ثبت نام کردن خب ما هم راضی نبودیم ولی وقتی اشخاصی سعی در تشویش اذهان دارن مجبور شدین این فیلترو بکار گیریم اونم بخاطر شما نه خودمان .
سلام  من نمیدونم استاندار اردبیل قاطی کرده یا نماینده اردبیل؟
سلام مدیر عزیز ما که ایمیل نداریم چکار کنیم نمیدونم چطور آدرس ایمیل درست کنم.
پاسخ:
مدیر سایت : سلام . برین به این آدرس که آسانترین راهه. ویدونه ایمیل درست کنین وبعدش تاییده ثبت نام به همون آدرس ارسال میشه
آدرس لینک
بچه های اردبیل هوای این نمایندتون رو داشته باشید ، در وضعیتی که از از سنگ صدا در میاد از اکثر نمایندها صدا در نمیاد ، واقعا نماینده اردبیل خیلی بهمون توجه داشته .

دوستان همین رو میخواستین که وبلاگ اینجوری شهر ارواح بشه ؟ خوب شد الان ، خوشحال هستین ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی