---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۵۱ ب.ظ

نظرات  (۱۵)

سلام خسته نباشید. از بنیاد شهید فارس خبری دارید هرچی زنگ میزنیم جواب درستی نمیدن. واقعا کی این انتظار تموم میشه؟
۲۰ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۳۶ چهارسال انتظار

به گزارش ثلاث سایت استخدام نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم
امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام فرمودند: همانا عهد و پیمانها گردن بندهایی هستند در گردن ها تا روز قیامت ، کسی که پیوند آنها را نگهدارد ﴿ وفای به عهد کند﴾، خداوند او را به مقصود می‌ رساند و کسی که آن عهد ها را بشکند، خداوند او را به خودش واگذارد .
بدون تردید ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ در کنار سایر روزهای فراموش نشدنی تاریخ انقلاب شکوهمند ایران اسلامی ، عرصه حضور مردمی بود که با خلق حماسه ای عظیم مسیر قانونگرایی ، دوری از تبعیض ، صداقت و وفای به عهد ، ضابطه مندی و مردم داری را با انتخاب رئیس جمهوری با شعار تدبیر و امید برگزیدند . با شروع دولت جدید بود که درایت ، همت و همکاری مردم شریف و دولت عزیز برای غلبه بر مشکلات ، مرهمی شد بر آلام و مرارت های عدیده کشور و نقطه امیدی برای به فعلیت در آوردن شعار مردمی تدبیر و امید دولت منتخب مردم .
در ابتدای سال ۱۳۹۱ ( قبل از طرح موسوم به مهرآفرین و خارج از دایره شمول این طرح) فرصتی برای استخدام جوانان فارغ التحصیل اما جویای کار فراهم شد تا در رقابتی عادلانه ، منصفانه و منطبق بر قوانین موضوعه کشور، با شرکت در آزمون استخدامی استانداری ها و با توکل بر خداوند منان و اثبات شایستگی های خود بتوانند ضمن استخدام ، با تلاش برای سازندگی ایران عزیز ، نسبت به تامین معاش و زندگی آبرومند خود اقدام کنند . در این فرایند عده ای با شایستگی و پس از قبولی در آزمون کتبی و سپس مصاحبه های استخدامی و گزینش و دیگر مراحل معمول در استخدام های دولتی در روندی بسیار کند و طولانی نزدیک به ۲ سال به عنوان پذیرفته شدگان نهایی معرفی شدند اما متاسفانه بی هیچ دلیل موجه و تنها با توجیهات هر از گاه دست اندرکاران برای طولانی تر کردن و یا هر نیت دیگری برای این استخدام قانونی هیچ اقدام شایسته و مقتضی انجام نشده است و همه پیگیری ها از ادارات مربوطه استان ، استانداری ها و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و البته جناب آقای محمد باقر نوبخت برای روشن شدن تکلیف نهایی دعوت به کار پذیرفته شدگان نیز راه به جایی نبرده است .
می پذیریم که استخدام های بی ضابطه ، خارج از قانون و رابطه محور نه شرعی است و نه قانونی و با هیچ ملاک و معیار اخلاقی و عرفی نیز قابل توجیه نیست اما پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری ها افرادی هستند که تنها با توکل بر قدرت لایزال الهی و تکیه بر بر تواناییها و شایستگی های خود و شرکت در رقابتی عادلانه ، منصفانه و قانونی مراحل استخدامی را یکی پس از دیگری طی نموده اند و اکنون توقع زیادی نیست که انتظار داشته باشیم پس از ۲ سال صبوری نجیبانه ، چشم انتظاری و تحمل مرارت های مادی و روحی فراوان که گاه تا مرز فروپاشی بنیان خانواده نیز پیش رفته است ، کلید تدبیر و امید دولت عزیز پایانی باشد بر نگرانی و و بلاتکلیفی غیرمنصفانه ما پذیرفته شدگان .
در پایان باز هم ضمن استعانت از خداوند قادر متعال ، حسن تدبیر رئیس محترم جمهور جناب آقای دکتر روحانی را مجدانه خواستاریم تا دستور ویژه ایشان پاسخی باشد برای رفع نگرانی ها و انتظارات قانونی و چراغی باشد برای زنده نگه داشتن روحیه امید و تلاش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری ها ان شاءالله .
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
با تشکر و احترام ، جمعی از پذیرفته شدگان آزمونهای استخدامی استانداریها ۰۴/۰۳/۱۳۹۳

۲۰ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۱۰ ثبت احوال فارس

براساس آخرین پیگیری بعمل امده احتمالا شروع بکار استان فارس از اول اردیبهشت ماه خواهدبود.

گوش به زنگ باشید

سلام  اقای مدیر . شما که تا الان دعای خیر کثیری از مردم را به همراه داشتید حتما به استخدامی کسانی که در خبر گزاری ایرنا در سال 92 شرکت نموده و تمام مراحل استخدام را گذرانده اند نیز رسیدگی کنید . تا کی باید منتظر باشیم .
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۰۷:۵۲ ثبت احوال فارس

اداره کل ثبت احوال خوزستان دراطلاعیه ای اعلام کرد: پذیرفته شدگان آزمون سال ۱۳۹۱ به زودی مشغول کار می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت احوال خوزستان ، در این اطلاعیه آمده است: مراحل مختلف اداری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱ اداره کل ثبت احوال خوزستان مراحل تکمیلی وپایانی خود را می گذارند. و به زودی این پذیرفته شدگان در قسمت های مختلف اداره های ثبت احوال شهرستان ها بکار گیری می شوند.
دراین اطلاعیه با تاکید بر غیرضروری بودن مراجعه حضوری داوطلبان آورده است: به محض تکمیل مراحل مختلف اداری وگزینش، مراتب از طریق تماس تلفنی به اطلاع داوطلبان می رسد.


مدیر جان نگفتی ،خدایی اینم هیچ دردی از ما دواء نمیکنه؟!!یعنی بازم شروع به کار مشخص نیس؟؟پس چه فایده ای این نامه به حال ما داره اگه قرار باشه بازم خرداد به بعد یا تیر یا شهریور بریم سرکار؟خواهش میکنم جواب بدین.متشکر
پاسخ:
نه این راهگشاست دیگه هیچ بهونه ای نمونده.
سلام مدیر.بقیه استان ها هم باید شروع کنند به دعوت به کاردیگه درسته؟
پاسخ:
مدیرسایت:بله
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۰۴ محمدجواد باقری
با سلام جناب مدیر عزیز - نامه پیوستی همین نمه رو تو واتساپ و وایبر دوستان زدن ممنون میشم این نامه رو رو درکنار همین نامه پست کنید (نامه اصلی تهران)تا ماهام بتونیم  با رفتن به استانداریهامون به اون استنداد  کنیم ممنون
پاسخ:
مدیرسایت:اگه دستمون برسه چشم

اززحمات بی دریغ کارکنان ثبت احوال فارس که اولین اداره در اخذ شماره مستخدمین بوده اند کمال تشکر وقدر دانی بعمل می اورم

همچنین اززحمات مدیر سایت که دراین سه چهار سال انتظار ما را جمع کردند واطلاع رسانی انجام دادند .

انشاءاله چهارشنبه 19 فروردین از اداره کل ثبت احوال فارس ابلاغ شروع بکار را دریافت کنید وشنبه خودتون را به ادارات شهرستانها تون معرفی کنید.

مدیر جان یعنی اردیبهشت شروع به کاره یا بازم مشخص نیس؟
مدیر جان این یعنی شروع به کار ما باید از الان اقدام بشه یا در زمان ابلاغ بودجه؟ 
پاسخ:
از الان دیگه باید ابلاغیه شروع بکار بزنن
خیلی ممنونیم هم از جناب آقای سلحشوری که به شایعات مهربطلان زدند
هم از مدیر سایت به خاطر اطلاع رسانی
سلام مدیر جان جقدر طول میکشه بودجه ابلاغ بشه؟
پاسخ:
مدیر سایت:اطلاع نداریم از زمان دقیقش
به این میگن مدیر لایق
تنها راه اینه که استانداری به ادارات فشار بیاره 
خبرخوشی بودمدیرجووووون خداروشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی