---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۴ ق.ظ

۰


معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از استخدام 110 کارشناس جدید بهداشت محیط در این استان خبر داد و گفت: این نیروها در قالب طرح واگذاری به بخش خصوصی به واحدهای بهداشت محیط اضافه می‎شوند که عمدتاً خانم هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، قاسم اویس بعدازظهر امروز در همایش گرامیداشت روز بهداشت محیط که در سالن همایش معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: بهداشت محیط شباهت زیادی با بخش درمان دارد، زیرا به‎سرعت خود را نشان و بروز می‌دهد و پیشانی حوزه بهداشت است.

وی با اشاره به وجود 340 واحد بهداشتی اعم از شبکه و مرکز بهداشت، پایگاه‎های شهری و روستایی و خانه‎های بهداشت در زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، افزود: به نسبت تعدد واحدهای بهداشتی و جمعیت، نیروی انسانی کمی داریم و در سال‎جاری در راستای طرح تحول سلامت، 110 کارشناس بهداشت محیط به 158 نیروی فعلی در این بخش، افزوده می‎شود.

معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: تا یک ماه آینده این نیروها در قالب طرح واگذاری به بخش خصوصی به واحدهای بهداشت محیط استان اضافه می‎شوند که عمدتاً خانم هستند و با توجه به اینکه کار در بهداشت محیط بسیار سخت و زمخت است، آنها باید یک فعالیت سخت اجتماعی را تجربه کنند.

این کارشناس با بیان اینکه تجهیزات کافی برای بازرسی کارشناسان بهداشت محیط نداریم و آنچه داریم را با زحمت به‎دست آورده‎ایم، گفت: بر اساس آیین‎نامه ابلاغی موظف به تأمین تجهیزات بودیم، بنابراین 20 کیف ویژه بازرسان بهداشت محیط را خریداری کردیم.

اویس ادامه داد: این کیف‎ها شامل دستگاه اندازه‎گیری روغن، اندازه‎گیری بار میکروبی(لومینومتر)، شوری‎سنج، PH متر و سایر ابزار لازم برای کنترل بهداشتی است و هر کیف 20 میلیون تومان ارزش دارد، بنابراین باید به‎خوبی استفاده و حفظ شود.

وی در پایان گفت: 60 دستگاه کامپیوتر نیز به واحدهای بهداشت محیط مراکز بهداشتی مازندران اضافه می‎شود و به‎زودی نیز پس از خریداری تبلت با مجوز قانونی از طریق مناقصه، یک دستگاه تبلت برای تبادل سریع اطلاعات در اختیار بازرسان بهداشت محیط قرار می‎گیرد.

انتهای پیام/86001/ی30/

۹۵/۰۷/۰۷
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی