---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۱۳ ق.ظ

۰


معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش با بیان این که سال۹۶ باید ۲۰ تا ۳۰ هزار ردیف استخدام برای آموزش و پرورش گرفته شود، گفت: طی سه سال گذشته اعلام کردیم که نیروی انسانی، فضای آموزشی و تجهیزات تا ۵ سال آینده دچار بحران می شود که باید این بحران حل و منابع آن تامین شود.

به گزارش پامچال نیوز به نقل از سرویس آموزش و پرورش پانا، علی زرافشان در گردهمایی معاونان آموزش متوسطه ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور اظهارکرد: امسال و سال آینده ۷۰ هزار نیرو بازنشسته می شوند که نزدیک به ۵۰ هزار نفر از آنان مرد هستند و این یک بحران جنسیتی در نیروی انسانی است.
 
معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش با تاکید بر این که باید ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش با جدیت دنبال شود، تصریح کرد: اکثر معلمان باسابقه در دوره دوم متوسطه هستند که پس از بازنشستگی آنها یک بحران در این دوره خواهیم داشت.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر این موضوع در دولت مطرح و شدت این بحران بیان نشود ما با توجه به ورودی کم نیرو انسانی در آموزش و پرورش با کمبود نیرو انسانی طی سال های آینده مواجه خواهیم شد.
 
زرافشان با تاکید بر اینکه سال ۹۶ باید ۲۰ تا ۳۰ هزار ردیف استخدام گرفته شود، افزود: طی سه سال گذشته اعلام کردیم که نیروی انسانی، فضای آموزشی و تجهیزات تا ۵ سال آینده دچار بحران می شود که باید این بحران حل و منابع آن تامین شود.
 
معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش به باسواد شدن افراد زندانی اشاره کرد و افزود: باید اطلاعات فرزندان زندانیان از سازمان امور زندان ها دریافت شود تا بتوانیم آنها را به مدرسه آورده و به آنها خدمات ارائه دهیم.
 
زرافشان به انتقال هدایت تحصیلی به دوره اول متوسطه اشاره کرد و افزود: امسال جابه جایی یک میلیون دانش آموز از دوره اول متوسطه به دوره دوم را خواهیم داشت.
 
وی با بیان این که چالش های سال گذشته هدایت تحصیلی دانش آموزان برطرف شده است، ادامه داد: امیدواریم دستورالعمل این موضوع به استان ها ارسال شود و سالی آرام در بحث هدایت تحصیلی دانش آموزان داشته باشیم.
اشتراک گذاری


۹۵/۱۱/۲۷
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی