---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۰۰ ق.ظ

۱

معاون اداری مالی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: افرادی که به عنوان مربی در آزمون تبدیل وضعیت فنی و حرفه‌ای پذیرفته شوند در نیمه دوم امسال جذب این سازمان خواهند شد.

خبرگزاری فارس: مربیان پذیرفته شده فنی و حرفه‌ای در نیمه دوم امسال جذب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، رهام کیایی بعد‌از‌ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی اظهار کرد: فراخوان استخدام برای تبدیل مربیان حق‌التدریس به مربیان رسمی از برنامه‌های شاخص امسال فنی و حرفه‌ای بوده است.

وی تصریح کرد: آزمون استخدامی مربیان فنی و حرفه‌ای ماه گذشته برگزار و اسامی پذیرفته‌شدگان مشخص شد.

معاون اداری مالی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: هم‌اکنون مرحله مصاحبه از افراد پذیرفته شده در حال انجام است که امیدواریم تا ماه آینده به اتمام برسد.

کیایی تصریح کرد: افرادی که به عنوان مربی در آزمون تبدیل وضعیت فنی و حرفه‌ای پذیرفته شوند در نیمه دوم امسال جذب این سازمان می‌شوند.

وی با اشاره به پایین بودن حقوق مربیان فنی و حرفه‌ای نسبت به مربیان فنی آموزش و پرورش خواستار توجه به مربیان در پرداخت حقوق و مزایا شد.

معاون اداری مالی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ادامه داد: لازم است تا در برنامه ششم توسعه کشور به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مربیان با توجه به نقشی که ایفا می‌کنند، توجه ویژه‌ای بشود.

کیایی افزود: حقوق پرداختی به مربیان فنی و حرفه‌ای در مقابل افرادی که برای آموزش فنی در هنرستان‌های آموزش و پرورش فعالیت دارند کم‌تر است و در این زمینه باید تجدیدنظر شود.

این مسئول با برشمردن اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تصریح کرد: به طور قطع گرایش جامعه و جوانان به رشته‌های فنی و حرفه‌ای زمینه‌ساز ایجاد اشتغال و نهادینه کردن فرهنگ کار است.

به گفته وی، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در زمینه آموزش مهارتی برای دستگاه‌های مختلف برنامه دارد و به منظور ارتقاء و بهره‌وری نیروها آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهد.

به گزارش فارس، در این آیین که در سالن اجتماعات فنی و حرفه‌ای برگزار شد با قدردانی از خدمات حسین بابایان مدیرکل پیشین فنی و حرفه‌ای استان، محمد رضایی به عنوان دومین مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی معرفی شد.

بابایان نخستین مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی بوده که 11 سال این مسئولیت را بر عهده داشته است.

نظرات  (۱)

سلام مدیر وبلاگ خوبی سوالی داشتم نیمه دوم سال  که قراره مربیها جدب بشوند یعنی کی چرا زمان مشخص نمیکنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت: زمان دقیقشو اعلام نکردن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی