---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۶:۵۳ ق.ظ

۰



مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل از استخدام 47نفر در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان از طریق آزمون استخدامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، قادر برجی در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در سال گذشته حدود یک میلیون نفر در مراکز درمانی تامین اجتماعی در سطح استان ویزیت شده‌اند و 2 هزار نفر نیز بستری داشتیم و 10 هزار نفر نیز در مراکز تامین اجتماعی درمان شدند که در حال حاضر تعداد تخت‌های فعال بیمه زیر مجموعه تامین اجتماعی استان 205 تخت است.

وی تصریح کرد :  استقرار مرکز ام.آر.آی در بیمارستان تامین اجتماعی اردبیل و راه‌اندازی درمانگاه شماره 2  اردبیل و طرح توسعه فضای فیزیکی با استقرار درمانگاه‌های عمومی و تخصصی در بیمارستان سبلان در برنامه های اولویت دار مدیریت درمان قرار دارد .

وی از  خرید دستگاه سنگ شکن به عنوان نخستین دستگاه سنگ شکن غیرخصوصی برای بیمارستان سبلان  خبر داد و افزود :  این دستگاه  در روزهای آینده پس از ترخیص از گمرک در بیمارستان سبلان اردبیل نصب می شود .

مدیر درمان اداره‌کل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: آزمون استخدام درمان بیمه تامین اجتماعی در استان به وسیله سازمان سنجش برگزار می‌شود و 47 نفر مجوز جذب نیرو خواهیم داشت که قطعا با پذیرش این نیروها کیفیت ارائه خدمات در مراکز و درمانگاه‌های تامین اجتماعی ارتقا می‌یابد.

برجی افزود: حدف دفترچه‌های تامین اجتماعی از سال گذشته به صورت پایلوت در چند استان اجرا شد و امسال نیز اجرای این طرح در اردبیل آغاز شده و سامانه ثبت الکترونیک نسخ پزشکان جایگزین دفترچه خواهد بود و بیماران می‌توانند با ارائه کد ملی خود از خدمات درمانی استفاده کرده وپرونده الکترونیکی بیماری آنان ثبت شود.

برجی با اشاره به اینکه درمانگاه گرمی  با مشکل فضای فیزیکی مواجه می باشد  ، گفت : این درمانگاه در مکان جدید کلنگ‌زنی شده است که با افتتاح این درمانگاه نیز مشکل مراجعه‌کنندگان  به درمانگاه گرمی حل می‌شود
۹۷/۰۴/۲۵
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی