---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۰۹ ق.ظ

۰

فنی حرفه ای

خبرگزاری تسنیم: مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان یزد با بیان اینکه ۱۰۰ تیم سیار آموزش فنی و حرفه‌ای در استان یزد تشکیل شده، گفت: ۱۷۵ مربی سیار حق‌التدریسی در فنی و حرفه‌ای یزد استخدام می‌شوند.

حبیب کارگر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد، با بیان اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای متولی آموزش‌های مهارتی در کشور است، اظهار داشت: 17 مرکز آموزشی دارای چارت سازمانی در استان مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان یزد با اشاره به اینکه فعالیت‌های این سازمان در دو بخش خصوصی و دولتی انجام می‌شوند، گفت:  بیش از 430 آموزشگاه مهارتی آزاد با نظارت اداره کل فنی و حرفه‌ای در سطح استان یزد فعالیت می‌کنند.

کارگر با اشاره به اینکه مدارک پایان دوره آموزشگاه‌های آزاد استان از سوی اداره کل فنی و حرفه‌ای صادر می‌شود، افزود:  آموزش‌های این سازمان متناسب با نیاز کار جامعه به حوزه خدماتی، فنی، کشاورزی و هنری تقسیم می‌شنود.

وی نیازسنجی شهری، و نیازسنجی آموزش روستایی را از جمله اقدامات موثر به منظور ارائه رشته‌های مختلف در استان عنوان کرد و با اشاره به اینکه 51 درصد از کارآموزان استان از بانوان و 49 درصد از آقایان هستند، تصریح کرد: در استان یزد بانوان شرکت کننده بیشتر متقاضی آموزش رشته‌های خدماتی و آقایان متقاضی شرکت در دوره‌های آموزشی فنی و مهارتی هستند

کارگر با بیان اینکه سالانه متناسب با نیاز استان بیش از 50 حرفه جدید به دوره‌های فنی و حرفه‌ای اضافه می‌شود، اظهار داشت:  براساس نیازسنجی‌های مستمر در اداره کل، هر رشته که از نظر بازار کار و متقاضی آموزش اشباع شود از لیست دوره‌های ارائه شده حذف می‌گردد.

وی آموزش در صنایع، آموزش سربازان در پادگان‌ها، آموزش زندانیان، آموزش متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، آموزش دانش‌آموزان شاخه کار و دانش، آموزش دانشجویان فارغ‌التحصیل و آموزش روستائیان  را از جمله فعالیت‌های آموزشی شاخص در اداره کل فنی و حرفه‌ای یزد دانست.

کارگر با اشاره به افزایش جمعیت حاشیه‌نشینی در حواشی شهرستان‌های یزد و میبد، گفت: آموزش ساکنان غیررسمی حاشیه شهرها به منظور توانمند‌سازی و کمک به کم کردن حاشیه‌نشینی از دیگر اقدامات این سازمان است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای یزد با اشاره به سابقه فعالیت 3 سال و بیشتر مربیان حق‌التدریسی در اداره کل فنی و حرفه‌ای یزد گفت: در استان 100 تیم سیار آموزشی به منظور ارائه خدمات آموزشی به مناطق محروم و روستاها با بیش از 175 مربی حق‌التدریسی مشغول فعالیت هستند.

کارگر با اشاره به اینکه استان یزد نسبت به دیگر استان‌های کشور بیشترین تیم آموزشی سیار را تشکیل داده، افزود:  استخدام بیش از 175 مربی حق التدریسی به عنوان مربی سیار آموزش  یکی دیگر از مهمترین برنامه‌های این اداره کل در امسال است.

وی راه‌اندازی مرکز فنی و حرفه‌ای در دانشگاه به صورت موازی با دروس هر رشته، اجرای طرح کارآموزی دانشجویان و اعتبارسنجی آموزشگاه‌های آزاد به منظور مشخص شدن سطح ارائه خدمات و فعالیت‌های انجام شده هر آموزشگاه را از جمله برنامه‌های در دست اقدام امسال اداره کل فنی و حرفه‌ای یزد عنوان کرد.

حبیب کارگر اجرای طرح کارآموزی دانشجویان و اجرای طرح توانمندسازی دانشجو در دانشگاه را از جمله راهکارها و برنامه‌های آموزشی به منظور

ارتقای سطح مهارتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در استان دانست و با اشاره به اینکه از این پس میزان شهریه هر مرکز آموزشی آزاد به تناسب

خدمات ارائه شده در آن تعیین می‌شود، گفت:  بحث اعزام نیروی کار به خارج از کشور و پذیرش رشته‌های جدید به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی آموزش‌های مهارتی از دیگر برنامه‌های در حال بررسی امسال است.

کارگر با اشاره به اینکه بیش از یک هزار حرفه در استان وجود دارد، افزود:  بیش از 500 حرفه از مهارت‌های ارائه شده در استان همیشه در حال آموزش دادن هستند.

مدیرکل فنی و حرفه ای یزد با بیان اینکه برگزاری آزمون‌های مهارتی بین‌المللی در دستور کار این اداره کل است، اظهار داشت:  در مراکز آموزشی دولتی سالانه بیش از 3 میلیون و 500 هزار نفرساعت و در آموزشگاه‌های آزاد سالانه بیش از 3 میلیون نفر ساعت به صورت متغیر مشغول فراگرفتن آموزش‌های مهارتی هستند.

انتهای پیام/ ب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی