---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۱۲ ق.ظ

۰



سمنان-مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان با اشاره به استخدام ۳۵ نیروی جدید در آتش نشانی‌های استان گفت: در این راستا آزمون در تاریخ ۱۸ مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، راضیه شهاب صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل استانداری با اشاره به جذب ۳۵ نیروی جدید آتش نشانی در شهرداری‌های استان افزود: استانداری در نظر دارد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداریهای تابعه استان در مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی شهرداریهای استان از محل سهمیه استخدامی خود تعداد ۳۵ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون علمی، عملی و پس از طی مراحل گزینش به صورت پیمانی استخدام کند.

وی اضافه کرد: این آزمون در استان سمنان حسب درخواست‌های شهرداری‌های استان در دو رشته شغلی آتش نشان و راننده وسائط نقلیه تندرو سنگین برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان شرایط پذیرش متقاضیان برای شرکت در این آزمون را دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس در رشته‌های تحصیلی آتش نشانی، آتش نشانی محیط زیست، تربیت بدنی، برق، تاسیسات، مکانیک، مخابرات و کامپیوتر و … همچنین داشتن گواهینامه رانندگی پایه یک برای متقاضیان رشته شغلی راننده وسائط نقلیه تندرو سنگین و گواهینامه پایه دو یا پایه سه برای متقاضیان شغلی آتش نشان اعلام کرد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان همچنین افزود: حداکثر سن پذیرش داوطلبان با مدرک تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس به ترتیب ۲۵، ۳۰ و ۳۵ سال است.

شهاب همچنین در مورد آغاز پروسه ثبت نام آزمون نیز توضیح داد: ثبت نام در این آزمون از تاریخ ۱۰ تیرماه ۹۸ از طریق ورود به پایگاه اطلاع رسانی استانداری سمنان به نشانیostan-sm.ir آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد یافت.‌

وی خاطرنشان کرد: آزمون آتش نشان ها در تاریخ ۱۸ مردادماه سال جاری بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

۹۸/۰۴/۰۴
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی