---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۲۹ ق.ظ

۰


مدیرکل امور شهری و شوراهای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لایحه جامع استخدام شهرداری‌ها گفت: هر شهرداری بخواهد بدون مجوز و با قوم‌گرایی اقدام به استخدام نیرو کنند با برخورد قاطع و قانونی رو به رو خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، عبدالکریم عزیزی در جلسه شورای اداری و تودیع و معارفه شهردار لنده با اشاره به ضرورت شناخت از عصر حاضر گفت: ما در عصر اینترنت زندگی می‌کنیم که هر روز دچار تغییر و تحول است.

وی افزود: این قرن اغاز پر فروغ اسلام و سقوط و زوال فرعونیان زمان را به همراه خواهد داشت و همانطور که پیش‌بینی می‌شود تا سال 2025 بیش از 5 میلیارد از مردم جهان شهرنشین خواهند شد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای کهگیلویه و بویراحمدتصریح کرد:شورا و شهردار دوبال شهرداری هستند که در جهت شهرسازی و توسعه مبلمان شهری و ارائه خدمات به مردم تلاش می‌کنند.

عزیزی انتخاب شهردار را مهمترین و سنگین‌ترین وظیفه شورای اسلامی خواند و یادآور شد: شورا باید با نظارت بر بودجه و اعتبارات شهرداری، و ترسیم مسیر خدمت به مردم گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرهای سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد شورا خود را عرصه فشار و انتخاب شهردار جدید رها کردند و حکم شهردار سابق را تمدید کردند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گزارش عملکرد شهردار و شورای سابق شهر لنده ادامه داد: لنده رتبه هفتمین شهر را در میان 17 شهر استان داشته که بیش از 13 هزار نفر را در خود جای داده و توسعه فضای سبز آن هرچند افزایش داشته ولی به نسبت سی سخت با 35 متر مربع و یاسوج 12 متر هنوز جای کار بسیاری دارد.

عزیزی افزود: شهرداری لنده در سال 92 قریب به یک میلیارد و 190 میلیون تومان، در سال 93 بیش از یک میلیارد و 800 میلیون تومان، در سال 94 بیش از 2.5 میلیارد تومان و در سال 95 قریب به 2 میلیارد و 900 میلیون تومان و در سال 96 بیش از 4 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد.

وی با اشاره به انتخاب شهردار لنده ادامه داد: مشهدی‌زاده هشتمین شهردار لنده بوده که باید با قاطعیت و جسارت و دوری از حاشیه‌ها با تعامل و همراهی ادارات در اجرا و توسعه مبلمان شهری تلاش خود را دوچندان کند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لایحه جامع استخدام شهرداری‌ها گفت: هر شهرداری بخواهد بدون مجوز و با قوم‌گرایی اقدام به استخدام نیرو کنند با برخورد رو به رو خواهند شد.

۹۶/۱۰/۱۲
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی