---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۲ ق.ظ

۰

خبرگزاری فارس: استخدام 5 هزار نفر طی 3 سال گذشته در سازمان تأمین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: طی 3 سال گذشته و در مدت وزارت دکتر ربیعی 5 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی در سازمان تأمین اجتماعی کل کشور استخدام شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید تقی نوربخش امشب در جمع مسئولان بوشهر در شهر عسلویه اظهار داشت: تاکنون 4 بار برای توسعه خدمات سازمان تأمین اجتماعی در عسلویه به این شهرستان سفر کردم و این امر نشان از اهمیت شهرستان عسلویه برای سازمان تأمین اجتماعی دارد.

وی با اشاره به زیرساخت بیمارستان تأمین اجتماعی در عسلویه، افزود: بیمارستانی که از سال 84 عملیات اجرایی آن آغاز شده بود در دولت جدید با یک حرکت بسیجی و جهادی به اتمام رسید و در سال گذشته 500 هزار نفر مراجعه‌کننده داشته است؛ این اقدام برای ساخت بیمارستان وظیفه سازمان تأمین اجتماعی بوده و به آن افتخار می‌کنیم.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد:‌ برای توسعه بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه عملیات اجرایی زایشگاه آغاز شده و یک میلیارد تومان هم هزینه داشته است و امیدواریم در پایان شهریورماه عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی با اشاره به استخدام نیروهای بومی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی در عسلویه، عنوان کرد: به کارگیری نیروهای بومی از راهبردهای‌ ما است به طوری که در بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه 172 نفر پرسنل استخدام شدند که شماری از این تعداد بومی هستند.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی اضافه کرد:‌ در 3 سال گذشته و در مدت وزارت دکتر ربیعی 5 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی در سازمان تأمین اجتماعی کل کشور استخدام شدند.

این مسؤول با بیان اینکه 90 درصد مردم عسلویه بیمه شده تأمین اجتماعی هستند، توضیح داد: با وجود قول‌های وزارت بهداشت برای تأمین نیروی انسانی اما در این زمینه کمک زیادی به ما نشده هرچند محدودیت‌هایی هم وزارت بهداشت دارد.

نوربخش تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی برای جذب نیروی متخصص در حوزه درمان هیچ محدودیتی ندارد.

۹۵/۰۵/۲۸
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی