---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۲۲ ق.ظ

۰

خبرگزاری فارس: استخدام 23 نفر در آتش‌نشانی مرودشت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مرودشت از به‌کارگیری 23 نیروی جدیدالاستخدام در آتش‌نشانی این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، محراب سعیدی بعدازظهر امروز در حاشیه برگزاری دوره آموزشی برای 23 نیروی جدیدالاستخدام که از طریق آزمون سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور جذب این سازمان شده‌اند به نقش آتش‌نشانی مرودشت در کاهش مخاطرات و بهبود شاخص‌های ایمنی پرداخت و اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به‌عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در خدمات‌رسانی به شهروندان همواره توانسته است با انجام سریع و به‌موقع مأموریت‌های محوله رضایتمندی مردم را به‌دست آورد.

وی هدف از به‌کارگیری نیروهای جدید را تأمین نیروی انسانی موردنیاز سازمان برای آمادگی و پوشش حوادث و سوانح غیرمترقبه در شهر و حاشیه آن عنوان کرد و افزود: بر اساس استاندار  NFPA این نیروها باید در نخستین قدم 340 ساعت آموزش را در زمینه‌های اطفا حریق و امداد و نجات به‌صورت تئوری و عملی فراگیرند و پس از پایان این دوره، در تمام ایستگاه‌های سطح شهر به‌کارگیری خواهند شد.

وی در ادامه به اقدامات انجام‌شده این سازمان در سال جاری پرداخت و بیان کرد: بازدید ایمنی از پمپ‌بنزین‌ها و جایگاه‌های گاز CNG سطح شهر و آموزش کارکنان آن‌ها، بازدید ایمنی از مدارس و آموزشگاه‌های پیش‌دبستانی و غیرانتفاعی شهر مرودشت با همکاری معاون دادستان و برقراری ایمنی مدارس، بازدید ایمنی از فروشندگان و توزیع‌کنندگان گاز مایع و برخورد با فروشندگان غیرمجاز و جمع‌آوری پمپ و تجهیزات غیراستاندارد گاز مایع، ازجمله اقدامات این سازمان بوده است.

این مسؤول همچنین کارشناسی و بازدید ایمنی از اماکن تجاری و مسکونی و بررسی موارد غیرایمن در منازل مانند لوله‌های بخاری و سیستم‌های گرمایشی، نرده‌های پله‌ها و برچسب شیشه‌ها و بررسی سیستم‌های آتش‌نشانی در ساختمان‌های بلندمرتبه بر اساس مقررات ملی ساختمان‌ها و آموزش عموم مردم، کارکنان اداره‌ها و شرکت‌ها، مدارس، کارخانه‌ها و غیره را از دیگر فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی مرودشت برشمرد و گفت: آموزش آتش‌نشانان داوطلب برای همکاری و همیاری در مواقع بحران و حوادث بزرگ، نیز ازجمله موارد صورت گرفته است.

۹۵/۰۶/۱۰
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی