---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۴ ب.ظ

۰

                                                                   یزد - ایرنا - رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه تا کنون ، زمان ، شرایط ، نحوه ثبت نام و منابع آزمون استخدامی اعلام نشده است گفت: متقاضیان استخدام در آموزش و پرورش فریب افراد فرصت طلب را نخورند.

  به گزارش روابط عمومی این اداره کل که روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته است، محمدرضا قانع افزود: شهروندان مواظب باشند افراد فرصت طلب و سودجو به نام این آزمون، از آنها اخاذی نکنند.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش تاکنون هیچ گونه تاریخ دقیقی برای زمان آزمون، مواد امتحانی و نشانی جهت ثبت نام اعلام نکرده است.

قانع با بیان اینکه در این زمینه از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش و رسانه های گروهی اطلاع رسانی می شود ، خاطرنشان کرد : روابط عمومی آموزش و پرورش استان با شماره تلفن 37240144 آماده پاسخگوئی به سوالات هم شهروندان در این زمینه است.

وزیر آموزش و پرورش اوایل اردیبهشت ماه امسال اعلام کرد که مجوز استخدام پنج هزار نیروی انسانی صادر شده و بزودی ابلاغ می شود.

علی اصغر فانی با بیان اینکه در این استخدام ها اولویت با فرزندان فرهنگیان است، افزود: افرادی که در آموزش و پرورش استخدام می شوند به مدت یک سال در دانشگاه فرهنگیان آموزش می بینند و برای آنها گواهی نامه معلمی صادر می شود.

وی ضمن انتقاد از عدم توازن استخدام ها در مناطق محروم و برخوردار یادآورشد: برای استخدام نیروی انسانی متناسب با نیاز خود اقدام می کنیم و این استخدام ها بر مبنای رشته، جنسیت و جغرافیا صورت می گیرد

همچنین رییس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش اواخر خردادماه امسال با اشاره به روند پیگیری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام کرد: برنامه های مرتبط با آزمون استخدامی در حال مشخص شدن است و پس از طی مراحل اداری در اختیار سازمان مدیریت قرار می گیرد.

محمد حسین سلیمی جهرمی افزود: اطلاعات مورد نیاز متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش پس از تایید نهایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، روی پایگاه اینترنتی این وزارتخانه قرار می گیرد.

هم اکنون اداره کل آموزش و پرورش استان یزد 15 هزار نیروی انسانی دارد که آموزش 195 هزار دانش آموز را برعهده دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی