---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۷ ق.ظ

۰


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: به سهمیه ۲۵ درصدی فرزندان جانبازان، ایثارگر و شهدا در استخدام‌های دستگاه‌ها توجه نمی‌شود.

مراد روشنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به حوزه اشتغال فرزندان ایثارگر و جانباز و خانواده شهدا اظهار داشت: در لرستان ۱۱۲ هزار خانواده شهدا مجموعه جامعه هدف را در این حوزه تشکیل می‌دهد و سه هزار و ۳۳۹ نفر از فرزندان شهدا و ایثارگر لرستانی فاقد شغل هستند.

وی افزود: برای بنیاد شهید در لرستان، مجموعا ۶۰۳ نفر سهمیه پیش‌بینی شده که تحقق آن نیز نیازمند تخصیص منابع مالی لازم است.

مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران لرستان گفت: متاسفانه تاکنون منابع مالی لازم برای تحقق این امر اختصاص نیافته است و این در حالی است که مسوولان نسبت به تامین منابع اشتغالزایی ایثارگران لرستان کم‌توجه هستند.

روشنی با اشاره به سهمیه ۲۵ درصدی این افراد در استخدام‌های دولتی، شرکتی، رسمی و... یادآور شد: همچنین در حوزه استخدام و به کار گرفتن نیرو در ادارات به سهمیه ایثارگران نیز توجه نمی‌شود که لازم است به این موضوع نیز رسیدگی شود.

وی درخصوص مشاغل خانگی در حوزه اشتغال بنیادشهید و ایثارگران تصریح کرد: بنیاد شهید مانند دستگاه‌های دیگر از این فرصت بهره‌مند نیست.

این مسوول با تاکید بر اینکه امسال پیگیر اشتغال این افراد هستیم، خاطرنشان کرد: بخشی از اشتغال جامعه هدف از طریق تسهیلات اشتغالزایی از صندوق توسعه ملی و همچنین صندوق امید انجام خواهد شد.

روشنی اضافه کرد: همچنین در حال رای‌زنی با بخش‌ خصوصی در استان هستیم که اشتغال فارغ‌التحصیلان بدون شغل فرزندان جانباز و ایثارگر‌ محقق شود.

۹۶/۰۹/۲۶
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی