---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۰۱ ق.ظ

۰

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بر لزوم بازنگری سهمیه‌های کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی تأکید کرد و گفت: بازنگری در کل سهمیه‌ها سبب می‌شود افرادی که از نظر علمی توانمندی بسیاری دارند، سهم بیشتری در ورود به دانشگاه داشته باشند.

محمدمهدی زاهدی در حاشیه سمینار ابرساختارهای جبری و ریاضیات فازی در دانشگاه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان فریدونکنار، اظهار کرد: مصوبه مجلس پیرامون استخدام حق‌التدریس طرحی بود که قبلا در کمیسیون آموزش و تحقیقات نتوانسته حداقل رای را کسب کند که در روزهای گذشته این طرح دوباره در کمیسیون مطرح شد که توانست از 240 رای داده شده 160 رای را به خود اختصاص دهد.

وی با اشاره به اینکه طرح حق‌التدریس توانست 160 رای را به خود اختصاص دهد، افزود: بحث مصوبه مجلس پیرامون استخدام حق‌التدریسی‌ها به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارجاع شده تا بار دیگر در کمیسیون به کارشناسی این طرح بپردازیم.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث شورای انقلاب فرهنگی در راستای تشکیل کارگروهی برای نظم‌دهی به کنکور، ادامه داد: به دنبال مصوبه‌ای که در برنامه ششم توسعه مجلس شورای اسلامی بوده و اعتراضاتی که پس از برگزاری کنکور و اعلام نتایج و برخی آزمون‌های پذیرش دستگاه‌های پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی بوده باعث شد که این مسائل در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شود.

زاهدی با تاکید بر اینکه هدف جلسه تشکیل کارگروهی برای نظم‌دهی به کنکور با حضور دبیر شورای انقلاب فرهنگی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش، سرپرست علوم و تحقیقات فناوری، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و رئیس کمیسیون بهداشت مرکز بود، خاطرنشان کرد: در راستای این بحث و تشکیل کارگروهی که با حضور مسؤولان برگزار می‌شود در راستای این بوده که نقاط ضعف و نواقص قوانین موجود را بررسی کرده و آن را رفع کنند.

وی گفت: در راستای بحث تشکیل کارگروهی برای نظم‌دهی به کنکور سهمیه‌های دیگری نیز از قبل در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شده بود که قرار شد یک بازنگری در کل سهمیه‌ها شده که امیدواریم این موضوع موجب شود تا افرادی که توانمندی علمی بسیاری دارند، سهم بیشتری در ورود به دانشگاه و حوزه تحصیلات تکمیلی و یا دستیاری پزشکی داشته باشند

۹۶/۰۷/۱۵
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی