---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۵۹ ق.ظ

۱


تهران - ایرنا - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش وابستگی به نفت در بودجه 94 نشان از توجه دولت به موضوع اقتصاد مقاومتی دارد.


غلامعلی جعفرزاده در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، اظهار داشت: کل بودجه ما در سال آینده 830 هزار میلیارد تومان است که حدود 4 درصد نسبت به بودجه امسال رشد داشته ضمن آنکه وابستگی به درآمدهای نفتی هم دراین بودجه به یک سوم کاهش یافته است که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه در بودجه 94 هزینه های جاری 6 درصد رشد داشته است، ادامه داد: تنظیم بودجه با نفت 72 دلاری یعنی کاهش وابستگی بیشتر به منابع نفتی و اتکا به درآمدهای غیرنفتی که سیاستی بسیار مناسب از سوی دولت یازدهم است.

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: بودجه 94 همزمان با آخرین سال برنامه پنجم است که همه شاخص های این برنامه تحقق پیدا نکرده است.

وی گفت: در بودجه سال آینده 26 درصد افزایش درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده ضمن آنکه تنها یک درصد براساس قانون مالیات بر ارزش افزوده اضافه خواهد بود و رشد دیگری در دریافت مالیات ها نخواهیم داشت. همچنین منابع پایه های مالیاتی 97درصد رشد داشته اند که این نشان از مناسب بودن تصمیم دولت دارد.

جعفرزاده گفت: توجه به سه شاخصه مهم پروژه های عمرانی مانند پیشرفت 80 درصد و توازن منطقه ای و محوری بودن و استخدام شرکت کنندگان در آزمونها و همچنین ساخت 500 هزار واحد مسکن از اقدامات دولت در بودجه 94 است که جای تشکر دارد.


عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه ارائه لایحه بودجه در زمان مناسب به مجلس جای تقدیر دارد، اظهار داشت: از مهم ترین شاخص های مثبت بودجه 94کاهش وابستگی به نفت، رشد محدود هزینه ها و توجه دولت به بخش عمرانی است که همه اینها نشان از عملکرد اقتصادی دولت و توجه به اقتصاد مقاومتی دارد.

نظرات  (۱)

حل مشکل تامین اعتبار آزمون استخدامی سال 91
مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری بیان نمودند: این دفتر پیگیری های مستمر و متعددی با معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور جهت حل مشکل تامین اعتبار جذب پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 91
دستگاه های اجرایی استان انجام داده است. آقای روشن ضمیر بیان نمودند آزمون های استخدامی یاد شده از محل مجوزهای قانون برنامه پنجم توسعه بوده و مقرر گردیده تا مشکل تامین اعتبار جذب پذیرفته شدگان این آزمون ها مرتفع شود.
مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری یادآور شدند با توجه به اینکه مشاهده می گردد برخی دستگاه های اجرایی تا کنون در خصوص انجام سایر مراحل استخدامی مانند معرفی به هسته گزینش و اخذ تاییدیه آن هسته اقدامی ننموده اند. تاکید می گردد با توجه به اینکه پس از حل مشکل تامین اعتبار، پیگیری اخذ شماره مستخدمی از طریق سامانه کارمند ایران میسر خواهد شد دستگاه های اجرایی می بایست تمامی مراحل قانونی مربوطه را انجام و مستندات لازم را تهیه و تکمیل نموده تا تاخیری در خصوص اقدامات بعدی جهت جذب آنها به وجود نیاید.
 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی